-
Όπου 'ντολμάς', το 1400άρι Lupo της ταυρίνας, εσοδείας 2004, με μόλις 56.000 χλμ. Αν ήταν και στο γνωστό λαχανί, θα το λέγαμε λαχανοντολμά, αλλά αυτό ειναι άλλη κουβέντα.
Λοιπόν, το αμαξάκι ειναι γενικώς μια χαρά. Σχεδόν καινούριο το λες, αν κρίνουμε τα χιλιόμετρά του, όμως υπάρχουν και τα 'αλλά'.
Με δεδομένο λοιπόν οτι πρόκειται να κάνουμε οικογένεια και θα χρειαστούμε ένα κύριο-οικογενειακό αυτοκίνητο και ένα δεύτερο-χαμάλη, υπάρχουν δυο προβληματισμοί: α) 1400 κυβικά ίσως είναι πολλά για έναν χαμάλη και β) (σχετικό και αλληλένδετο με το α) οτι οι χωροι του ειναι τόσο μικροί, ιδιαίτερα αυτός των αποσκευών, που δεν μπορεί να παίξει το ρόλο του χαμάλη. Ούτε σουπερ μάρκετ δεν μπορείς να πας με λίγα λόγια, πόσο μάλλον να βάλεις ένα μωρό με το καρότσι του για μια κοντινή αστική διαδρομή. Άσε που δε μου γεμίζει και τόσο το μάτι οτι θα ειναι ασφαλές το μωρό αν κάποιος σε χτυπήσει από πίσω, με απόσταση 40 πόντων από τον προφυλακτήρα μέχρι την πλάτη του πίσω καθίσματος...Έχουμε λοιπόν σκεφτεί να κάνουμε την κίνηση να το δώσουμε και χωρίς να δώσουμε τίποτα παραπάνω σε λεφτά -όσο αυτό ειναι δυνατόν- να πάρουμε κάτι πιο μεγάλο σε μέγεθος και πιο μικρό σε κυβικά (να πέσουμε και από το μεγάλο σκαλοπάτι των 1400, που έχει σημαντική διαφορά σε σχέση με τα 1200). Μας ενδιαφέρει γενικά να ειναι σχετικά αξιόπιστο, οικονομικό (και στα σέρβις του ει δυνατόν) και κυρίως -για την ταυρίνα- ευκολοδήγητο. Και να έχει και σχετικούς χώρους για το μέγεθός του, χωρίς να είναι όμως αρκετά μεγάλο, ας πούμε κάτω από τα 4 μέτρα.
Στο δια ταύτα. Πρώτες σκέψεις ένα 1000άρι Yaris Μk1 ή ένα Μίκρα K12 1200. Ευκολοδήγητα και τα 2, αξιόπιστα τα λες, χώρους έχουν σχετικούς (με μια μικρή ένσταση για το πορτ μπαγκαζ του yaris ), από παθητική ασφάλεια δεν ξέρω τι λένε, ιδιαίτερα το yaris. Εγώ έβαλα στην εξίσωση και το προηγούμενο Clio με τον 75άρη κινητήρα, τον οποίο γνωρίζω καλά από το twingo, πολύ ψυχωμένος και οικονομικός. Το clio δεν γνωρίζω τόσο καλά όμως, δεν έχει τύχει να το βάλω στο χέρι. Ερωτηματικό η αξιοπιστία του (αν και απ' οτι κατάλαβα ειναι πώς θα σου κάτσει, το twingo πχ του κουμπάρου μου δεν ειχε κανει κιχ με πολύυυ σκίσιμο) και αρνητικό οτι δεν τρελαίνεται και τόσο η ταυρίνα για την εμφάνισή του. Ακόμα μια σκέψη που έκανα ήταν το Punto με τον 16βάλβιδο 75άρη, με ακόμα περισσότερα ερωτηματικά για την αξιοπιστία του (αν και απ' οτι ξέρω οι βλάβες του ειναι αρκετά φθηνές), αλλά με πολλούς χώρους και -αν θυμάμαι καλά- αξιοπρεπή ασφάλεια.Βέβαια μπορεί μετά από αυτό το σεντόνι να αποφασίσουμε να κρατήσουμε το Lupo γιατί έτσι και να γίνει η κουβέντα τζάμπα και βερεσέ, αλλά δε βαριέσαι τώρα...
ΕΝΤΙΤ: αποκλείω από τη συζήτηση τα vag και τα opel, γιατί έτσι.
-
Όπου 'ντολμάς', το 1400άρι Lupo της ταυρίνας, εσοδείας 2004, με μόλις 56.000 χλμ. Αν ήταν και στο γνωστό λαχανί, θα το λέγαμε λαχανοντολμά, αλλά αυτό ειναι άλλη κουβέντα.
Λοιπόν, το αμαξάκι ειναι γενικώς μια χαρά. Σχεδόν καινούριο το λες, αν κρίνουμε τα χιλιόμετρά του, όμως υπάρχουν και τα 'αλλά'.
Με δεδομένο λοιπόν οτι πρόκειται να κάνουμε οικογένεια και θα χρειαστούμε ένα κύριο-οικογενειακό αυτοκίνητο και ένα δεύτερο-χαμάλη, υπάρχουν δυο προβληματισμοί: α) 1400 κυβικά ίσως είναι πολλά για έναν χαμάλη και β) (σχετικό και αλληλένδετο με το α) οτι οι χωροι του ειναι τόσο μικροί, ιδιαίτερα αυτός των αποσκευών, που δεν μπορεί να παίξει το ρόλο του χαμάλη. Ούτε σουπερ μάρκετ δεν μπορείς να πας με λίγα λόγια, πόσο μάλλον να βάλεις ένα μωρό με το καρότσι του για μια κοντινή αστική διαδρομή. Άσε που δε μου γεμίζει και τόσο το μάτι οτι θα ειναι ασφαλές το μωρό αν κάποιος σε χτυπήσει από πίσω, με απόσταση 40 πόντων από τον προφυλακτήρα μέχρι την πλάτη του πίσω καθίσματος...Έχουμε λοιπόν σκεφτεί να κάνουμε την κίνηση να το δώσουμε και χωρίς να δώσουμε τίποτα παραπάνω σε λεφτά -όσο αυτό ειναι δυνατόν- να πάρουμε κάτι πιο μεγάλο σε μέγεθος και πιο μικρό σε κυβικά (να πέσουμε και από το μεγάλο σκαλοπάτι των 1400, που έχει σημαντική διαφορά σε σχέση με τα 1200). Μας ενδιαφέρει γενικά να ειναι σχετικά αξιόπιστο, οικονομικό (και στα σέρβις του ει δυνατόν) και κυρίως -για την ταυρίνα- ευκολοδήγητο. Και να έχει και σχετικούς χώρους για το μέγεθός του, χωρίς να είναι όμως αρκετά μεγάλο, ας πούμε κάτω από τα 4 μέτρα.
Στο δια ταύτα. Πρώτες σκέψεις ένα 1000άρι Yaris Μk1 ή ένα Μίκρα K12 1200. Ευκολοδήγητα και τα 2, αξιόπιστα τα λες, χώρους έχουν σχετικούς (με μια μικρή ένσταση για το πορτ μπαγκαζ του yaris ), από παθητική ασφάλεια δεν ξέρω τι λένε, ιδιαίτερα το yaris. Εγώ έβαλα στην εξίσωση και το προηγούμενο Clio με τον 75άρη κινητήρα, τον οποίο γνωρίζω καλά από το twingo, πολύ ψυχωμένος και οικονομικός. Το clio δεν γνωρίζω τόσο καλά όμως, δεν έχει τύχει να το βάλω στο χέρι. Ερωτηματικό η αξιοπιστία του (αν και απ' οτι κατάλαβα ειναι πώς θα σου κάτσει, το twingo πχ του κουμπάρου μου δεν ειχε κανει κιχ με πολύυυ σκίσιμο) και αρνητικό οτι δεν τρελαίνεται και τόσο η ταυρίνα για την εμφάνισή του. Ακόμα μια σκέψη που έκανα ήταν το Punto με τον 16βάλβιδο 75άρη, με ακόμα περισσότερα ερωτηματικά για την αξιοπιστία του (αν και απ' οτι ξέρω οι βλάβες του ειναι αρκετά φθηνές), αλλά με πολλούς χώρους και -αν θυμάμαι καλά- αξιοπρεπή ασφάλεια.Βέβαια μπορεί μετά από αυτό το σεντόνι να αποφασίσουμε να κρατήσουμε το Lupo γιατί έτσι και να γίνει η κουβέντα τζάμπα και βερεσέ, αλλά δε βαριέσαι τώρα...
ΕΝΤΙΤ: αποκλείω από τη συζήτηση τα vag και τα opel, γιατί έτσι.
-
Όπου 'ντολμάς', το 1400άρι Lupo της ταυρίνας, εσοδείας 2004, με μόλις 56.000 χλμ. Αν ήταν και στο γνωστό λαχανί, θα το λέγαμε λαχανοντολμά, αλλά αυτό ειναι άλλη κουβέντα.
Λοιπόν, το αμαξάκι ειναι γενικώς μια χαρά. Σχεδόν καινούριο το λες, αν κρίνουμε τα χιλιόμετρά του, όμως υπάρχουν και τα 'αλλά'.
Με δεδομένο λοιπόν οτι πρόκειται να κάνουμε οικογένεια και θα χρειαστούμε ένα κύριο-οικογενειακό αυτοκίνητο και ένα δεύτερο-χαμάλη, υπάρχουν δυο προβληματισμοί: α) 1400 κυβικά ίσως είναι πολλά για έναν χαμάλη και β) (σχετικό και αλληλένδετο με το α) οτι οι χωροι του ειναι τόσο μικροί, ιδιαίτερα αυτός των αποσκευών, που δεν μπορεί να παίξει το ρόλο του χαμάλη. Ούτε σουπερ μάρκετ δεν μπορείς να πας με λίγα λόγια, πόσο μάλλον να βάλεις ένα μωρό με το καρότσι του για μια κοντινή αστική διαδρομή. Άσε που δε μου γεμίζει και τόσο το μάτι οτι θα ειναι ασφαλές το μωρό αν κάποιος σε χτυπήσει από πίσω, με απόσταση 40 πόντων από τον προφυλακτήρα μέχρι την πλάτη του πίσω καθίσματος...Έχουμε λοιπόν σκεφτεί να κάνουμε την κίνηση να το δώσουμε και χωρίς να δώσουμε τίποτα παραπάνω σε λεφτά -όσο αυτό ειναι δυνατόν- να πάρουμε κάτι πιο μεγάλο σε μέγεθος και πιο μικρό σε κυβικά (να πέσουμε και από το μεγάλο σκαλοπάτι των 1400, που έχει σημαντική διαφορά σε σχέση με τα 1200). Μας ενδιαφέρει γενικά να ειναι σχετικά αξιόπιστο, οικονομικό (και στα σέρβις του ει δυνατόν) και κυρίως -για την ταυρίνα- ευκολοδήγητο. Και να έχει και σχετικούς χώρους για το μέγεθός του, χωρίς να είναι όμως αρκετά μεγάλο, ας πούμε κάτω από τα 4 μέτρα.
Στο δια ταύτα. Πρώτες σκέψεις ένα 1000άρι Yaris Μk1 ή ένα Μίκρα K12 1200. Ευκολοδήγητα και τα 2, αξιόπιστα τα λες, χώρους έχουν σχετικούς (με μια μικρή ένσταση για το πορτ μπαγκαζ του yaris ), από παθητική ασφάλεια δεν ξέρω τι λένε, ιδιαίτερα το yaris. Εγώ έβαλα στην εξίσωση και το προηγούμενο Clio με τον 75άρη κινητήρα, τον οποίο γνωρίζω καλά από το twingo, πολύ ψυχωμένος και οικονομικός. Το clio δεν γνωρίζω τόσο καλά όμως, δεν έχει τύχει να το βάλω στο χέρι. Ερωτηματικό η αξιοπιστία του (αν και απ' οτι κατάλαβα ειναι πώς θα σου κάτσει, το twingo πχ του κουμπάρου μου δεν ειχε κανει κιχ με πολύυυ σκίσιμο) και αρνητικό οτι δεν τρελαίνεται και τόσο η ταυρίνα για την εμφάνισή του. Ακόμα μια σκέψη που έκανα ήταν το Punto με τον 16βάλβιδο 75άρη, με ακόμα περισσότερα ερωτηματικά για την αξιοπιστία του (αν και απ' οτι ξέρω οι βλάβες του ειναι αρκετά φθηνές), αλλά με πολλούς χώρους και -αν θυμάμαι καλά- αξιοπρεπή ασφάλεια.Βέβαια μπορεί μετά από αυτό το σεντόνι να αποφασίσουμε να κρατήσουμε το Lupo γιατί έτσι και να γίνει η κουβέντα τζάμπα και βερεσέ, αλλά δε βαριέσαι τώρα...
ΕΝΤΙΤ: αποκλείω από τη συζήτηση τα vag και τα opel, γιατί έτσι.
-
Για πόσα λεφτά μιλάμε;
-
4 χιλιάρικα? 4μιση? Όσα -πιστεύω οτι- θα μπορούσε να πουληθεί ο ντολμάς.
-
αυτα τα 2 θα σκεφτομουν κ εγω(γιαρις μκ1 1λτ κ μικρα κ12 1.2λτ),απλως προσθετωντας κ το φιατ παντα 1.2λτ.
απο προβληματα αξιοπιστιας για το γιαρις δεν εχω ακουσει(δεν λεω οτι δεν παιζει να εχει εμφανισει) κ απο το μικρα κατι για την κρεμαγιερα(γινοταν αντικατασταση στις αντιπροσωπειες).για το παντακι επισης δεν εχω ακουσει τπτ.κ οσο το εχω ζησει(αρκετα,μιας κ ηταν το αυτοκινητο αντικαταστασης οταν χαλουσε το μινι μου,δλδ συνεχως),ηταν εξαιρετικο αυτοκινητακι πολης κ ελαφρως παραεξω(χαλαρα πραγματα παντα).κ σε θεμα αναρτησης-ανεσης,το παντα ειναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ!ελπιζω να βοηθησα με τις ελλειπεις γνωσεις μου
-
Saxo 1.1.. Ετσι...μαζοχισου τωρα που εδωσες το vts..
-
Θα σου προτεινα κανα γκολφ για να μην φευγετε απο το πρεμιουμ σηματακι, αλλα επειδη το αποκλειεις, παρε Α κλας πρωτης γενιας και που ειναι το μοναδικο στην κατηγορια του που εχει ESP. Γιατι ετσι λοιπον
Εντιτ: Εχει και ψηλη θεση οδηγησης που λατρευουν οι γυναικες -
Ναι a class!! γιατι χωρις το esp ειναι πιο επικινδυνο απο το lupo..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ναι a class!! γιατι χωρις το esp ειναι πιο επικινδυνο απο το lupo..Θα μπαινει στα Μεγαρα και δεν θα μασαει
-
Nαι, πώς έχει το Ring βανάκια για ξενάγηση? Κάπως έτσι ένα πράγμα.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Nαι, πώς έχει το Ring βανάκια για ξενάγηση? Κάπως έτσι ένα πράγμα.Θα βγαλεις και χρημα με τις ξεναγησεις . Μαυρο κιολας
-
Αν εβρισκες ενα panda 1.2 σ αυτα τα χρηματα θα ταν οτι πρεπει. Κανα picanto παιζει στο budget? Κι αυτα που κοιτας μια χαρα ειναι παντως.. Απ ολα το clio προτιμω εγω αλλα για το ρολο που το θες εσυ μαλλον το yaris 1.0 ειναι καλυτερη λυση.
-
Το Panda μ' αρεσει, αν και ειναι λίγο ψοφιμάκι. Δεν αρέσει όμως στην ταυρίνα. Για κορεάτικο δύσκολο το κόβω (και δεν ειναι δικο μου κολλημα αυτό).
-
To Yaris πιστεύω είναι καλή λύση αλλά θα προτιμούσα σε 1.3.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Αν εβρισκες ενα panda 1.2 σ αυτα τα χρηματα θα ταν οτι πρεπει. Κανα picanto παιζει στο budget? Κι αυτα που κοιτας μια χαρα ειναι παντως.. Απ ολα το clio προτιμω εγω αλλα για το ρολο που το θες εσυ μαλλον το yaris 1.0 ειναι καλυτερη λυση.παιζει να ειναι η καλυτερη ενδειξη αναποφασιστικοτητας που εχω δει ως απαντηση!
μη με παρεξηγησεις νονε
το παντα οτι πρεπει,αλλα προτιμας το κλιο ενω το γιαρις η καλυτερη λυση! -
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
To Yaris πιστεύω είναι καλή λύση αλλά θα προτιμούσα σε 1.3.κ εγω,επειδη πληρωνει ο ταυρος,θα το προτιμουσα σε ρσ 1.5λτ!
-
τελευταια προταση αλλιως διαβαζεις την επομενη παραγραφο. Lancia ypsilon 1.2 16v με το διακριτικο fl.. Αψογη μεσα,πολυτελης για την κατηγορια..κατεξοχην γυναικιο οχημα επισης..Και απο lupo σ αυτο αναβαθμιση το βλεπω..περισσοτερο απο το yaris 1.0.
Αλλιως παρτο yaris να τελειωνεις.. Καλυτερο το θεωρω απο το micra.. Δε καιει τιποτα,βρωμαει ο τοπος ανταλλακτικα,ασπαστο ειναι, πανευκολο συμπλεκτη εχει για μεσα στη πολη,καλουτσικους χωρους.. Οτι πρεπει για χαμαλης.. Α ρε Ταυρε που ξεπεσες..
Παντως απ οτι καταλαβαινω το lupo ειναι αψογο.. Μη δωσεις και χρηματα απο πανω για Yaris..τουλαχιστον ο ντολμας εχει ενα χαρακτηρα σχεδιαστικα..Clab ειναι πολυ ξεκαθαρο αυτο που εγραψα και φυσικα καμια παρεξηγηση. Ολα κανουν για τη δουλεια που θελει.ΕΓΩ θα παιρνα το clio γιατι οι αναγκες μου ειναι περισσοτερες απ το να χω ενα χαμαλη και στον ΤΑΥΡΟ ταιριαζει καλυτερα το yaris με βαση αυτα που γραφει.
-
αφου ειπες οτι το παντα θα ηταν οτι πρεπει
-
Εχω αρχισει και παρεξηγιεμαι ομως τωρα.. Μαλλον πρεπει να σταματησω παντως να χρησιμοποιω τη φραση 'οτι πρεπει'
Για τη δουλεια που τα θελει ολα κανουν,εκτος της a class
Τον φλομωνουμε στις προτασεις να δουμε τι κανει κλικ,τι βρισκει σε αυτα τα λεφτα κτλπ.
Αντικαθιστώντας τον... "ντολμά"!