Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SUBARU IMPREZA WRX
    1. Home
    2. Μικρές Αγγελίες
    3. SUBARU IMPREZA WRX
    • 1 / 1
    Μικρές Αγγελίες
    1
    1
    176
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimitrios last edited by

      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3212447/

      Φωτογραφιες στο επανω link.

      Περιγραφή
      IDEAL FOR EXPORT, WITH SERVICE BOOK, MANY EXTRAS (initial purchase used from Germany in 2007 plus Extras in excess of 42000 euros !!! )

      Γνήσιο, αγρατζούνιστο, με service book.

      Τεκμήριο διαβίωσης 6160 ευρώ για το 2013.

      Τέλη πληρωμένα για το 2013. (660 ευρώ)

      ΚΤΕΟ μέχρι τον Αύγουστο του 2014

      Εγγύηση στα μηχανικά μέρη μέχρι 31/03/2013 η οποία θα μεταβιβαστεί στο νέο κάτοχο. ( 500 ευρώ).

      Εργοστασιακός εξοπλισμός,

      4 airbags, abs, A/C, CD, εισαγωγή από Γερμανία 2007 (κόστος αγοράς 22000 ευρώ)

      Έξτρα εξοπλισμός

      Μηχανικά

      Στη μηχανή μπήκανε καινούρια μέταλλα (προληπτικά) έγινε έλεγχος ανοχών, μπιέλες cosworth καινούριες, φλάτζες κεφαλής καινούριες, (2000 ευρώ) στα 80000 χλμ

      Twin Scroll Setup από SPEC C 2004, καρτερ STI 2007, downpipe catless, 76 άρα εξάτμιση, με ηλεκτρικό κλαπέτο σίγασης (2000 ευρώ)

      Μπεκ STI SPEC C, Intercooler STI (600 ευρώ)
      Ψυγείο λαδιού για κρεμαγιέρα (από SPEC C) και ψυγείο λαδιού κινητήρα (500 ευρώ)

      TGV DELETE

      ΕCU

      Διπλός χάρτης στην εργοστασιακή ECU (Ecutek Γκέκας) , με εναλλαγή μέσα από την καμπίνα μεταξύ των δύο χαρτών με το πάτημα ενός κουμπιού. (600 ευρώ)

      Αλλαγή λαδιών στα 88000 χλμ. (αλλαγές κάθε 5000 χλμ , με επώνυμα συνθετικά λάδια 15-50 και φίλτρα HKS)
      Σέρβις, αλλαγή όλα τα υγρά κινητήρα και μετάδοσης στα 88000 χλμ.
      Καινούρια αντλία walbro 255.
      Καινούριος ρυθμιστής πίεσης βενζίνας, (aftermarket).
      Καινούρια μπουζί.
      Καινούριο φίλτρο αέρα.
      Καινούρια φίλτρα στο ΚΙΤ υγραερίου.
      Φρένα εμπρός, αλλαγή δίσκοι και τακάκια

      Σετ ιμάντες στα 80000 χλμ. (τα παραπάνω όλα μαζί κόστισαν 2000 ευρώ εργασία και ανταλλακτικά). H εργασία έγινε στον Γκέκα.

      Ανάρτηση Kayaba (μαύρα με 10000 χλμ), όχι πολύ σκληρή, 20% πιο σκληρά αμορτισέρ από τα εργοστασιακά, (400 ευρώ)

      Ευθυγράμμιση 08/01/2013
      Πίσω μπάρα θόλων (120 ευρώ)
      Μετάδοση

      Σασμάν STI Eξατάχυτο, με άξονα από STI 2008, 3.54 βήμα (3000 ευρώ)

      Eξωτερική Εμφάνιση

      Kαπώ WRC replica ,με ψηλό αεραγωγό (800 ευρώ)
      Ανανέωση Χρώματος (1000 ευρώ)
      Βάψιμο ζάντες (ηλεκτροστατική ) (200 ευρώ)
      Μεμβράνες με πιστοποιητικό (150 ευρώ)
      Φώτα STI γνήσια εμπρός, από αριστεροτίμονο (500 ευρώ)
      ΚΙΤ ΧΕΝΟΝ με εγγύηση (80 ευρώ)
      ΚΙΤ λασπωτήρες (120 ευρώ)

      Εσωτερικό

      Όργανα επoπτείας κινητήρα

      ΑΤΙ τριπλέτα, με μπαρόμετρο Apexi, πυρόμετρο DAEMON , πίεση λαδιού Greddy (500 ευρώ)

      Τηλεόραση με DVD, navigation, και ψηφιακό δέκτη (500 ευρώ)

      Υγραεριοκίνηση Tartarini ( κόστος 1600 ευρώ)
      Τοποθέτηση στη Subaru.

      Με τα πιστοποιητικά, περασμένο στην άδεια.
      Κόστος ανά 100km , μόλις 10 ευρώ! (κίνηση σε αυτοκινητόδρομο με 120χλμ/ώρα)
      Με τον διπλό χάρτη στην ECU, δουλεύει στα 0,7 bar πίεση τουρμπίνας, για υγραέριο και 95άρα βενζίνη, και στα 1.4 bar πίεση τουρμπίνας για 100άρα βενζίνη.

      Ίσως το μοναδικό , γνήσιο, ολοκληρωμένο στρογγυλοφάναρο στην Ελλάδα, οικονομικότατο.
      Δεν θα χρειαστεί ούτε ένα ευρώ για συντήρηση, για τα επόμενα 5000 χλμ.
      Δεν χρειάζεται μεγάλο σέρβις για τα επόμενα 50000 χλμ.
      Καμία σχέση με την πλειοψηφία των αντίστοιχων αυτοκινήτων στο car, έχει βελτιωθεί στα σημεία που πάσχει ένα WRX, και έχει συντηρηθεί σχολαστικά.
      Για όλες τις εργασίες υπάρχουν τιμολόγια, και φυσικά service book.

      Πωλείται για λόγους υγείας, υπάρχει και 2ο Ιmpreza, οπότε μην με παίρνετε τηλέφωνα για άσκοπες συζητήσεις και παζάρια. Tο κόστος αγοράς, βελτίωσης, προληπτικής και προγραμματισμένης συντήρησης έχει ξεπεράσει τις 42000 ευρώ.

      Ο νέος κάτοχος εάν το επιθυμεί θα παραλάβει και τα παρακάτω extra

      Δεύτερο σετ ζάντες STI SPEC C 2004, χρυσαφί, με καινούρια ελαστικά ΥΟΚΟΗΑΜΑ Α048, 235/45/17 ( συν 1200 ευρώ)

      Τα καλοκαιρινά λάστιχα του αυτοκινήτου BRIDGESTONE RE 050 με 7000 χλμ
      ( συν 300 ευρώ)

      Το αυτοκίνητο αυτή τη στιγμή φοράει χειμερινά Semperit (κόστος 700 ευρώ).

      Στην τιμή που το έχω (14800 ευρώ ) εφόσον ο νέος κάτοχος επιθυμεί, μπορεί να αντικατασταθεί η χαμηλή αεροτομή, από την εργοστασιακή γνήσια ψηλή αεροτομή STI από 2005 μοντέλο, με γνήσιο πορτ-παγκάζ STI (κόστος 800 ευρώ). Τέλος εκτός από την εργοστασιακή ρεζέρβα ανάγκης δίδεται ακόμη μια γνήσια ζάντα STI, βαμμένη άσπρη για ρεζέρβα κανονική.

      Δεκτή ανταλλαγή μόνο με τα κάτωθι:

      ΜERCEDES ML 500, 2006+
      LEXUS RX400 h, 2008+
      TOUAREG DIESEL Automatic, 2008+ ,
      Porsche Boxster, Automatic, 2006+
      Mersedes SL 2003+

      Κατά προτίμηση με μπεζ εσωτερικό, και απαραίτητα service book.

      Mod ok ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimitrios last edited by

        http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3212447/

        Φωτογραφιες στο επανω link.

        Περιγραφή
        IDEAL FOR EXPORT, WITH SERVICE BOOK, MANY EXTRAS (initial purchase used from Germany in 2007 plus Extras in excess of 42000 euros !!! )

        Γνήσιο, αγρατζούνιστο, με service book.

        Τεκμήριο διαβίωσης 6160 ευρώ για το 2013.

        Τέλη πληρωμένα για το 2013. (660 ευρώ)

        ΚΤΕΟ μέχρι τον Αύγουστο του 2014

        Εγγύηση στα μηχανικά μέρη μέχρι 31/03/2013 η οποία θα μεταβιβαστεί στο νέο κάτοχο. ( 500 ευρώ).

        Εργοστασιακός εξοπλισμός,

        4 airbags, abs, A/C, CD, εισαγωγή από Γερμανία 2007 (κόστος αγοράς 22000 ευρώ)

        Έξτρα εξοπλισμός

        Μηχανικά

        Στη μηχανή μπήκανε καινούρια μέταλλα (προληπτικά) έγινε έλεγχος ανοχών, μπιέλες cosworth καινούριες, φλάτζες κεφαλής καινούριες, (2000 ευρώ) στα 80000 χλμ

        Twin Scroll Setup από SPEC C 2004, καρτερ STI 2007, downpipe catless, 76 άρα εξάτμιση, με ηλεκτρικό κλαπέτο σίγασης (2000 ευρώ)

        Μπεκ STI SPEC C, Intercooler STI (600 ευρώ)
        Ψυγείο λαδιού για κρεμαγιέρα (από SPEC C) και ψυγείο λαδιού κινητήρα (500 ευρώ)

        TGV DELETE

        ΕCU

        Διπλός χάρτης στην εργοστασιακή ECU (Ecutek Γκέκας) , με εναλλαγή μέσα από την καμπίνα μεταξύ των δύο χαρτών με το πάτημα ενός κουμπιού. (600 ευρώ)

        Αλλαγή λαδιών στα 88000 χλμ. (αλλαγές κάθε 5000 χλμ , με επώνυμα συνθετικά λάδια 15-50 και φίλτρα HKS)
        Σέρβις, αλλαγή όλα τα υγρά κινητήρα και μετάδοσης στα 88000 χλμ.
        Καινούρια αντλία walbro 255.
        Καινούριος ρυθμιστής πίεσης βενζίνας, (aftermarket).
        Καινούρια μπουζί.
        Καινούριο φίλτρο αέρα.
        Καινούρια φίλτρα στο ΚΙΤ υγραερίου.
        Φρένα εμπρός, αλλαγή δίσκοι και τακάκια

        Σετ ιμάντες στα 80000 χλμ. (τα παραπάνω όλα μαζί κόστισαν 2000 ευρώ εργασία και ανταλλακτικά). H εργασία έγινε στον Γκέκα.

        Ανάρτηση Kayaba (μαύρα με 10000 χλμ), όχι πολύ σκληρή, 20% πιο σκληρά αμορτισέρ από τα εργοστασιακά, (400 ευρώ)

        Ευθυγράμμιση 08/01/2013
        Πίσω μπάρα θόλων (120 ευρώ)
        Μετάδοση

        Σασμάν STI Eξατάχυτο, με άξονα από STI 2008, 3.54 βήμα (3000 ευρώ)

        Eξωτερική Εμφάνιση

        Kαπώ WRC replica ,με ψηλό αεραγωγό (800 ευρώ)
        Ανανέωση Χρώματος (1000 ευρώ)
        Βάψιμο ζάντες (ηλεκτροστατική ) (200 ευρώ)
        Μεμβράνες με πιστοποιητικό (150 ευρώ)
        Φώτα STI γνήσια εμπρός, από αριστεροτίμονο (500 ευρώ)
        ΚΙΤ ΧΕΝΟΝ με εγγύηση (80 ευρώ)
        ΚΙΤ λασπωτήρες (120 ευρώ)

        Εσωτερικό

        Όργανα επoπτείας κινητήρα

        ΑΤΙ τριπλέτα, με μπαρόμετρο Apexi, πυρόμετρο DAEMON , πίεση λαδιού Greddy (500 ευρώ)

        Τηλεόραση με DVD, navigation, και ψηφιακό δέκτη (500 ευρώ)

        Υγραεριοκίνηση Tartarini ( κόστος 1600 ευρώ)
        Τοποθέτηση στη Subaru.

        Με τα πιστοποιητικά, περασμένο στην άδεια.
        Κόστος ανά 100km , μόλις 10 ευρώ! (κίνηση σε αυτοκινητόδρομο με 120χλμ/ώρα)
        Με τον διπλό χάρτη στην ECU, δουλεύει στα 0,7 bar πίεση τουρμπίνας, για υγραέριο και 95άρα βενζίνη, και στα 1.4 bar πίεση τουρμπίνας για 100άρα βενζίνη.

        Ίσως το μοναδικό , γνήσιο, ολοκληρωμένο στρογγυλοφάναρο στην Ελλάδα, οικονομικότατο.
        Δεν θα χρειαστεί ούτε ένα ευρώ για συντήρηση, για τα επόμενα 5000 χλμ.
        Δεν χρειάζεται μεγάλο σέρβις για τα επόμενα 50000 χλμ.
        Καμία σχέση με την πλειοψηφία των αντίστοιχων αυτοκινήτων στο car, έχει βελτιωθεί στα σημεία που πάσχει ένα WRX, και έχει συντηρηθεί σχολαστικά.
        Για όλες τις εργασίες υπάρχουν τιμολόγια, και φυσικά service book.

        Πωλείται για λόγους υγείας, υπάρχει και 2ο Ιmpreza, οπότε μην με παίρνετε τηλέφωνα για άσκοπες συζητήσεις και παζάρια. Tο κόστος αγοράς, βελτίωσης, προληπτικής και προγραμματισμένης συντήρησης έχει ξεπεράσει τις 42000 ευρώ.

        Ο νέος κάτοχος εάν το επιθυμεί θα παραλάβει και τα παρακάτω extra

        Δεύτερο σετ ζάντες STI SPEC C 2004, χρυσαφί, με καινούρια ελαστικά ΥΟΚΟΗΑΜΑ Α048, 235/45/17 ( συν 1200 ευρώ)

        Τα καλοκαιρινά λάστιχα του αυτοκινήτου BRIDGESTONE RE 050 με 7000 χλμ
        ( συν 300 ευρώ)

        Το αυτοκίνητο αυτή τη στιγμή φοράει χειμερινά Semperit (κόστος 700 ευρώ).

        Στην τιμή που το έχω (14800 ευρώ ) εφόσον ο νέος κάτοχος επιθυμεί, μπορεί να αντικατασταθεί η χαμηλή αεροτομή, από την εργοστασιακή γνήσια ψηλή αεροτομή STI από 2005 μοντέλο, με γνήσιο πορτ-παγκάζ STI (κόστος 800 ευρώ). Τέλος εκτός από την εργοστασιακή ρεζέρβα ανάγκης δίδεται ακόμη μια γνήσια ζάντα STI, βαμμένη άσπρη για ρεζέρβα κανονική.

        Δεκτή ανταλλαγή μόνο με τα κάτωθι:

        ΜERCEDES ML 500, 2006+
        LEXUS RX400 h, 2008+
        TOUAREG DIESEL Automatic, 2008+ ,
        Porsche Boxster, Automatic, 2006+
        Mersedes SL 2003+

        Κατά προτίμηση με μπεζ εσωτερικό, και απαραίτητα service book.

        Mod ok ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr