Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αντικαθιστώντας τον... "ντολμά"!
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αντικαθιστώντας τον... "ντολμά"!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 8
    • 9
    • 1 / 9
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    51
    173
    80
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      taurus last edited by

      Όπου 'ντολμάς', το 1400άρι Lupo της ταυρίνας, εσοδείας 2004, με μόλις 56.000 χλμ. Αν ήταν και στο γνωστό λαχανί, θα το λέγαμε λαχανοντολμά, αλλά αυτό ειναι άλλη κουβέντα.

      Λοιπόν, το αμαξάκι ειναι γενικώς μια χαρά. Σχεδόν καινούριο το λες, αν κρίνουμε τα χιλιόμετρά του, όμως υπάρχουν και τα 'αλλά'.
      Με δεδομένο λοιπόν οτι πρόκειται να κάνουμε οικογένεια και θα χρειαστούμε ένα κύριο-οικογενειακό αυτοκίνητο και ένα δεύτερο-χαμάλη, υπάρχουν δυο προβληματισμοί: α) 1400 κυβικά ίσως είναι πολλά για έναν χαμάλη και β) (σχετικό και αλληλένδετο με το α) οτι οι χωροι του ειναι τόσο μικροί, ιδιαίτερα αυτός των αποσκευών, που δεν μπορεί να παίξει το ρόλο του χαμάλη. Ούτε σουπερ μάρκετ δεν μπορείς να πας με λίγα λόγια, πόσο μάλλον να βάλεις ένα μωρό με το καρότσι του για μια κοντινή αστική διαδρομή. Άσε που δε μου γεμίζει και τόσο το μάτι οτι θα ειναι ασφαλές το μωρό αν κάποιος σε χτυπήσει από πίσω, με απόσταση 40 πόντων από τον προφυλακτήρα μέχρι την πλάτη του πίσω καθίσματος...

      Έχουμε λοιπόν σκεφτεί να κάνουμε την κίνηση να το δώσουμε και χωρίς να δώσουμε τίποτα παραπάνω σε λεφτά -όσο αυτό ειναι δυνατόν- να πάρουμε κάτι πιο μεγάλο σε μέγεθος και πιο μικρό σε κυβικά (να πέσουμε και από το μεγάλο σκαλοπάτι των 1400, που έχει σημαντική διαφορά σε σχέση με τα 1200). Μας ενδιαφέρει γενικά να ειναι σχετικά αξιόπιστο, οικονομικό (και στα σέρβις του ει δυνατόν) και κυρίως -για την ταυρίνα- ευκολοδήγητο. Και να έχει και σχετικούς χώρους για το μέγεθός του, χωρίς να είναι όμως αρκετά μεγάλο, ας πούμε κάτω από τα 4 μέτρα.
      Στο δια ταύτα. Πρώτες σκέψεις ένα 1000άρι Yaris Μk1 ή ένα Μίκρα K12 1200. Ευκολοδήγητα και τα 2, αξιόπιστα τα λες, χώρους έχουν σχετικούς (με μια μικρή ένσταση για το πορτ μπαγκαζ του yaris ), από παθητική ασφάλεια δεν ξέρω τι λένε, ιδιαίτερα το yaris. Εγώ έβαλα στην εξίσωση και το προηγούμενο Clio με τον 75άρη κινητήρα, τον οποίο γνωρίζω καλά από το twingo, πολύ ψυχωμένος και οικονομικός. Το clio δεν γνωρίζω τόσο καλά όμως, δεν έχει τύχει να το βάλω στο χέρι. Ερωτηματικό η αξιοπιστία του (αν και απ' οτι κατάλαβα ειναι πώς θα σου κάτσει, το twingo πχ του κουμπάρου μου δεν ειχε κανει κιχ με πολύυυ σκίσιμο) και αρνητικό οτι δεν τρελαίνεται και τόσο η ταυρίνα για την εμφάνισή του. Ακόμα μια σκέψη που έκανα ήταν το Punto με τον 16βάλβιδο 75άρη, με ακόμα περισσότερα ερωτηματικά για την αξιοπιστία του (αν και απ' οτι ξέρω οι βλάβες του ειναι αρκετά φθηνές), αλλά με πολλούς χώρους και -αν θυμάμαι καλά- αξιοπρεπή ασφάλεια.

      Βέβαια μπορεί μετά από αυτό το σεντόνι να αποφασίσουμε να κρατήσουμε το Lupo γιατί έτσι και να γίνει η κουβέντα τζάμπα και βερεσέ, αλλά δε βαριέσαι τώρα...

      ΕΝΤΙΤ: αποκλείω από τη συζήτηση τα vag και τα opel, γιατί έτσι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        taurus last edited by

        Όπου 'ντολμάς', το 1400άρι Lupo της ταυρίνας, εσοδείας 2004, με μόλις 56.000 χλμ. Αν ήταν και στο γνωστό λαχανί, θα το λέγαμε λαχανοντολμά, αλλά αυτό ειναι άλλη κουβέντα.

        Λοιπόν, το αμαξάκι ειναι γενικώς μια χαρά. Σχεδόν καινούριο το λες, αν κρίνουμε τα χιλιόμετρά του, όμως υπάρχουν και τα 'αλλά'.
        Με δεδομένο λοιπόν οτι πρόκειται να κάνουμε οικογένεια και θα χρειαστούμε ένα κύριο-οικογενειακό αυτοκίνητο και ένα δεύτερο-χαμάλη, υπάρχουν δυο προβληματισμοί: α) 1400 κυβικά ίσως είναι πολλά για έναν χαμάλη και β) (σχετικό και αλληλένδετο με το α) οτι οι χωροι του ειναι τόσο μικροί, ιδιαίτερα αυτός των αποσκευών, που δεν μπορεί να παίξει το ρόλο του χαμάλη. Ούτε σουπερ μάρκετ δεν μπορείς να πας με λίγα λόγια, πόσο μάλλον να βάλεις ένα μωρό με το καρότσι του για μια κοντινή αστική διαδρομή. Άσε που δε μου γεμίζει και τόσο το μάτι οτι θα ειναι ασφαλές το μωρό αν κάποιος σε χτυπήσει από πίσω, με απόσταση 40 πόντων από τον προφυλακτήρα μέχρι την πλάτη του πίσω καθίσματος...

        Έχουμε λοιπόν σκεφτεί να κάνουμε την κίνηση να το δώσουμε και χωρίς να δώσουμε τίποτα παραπάνω σε λεφτά -όσο αυτό ειναι δυνατόν- να πάρουμε κάτι πιο μεγάλο σε μέγεθος και πιο μικρό σε κυβικά (να πέσουμε και από το μεγάλο σκαλοπάτι των 1400, που έχει σημαντική διαφορά σε σχέση με τα 1200). Μας ενδιαφέρει γενικά να ειναι σχετικά αξιόπιστο, οικονομικό (και στα σέρβις του ει δυνατόν) και κυρίως -για την ταυρίνα- ευκολοδήγητο. Και να έχει και σχετικούς χώρους για το μέγεθός του, χωρίς να είναι όμως αρκετά μεγάλο, ας πούμε κάτω από τα 4 μέτρα.
        Στο δια ταύτα. Πρώτες σκέψεις ένα 1000άρι Yaris Μk1 ή ένα Μίκρα K12 1200. Ευκολοδήγητα και τα 2, αξιόπιστα τα λες, χώρους έχουν σχετικούς (με μια μικρή ένσταση για το πορτ μπαγκαζ του yaris ), από παθητική ασφάλεια δεν ξέρω τι λένε, ιδιαίτερα το yaris. Εγώ έβαλα στην εξίσωση και το προηγούμενο Clio με τον 75άρη κινητήρα, τον οποίο γνωρίζω καλά από το twingo, πολύ ψυχωμένος και οικονομικός. Το clio δεν γνωρίζω τόσο καλά όμως, δεν έχει τύχει να το βάλω στο χέρι. Ερωτηματικό η αξιοπιστία του (αν και απ' οτι κατάλαβα ειναι πώς θα σου κάτσει, το twingo πχ του κουμπάρου μου δεν ειχε κανει κιχ με πολύυυ σκίσιμο) και αρνητικό οτι δεν τρελαίνεται και τόσο η ταυρίνα για την εμφάνισή του. Ακόμα μια σκέψη που έκανα ήταν το Punto με τον 16βάλβιδο 75άρη, με ακόμα περισσότερα ερωτηματικά για την αξιοπιστία του (αν και απ' οτι ξέρω οι βλάβες του ειναι αρκετά φθηνές), αλλά με πολλούς χώρους και -αν θυμάμαι καλά- αξιοπρεπή ασφάλεια.

        Βέβαια μπορεί μετά από αυτό το σεντόνι να αποφασίσουμε να κρατήσουμε το Lupo γιατί έτσι και να γίνει η κουβέντα τζάμπα και βερεσέ, αλλά δε βαριέσαι τώρα...

        ΕΝΤΙΤ: αποκλείω από τη συζήτηση τα vag και τα opel, γιατί έτσι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          taurus last edited by

          Όπου 'ντολμάς', το 1400άρι Lupo της ταυρίνας, εσοδείας 2004, με μόλις 56.000 χλμ. Αν ήταν και στο γνωστό λαχανί, θα το λέγαμε λαχανοντολμά, αλλά αυτό ειναι άλλη κουβέντα.

          Λοιπόν, το αμαξάκι ειναι γενικώς μια χαρά. Σχεδόν καινούριο το λες, αν κρίνουμε τα χιλιόμετρά του, όμως υπάρχουν και τα 'αλλά'.
          Με δεδομένο λοιπόν οτι πρόκειται να κάνουμε οικογένεια και θα χρειαστούμε ένα κύριο-οικογενειακό αυτοκίνητο και ένα δεύτερο-χαμάλη, υπάρχουν δυο προβληματισμοί: α) 1400 κυβικά ίσως είναι πολλά για έναν χαμάλη και β) (σχετικό και αλληλένδετο με το α) οτι οι χωροι του ειναι τόσο μικροί, ιδιαίτερα αυτός των αποσκευών, που δεν μπορεί να παίξει το ρόλο του χαμάλη. Ούτε σουπερ μάρκετ δεν μπορείς να πας με λίγα λόγια, πόσο μάλλον να βάλεις ένα μωρό με το καρότσι του για μια κοντινή αστική διαδρομή. Άσε που δε μου γεμίζει και τόσο το μάτι οτι θα ειναι ασφαλές το μωρό αν κάποιος σε χτυπήσει από πίσω, με απόσταση 40 πόντων από τον προφυλακτήρα μέχρι την πλάτη του πίσω καθίσματος...

          Έχουμε λοιπόν σκεφτεί να κάνουμε την κίνηση να το δώσουμε και χωρίς να δώσουμε τίποτα παραπάνω σε λεφτά -όσο αυτό ειναι δυνατόν- να πάρουμε κάτι πιο μεγάλο σε μέγεθος και πιο μικρό σε κυβικά (να πέσουμε και από το μεγάλο σκαλοπάτι των 1400, που έχει σημαντική διαφορά σε σχέση με τα 1200). Μας ενδιαφέρει γενικά να ειναι σχετικά αξιόπιστο, οικονομικό (και στα σέρβις του ει δυνατόν) και κυρίως -για την ταυρίνα- ευκολοδήγητο. Και να έχει και σχετικούς χώρους για το μέγεθός του, χωρίς να είναι όμως αρκετά μεγάλο, ας πούμε κάτω από τα 4 μέτρα.
          Στο δια ταύτα. Πρώτες σκέψεις ένα 1000άρι Yaris Μk1 ή ένα Μίκρα K12 1200. Ευκολοδήγητα και τα 2, αξιόπιστα τα λες, χώρους έχουν σχετικούς (με μια μικρή ένσταση για το πορτ μπαγκαζ του yaris ), από παθητική ασφάλεια δεν ξέρω τι λένε, ιδιαίτερα το yaris. Εγώ έβαλα στην εξίσωση και το προηγούμενο Clio με τον 75άρη κινητήρα, τον οποίο γνωρίζω καλά από το twingo, πολύ ψυχωμένος και οικονομικός. Το clio δεν γνωρίζω τόσο καλά όμως, δεν έχει τύχει να το βάλω στο χέρι. Ερωτηματικό η αξιοπιστία του (αν και απ' οτι κατάλαβα ειναι πώς θα σου κάτσει, το twingo πχ του κουμπάρου μου δεν ειχε κανει κιχ με πολύυυ σκίσιμο) και αρνητικό οτι δεν τρελαίνεται και τόσο η ταυρίνα για την εμφάνισή του. Ακόμα μια σκέψη που έκανα ήταν το Punto με τον 16βάλβιδο 75άρη, με ακόμα περισσότερα ερωτηματικά για την αξιοπιστία του (αν και απ' οτι ξέρω οι βλάβες του ειναι αρκετά φθηνές), αλλά με πολλούς χώρους και -αν θυμάμαι καλά- αξιοπρεπή ασφάλεια.

          Βέβαια μπορεί μετά από αυτό το σεντόνι να αποφασίσουμε να κρατήσουμε το Lupo γιατί έτσι και να γίνει η κουβέντα τζάμπα και βερεσέ, αλλά δε βαριέσαι τώρα...

          ΕΝΤΙΤ: αποκλείω από τη συζήτηση τα vag και τα opel, γιατί έτσι.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Για πόσα λεφτά μιλάμε;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              taurus last edited by

              4 χιλιάρικα? 4μιση? Όσα -πιστεύω οτι- θα μπορούσε να πουληθεί ο ντολμάς.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • C
                c-l-a-b last edited by

                αυτα τα 2 θα σκεφτομουν κ εγω(γιαρις μκ1 1λτ κ μικρα κ12 1.2λτ),απλως προσθετωντας κ το φιατ παντα 1.2λτ.
                απο προβληματα αξιοπιστιας για το γιαρις δεν εχω ακουσει(δεν λεω οτι δεν παιζει να εχει εμφανισει) κ απο το μικρα κατι για την κρεμαγιερα(γινοταν αντικατασταση στις αντιπροσωπειες).για το παντακι επισης δεν εχω ακουσει τπτ.κ οσο το εχω ζησει(αρκετα,μιας κ ηταν το αυτοκινητο αντικαταστασης οταν χαλουσε το μινι μου,δλδ συνεχως),ηταν εξαιρετικο αυτοκινητακι πολης κ ελαφρως παραεξω(χαλαρα πραγματα παντα).κ σε θεμα αναρτησης-ανεσης,το παντα ειναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ!

                ελπιζω να βοηθησα με τις ελλειπεις γνωσεις μου

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • N
                  nonos last edited by

                  Saxo 1.1.. Ετσι...μαζοχισου τωρα που εδωσες το vts..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Θα σου προτεινα κανα γκολφ για να μην φευγετε απο το πρεμιουμ σηματακι, αλλα επειδη το αποκλειεις, παρε Α κλας πρωτης γενιας και που ειναι το μοναδικο στην κατηγορια του που εχει ESP. Γιατι ετσι λοιπον
                    Εντιτ: Εχει και ψηλη θεση οδηγησης που λατρευουν οι γυναικες

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nonos last edited by

                      Ναι a class!! γιατι χωρις το esp ειναι πιο επικινδυνο απο το lupo..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης nonos έγραψε:
                        Ναι a class!! γιατι χωρις το esp ειναι πιο επικινδυνο απο το lupo..

                        Θα μπαινει στα Μεγαρα και δεν θα μασαει
                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          taurus last edited by

                          Nαι, πώς έχει το Ring βανάκια για ξενάγηση? Κάπως έτσι ένα πράγμα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης taurus έγραψε:
                            Nαι, πώς έχει το Ring βανάκια για ξενάγηση? Κάπως έτσι ένα πράγμα.

                            Θα βγαλεις και χρημα με τις ξεναγησεις . Μαυρο κιολας

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nonos last edited by

                              Αν εβρισκες ενα panda 1.2 σ αυτα τα χρηματα θα ταν οτι πρεπει. Κανα picanto παιζει στο budget? Κι αυτα που κοιτας μια χαρα ειναι παντως.. Απ ολα το clio προτιμω εγω αλλα για το ρολο που το θες εσυ μαλλον το yaris 1.0 ειναι καλυτερη λυση.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                taurus last edited by

                                Το Panda μ' αρεσει, αν και ειναι λίγο ψοφιμάκι. Δεν αρέσει όμως στην ταυρίνα. Για κορεάτικο δύσκολο το κόβω (και δεν ειναι δικο μου κολλημα αυτό).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  To Yaris πιστεύω είναι καλή λύση αλλά θα προτιμούσα σε 1.3.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    c-l-a-b last edited by

                                    Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                    Αν εβρισκες ενα panda 1.2 σ αυτα τα χρηματα θα ταν οτι πρεπει. Κανα picanto παιζει στο budget? Κι αυτα που κοιτας μια χαρα ειναι παντως.. Απ ολα το clio προτιμω εγω αλλα για το ρολο που το θες εσυ μαλλον το yaris 1.0 ειναι καλυτερη λυση.

                                    παιζει να ειναι η καλυτερη ενδειξη αναποφασιστικοτητας που εχω δει ως απαντηση!

                                    μη με παρεξηγησεις νονε
                                    το παντα οτι πρεπει,αλλα προτιμας το κλιο ενω το γιαρις η καλυτερη λυση!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      c-l-a-b last edited by

                                      Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
                                      To Yaris πιστεύω είναι καλή λύση αλλά θα προτιμούσα σε 1.3.

                                      κ εγω,επειδη πληρωνει ο ταυρος,θα το προτιμουσα σε ρσ 1.5λτ!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • N
                                        nonos last edited by

                                        τελευταια προταση αλλιως διαβαζεις την επομενη παραγραφο. Lancia ypsilon 1.2 16v με το διακριτικο fl.. Αψογη μεσα,πολυτελης για την κατηγορια..κατεξοχην γυναικιο οχημα επισης..Και απο lupo σ αυτο αναβαθμιση το βλεπω..περισσοτερο απο το yaris 1.0.

                                        Αλλιως παρτο yaris να τελειωνεις.. Καλυτερο το θεωρω απο το micra.. Δε καιει τιποτα,βρωμαει ο τοπος ανταλλακτικα,ασπαστο ειναι, πανευκολο συμπλεκτη εχει για μεσα στη πολη,καλουτσικους χωρους.. Οτι πρεπει για χαμαλης.. Α ρε Ταυρε που ξεπεσες..
                                        Παντως απ οτι καταλαβαινω το lupo ειναι αψογο.. Μη δωσεις και χρηματα απο πανω για Yaris..τουλαχιστον ο ντολμας εχει ενα χαρακτηρα σχεδιαστικα..

                                        Clab ειναι πολυ ξεκαθαρο αυτο που εγραψα και φυσικα καμια παρεξηγηση. Ολα κανουν για τη δουλεια που θελει.ΕΓΩ θα παιρνα το clio γιατι οι αναγκες μου ειναι περισσοτερες απ το να χω ενα χαμαλη και στον ΤΑΥΡΟ ταιριαζει καλυτερα το yaris με βαση αυτα που γραφει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          c-l-a-b last edited by

                                          αφου ειπες οτι το παντα θα ηταν οτι πρεπει

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nonos last edited by

                                            Εχω αρχισει και παρεξηγιεμαι ομως τωρα.. Μαλλον πρεπει να σταματησω παντως να χρησιμοποιω τη φραση 'οτι πρεπει'

                                            Για τη δουλεια που τα θελει ολα κανουν,εκτος της a class
                                            Τον φλομωνουμε στις προτασεις να δουμε τι κανει κλικ,τι βρισκει σε αυτα τα λεφτα κτλπ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 1 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr