-
καλησπερα...τον χειμωνα πηρα ενα SEAT IBIZA FR ΤΟΥ 2005...με τα πολλα να σασ πω πως η τουρμπινα βαση προγραμματος δουλευε over boost στα 1,38 και τωρα καθως ζεσταινει ο καιροσ βλεπω πως το 1,38 εγινε 1,29...ξερω πωσ στν ζεστη δεν παει οπως στο κρυο αλλα εχει τοσο πολυ διφορα γιατι εχω χασει ~0,1 bar και δεν ξερω που θα παει με ποιο πολυ ζεστη...μηπως επειδη δν το ανοιγω πολυ η επειδη κατι αλλο?πειτε τν γνωμη σασ...ευχαριστω!
-
καλησπερα...τον χειμωνα πηρα ενα SEAT IBIZA FR ΤΟΥ 2005...με τα πολλα να σασ πω πως η τουρμπινα βαση προγραμματος δουλευε over boost στα 1,38 και τωρα καθως ζεσταινει ο καιροσ βλεπω πως το 1,38 εγινε 1,29...ξερω πωσ στν ζεστη δεν παει οπως στο κρυο αλλα εχει τοσο πολυ διφορα γιατι εχω χασει ~0,1 bar και δεν ξερω που θα παει με ποιο πολυ ζεστη...μηπως επειδη δν το ανοιγω πολυ η επειδη κατι αλλο?πειτε τν γνωμη σασ...ευχαριστω!
-
καλησπερα...τον χειμωνα πηρα ενα SEAT IBIZA FR ΤΟΥ 2005...με τα πολλα να σασ πω πως η τουρμπινα βαση προγραμματος δουλευε over boost στα 1,38 και τωρα καθως ζεσταινει ο καιροσ βλεπω πως το 1,38 εγινε 1,29...ξερω πωσ στν ζεστη δεν παει οπως στο κρυο αλλα εχει τοσο πολυ διφορα γιατι εχω χασει ~0,1 bar και δεν ξερω που θα παει με ποιο πολυ ζεστη...μηπως επειδη δν το ανοιγω πολυ η επειδη κατι αλλο?πειτε τν γνωμη σασ...ευχαριστω!
-
einai λογικο να βλεπεις σε ζεστες μερες μικροτερη πιεση υπερπληρωσης.Μην ανησυχεις.Ο Νοεμβρης κοντευει.
-
Bάλε μεγαλύτερο ή πιο αποδοτικό intercooler.
-
Αν απλά βάλεις μεγαλύτερο θα αυξήσεις το νεκρό χώρο οπότε μπορεί να αυξηθεί και το turbo lag....
Θα πρέπει να ρυθμίσεις πιέσεις, πρόγραμμα και σκάστρα κατάλληλα. Υποτίθεται βέβαια ότι όλα αυτά τα κάνεις οποτεδήποτε πειράζεις κάτι σε τούρμπο κινητήρα..... -
λοιπον πηγα και ρωτησα το μηχανικο μου και μου ειπε οτι η τουρμπινα ειναι λογικο να εχει λιγοτερη πιεση απο τον χειμωνα βασικα λογο τησ ζεστης και μετα λογο το οτι το westgate μετα απο καποιο καιρο θελει σφιξιμο οποτε κομπλε απλα ηθελα πρωτα τν δικη σασ γνωμη!
-
Και τωρα ενα αλλο ερωτημα θελω να ρωτησω αμορτισερ η αναρτηση ρυθμιζομενη? τι προτεινετε ?
-
Εννοείς αμορτισέρ με ή χωρίς ελατήρια
ή αμορτισέρ ρυθμιζόμενα με ή χωρίς ελατήρια
ή αμορτισέρ με ελατήριο (κοιλόβερ) ρυθμιζόμενα (περισσότερες ρυθμίσεις).
Επειδή δεν λες ούτε τι δεν σου αρέσει τώρα ούτε τι θέλεις να πετύχεις και για ποια χρήση ούτε τίποτα βασικά θα έλεγα να κάτσεις στα αυγά σου, με τα λεφτά στην τσέπη σου χαμένος δεν βγαίνεις!
Και επίσης θα έλεγα ότι η ερώτησή σου είναι εκτός θέματος. Αν θέλεις μπορούμε να σου αλλάξουμε τον τίτλο και να το κάνουμε κάτι σαν Απορίες προβλήματα για το αυτοκίνητο του miltos10..... αλλά δεν το συνιστώ, καλύτερα να ρωτήσεις σε θέμα σχετικό με αναρτήσεις..... έχουμε τέτοια θέματα.
Θεμα με τουρμπινα?η κατι αλλο?