-
Καλησπέρα παιδιά,έχω ένα Nissan Primerra 1600 κ.εκ(P12).Στα 100.000 χλμ έβαλα Υγραεριοκινηση.Στα 167.000 χλμ μου έκαψε βαλβίδες και φυσικά έγινε επισκευή.Τον τελευταίο μήνα μου εμφανίζει το εξής,δεν παίρνει μπροστά με την πρώτη φορα αλλά με την δεύτερη.Σημερα παρατήρησα ότι μετά από 10.000 χλμ από την επισκευή μου έχει κάψει λάδια!!Περιπου 1 λίτρο σε 10000 χλμ!!Μιλησα με τον μηχανικό και μου είπε ότι θα το έχουμε υπό επίβλεψη ώστε να δούμε πόσο καίει,αλλά μου είπε ότι επειδή έγινε η επισκευή που είχε ως αποτέλεσμα να αυξηθεί η πίεση του κινητήρα είναι φυσιολογικό να καίει από service σε service περίπου 1 λίτρο λάδι!!!!!Εμενα πάλι δεν μου ακούγεται καλά αυτό,με δεδομένο ότι δεν έκαιγε σταγόνα λάδι!!Που μπορεί να οφείλεται αυτό;;;Τα λάδια που βάζω είναι 5w-40 aral.
-
Καλησπέρα παιδιά,έχω ένα Nissan Primerra 1600 κ.εκ(P12).Στα 100.000 χλμ έβαλα Υγραεριοκινηση.Στα 167.000 χλμ μου έκαψε βαλβίδες και φυσικά έγινε επισκευή.Τον τελευταίο μήνα μου εμφανίζει το εξής,δεν παίρνει μπροστά με την πρώτη φορα αλλά με την δεύτερη.Σημερα παρατήρησα ότι μετά από 10.000 χλμ από την επισκευή μου έχει κάψει λάδια!!Περιπου 1 λίτρο σε 10000 χλμ!!Μιλησα με τον μηχανικό και μου είπε ότι θα το έχουμε υπό επίβλεψη ώστε να δούμε πόσο καίει,αλλά μου είπε ότι επειδή έγινε η επισκευή που είχε ως αποτέλεσμα να αυξηθεί η πίεση του κινητήρα είναι φυσιολογικό να καίει από service σε service περίπου 1 λίτρο λάδι!!!!!Εμενα πάλι δεν μου ακούγεται καλά αυτό,με δεδομένο ότι δεν έκαιγε σταγόνα λάδι!!Που μπορεί να οφείλεται αυτό;;;Τα λάδια που βάζω είναι 5w-40 aral.
-
Καλησπέρα παιδιά,έχω ένα Nissan Primerra 1600 κ.εκ(P12).Στα 100.000 χλμ έβαλα Υγραεριοκινηση.Στα 167.000 χλμ μου έκαψε βαλβίδες και φυσικά έγινε επισκευή.Τον τελευταίο μήνα μου εμφανίζει το εξής,δεν παίρνει μπροστά με την πρώτη φορα αλλά με την δεύτερη.Σημερα παρατήρησα ότι μετά από 10.000 χλμ από την επισκευή μου έχει κάψει λάδια!!Περιπου 1 λίτρο σε 10000 χλμ!!Μιλησα με τον μηχανικό και μου είπε ότι θα το έχουμε υπό επίβλεψη ώστε να δούμε πόσο καίει,αλλά μου είπε ότι επειδή έγινε η επισκευή που είχε ως αποτέλεσμα να αυξηθεί η πίεση του κινητήρα είναι φυσιολογικό να καίει από service σε service περίπου 1 λίτρο λάδι!!!!!Εμενα πάλι δεν μου ακούγεται καλά αυτό,με δεδομένο ότι δεν έκαιγε σταγόνα λάδι!!Που μπορεί να οφείλεται αυτό;;;Τα λάδια που βάζω είναι 5w-40 aral.
-
Η Nissan,τι σου λέει;...5w-40...; Για δοκίμασε κατ'αρχήν 10w-40 μπάς και........
Ο χρήστης K2LINOS έγραψε:
αλλά μου είπε ότι επειδή έγινε η επισκευή που είχε ως αποτέλεσμα να αυξηθεί η πίεση του κινητήρα είναι φυσιολογικό να καίει από service σε service περίπου 1 λίτρο λάδι!!!!!Εμενα πάλι δεν μου ακούγεται καλά αυτό,με δεδομένο ότι δεν έκαιγε σταγόνα λάδι!! -
Κινητήρας που καταστράφηκε από το υγραέριο και πέρασε ρεκτιφιέ. Το περίεργο που το βλέπεις;
-
Το γνωριζω πολυ καλα φιλε μου τι επαθε ο κινητηρας!!!Ρωταω τωρα τι μπορω να κανω ωστε να μην καιω λαδι???!!!Που πρεπει να στραφω????Το οτι καει λαδι,σημαινει οτι κατι δεν ειναι σωστο,αυτο ψαχνω!!!!Εξυπναδες τυπου 'καλα να παθεις...' η' 'τα θελες και τα παθες...' η' 'που το βλεπεις το περιεργο...??!!' δεν βοηθανε!!!Ευχαριστω!!!
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Η Nissan,τι σου λέει;...5w-40...; Για δοκίμασε κατ'αρχήν 10w-40 μπάς και........αλλά μου είπε ότι επειδή έγινε η επισκευή που είχε ως αποτέλεσμα να αυξηθεί η πίεση του κινητήρα είναι φυσιολογικό να καίει από service σε service περίπου 1 λίτρο λάδι!!!!!Εμενα πάλι δεν μου ακούγεται καλά αυτό,με δεδομένο ότι δεν έκαιγε σταγόνα λάδι!!
Φιλε μου η αληθεια ειναι πως δεν ξερω τι λαδια γραφει το βιβλιο,γιατι δεν το εχω μπροστα μου,αλλα τα 5w-40 τα βαζω απο το πρωτο service του αυτοκινητου χωρις ποτε υποψια καψιμου λαδιου
-
Ο χρήστης K2LINOS έγραψε:
Το γνωριζω πολυ καλα φιλε μου τι επαθε ο κινητηρας!!!Ρωταω τωρα τι μπορω να κανω ωστε να μην καιω λαδι???!!!Που πρεπει να στραφω????Το οτι καει λαδι,σημαινει οτι κατι δεν ειναι σωστο,αυτο ψαχνω!!!!Εξυπναδες τυπου 'καλα να παθεις...' η' 'τα θελες και τα παθες...' η' 'που το βλεπεις το περιεργο...??!!' δεν βοηθανε!!!Ευχαριστω!!!1 λιτρο στα 10,000χλμ δεν ειναι και τραγικο.Ελενχε τα καθε 1000χλμ για να δεις ποτε αρχιζει να τα καιει πιο γρηγορα και αλλαζε τα σε εκεινα τα χλμ.
-
Πάντως και τα καινούρια μοτέρ καίνε λάδια στις πρώτες χιλιάδες χιλιόμετρα και μετά σταματάνε. Ίσως να είναι το ίδιο κι εδώ.
Αλλιώς μιλάμε είτε για ελατήρια στεγανοποίησης ή τσιμουχάκια βαλβίδων αλλά θεωρώ ότι τα τσιμουχάκια αλλάχθηκαν.
-
Δε νομίζω ότι έγινε ρεκτιφιέ. Βαλβίδες έκαψε, άρα επισκευή κεφαλής πρέπει να έγινε.
Αν το παραπάνω ισχύει και εφόσον αλλάχτηκαν τα τσιμουχάκια, δεν θα έπρεπε να καίει λάδια. -
Μου αλλαξε 6 βαλβιδες(ειχε καψει 2) και εγινε γενικος καθαρισμος βαλβιδων,καπακι μηχανης και οτι αλλο ειχε στον χωρο.Αλλα για να μου λεει οτι μετα την επισκευη θα εχω αυξηση πιεση του κινητηρα λογικα πρεπει να εγινε ρεκτιφιε(αλλωστε ετσι νομιζω καθαριζεται το καπακι του κινητηρα(????σωστα???) ).Τωρα αυριο που θα παω εκει θα ρωτησω για τσιμουχακια,αν τα αλλαξε.
-
εγινε ενα ρεκτιφιε στην κεφαλη μαζι με αλλαγη καποιον βαλβιδων και αλλαγη τσιμουχακια...σου λεει οτι αυξηθηκε η πιεση στον θαλαμο γιατι σου πλανισε το καπακι για να ισιωσει...το οτι το πλανισε λιγα δεκατα του χιλιοστου δεν ειναι τιποτα τραγικο και η πιεση/συμπιεση που ανεβασε ειναι αμελητεα με λιγα δεκατα πλανισμα...
δεν φταει το πλανισμα και η πιεση στο καπακι...μηπως πλεον επειδη εχει πολλα χιλιομετρα στην πλατη του το μοτερ ηταν η ωρα του καψει λιγο λαδι...και 1 λιτρο στα 10000 χιλιομετρα ειναι μελητεο επισης.
-
Ο χρήστης K2LINOS έγραψε:
Μου αλλαξε 6 βαλβιδες(ειχε καψει 2) και εγινε γενικος καθαρισμος βαλβιδων,καπακι μηχανης και οτι αλλο ειχε στον χωρο.Αλλα για να μου λεει οτι μετα την επισκευη θα εχω αυξηση πιεση του κινητηρα λογικα πρεπει να εγινε ρεκτιφιε(αλλωστε ετσι νομιζω καθαριζεται το καπακι του κινητηρα(????σωστα???) ).Τωρα αυριο που θα παω εκει θα ρωτησω για τσιμουχακια,αν τα αλλαξε.Θα πλανισε το καπακι για να αυξηθηκε η συμπιεση .
-
Ο χρήστης iceman_n έγραψε:
εγινε ενα ρεκτιφιε στην κεφαλη μαζι με αλλαγη καποιον βαλβιδων και αλλαγη τσιμουχακια...σου λεει οτι αυξηθηκε η πιεση στον θαλαμο γιατι σου πλανισε το καπακι για να ισιωσει...το οτι το πλανισε λιγα δεκατα του χιλιοστου δεν ειναι τιποτα τραγικο και η πιεση/συμπιεση που ανεβασε ειναι αμελητεα με λιγα δεκατα πλανισμα...δεν φταει το πλανισμα και η πιεση στο καπακι...μηπως πλεον επειδη εχει πολλα χιλιομετρα στην πλατη του το μοτερ ηταν η ωρα του καψει λιγο λαδι...και 1 λιτρο στα 10000 χιλιομετρα ειναι μελητεο επισης.
Καιει 1 λιτρο λαδι στα 10000 χλμ απο τα 3 λιτρα που εχει!!Αρα μιλαμε για το 30% της ποσοτητας λαδιου,οταν πριν δεν εκαιγε σταγονα!!!Πιστευω οτι υπαρχει θεμα!!!Ασε που το οτι δεν παιρνει μπροστα με την πρωτη μου δινει την εντυπωση οτι περναει λαδι στα μπουζι και δεν κανει σωστη καυση!!!Αυτο ειναι φυσιολογικο???Η μπαταρια ειναι μια χαρα.
-
Τέσσερα πράγματα μπορεί να συμβαίνουν:
- Δεν άλλαξε τσιμουχάκια σε όλες τις βαλβίδες.
- Άλλαξε τσιμουχάκια αλλά κάποιο έχει πρόβλημα
- Δεν σφίχτηκε η κεφαλή σωστά και τραβάει λάδι από τη φλάντζα
- Ήρθε η ώρα του να αρχίσει να καίει.
Όπως και να έχει πάντως, 1 κιλό στις 10000 δεν είναι απολύτως τίποτα. Απλά θα πρέπει να το παρακολουθείς και να συμπληρώνεις, πράγμα που κατ'εμέ πρέπει να κάνει ο καθένας ούτως ή άλλως.
-
δηλαδη καθε ποτε αλλαζες λαδια?..
ωστε το 1λ/10000 να ειναι προβλημα?..ουτως η αλλως στα 10000 δεν αλλαζεις λαδια? -
Στα 10000 αλλαζω λαδια φιλε μου,αλλα δεν μπορω να σας καταλαβω!!!!Απο ποτε ειναι φυσιολογικο ενα αμαξι να καιει το 30% της ποσοτητας του λαδιου του???Ενω μαλιστα μεχρι προτεινως δεν εκαιγε ουτε σταλα!!!
-
Συνήθως δεν μετράμε πόσο από το λάδι του έκαψε, αλλά πόσο καίει ανά απόσταση. Τα 100μλ που καίει το δικό σου ανά 1000χλμ δεν είναι απολύτως τίποτα, ιδίως με τα ~175000 που ήδη έχει (αν λέω λάθος διόρθωσέ με). Πολλοί θεωρούν αυτή την κατανάλωση φυσιολογική και χαρακτηριστική υγιούς κινητήρα. Γι' αυτό λέμε ότι λέμε.
Προϋπόθεση βέβαια είναι ότι το παρακολουθείς και συμπληρώνεις ανάλογα και ότι δεν είναι κάποια από τις σοβαρές αιτίες πχ φλάντζα.
-
Πολυ πιθανο στο ανοιξε κλεισε κουνηθικε κανα πιστονι και το ελατηριο του λαδιου να εχασε την πατουρα καρβουνιλα ς που τοσα χρονια ειχε μαζεψει.
Δεν ειναι απαραιτητο να προερχεται απο την κεφαλή αν και μια ακομα ιδεα θα ηταν οι οδηγοι βαλβιδων οι ιδιοι να 'ξεχυλωσαν' ή καποιο απο τα παλια τσιμουχακια που δεν (???) αλλαξε και παλι στο ανοιξε κλεισε 'ξεβολευτηκε' απο την πατουρα του ( βαλε το οτι εχει ξεραθει κι ολας...) και να φταιει αυτο.
Παντος και παλι ( αν και σε καταλαβαινω ) ΔΕΝ ειναι και καμια τρομερη καταναλωση λαδιουεπεισεις μπορει να ειναι η βαλβιδα αναθυμιασεων λαδιου να κολλησε ανοιχτη
κοινως πολλά μπορει
-
Ο χρήστης K2LINOS έγραψε:
Στα 10000 αλλαζω λαδια φιλε μου,αλλα δεν μπορω να σας καταλαβω!!!!Απο ποτε ειναι φυσιολογικο ενα αμαξι να καιει το 30% της ποσοτητας του λαδιου του???Ενω μαλιστα μεχρι προτεινως δεν εκαιγε ουτε σταλα!!!το συγκεκριμενο θεμα εχει πολλη συζητηση και ειναι οπως μαθεις απο τα αυτοκινητα που περνανε απο τα χερια σου.....
για καποιους ειναι φυσιολογικο γιατι τοσο λαδι εκαιγε απο την πρωτη μερα,για σενα ειναι πρωτογνωρο και αφυσικο αφου παντα η ποσοτητα στο δεικτη ηταν αμεταβλητη
δοκιμασε πλεον ενα 10w/40 να δεις συμπεριφορα....
Nissan Primerra 1.6 lt καίει λάδια!!