Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    θερμοκρασια nissan primera 1,6 p10 1992 mod
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. θερμοκρασια nissan primera 1,6 p10 1992 mod
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    1
    1
    24
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alexlountzis last edited by

      Αγαπητοί φίλοι γεια
      Έχω ένα Nissan primera 1992 mod 1600 το p10 δηλαδή και δουλεύει και με υγραέριο εδώ και ένα έτος άριστα και πολύ καλά !!!!
      Όμως πριν από 20 μέρες και μέσα στις γιορτές ,καθώς ήμουν σε ένα φανάρι σταματημένος ,και κοιτάζοντας μια ωραία κοπέλα μου βρήκε ξινό, διότι το αυτοκίνητο μου ανέβασε θερμοκρασία κοντά στα κόκκινα, σταμάτησα αμέσως και είδα ότι έχανε από το κολάρο το επάνω του ψυγείου , την άλλη μέρα το αντικατέστησα με ένα σπιράλ που βρήκα λόγω των ημερών γιατί ήταν όλα κλειστά Μετά τρεις μέρες αφού κόντευα να ξεχάσω το περιστατικό, πάλι σε φανάρι ξεχασμένος, βλέπω καπνό από το καπό και θερμοκρασία κόκκινα σχεδόν πάνω-πάνω (γαμότο λέω) κάνω δεξιά….. τώρα ήταν το σωληνάκι του καλοριφέρ άντε πάλι παραφλού κολάρα κλπ δεν πειράζει λέω όλα καλά .
      Μετά από δυο μέρες ακούω σφύριγμα στην μηχανή και βλέπω ότι ήταν κι άλλο κολάρο! κάτω από την πολλαπλή αυτήν την φορά .Ο μηχανικός δια ευκινησίας και μαγικών δεν έβγαλε την πολλαπλή και το άλλαξε μαζί με θερμοστάτη και βαλβίδα θερμοκρασίας για ασφάλεια και λέγοντας μου ότι έχει αρπάξει λιγάκι η φλάντζα βλέποντας και εγώ (αχνά και πολύ λίγο άσπρο στην τάπα λαδιού)
      Μετά από δυο μέρες το αυτοκίνητο μου ξανά σήκωσε θερμοκρασία .
      Μπαίνω μέσα εδώ στο forum διάβασα ότι παρόμοια πρόβλημα δημιουργούν και τα καλώδια του βεντιλατερ !!!! και μάλλον αυτό είναι και είδα ότι όλα προηλθαν από τους ανεμιστήρες και οπότε θέλουν! δουλεύουν και οπότε δεν θέλουν .
      ΠΗΓΑ στον Ηλεκτρολόγο καθώς και συνάδελφος (εγώ είμαι σε αλλά ρεύματα)
      Μου είπε το κόλπο με την γέφυρα του θερμοστάτη εγώ την είχα κάνει και αυτήν την πατέντα αλλά λέει ότι το καλώδια δεν αλαζωνται αυτά διότι είναι όλη η πλεξούδα Τι να κάνω πώς θα δω τι συμβαίνει στο αυτοκίνητο να αλλάξω μοτέρ τελικά
      Ξέρει κάποιος να μου πει Να το φτιάξω μόνος μου?
      Αν ανεβάζει συμπίεση το μοτέρ ανεβάζει και θερμοκρασία?
      Αν το μετρήσω με τα όργανα συμπίεσης θα μάθω τι φταίει και τι γίνετε.
      Η ξέρει κανείς έναν καλό ηλεκτρολόγο η μηχανικό που να ξέρει από αυτά και να μου πει τι φταίει και αν φτιάχνετε με ευθηνή και όχι να ανοίξουμε και ότι δούμε λεμέ και φτιάχνουμε !
      (εκτός αντιπροσωπείας) και να ξέρει από ελληνική οικονομική κρίση, γιατί τώρα όλοι ακόμα στο 2008 είναι και δεν τους άγγιξε η κρίση

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alexlountzis last edited by

        Αγαπητοί φίλοι γεια
        Έχω ένα Nissan primera 1992 mod 1600 το p10 δηλαδή και δουλεύει και με υγραέριο εδώ και ένα έτος άριστα και πολύ καλά !!!!
        Όμως πριν από 20 μέρες και μέσα στις γιορτές ,καθώς ήμουν σε ένα φανάρι σταματημένος ,και κοιτάζοντας μια ωραία κοπέλα μου βρήκε ξινό, διότι το αυτοκίνητο μου ανέβασε θερμοκρασία κοντά στα κόκκινα, σταμάτησα αμέσως και είδα ότι έχανε από το κολάρο το επάνω του ψυγείου , την άλλη μέρα το αντικατέστησα με ένα σπιράλ που βρήκα λόγω των ημερών γιατί ήταν όλα κλειστά Μετά τρεις μέρες αφού κόντευα να ξεχάσω το περιστατικό, πάλι σε φανάρι ξεχασμένος, βλέπω καπνό από το καπό και θερμοκρασία κόκκινα σχεδόν πάνω-πάνω (γαμότο λέω) κάνω δεξιά….. τώρα ήταν το σωληνάκι του καλοριφέρ άντε πάλι παραφλού κολάρα κλπ δεν πειράζει λέω όλα καλά .
        Μετά από δυο μέρες ακούω σφύριγμα στην μηχανή και βλέπω ότι ήταν κι άλλο κολάρο! κάτω από την πολλαπλή αυτήν την φορά .Ο μηχανικός δια ευκινησίας και μαγικών δεν έβγαλε την πολλαπλή και το άλλαξε μαζί με θερμοστάτη και βαλβίδα θερμοκρασίας για ασφάλεια και λέγοντας μου ότι έχει αρπάξει λιγάκι η φλάντζα βλέποντας και εγώ (αχνά και πολύ λίγο άσπρο στην τάπα λαδιού)
        Μετά από δυο μέρες το αυτοκίνητο μου ξανά σήκωσε θερμοκρασία .
        Μπαίνω μέσα εδώ στο forum διάβασα ότι παρόμοια πρόβλημα δημιουργούν και τα καλώδια του βεντιλατερ !!!! και μάλλον αυτό είναι και είδα ότι όλα προηλθαν από τους ανεμιστήρες και οπότε θέλουν! δουλεύουν και οπότε δεν θέλουν .
        ΠΗΓΑ στον Ηλεκτρολόγο καθώς και συνάδελφος (εγώ είμαι σε αλλά ρεύματα)
        Μου είπε το κόλπο με την γέφυρα του θερμοστάτη εγώ την είχα κάνει και αυτήν την πατέντα αλλά λέει ότι το καλώδια δεν αλαζωνται αυτά διότι είναι όλη η πλεξούδα Τι να κάνω πώς θα δω τι συμβαίνει στο αυτοκίνητο να αλλάξω μοτέρ τελικά
        Ξέρει κάποιος να μου πει Να το φτιάξω μόνος μου?
        Αν ανεβάζει συμπίεση το μοτέρ ανεβάζει και θερμοκρασία?
        Αν το μετρήσω με τα όργανα συμπίεσης θα μάθω τι φταίει και τι γίνετε.
        Η ξέρει κανείς έναν καλό ηλεκτρολόγο η μηχανικό που να ξέρει από αυτά και να μου πει τι φταίει και αν φτιάχνετε με ευθηνή και όχι να ανοίξουμε και ότι δούμε λεμέ και φτιάχνουμε !
        (εκτός αντιπροσωπείας) και να ξέρει από ελληνική οικονομική κρίση, γιατί τώρα όλοι ακόμα στο 2008 είναι και δεν τους άγγιξε η κρίση

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr