-
Εχω ένα renault laguna του 1999. Σήμερα τσέκαρα το υγρό του τιμονιού και ήταν αρκετα κάτω απο το ελάχιστο.Τι είδους υγρά για το τμόνι υπάρχουν?Χρειάζομαι κάποιο συγκεκριμένο ή μπορώ να βάλω οποιοδήποτε?βενζινάδικα έχουν?
-
Εχω ένα renault laguna του 1999. Σήμερα τσέκαρα το υγρό του τιμονιού και ήταν αρκετα κάτω απο το ελάχιστο.Τι είδους υγρά για το τμόνι υπάρχουν?Χρειάζομαι κάποιο συγκεκριμένο ή μπορώ να βάλω οποιοδήποτε?βενζινάδικα έχουν?
-
Εχω ένα renault laguna του 1999. Σήμερα τσέκαρα το υγρό του τιμονιού και ήταν αρκετα κάτω απο το ελάχιστο.Τι είδους υγρά για το τμόνι υπάρχουν?Χρειάζομαι κάποιο συγκεκριμένο ή μπορώ να βάλω οποιοδήποτε?βενζινάδικα έχουν?
-
οποιοδηποτε atf
-
τι ειναι το atf είδος?Απλώς το συμπληρώνω η χρειάζεται να αδειάσω το παλιο?απο που το αγοράζω?
-
Ο χρήστης darthtony έγραψε:
τι ειναι το atf είδος?Απλώς το συμπληρώνω η χρειάζεται να αδειάσω το παλιο?Κοκκινο υγρο για υδραυλικο τιμονι ,ξερει ο πρατηριουχος.Συμπληρωνεις μεχρι την γραμμη,στριβεις τερμα αριστερα-τερμα δεξια το τιμονι και ξανασυμπληρωνεις αν χρειαζεται.Οτι εχασες τοση ποσοτητα σημαινει οτι εχεις προβλημα,πρεπει να το βρεις.
-
βασικά λέω να το γεμίσω και να βάλω απο κάτω ένα χαρτόνι να δώ αν χάνει απο κάπου.Δεν ξέρω αν χάνει και πόσο γιατί δεν ξέρω πότε ελέγχθεικε τελευταία φορα.(το αμάξι το οδηγώ ένα χρόνο και εξαρχης το τιμονι ήταν λίγο βαρύ)
-
κατάφερα και εβγαλα μια βλακεια σαν φιλτράκι που είχε κάτω απο το καπάκι και δεν μπορούσα να δω απο πάνω τη στάθμη του υγρου. είναι λίγω κάτω απο το min αλλά το χρώμα είναι σκούρο καφέ αδιαφανές.Λέει να το αλλάξω?(Δεν ξερω πότε και αν αλλάχθηκε τελευταία φορά). Βλέποντας κάτι ίντεο στο youtube, απλά με σύριγγα-αντλία τραβάνε όσο περισσότερο μπορούνε απο το δοχείο.
-
Ναι, αξιζει τον κοπο και δεν κοστιζει τπτ.
Με μια συρριγγα ρουφας μεχρι να αδειασει το δοχειο, γεμιζεις με φρεσκο, γυρνας το τιμονι lock to lock και επαναλαμβανεις μεχρι να αδειασει το μπουκαλι. -
όταν λές επαναλαμβάνω εννοείς οτι αφου το γεμίσω μετά το ξανααδειάζω?
-
Ακριβως.
Ετσι πρακτικα ανανεωνεις ολο το υγρο.
Επισης, δεν ημουν σαφης πριν, καθε φορα που το αδειαζεις και το ξαναγεμιζεις, πρωτου ξανατραβηξεις με την συρριγγα, γυριζεις το τιμονι αρκετες φορες για να κυκλοφορησει το καινουργιο υγρο και να ανακατευτει -
- το γυρισμα του τιμονιου με τις ροδες στον αερα..?
- Ο κινητηρας αναμμενοσ, σβηστος η στη μεση..?
ειχε ξανασυζητηθει αλλα επεβεβαιωστε.
επειδη ειχα το ιδιο θεμα, αλλαγης υγρου, ο μαστορης μου ειπε κοκκινο υδραυλικο τιμονιου απο βενζιναδικο (επιβεβαιωνω οπως ειπαν ο BiLL33 & RX8-DRIFTER) και οπωσδηποτε εντοπισμοσ διαρροης. Εμενα ηταν πανω τσιμουχακι κρεμαγιερας.
Τo ATF μου φαινεται ειναι για αυτοματα σαζμαν (Automatic Transmission Fluid). Ekτος αν ειναι το ιδιο πραγμα και μια το λενε ετσι και μια αλλοιως για μαρκετιγκ
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
- το γυρισμα του τιμονιου με τις ροδες στον αερα..?
- Ο κινητηρας αναμμενοσ, σβηστος η στη μεση..?
ειχε ξανασυζητηθει αλλα επεβεβαιωστε.
επειδη ειχα το ιδιο θεμα, αλλαγης υγρου, ο μαστορης μου ειπε κοκκινο υδραυλικο τιμονιου απο βενζιναδικο (επιβεβαιωνω οπως ειπαν ο BiLL33 & RX8-DRIFTER) και οπωσδηποτε εντοπισμοσ διαρροης. Εμενα ηταν πανω τσιμουχακι κρεμαγιερας.
Τo ATF μου φαινεται ειναι για αυτοματα σαζμαν (Automatic Transmission Fluid). Ekτος αν ειναι το ιδιο πραγμα και μια το λενε ετσι και μια αλλοιως για μαρκετιγκ
Κανονικα το αμαξι στο εδαφος
Με αναμενη την μηχανη,πως θα δουλευει διαφορετικα η αντλια;
Το ιδιο υγρο ειναι.DX III http://www.bplubricants.com/el/products ... ran-dx-iii
υγρό τιμονιού