-
καλησπερα στο φορουμ.ενδιαφερομαι για ντιζελ σμαρτ μεχρι 4-5 χρονων.προτεραιοτητα μου ειναι η μικροτερη καταναλωση οχι οι επιδοσεις και η ευελιξια. απο λιγο που εχω ψαξει εχω τα εχω τα εξεις διλημματα.α)_προτιμω μετα το 2010(54 αλογα euro5 μεγαλυτερες διαστασεις? πιο ακριβο),η πριν το 2010(45 αλογα, μπαινει δακτυλιο?) β)αποφευγω η οχι τα εισαγωγης? γ)μηπως να περιμενω το ηλεκτρικο(ποτε ερχεται?-κοστος?).επισης οποιαδηποτε αλλη συμβουλη απο γνωστες, ευπροσδεκτη.ευχαριστω
-
καλησπερα στο φορουμ.ενδιαφερομαι για ντιζελ σμαρτ μεχρι 4-5 χρονων.προτεραιοτητα μου ειναι η μικροτερη καταναλωση οχι οι επιδοσεις και η ευελιξια. απο λιγο που εχω ψαξει εχω τα εχω τα εξεις διλημματα.α)_προτιμω μετα το 2010(54 αλογα euro5 μεγαλυτερες διαστασεις? πιο ακριβο),η πριν το 2010(45 αλογα, μπαινει δακτυλιο?) β)αποφευγω η οχι τα εισαγωγης? γ)μηπως να περιμενω το ηλεκτρικο(ποτε ερχεται?-κοστος?).επισης οποιαδηποτε αλλη συμβουλη απο γνωστες, ευπροσδεκτη.ευχαριστω
-
καλησπερα στο φορουμ.ενδιαφερομαι για ντιζελ σμαρτ μεχρι 4-5 χρονων.προτεραιοτητα μου ειναι η μικροτερη καταναλωση οχι οι επιδοσεις και η ευελιξια. απο λιγο που εχω ψαξει εχω τα εχω τα εξεις διλημματα.α)_προτιμω μετα το 2010(54 αλογα euro5 μεγαλυτερες διαστασεις? πιο ακριβο),η πριν το 2010(45 αλογα, μπαινει δακτυλιο?) β)αποφευγω η οχι τα εισαγωγης? γ)μηπως να περιμενω το ηλεκτρικο(ποτε ερχεται?-κοστος?).επισης οποιαδηποτε αλλη συμβουλη απο γνωστες, ευπροσδεκτη.ευχαριστω
-
Επιδόσεις σίγουρα δεν θα έχεις και η ευελιξία μόνο λόγω μεγέθους.
Εννοείται ότι προτιμάς όσο πιο σύγχρονο (πολύ καλύτερο σαν αυτοκίνητο) αλλά ζυγίζεις και την τιμή.
Πρακτικά όλα εισαγωγής θα είναι και όλα με γυρισμένα χλμ να θεωρείς ότι είναι. Ό,τι κι αν βρεις πολύ καλό τσεκάρισμα σε σχετικό μηχανικό. -
Καταρχήν άσε τις σκέψεις για ηλεκτρικό στην άκρη. Θα είναι πανακριβο, δεν θα συμφέρει!! Χώρια ότι στην Ελλάδα θα κάνουν καμιά 30αριά χρόνια να φτιάξουν τις κατάλληλες υποδομές για ηλεκτρικά (όπως σταθμοί φόρτισης).
Στο θέμα μας τώρα, σίγουρα τα 54αρια είναι πολύ καλύτερα από τα 45αρια, διότι εκτός από την παραπάνω δύναμη έχουν και πιο σωστή κλιμάκωση στο κιβώτιο (έτσι είχα διαβάσει σε ξένο forum κάποτε).
Βέβαια οι τιμές τους είναι σε άλλα επίπεδα, εφόσον είναι και πιο καινούρια. Θα πρέπε, αν το θέλεις βέβαια, να μας αναφέρεις το χρηματικό όριο που κυμαίνεσαι, και αν θα ήθελες το κάτι παραπάνω σε επίπεδο εξοπλισμού και εμφάνισης (εκδόσεις pulse και passion). Έτσι θα ξέρουμε τι να σου προτείνουμε.
Επιπλέον, σου συνιστώ να βρείς έναν άνθρωπο που να ξέρει από εισαγωγές και να πάτε μαζί προς Γερμανία μεριά. Ο παράδεισος των μεταχειρισμένων Smart!! Μην προτιμήσεις μαντρά, έτσι θα γλιτώσεις και χρήμα (έστω και ένα 500αρικο που στις μέρες μας και πάλι έχουν αξία), αλλά θα είσαι και πιο σίγουρος για το προϊόν που αγοράζεις!
Ελληνικά diesel Smart που πουλήθηκαν πριν την άρση της πετρελαιοκίνησης είναι πραγματικά σπάνια...
Tip: Η συντριπτική πλειοψηφία των βασικών Smart (pure) ΔΕΝ έχει Air Condition!! Πολλοί είναι οι μαντράδες που φέρνουν smart pure και αναφέρουν στις αγγελίες τους στο car για κλιματισμό, ενώ δεν έχουν καν! Την ύπαρξη A/C θα την καταλάβεις από το σχετικό κουμπί στο πάνω μέρος της κονσόλας.
Τα 2 σχετικά site για να βρείς το smart που σου ταιριάζει:
www.mobile.de
www.autoscout24.de
ΑΓΟΡΑ SMART DIESEL ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ