Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ενα μυστηριο προβλημα με vw golf 4 2002 1.4
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ενα μυστηριο προβλημα με vw golf 4 2002 1.4
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    1
    1
    227
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dj-mitsos last edited by

      Καλησπερα φιλοι των αυτοκινητων
      Βλεποντας την βοηθεια και την υποστιρηξη των περισσωτερων σε ενα αλλο μου προβλημα με το μικρο μου vw golf θελω να μοιραστω αλλο ενα προβλημα που με εβαλε σε απορειες.
      Τις προαλες καθως οδηγουσα με 4αρτη στη καβαλας (με 80 χλμ.) το αμαξι εκανε μια παραξενη διακοπη του γκαζιου αρχικα και μετα απο λιγο εσβυσε. Σταματαω ελεγχω τα βασικα (λαδια , υγρα μπαταρια) και εφοσον ειδα οτι ολα ειναι ενταξει ξαναβαλα μπροστα και το αμαξι ξαναπηρε κανονικα και ολα δουλευαν. τιποτα στο check του καντραν καμια ενδειξη. την αλλη μερα στο συνεργειο και κατευθειαν το αμαξι στον εγκεφαλο για ελεγκχο ολα βγηκαν ενταξει και καμια ζημια δε συμειωθηκε.
      Συμειωνω οτι¨....
      -Η Μπαταρια ειναι μολις 2 ετων και εχει κανονικη ταση το ιδιο και το δυναμο
      -Πεταλουδα γκαζιου δουλευει και την εχω καθαρισει προσφατα
      -Φιλτρο αερα, φιλτρο καυσιμου και μπουζι αλαχτηκαν πριν 6000 χλμ περιπου
      -απο πολλαπλασιαστες εχω αλλαξει δυο επειδη μου ειχαν καει (αυτο ειχε βγει σε ελεγχο)

      Ο Μηχανικος μου επικεντρωνει στη προσωχη τωρα στην αντλια καυσιμου αλλα μου λεει οτι εφοσον το αμαξι δε παρουσιαζει κατι στην εκκινηση η οτι το φαινομενο δεν ξαναπαρουσιαστηκε δε μπορουμε να ειμαστε σιγουροι οποτε για να δουμε πρεπει να την πεταξει μια και καλη τη ζημια.

      Αναφερω οτι - το περιστατικο συνεβει με 4αρτη ταχυτητα, 80χλμ. ανα ωρα, αναμενη τη θερμανση στην επιλογη ECON και η βενζινη ηταν λιγο πριν τα κοκκινα (δεν εχει αναψει ακομα η ρεζερβα)

      Ακουω γνωμες.....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dj-mitsos last edited by

        Καλησπερα φιλοι των αυτοκινητων
        Βλεποντας την βοηθεια και την υποστιρηξη των περισσωτερων σε ενα αλλο μου προβλημα με το μικρο μου vw golf θελω να μοιραστω αλλο ενα προβλημα που με εβαλε σε απορειες.
        Τις προαλες καθως οδηγουσα με 4αρτη στη καβαλας (με 80 χλμ.) το αμαξι εκανε μια παραξενη διακοπη του γκαζιου αρχικα και μετα απο λιγο εσβυσε. Σταματαω ελεγχω τα βασικα (λαδια , υγρα μπαταρια) και εφοσον ειδα οτι ολα ειναι ενταξει ξαναβαλα μπροστα και το αμαξι ξαναπηρε κανονικα και ολα δουλευαν. τιποτα στο check του καντραν καμια ενδειξη. την αλλη μερα στο συνεργειο και κατευθειαν το αμαξι στον εγκεφαλο για ελεγκχο ολα βγηκαν ενταξει και καμια ζημια δε συμειωθηκε.
        Συμειωνω οτι¨....
        -Η Μπαταρια ειναι μολις 2 ετων και εχει κανονικη ταση το ιδιο και το δυναμο
        -Πεταλουδα γκαζιου δουλευει και την εχω καθαρισει προσφατα
        -Φιλτρο αερα, φιλτρο καυσιμου και μπουζι αλαχτηκαν πριν 6000 χλμ περιπου
        -απο πολλαπλασιαστες εχω αλλαξει δυο επειδη μου ειχαν καει (αυτο ειχε βγει σε ελεγχο)

        Ο Μηχανικος μου επικεντρωνει στη προσωχη τωρα στην αντλια καυσιμου αλλα μου λεει οτι εφοσον το αμαξι δε παρουσιαζει κατι στην εκκινηση η οτι το φαινομενο δεν ξαναπαρουσιαστηκε δε μπορουμε να ειμαστε σιγουροι οποτε για να δουμε πρεπει να την πεταξει μια και καλη τη ζημια.

        Αναφερω οτι - το περιστατικο συνεβει με 4αρτη ταχυτητα, 80χλμ. ανα ωρα, αναμενη τη θερμανση στην επιλογη ECON και η βενζινη ηταν λιγο πριν τα κοκκινα (δεν εχει αναψει ακομα η ρεζερβα)

        Ακουω γνωμες.....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr