Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    τρακαρισμα και επισκευη
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. τρακαρισμα και επισκευη
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    11
    3189
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tony_5470 last edited by

      καλισπερα σε ολους,

      Πριν λιγες μερες τρακαρα το αμαξι μου στην μπροστα αριστερη μερια (ενα suzuki vitara του 98 μοντελο 1600cc 5θηρο), δυστυχώς χτυπηθηκε το σασι του αυτοκινητου κ για ολη τι ζημια ο μαστορας μου ζηταει γυρω στα 4000 ευρω (τα ανταλακτικα για τις λαμαρινες κ τα προφανης σπασιματα πανε περιπου 1400 ευρω τα υπολοιπα ειναι εργατικα κυριως + καποια εξοδα που μπορει να προκυψουν οταν θα κατεβει η μηχανη για να δουμε και τα ψαλιδια). Ο μαστορας απ οτι λεει δεν πιστευει οτι εχουν παρει τα ψαλιδια απλα μαζι με το σασι εχει μετακινηθει προς τα πισω. Το ερωτημα μου ειναι το εξης , αξιζει να το φιαξεις αμα εχει χτυπηθει το σασι του ?? θα εχω καποιο προβλημα μετα?? ο μαστορας μου τονιζει οτι αν το φιαξουμε καλα δεν θα καταλαβαινω διαφορα ,ουτε να τραβαει προς καποια μερια ουτε τριξιμο, ουτε τιποτα. Αυτο που επισης με ανησυχει ειναι μην χρειαστει να βγει η καμπινα γιατι μετα θα με τσουξει πολυ στα λεφτα. Αν εχει καποιος καποια γνωση πανω στο θεμα οσον αφορα το σασι κυριως θα το εκτυμουσα πολυ αν με ενημερωνε λιγακι ετσι ωστε να δω τι θα κανω κ εγω με το αμαξι.

      Υ.Γ. (το αμαξι ηταν σε αριστη κατασταση μηχανικα και μεσα- εξω με 80.000χιλιομετρα )

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tony_5470 last edited by

        καλισπερα σε ολους,

        Πριν λιγες μερες τρακαρα το αμαξι μου στην μπροστα αριστερη μερια (ενα suzuki vitara του 98 μοντελο 1600cc 5θηρο), δυστυχώς χτυπηθηκε το σασι του αυτοκινητου κ για ολη τι ζημια ο μαστορας μου ζηταει γυρω στα 4000 ευρω (τα ανταλακτικα για τις λαμαρινες κ τα προφανης σπασιματα πανε περιπου 1400 ευρω τα υπολοιπα ειναι εργατικα κυριως + καποια εξοδα που μπορει να προκυψουν οταν θα κατεβει η μηχανη για να δουμε και τα ψαλιδια). Ο μαστορας απ οτι λεει δεν πιστευει οτι εχουν παρει τα ψαλιδια απλα μαζι με το σασι εχει μετακινηθει προς τα πισω. Το ερωτημα μου ειναι το εξης , αξιζει να το φιαξεις αμα εχει χτυπηθει το σασι του ?? θα εχω καποιο προβλημα μετα?? ο μαστορας μου τονιζει οτι αν το φιαξουμε καλα δεν θα καταλαβαινω διαφορα ,ουτε να τραβαει προς καποια μερια ουτε τριξιμο, ουτε τιποτα. Αυτο που επισης με ανησυχει ειναι μην χρειαστει να βγει η καμπινα γιατι μετα θα με τσουξει πολυ στα λεφτα. Αν εχει καποιος καποια γνωση πανω στο θεμα οσον αφορα το σασι κυριως θα το εκτυμουσα πολυ αν με ενημερωνε λιγακι ετσι ωστε να δω τι θα κανω κ εγω με το αμαξι.

        Υ.Γ. (το αμαξι ηταν σε αριστη κατασταση μηχανικα και μεσα- εξω με 80.000χιλιομετρα )

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tony_5470 last edited by

          καλισπερα σε ολους,

          Πριν λιγες μερες τρακαρα το αμαξι μου στην μπροστα αριστερη μερια (ενα suzuki vitara του 98 μοντελο 1600cc 5θηρο), δυστυχώς χτυπηθηκε το σασι του αυτοκινητου κ για ολη τι ζημια ο μαστορας μου ζηταει γυρω στα 4000 ευρω (τα ανταλακτικα για τις λαμαρινες κ τα προφανης σπασιματα πανε περιπου 1400 ευρω τα υπολοιπα ειναι εργατικα κυριως + καποια εξοδα που μπορει να προκυψουν οταν θα κατεβει η μηχανη για να δουμε και τα ψαλιδια). Ο μαστορας απ οτι λεει δεν πιστευει οτι εχουν παρει τα ψαλιδια απλα μαζι με το σασι εχει μετακινηθει προς τα πισω. Το ερωτημα μου ειναι το εξης , αξιζει να το φιαξεις αμα εχει χτυπηθει το σασι του ?? θα εχω καποιο προβλημα μετα?? ο μαστορας μου τονιζει οτι αν το φιαξουμε καλα δεν θα καταλαβαινω διαφορα ,ουτε να τραβαει προς καποια μερια ουτε τριξιμο, ουτε τιποτα. Αυτο που επισης με ανησυχει ειναι μην χρειαστει να βγει η καμπινα γιατι μετα θα με τσουξει πολυ στα λεφτα. Αν εχει καποιος καποια γνωση πανω στο θεμα οσον αφορα το σασι κυριως θα το εκτυμουσα πολυ αν με ενημερωνε λιγακι ετσι ωστε να δω τι θα κανω κ εγω με το αμαξι.

          Υ.Γ. (το αμαξι ηταν σε αριστη κατασταση μηχανικα και μεσα- εξω με 80.000χιλιομετρα )

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            diplomat last edited by

            Αν το αυτοκίνητο έχει αρπάξει σασί δυστυχώς δεν υπάρχει κανένα νόημα η επισκευή του. Θα σου βγει πανάκριβη και υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να αλλάξει η συμπεριφορά του αυτοκινήτου ριζικά. Καθώς όπως λες είναι σε καλή κατάσταση κατά τα άλλα, μπορείς να το δώσεις για ανταλλακτικά και να αγοράσεις άλλο. Τα χρήματα μάλλον θα βγουν μια η άλλη με την επισκευή.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nikospappas last edited by

              Ο χρήστης diplomat έγραψε:
              Αν το αυτοκίνητο έχει αρπάξει σασί δυστυχώς δεν υπάρχει κανένα νόημα η επισκευή του. Θα σου βγει πανάκριβη και υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να αλλάξει η συμπεριφορά του αυτοκινήτου ριζικά. Καθώς όπως λες είναι σε καλή κατάσταση κατά τα άλλα, μπορείς να το δώσεις για ανταλλακτικά και να αγοράσεις άλλο. Τα χρήματα μάλλον θα βγουν μια η άλλη με την επισκευή.

              +1
              Στο car.gr, η μεση τιμη για το αμαξι σου ειναι 4100€.

              Πουλα το και βαλε τα λεφτα της επισκευης να παρεις αλλο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                karavlaxos last edited by

                H επισκευη υπερβαινει σαφως την αξια του οχηματος. Δεν νομιζω οτι αξιζει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tony_5470 last edited by

                  το θεμα μου δεν ειναι αν υπερβαινει την αξια του, το θεμα μου ειναι αν το φιαξω καλα το αμαξι θα ειναι ενταξει?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης tony_5470 έγραψε:
                    το θεμα μου δεν ειναι αν υπερβαινει την αξια του, το θεμα μου ειναι αν το φιαξω καλα το αμαξι θα ειναι ενταξει?

                    Φανοποιος μονο μπορει να στο πει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tony_5470 last edited by

                      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                      το θεμα μου δεν ειναι αν υπερβαινει την αξια του, το θεμα μου ειναι αν το φιαξω καλα το αμαξι θα ειναι ενταξει?

                      Φανοποιος μονο μπορει να στο πει.

                      αυτο ειναι το θεμα οτι ειμαι λιγο καχιποπτος μη τυχον παει να με δουλεψει για να το φιαξει και να μου πει οτι θα ειναι οκ κ μετα να τρεχω σε συνεργεια παλι....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        greek last edited by

                        Αν έχει πάρει σασί δεν αξίζει γιατί ακόμα και να το φτιάξεις έχουν χαλάσει οι ζώνες παραμόρφωσης και σε ενδεχόμενο μελλοντικό τρακάρισμα να πάθεις χειρότερα. Δώστο για ανταλακτικά , έστω και για 1 χιλιάρικο και δώσε τα υπόλοιπα τρία και πάρε αλλο . Θα βρεις σε καλύτερη κατάσταση , νεότερο καιμε περισσότερα εξτρά.

                        Σε συμφέρει καλύτερα τώρα που η αγοιρά ειναι πεσμένη και δεν κινήτε τίποτα οπότε έχει πολύ σκοτωμένα οχήματα και σε καλή κατάσταση.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          eltassos last edited by

                          μου συνεβη το ιδιο στο c3 της κορης...αλλα η εμπορικη του αξια ηταν 7000 και η επισκευη ηταν 3500 με καλιμπρα. Μου προτεινε να το αγορασει 2 χιλιαρικα στραπατσαρισμενο και βαζοντας και τα λεφτα της επισκευης να μου βρει η να βρω κατι παρομοιο...

                          Τελικα το εφτιαξα με το σκεπτικο οτι αν παρω μεταχ δεν θα ξερω τι κουσουρια θα εχει, οποτε προτιμησα να το κρατησω εστω και επισκευασμενο. 6 μηνες τωρα ολα καλα...ουτε τσικ παρολη την καλιμπρα και κοψιμο και ραψιμο...Βεβαια ο φανοποιος ηταν επαγγελματιας και μου ειπε αστο να στο φτιαξω οπως πρεπει και αν εχει ψεγαδι στο παιρνω οσο ειπαμε 2000 δηλ. και δεν δινεις μια για επισκευη. Μου τοφτιαξε-εμεινε 20 μερες μεσα=, μου τοδωσε καμμια 15ρια μερες πηγα βολτες ταξειδι και μετα τον πληρωσα και μονο οταν σιγουρευτηκα το ξαναεδωσα στην μικρη.

                          Για ρωτα τον ποσο στο παιρνει το τρακαρισμενο η προτεινε του 2 με 2200 ..? Αν ειναι σουζουκακιας ειδικευμενος θα σου δωσει καλουτσικα λεφτα...διοτι αλλοως οπως ειπανε παραπανω θα ερθεις μια η αλλη.

                          αν το φτιαξεις ζητα του τιμη πακεττο για ολικη επαναφορα, μην αρχισει μετα αυτο δεν το ειδα αυτο δεν φαινοταν...κλπ

                          ασφαλιστικη δεν παιζει φανταζομαι...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nonos last edited by

                            Μη το φτιαξεις.. Παρε ενα ολοϊδιο στα 4κ που πουλιουνται στο car.gr και κρατα το δικο σου για καβατζα ως πληρες σετ ανταλλακτικων,εφοσον ηταν και αψογο οπως λες.. Τα ιδια λεφτα θα σου ρθει η ιστορια αλλα θα εχεις ολοϊσιο αμαξι και ενα πληρες σετ ανταλλκτικων απο πισω..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr