-
ξαφνικα σημερα το πρωι δεν ανοιγει το αυτοκινητο με το τηλεκοντρολ/συναγερμο/ηλεκτρικο κλειδωμα.
Δοκιμασα και το 2ο κλειδι (ειναι τα κλασσικα του VAG group) και εκει το ιδιο
Αναβει το κοκκινο ledακι καθε φορα που παταω ειτε κλειδωμα ειτε ξεκλειδωμα, αλλα το αυτοκινητο δεν ανταποκρινεται.Με το κλειδι μπορω να ανοιξω την πορτα του οδηγου, αλλα αυτο και μονο αυτο. Μπαινω μεσα, ο συναγερμος δεν βαραει, αλλα δεν μπορω να κανω τιποτα αλλο.
Οι αλλες πορτες δεν ανοιγουν, τα ηλεκτρικα δεν ανοιγουν και η μιζα δεν ανταποκρινεται (το immobilizer ειναι αυτο?)Αυτα που εγιναν τις 2 προηγουμενες μερες ειναι τα εξης:
Την Παρασκευη πηγε στο εξουσιοδοτημενο service οπου αποσυνδεθηκε η μπαταρια για να ξεμπλοκαρει ο λ που ειχε λεει 'κολλησει'.
Γυρισα σπιτι, ξαναφυγα-ξαναγυρισα, ολα καλα.Το Σαββατο πηγα σε αλλο service oπου αλλαχτηκαν φιλτρα και ενα σωληνακι αερος στη μηχανη.
Γυρισα σπιτι, ξαναφυγα-ξαναγυρισα, ολα καλα.Σημερα, αυτο...
-- EDIT -- υπαρχει περιπτωση να τα εφτυσε ξαφνικα και εντελως η μπαταρια? ειχε και υγρασια το βραδυ
-
ξαφνικα σημερα το πρωι δεν ανοιγει το αυτοκινητο με το τηλεκοντρολ/συναγερμο/ηλεκτρικο κλειδωμα.
Δοκιμασα και το 2ο κλειδι (ειναι τα κλασσικα του VAG group) και εκει το ιδιο
Αναβει το κοκκινο ledακι καθε φορα που παταω ειτε κλειδωμα ειτε ξεκλειδωμα, αλλα το αυτοκινητο δεν ανταποκρινεται.Με το κλειδι μπορω να ανοιξω την πορτα του οδηγου, αλλα αυτο και μονο αυτο. Μπαινω μεσα, ο συναγερμος δεν βαραει, αλλα δεν μπορω να κανω τιποτα αλλο.
Οι αλλες πορτες δεν ανοιγουν, τα ηλεκτρικα δεν ανοιγουν και η μιζα δεν ανταποκρινεται (το immobilizer ειναι αυτο?)Αυτα που εγιναν τις 2 προηγουμενες μερες ειναι τα εξης:
Την Παρασκευη πηγε στο εξουσιοδοτημενο service οπου αποσυνδεθηκε η μπαταρια για να ξεμπλοκαρει ο λ που ειχε λεει 'κολλησει'.
Γυρισα σπιτι, ξαναφυγα-ξαναγυρισα, ολα καλα.Το Σαββατο πηγα σε αλλο service oπου αλλαχτηκαν φιλτρα και ενα σωληνακι αερος στη μηχανη.
Γυρισα σπιτι, ξαναφυγα-ξαναγυρισα, ολα καλα.Σημερα, αυτο...
-- EDIT -- υπαρχει περιπτωση να τα εφτυσε ξαφνικα και εντελως η μπαταρια? ειχε και υγρασια το βραδυ
-
ξαφνικα σημερα το πρωι δεν ανοιγει το αυτοκινητο με το τηλεκοντρολ/συναγερμο/ηλεκτρικο κλειδωμα.
Δοκιμασα και το 2ο κλειδι (ειναι τα κλασσικα του VAG group) και εκει το ιδιο
Αναβει το κοκκινο ledακι καθε φορα που παταω ειτε κλειδωμα ειτε ξεκλειδωμα, αλλα το αυτοκινητο δεν ανταποκρινεται.Με το κλειδι μπορω να ανοιξω την πορτα του οδηγου, αλλα αυτο και μονο αυτο. Μπαινω μεσα, ο συναγερμος δεν βαραει, αλλα δεν μπορω να κανω τιποτα αλλο.
Οι αλλες πορτες δεν ανοιγουν, τα ηλεκτρικα δεν ανοιγουν και η μιζα δεν ανταποκρινεται (το immobilizer ειναι αυτο?)Αυτα που εγιναν τις 2 προηγουμενες μερες ειναι τα εξης:
Την Παρασκευη πηγε στο εξουσιοδοτημενο service οπου αποσυνδεθηκε η μπαταρια για να ξεμπλοκαρει ο λ που ειχε λεει 'κολλησει'.
Γυρισα σπιτι, ξαναφυγα-ξαναγυρισα, ολα καλα.Το Σαββατο πηγα σε αλλο service oπου αλλαχτηκαν φιλτρα και ενα σωληνακι αερος στη μηχανη.
Γυρισα σπιτι, ξαναφυγα-ξαναγυρισα, ολα καλα.Σημερα, αυτο...
-- EDIT -- υπαρχει περιπτωση να τα εφτυσε ξαφνικα και εντελως η μπαταρια? ειχε και υγρασια το βραδυ
-
οταν ειχα αφησει παρομοιο αυτοκινητο (audi tt) και αδειασε η μπαταρια δεν ανοιγε τιποτα...ανοιγω το καπω να το ξεκινησω με καλωδια και μπαταρια δεν εβλεπα πουθενα (την ρχρι στο μπαγκαζ υο συγκεκριμρνο μοντελλο, το εμαθα εκ των υστερω). Ελα ομως που το μπαγκαζ δεν εχει κλειδι και για να ανοιξει θελει ρευμα απο μπαταρια....Φωμαξα ηλεκτρολογο μου, ηρθε σπιτι με παπι και εφερε καινουργια μπαταρια...επειδη ομως δεν ειχε προσβαση στο μπαγκαζ πισω εκανε ταρζανια..εδωσε ρευμα σε καποιο ηλεκτρικο κυκλωμα απο το χωρο της μηχανης και ενεργοποιησε το συστημα και ανοιξε το μπαγκαζ. Ακουγεται απλο αλλα θελει προσοχη και ο ηλεκτρολογος πρεπει να ειναι γνωστης διοτι υπαρχει περιπτωση να φλασαρει/καψει καμμια πλακεττα αν δινει ρευμα στην τυχη η οπου ναναι μεχρι να το βρει....κοστος 15 ευρω.
αν την μπαταρια σου την εχεις μπροστα και εχεις προσβαση, προσπαθησε να δωσεις ρευμα με καλωδια να το ξεκινησεις και πηγαινε αμεσα στον ηλεκτρολογο.
υγ
1.και βεβαια μπορει να τα εφτυσε η μπαταρια αν ειχες ξεχασει κατι αναμμενο...η καμμια πορτα μισανοιχτη, η πλαφονιερα η μπαγκαζ, και το φωτακι να στην εξηντλησε..
2. η μετα τις εργασιες που εκανες το δυναμο να μη στη φορτιζει σωστα....(οκ το ξεκινησες 4-5 φορες, χρησιμοποιησες φωτα-ραδιο..κλπ, αδειασε, δεν γεμιζε εν τω μεταξυ λογω δυναμο, και νατα μας τωρα)..αυτα ειναι τα πρωτα και πιο απλα που θα σκεφτομουν.
-
Θεωρητικά πηγε και εδωσε ρευμα στην κεντρική ασφαλεια
να χεσω τα ηλεκτονικά συστηματα....
Αναρωτιεμαι αν ειχαι ΚΑΙ αυτοματο χειροφρενο ( οπως ενα volvo XC 60 που ειχα προσφατα οποθ κι εκει τα ΠΑΝΤΑ ηταν ηλεκτρονικά ) αμα τελειωσει η μπαραρία τι θα γινει??? θα ξεφορτιστει ο ηλεκτρομαγνητης που κραταει την ίεση στο κυκλωμα και θα αφοπλισει?????
-
Κατα πασα πιθανότητα το προβλημα είναι στη μπαταρία.Δεν δουλεύουν ηλεκτρικά παράθυρα δεν βαράει ο συναγερμός δεν γυρνάει η μίζα(παθογνωμονικό σύμπτωμα) ότι έχει σχέση με ρεύμα δηλαδή.Αρα ή μπαταρία αν είναι παλιά ή δυναμό που δεν τη φορτίζει σωστά.
-
Αν δεν ανάβουν ούτε τα φώτα (τα οποία πρέπει να έχουν μειωμένο έλεγχο από υπολογιστές κλπ) θα έλεγα ότι κάτι κακό έτυχε στην μπαταρία. Είτε ήρθς η ώρα της είτε κάτι ξέχασες είτε για κάποιο λόγο δεν φορτίζεται σωστά. Το ότι συνέβη μετά από συνεργεία θα με έκανε να ψάξω προσεκτικά μήπως έχουν αποσυνδέσει κάτι... Και μην ξαχάσεις να κοιτάξεις όλες τις ασφάλειες.
-
ευχαριστω για ολες τις απαντησεις.
ειχα ξεχασει να διευκρινησω οτι με το κλειδι στη μιζα δεν αναβε τιποτα ηλεκτρικο, ουτε καν ο πινακας ελεγχου, ουτε ενα λαμπακι.
Μιας και η μπαταρια ειναι μπροστα, εφερα το αλλο αμαξι και οταν συνεδεσα τα καλωδια λειτουργησαν ολα, και πηρε και μπροστα.
Οποτε ειχε αδειασει τελειως η μπαταρια. Μαλλον πρεπει να ειχα ξεχασει ανοιχτα τα αλαρμ...Θα δω αν συνεχισει να δουλευει ή μου ξανακανει κανενα κουλο, γιατι δεν μπορω να θυμηθω και αν την εχω αλλαξει ποτέ ή ειναι η μαμισια (7 χρονια...)
ευχαριστω για τη βοηθεια.
-
Τώρα που βρήκες την μπαταρία δες και αν έχει με κάποιο τρόπο σημαδεμένη την ημερομήνία τοποθέτησης ώστε να ξέρεις και από πότε είναι...
-
Με προλαβες, αλλα τα συμπτωματα που περιεγραφες εδειχναν την μπαταρια. Συνηθως οταν το αυτοκινητο δειχνει τελειως νεκρο, η μπαταρια μαλλον ειναι ΤΕΛΕΙΩΣ αδεια.
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Θεωρητικά πηγε και εδωσε ρευμα στην κεντρική ασφαλειανα χεσω τα ηλεκτονικά συστηματα....
Αναρωτιεμαι αν ειχαι ΚΑΙ αυτοματο χειροφρενο ( οπως ενα volvo XC 60 που ειχα προσφατα οποθ κι εκει τα ΠΑΝΤΑ ηταν ηλεκτρονικά ) αμα τελειωσει η μπαραρία τι θα γινει??? θα ξεφορτιστει ο ηλεκτρομαγνητης που κραταει την ίεση στο κυκλωμα και θα αφοπλισει?????
Κατα 99% ΟΧΙ, ειμαι σιγουρος οτι για λογους ασφαλειας το συστημα ειναι σχεδιασμενο 'αναποδα', δηλαδη να χρειαζεται 'προσπαθεια' (= ρευμα) για να μεινει ελευθερο το χειροφρενο, κ σε περιπτωση βλαβης-απωλειας ενεργειας να δενει αυτοματα (δηλαδη να εχει καποιο ελατηριο επαναφορας που η δουλεια του ειναι να το δενει, κ το ρευμα να ειναι αυτο που κραταει λυτο το χειροφρενο οταν θελουμε να κουνηθει το αμαξι).
-
Πολλά πάντως έχουν κάτι πιο απλό, ένα μοτερακι πάνω στην δαγκάνα πού σπρώχνει το τακάκι.
Sent from my GNex using smoke signals.
-
σημερα το πρωι παλι νεκρο, οποτε παω για αλλαγη μπαταριας.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Πολλά πάντως έχουν κάτι πιο απλό, ένα μοτερακι πάνω στην δαγκάνα πού σπρώχνει το τακάκι.Sent from my GNex using smoke signals.
Μηπως το μοτερακι σπρωχνει τη δαγκανα προς το 'ανοιχτο' κ την κραταει ετσι, κ οταν 'τραβας' το χειροφρενο αυτο απλα σταματαει να λειτουργει κ αφηνει τη δαγκανα να κλεισει, πιθανως με καποιο ελατηριο?
-
meta pou to evalew mprosta prepei na to doylepsiw to amaxi na fortisei i mpataria...an den fortisei tote
- ftaiei i mpataria kai thelei allagi meta apo 7 xronia....einai pola ta xronia
- kapoia syndesmologia einai lathos
- to dynamo na to kyttaxeiw an 1+2 ok
sorry gia greeklish alla exasa to koumbi gia ellinikos...sta windows
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
meta pou to evalew mprosta prepei na to doylepsiw to amaxi na fortisei i mpataria...an den fortisei tote- ftaiei i mpataria kai thelei allagi meta apo 7 xronia....einai pola ta xronia
- kapoia syndesmologia einai lathos
- to dynamo na to kyttaxeiw an 1+2 ok
sorry gia greeklish alla exasa to koumbi gia ellinikos...sta windows
Aλλαξε μπαταρια,αν κρατησε 7 χρονια εισαι τυχερος αλλα μεχρι εδω.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Πολλά πάντως έχουν κάτι πιο απλό, ένα μοτερακι πάνω στην δαγκάνα πού σπρώχνει το τακάκι.
Sent from my GNex using smoke signals.
Μηπως το μοτερακι σπρωχνει τη δαγκανα προς το 'ανοιχτο' κ την κραταει ετσι, κ οταν 'τραβας' το χειροφρενο αυτο απλα σταματαει να λειτουργει κ αφηνει τη δαγκανα να κλεισει, πιθανως με καποιο ελατηριο?
Αν είναι μοτεράκι, δεμ χρειάζονται τρελά συστήματα για να το 'ελένξεις' ή να κρατήσεις διατάξεις ασφαλείας ώστε να είσαι σίγουρους το τι θα γίνει. Γιατί? Πολύ απλά το μοτεράκι χρειάζεται ρεύμα είτε για να ανοίξει είτε για να κλείσει. Άρα χωρίς ρεύμα δε θα 'λύσει' ποτέ. Το μόνο σίγουρο είναι πως όταν φτάνεις στον προορισμό σου, το αμάξι έχει ρεύμα για να κινήσει το μοτέρ του χειρόφρενου, οπότε... στην χειρότερη, χωρίς μπαταρία και ρεύμα δε μπορείς να λύσεις το χειρόφρενο και να αφήσεις το αμάξι να τσουλήσει μπρος ή πίσω.
-
Οπότε αν είσαι χωρίς άλλο αυτοκίνητο να πάρεις ρεύμα δεν μπορείς να το βάλεις μπρος σπρώχνοντας....
-
an εχεις μπαταρια με υγρα που ξεβιδωνει στιψε λιγο λεμονι μεσα σε καθε στηλη...και θα παρει
ΕΠΕΙΓΟΝ - δεν ξεκλειδωνει ο συναγερμος