-
Ο χρήστης mop26 έγραψε:
Αν θες να αφησεις υπονοουμενα πως ειμαστε δακτυλοι συγκεκριμενων 'παραταξεων-κινηματων' με σκοπο τη δυσφημιση πεθαινω απο τα γελια και δεν με προσβαλεις και καθολου!!Αυτη ειναι η αμυνα σας; εγω εχω καλυτερη!Και αφου θες να μιλησουμε ευθεως, γιατι κοροιδευομαστε , το σουρεαλ event λοιπον ηταν αποτυχημενο γιατι απλα δεν υπηρχε λογος να οργανωθει κατι παραπανω σε ποιοτητα, περαν απο το να περασουν καλα ΜΟΝΟ οι συμμετεχοντες. και ξερειςπολυ καλυτερα απο ολους γιατι! γιατι απλουστατα σε ενα club που πληρωνεις συνδρομουλα καθε χρονο, δεν σε απασχολει και πολυ τι κανει ο θεατης αλλα και το αν θα μαζεψεις κοσμο ή περιπτερα ή τεντες με βελτιωτες,κτλπ. και να ιδρωσει ο κωλος σου να παρεις κανα sponsorship για να βγει το budgetaki του event που σε συναρτηση με την ικανοποιηση του θεατη θα σε πανε ενα βημα παρακατω της επομενη χρονια.Σε νοιαζει μονο να περασει καλα ο 'πελατης' σου..αμα ο 'πελατης' περασει καλα θα σε συστησει και σε αλλους καινουργιους 'πελατες' να περασουν μια βολτα απο το 'μαγαζι'..τα υπολοιπα ακολουθουν τη σειρα των πραγματων!
σε πελατιακου καθεστωτος εκδηλωσεις δεν σκοπευω να συμμετεχω..το εχω κοψει! αν καποιος εδω μεσα ειναι αμιγως θεατης αυτος ειμαι εγω. δεν εχω ουτε κολλητους, ουτε φιλους ουτε 'κουμπαρους' στο αθλημα.Και αυτο ητε σου αρεσει ητε οχι θα το σεβαστεις. Δεν ανηκω σε κανενα στρατοπεδο και αν στη θεση της ΦΙΛΠΑ ηταν η ΕΛΠΑ ή ο Κωστας, Μακης, Τακης τα ιδια θα εγραφα!
Φίλε μου εδω συζητάμε, δεν προσβάλουμε, ούτε γράφω για να προσβάλω, χάνεις την ουσία.
Αυτό που σκέφτομαι, αυτό λέω, χωρίς ντροπή, ούτε επιτύθεμαι, ούτε αμύνομαι.
Και για την ΕΛΠΑ εχω δουλέψει, και θα ξαναδουλέψω αν ειναι για το καλό του σπόρ,ούτε έχω παντρέψει όυτε εχω βαφτίσει κανεναν σε καμια ΕΛΠΑ_ΦΙΛΠΑ_ΕΟΟΕ_FIA_FIVA κλπ
Και όσο θεατής έισαι κι εσύ, άλλο τόσο είμαι κι εγώ, απλά εγώ τυχαίνει να ειμαι και οργανωτής και αγωνιζόμενος και θέλω να σέβομαι την προσπάθεια του κάθε κλαμπ και την έυχαρίστηση του αγωνιζόμενου, όπως θέλω να σέβονται τη δική μου προσπάθεια και τη δική μου ευχαρίστηση.Καλο ΣΚ!
-
Οντως η προβολή του αγώνα ήταν ανύπαρκτη, τουλάχιστον στα 2-3 ευρέως γνωστά site που μας έχουν απομεινει..
Σαββατο μεσημέρι η πιο προκλητική πρόταση ήταν το DCG στην Πάτρα, ωσπου κάποια στιγμη είδα στο Ποτάμι τον κ.Πλατή με το starlet (φοβερα περάσματα..συγχαρητηρια) και σκέφτηκα οτι κατι παιζει πιο κοντά και όταν γύρισα σπίτι εψαξα για να βρώ πληροφορίες
Από κει και πέρα όταν βρεθηκαμε εκει δεν υπήρχε η παραμικρη ενημέρωση απο ήχο η φυλλάδια κι απλά περιμέναμε να δουμε οτι περνουσε. Ευτυχως δεν παρέσυρα παρέα μαζι μου, γιατι δε νομιζω να είχαν την υπομονή να περιμενουν 2 ω ρες για να δουμε τα σπορτινγκ. Στα συν της ημέρας οι απ'ιστευτες συμμετοχές που με εκαναν να αναρωτιέμαι σε ποια εποχη γεννήθηκα.. και οι οργανωμένοι και πολυ ευγενικοί αξιωματικοί και σμηνιτες του αεροδρομίου.Οσο για την ασφαλεια στα πιτς αυτο ήταν το ακραίο. Σκεφτειτε απλα να κοψουν 2 μπουλόνια σ'ενα ιστορικό και στην ευθεία με 120+ να γυρίσει και να κεντράρει στα Πιτς...
Γενικά πάντως υπό προυποθέσεις μπορεί να γίνει απο τα καλύτερα θεάματα τις χρονιάς και μακάρι να βελτιωθεί και να καθιερωθεί και περισσότερες φορές το χρόνο.
-
Δε χρειάζεται να κόψουν δυο μπουλόνια ή να γίνει κάτι μηχανικό, θα μπορούσαν απλά να ακουμπήσουν δυο από τα αυτοκίνητα που πήγαιναν προφυλαχτήρα ή βούταγαν παρέα στα φρένα ενώ θεωρητικά έκαναν time attack. Οργάνωση και αγωνιζόμενοι πρέπει να είναι πραγματικά περήφανοι, τους κορόιδεψαν όλους.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Οργάνωση και αγωνιζόμενοι πρέπει να είναι πραγματικά περήφανοι, τους κορόιδεψαν όλους.Τι εννοείς?
-
Έστησαν κανονικό αγώνα με άδεια time attack, λάθος;
-
2.2 Τύποι ιστορικών εκδηλώσεων της FIVA
2.2.1 Ιστορική εκδήλωση ακριβείας (regularity)
Εκδήλωση περιηγητικού χαρακτήρα κατά την οποία η μέγιστη ταχύτητα ή ο μικρότερος χρόνος δεν αποτελούν παράγοντες αποφασιστικής σημασίας, αλλά όπου μια μέση ταχύτητα 50χλμ/ώρα ή μικρότερη πρέπει να επιβάλλεται σε δημόσιες οδούς.** Σε οδούς διπλής κατεύθυνσης, κλειστές οδούς, σιρκουί ή σε απόμερες περιοχές του κόσμου με ανοικτούς δρόμους, η μέση ταχύτητα μπορεί να αυξηθεί σε 80 χλμ/ώρα με την άδεια του ANF (Επίσημος Εθνικός Φορέας της FIVA), της ASN (Εθνική Αθλητική Αρχή της FIA) ή του προέδρου της Επιτροπής Εκδηλώσεων. Δοκιμασίες ελιγμών μπορούν να περιλαμβάνονται στη διαδρομή, όπως υπογραμμίζεται στην παράγραφο 7.1.14. **Δεν ξέρω κατα πόσον καλύπτει τις απαιτήσεις τις συγκεκριμένης εκδήλωσης αυτή η παράγραφος, απλώς την παραθέτω.
Και για να μην με πουν κάποιοι ''κουμπάρο'', η παρατήρηση του Go_For_Pole ειναι πολύ ευστοχή, τον αν πρέπει να χαρακτηριστεί ''κοροϊδια'' το αφήνω στην κρίση του καθενός. Κάποιος που ξέρει καλύτερα τον Kωδικα FIVA ας μας λύσει τις απορίες. -
Ο χρήστης Δημήτρης Ραζής έγραψε:
Οργάνωση και αγωνιζόμενοι πρέπει να είναι πραγματικά περήφανοι, τους κορόιδεψαν όλους.
Τι εννοείς?
Έστησαν κανονικό αγώνα με άδεια time attack, λάθος;
1ον Ήμουν αγωνιζόμενος και δεν δίνω σε κανένα το δικαίωμα να λέει οτι κοροϊδευσα κάποιον, σε παρακαλώ να ανασκευάσεις.
2ον Τι θα πει κανονικός και μη κανονικός αγώνας???? Κάθε είδους αγώνας οργανώνεται βάσει συγκεκριμένων κανόνων. Αν θεωρείς οτι ο συγκεκριμένος παραβίασε τους κανονισμούς βάσει των οποίων έγινε εξηγησε το και σε εμάς να καταλάβουμε, μην ειρωνεύεσαι όμως... -
Αγαπητε και παληοφιλε (μεσω Φορουμ) Go
Κατι εχεις παθει τελευταια και πολεμας λυσσαλεα οτιδηποτε δεν ειναι καρτ ή φορμουλα. Μεχρι τωρα ειχες σαν στοχο τα ραλλυ, τωρα στοχευεις οτι κινειται!
ΕΙΠΑΜΕ. Στο θεμα της ασφαλειας εχεις δικηο και θεωρω οτι θα το βρεις (το δικηο σου βρε ), αν με το καλο επαναληφθει η εκδηλωση του χρονου, με αναλογο περιεχομενο.
Για πες μου ομως κατι, γιατι (μη θυμωσετε ρε, βαζω και λιγο χιουμορ) οι αλλοι ειναι ...χαιβανια
Στην Πατρα, στις εκδηλωσεις που τοσο εκθειαζεις, αυτα τα ΒΜW στις 2 ροδες που κραταγανε ισορροπια πανω στα νευρα μου και απεχανε απο τον κοσμο και τα παιδακια 1 μετρο + κατι λαστιχακια (η αχυρομπαλες ή Jersey-δεν εχει σημασια), πληρουσαν τους ορους ασφάλειας? Γιατι δεν σ ακουσα να λες τιποτα!
Κωστα, οτι λες εσυ λεω κι εγω. Οτι ο Θεος των αγωνων ειναι μεγαλος και μας εχει φυλαξει ως τωρα και δεν πρεπει να συνεχισουμε να εκμεταλευομαστε την καλοσυνη του. Ομως ως εκει. Το να πολεμαμε καθε προσπαθεια που προσπαθει να κουνησει λιγο τα νερα, επειδη εμεις δεν πινουμε απ αυτα, ειναι άλλο πραμα, ΚΙ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ. -
Για την Πάτρα αυτό που θα πω είναι ότι πρώτον οι άνθρωποι που έκαναν το stunt ήταν επαγγελματίες του είδους και δεύτερον υπήρχαν άνθρωποι της ΟΜΑΕ που αν δεν ήταν άνετοι με ότι έβλεπαν θα έπρεπε να κάνουν κάτι (όπως έκαναν για μια στροφή της διαδρομής με τις αλλαγές να υλοποιούνται χωρίς καμία αντίρρηση από την οργάνωση). Για εμένα αυτό είναι αρκετό αν και προσωπικά δεν μου αρέσουν τέτοιου είδους θεάματα γενικότερα. Αλλά τι συγκρίνεις τώρα; Από την μια έχεις κάτι που έχει ξοδέψει δεκάδες χιλιάδες ευρώ σε εξειδικευμένο εξοπλισμό ασφαλείας (όχι δεν είναι απλά jersey) και από την άλλη αχυρόμπαλες σε σακούλες. Από την μια έχεις κάτι που το τρέχουν επαγγελματίες 10 μήνες το χρόνο και από την άλλη εθελοντές. Γιατί να μου αρέσει κάτι που η προβολή του ήταν ερασιτεχνική, η μέριμνα προς τον θεατή ελάχιστη (το είχα προβλέψει και προφανώς δε θεωρώ τον εαυτό μου προφήτη) και η υλοποίηση του σε θέματα ασφαλείας χαμηλού επιπέδου. Δεν είναι μόνο το καρέ που έδειξα. Από ένα και μόνο βίντεο βλέπει κανείς μοτοσυκλέτες να ξύνουν αχυρόμπαλες (αν τις ακούμπαγαν τι; ), αυτοκίνητα να σκαρφαλώνουν σε αχυρόμπαλες, αυτοκίνητα να πάνε προφυλαχτήρα ή να πλακώνονται στα φρένα ένα μέτρο από θεατές, πιτς να χωρίζονται από την πίστα με αχυρόμπαλες. Και όλα αυτά μπροστά στα μάτια ενός υπουργού γιατί κάποιος θεώρησε σπουδαία υπηρεσία στο σπορ να του δώσει αυτή την εικόνα. Αυτό αφού κάποιος άλλος του είχε δώσει πιο πριν μια άλλη εικόνα ζητώντας του πίστα εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ με καράβια για κερκίδες. Μετά από αυτά τα δυο είμαι σίγουρος ότι ο υπουργός έχει μια φοβερή πρώτη εντύπωση για το σπορ στο σύνολο του... Πρέπει κάποτε να γίνει αντιληπτό ότι δεν μπορεί ο καθένας κάνει ή συζητά το μακρύ και το κοντό του πιστεύοντας ότι αυτός με τις σπουδαίες του ιδέες ή πράξεις θα σώσει το σπορ. Τα αποτελέσματα είναι προφανή.
Πάντως μου θύμισες κάτι. Πριν το ατύχημα στο autofestival είχε γίνει άλλη μια εκδήλωση εκεί και είχα πει σε κάποιον που θα έπρεπε να ξέρει καλύτερα ότι αυτό που είδα ήταν τρέλα. Μου είπε ότι δεν είναι σωστό να πυροβολώ κάτι που γίνεται με καλή πρόθεση για κάποιον σε ανάγκη. Αλλά η πικρή αλήθεια είναι ότι ούτε η καλή πρόθεση, ούτε μια σπουδαία προοπτική (όπως πιστεύεις για το συγκεκριμένο event) είναι άλλοθι για οτιδήποτε.
Τέλος πάντων, δεν έχω τίποτα και με κανέναν. Δεν έχει καμία βαρύτητα το τι γράφω, άλλωστε ότι κάνω στον μηχανοκίνητο είναι μακριά από τους Ελληνικούς αγώνες. Όπως λες και εσύ για αυτό τον χώρο είμαι απλά κάποιος που ξέρεις από το ίντερνετ, ούτε παράγοντας λέσχης, ούτε γνωστός στον χώρο αθλητής άρα ουσιαστικά κανένας οργανωτής δεν απειλείται από τα ποστς μου. Εκτός βέβαια αν θεωρούν ότι μπορεί να γράφω κάτι ουσιαστικό. Σε αυτή λοιπόν την περίπτωση θα τους πρότεινα να επικεντρωθούν στην ουσία και να μην τους απασχολεί η πιθανή ύπαρξη κάποιας ατζέντας από μέρους γιατί πολύ απλά αυτή δεν υπάρχει.
@ Δημήτρη Ραζή: ποιους κανόνες ακριβώς τηρούσε αυτός ο αγώνας; Αν είχε στηθεί από την αρχή σαν κανονικός αγώνας ταχύτητας, ποιος είχε εγκρίνει τις επιλογές σε χάραξη, οριοθέτηση και χωροθέτηση; Η εντύπωση μου ήταν ότι στήθηκε σαν time attack και οι οδηγοί το μετέτρεψαν σε αγώνα ταχύτητας. Αν αυτό δεν ισχύει και οι οδηγοί ήταν έτοιμοι για αγώνα ταχύτητας και στήθηκαν στο grid βλέποντας αυτά που βλέπουμε στο βίντεο, ε τότε τι να πω;
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
άρα ουσιαστικά κανένας οργανωτής δεν απειλείται από τα ποστς μου.Κι όμως, απειλείται. Καλώς ή κακώς οποιοδήποτε ποστ, εκτός από κάποια που είναι καταφανώς μπούρδες, επηρεάζει. Κάποιες φορές λίγο κάποιες φορές περισσότερο. Γι' αυτό ας είμαστε γενικά προσεκτικοί, ιδιαίτερα όσον αφορά τη μομφή που επιρρίπτουμε και την ακρίβεια στη μεταφορά γεγονότων.
Υ.Γ. Το ανωτέρω δεν αφορά καθόλου μα καθόλου τα υπόλοιπα που γράφεις στο συγκεκριμένο ποστ. Είναι γενικό σχόλιο.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
@ Δημήτρη Ραζή: ποιους κανόνες ακριβώς τηρούσε αυτός ο αγώνας; Αν είχε στηθεί από την αρχή σαν κανονικός αγώνας ταχύτητας, ποιος είχε εγκρίνει τις επιλογές σε χάραξη, οριοθέτηση και χωροθέτηση; Η εντύπωση μου ήταν ότι στήθηκε σαν time attack και οι οδηγοί το μετέτρεψαν σε αγώνα ταχύτητας. Αν αυτό δεν ισχύει και οι οδηγοί ήταν έτοιμοι για αγώνα ταχύτητας και στήθηκαν στο grid βλέποντας αυτά που βλέπουμε στο βίντεο, ε τότε τι να πω;
Οι κανόνες είναι αυτοί που ποστάρισε πιο πάνω ο PyrgiotisRS βάσει του κώδικα αγώνων της FIVA (και όχι της FIA που έχουν αν δεν κανω λαθος όλοι οι υπόλοιποι που αναφέρεις)
2.2 Τύποι ιστορικών εκδηλώσεων της FIVA
2.2.1 Ιστορική εκδήλωση ακριβείας (regularity)
Εκδήλωση περιηγητικού χαρακτήρα κατά την οποία η μέγιστη ταχύτητα ή ο μικρότερος χρόνος δεν αποτελούν παράγοντες αποφασιστικής σημασίας, αλλά όπου μια μέση ταχύτητα 50χλμ/ώρα ή μικρότερη πρέπει να επιβάλλεται σε δημόσιες οδούς.** Σε οδούς διπλής κατεύθυνσης, κλειστές οδούς, σιρκουί ή σε απόμερες περιοχές του κόσμου με ανοικτούς δρόμους, η μέση ταχύτητα μπορεί να αυξηθεί σε 80 χλμ/ώρα με την άδεια του ANF (Επίσημος Εθνικός Φορέας της FIVA), της ASN (Εθνική Αθλητική Αρχή της FIA) ή του προέδρου της Επιτροπής Εκδηλώσεων. Δοκιμασίες ελιγμών μπορούν να περιλαμβάνονται στη διαδρομή, όπως υπογραμμίζεται στην παράγραφο 7.1.14. **Για τον λόγο αυτο υπήρχαν και τόσο πολλά και σφικτά σικέϊν ώστε η Μέση Ωριαία να βρίσκεται εντός των προβλεπομένων ορίων, διαφορετικά θα μπορούσε να είναι πολύ πιο χαλαρή η πίστα.
Δεν μου υπέδειξες όμως σε ποιο ακριβώς σημείο της συμμετοχής μου κοροϊδεψα 'όλους' (ποιούς όλους αλήθεια?)
-
Αυτοί είναι κανονισμοί για regularity, κάνατε regularity στη sporting; Δεν νομίζω εξάλλου στον κανονισμό του event για τη sporting γίνεται αναφορά σε κατατακτήριες δοκιμές, διαδικασία εκκίνησης και τελικά κατάταξη βάση του μικρότερου χρόνου. Αυτό για εμένα είναι κανονικός αγώνας ταχύτητας και σε ότι κανονισμούς τις FIVA βρήκα δε διάβασα αναφορά σε σχετικούς αγώνες (http://www.fiva.org/EN/Events/Codes.htm). Ακόμη και αν υπάρχει πάντως κάποιος πρέπει να κάνει τα καθήκοντα που έγραψα, που είναι το παράλογο σε αυτό;
1ο ΤΑΤΟΙ Circuit ΦΙΛΠΑ 2012