Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΠΕΙΓΟΝ - δεν ξεκλειδωνει ο συναγερμος
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΕΠΕΙΓΟΝ - δεν ξεκλειδωνει ο συναγερμος
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    17
    3947
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tommygun last edited by

      ξαφνικα σημερα το πρωι δεν ανοιγει το αυτοκινητο με το τηλεκοντρολ/συναγερμο/ηλεκτρικο κλειδωμα.

      Δοκιμασα και το 2ο κλειδι (ειναι τα κλασσικα του VAG group) και εκει το ιδιο
      Αναβει το κοκκινο ledακι καθε φορα που παταω ειτε κλειδωμα ειτε ξεκλειδωμα, αλλα το αυτοκινητο δεν ανταποκρινεται.

      Με το κλειδι μπορω να ανοιξω την πορτα του οδηγου, αλλα αυτο και μονο αυτο. Μπαινω μεσα, ο συναγερμος δεν βαραει, αλλα δεν μπορω να κανω τιποτα αλλο.
      Οι αλλες πορτες δεν ανοιγουν, τα ηλεκτρικα δεν ανοιγουν και η μιζα δεν ανταποκρινεται (το immobilizer ειναι αυτο?)

      Αυτα που εγιναν τις 2 προηγουμενες μερες ειναι τα εξης:

      Την Παρασκευη πηγε στο εξουσιοδοτημενο service οπου αποσυνδεθηκε η μπαταρια για να ξεμπλοκαρει ο λ που ειχε λεει 'κολλησει'.
      Γυρισα σπιτι, ξαναφυγα-ξαναγυρισα, ολα καλα.

      Το Σαββατο πηγα σε αλλο service oπου αλλαχτηκαν φιλτρα και ενα σωληνακι αερος στη μηχανη.
      Γυρισα σπιτι, ξαναφυγα-ξαναγυρισα, ολα καλα.

      Σημερα, αυτο...

      -- EDIT -- υπαρχει περιπτωση να τα εφτυσε ξαφνικα και εντελως η μπαταρια? ειχε και υγρασια το βραδυ

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • T
        tommygun last edited by

        ξαφνικα σημερα το πρωι δεν ανοιγει το αυτοκινητο με το τηλεκοντρολ/συναγερμο/ηλεκτρικο κλειδωμα.

        Δοκιμασα και το 2ο κλειδι (ειναι τα κλασσικα του VAG group) και εκει το ιδιο
        Αναβει το κοκκινο ledακι καθε φορα που παταω ειτε κλειδωμα ειτε ξεκλειδωμα, αλλα το αυτοκινητο δεν ανταποκρινεται.

        Με το κλειδι μπορω να ανοιξω την πορτα του οδηγου, αλλα αυτο και μονο αυτο. Μπαινω μεσα, ο συναγερμος δεν βαραει, αλλα δεν μπορω να κανω τιποτα αλλο.
        Οι αλλες πορτες δεν ανοιγουν, τα ηλεκτρικα δεν ανοιγουν και η μιζα δεν ανταποκρινεται (το immobilizer ειναι αυτο?)

        Αυτα που εγιναν τις 2 προηγουμενες μερες ειναι τα εξης:

        Την Παρασκευη πηγε στο εξουσιοδοτημενο service οπου αποσυνδεθηκε η μπαταρια για να ξεμπλοκαρει ο λ που ειχε λεει 'κολλησει'.
        Γυρισα σπιτι, ξαναφυγα-ξαναγυρισα, ολα καλα.

        Το Σαββατο πηγα σε αλλο service oπου αλλαχτηκαν φιλτρα και ενα σωληνακι αερος στη μηχανη.
        Γυρισα σπιτι, ξαναφυγα-ξαναγυρισα, ολα καλα.

        Σημερα, αυτο...

        -- EDIT -- υπαρχει περιπτωση να τα εφτυσε ξαφνικα και εντελως η μπαταρια? ειχε και υγρασια το βραδυ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tommygun last edited by

          ξαφνικα σημερα το πρωι δεν ανοιγει το αυτοκινητο με το τηλεκοντρολ/συναγερμο/ηλεκτρικο κλειδωμα.

          Δοκιμασα και το 2ο κλειδι (ειναι τα κλασσικα του VAG group) και εκει το ιδιο
          Αναβει το κοκκινο ledακι καθε φορα που παταω ειτε κλειδωμα ειτε ξεκλειδωμα, αλλα το αυτοκινητο δεν ανταποκρινεται.

          Με το κλειδι μπορω να ανοιξω την πορτα του οδηγου, αλλα αυτο και μονο αυτο. Μπαινω μεσα, ο συναγερμος δεν βαραει, αλλα δεν μπορω να κανω τιποτα αλλο.
          Οι αλλες πορτες δεν ανοιγουν, τα ηλεκτρικα δεν ανοιγουν και η μιζα δεν ανταποκρινεται (το immobilizer ειναι αυτο?)

          Αυτα που εγιναν τις 2 προηγουμενες μερες ειναι τα εξης:

          Την Παρασκευη πηγε στο εξουσιοδοτημενο service οπου αποσυνδεθηκε η μπαταρια για να ξεμπλοκαρει ο λ που ειχε λεει 'κολλησει'.
          Γυρισα σπιτι, ξαναφυγα-ξαναγυρισα, ολα καλα.

          Το Σαββατο πηγα σε αλλο service oπου αλλαχτηκαν φιλτρα και ενα σωληνακι αερος στη μηχανη.
          Γυρισα σπιτι, ξαναφυγα-ξαναγυρισα, ολα καλα.

          Σημερα, αυτο...

          -- EDIT -- υπαρχει περιπτωση να τα εφτυσε ξαφνικα και εντελως η μπαταρια? ειχε και υγρασια το βραδυ

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • E
            eltassos last edited by

            οταν ειχα αφησει παρομοιο αυτοκινητο (audi tt) και αδειασε η μπαταρια δεν ανοιγε τιποτα...ανοιγω το καπω να το ξεκινησω με καλωδια και μπαταρια δεν εβλεπα πουθενα (την ρχρι στο μπαγκαζ υο συγκεκριμρνο μοντελλο, το εμαθα εκ των υστερω). Ελα ομως που το μπαγκαζ δεν εχει κλειδι και για να ανοιξει θελει ρευμα απο μπαταρια....Φωμαξα ηλεκτρολογο μου, ηρθε σπιτι με παπι και εφερε καινουργια μπαταρια...επειδη ομως δεν ειχε προσβαση στο μπαγκαζ πισω εκανε ταρζανια..εδωσε ρευμα σε καποιο ηλεκτρικο κυκλωμα απο το χωρο της μηχανης και ενεργοποιησε το συστημα και ανοιξε το μπαγκαζ. Ακουγεται απλο αλλα θελει προσοχη και ο ηλεκτρολογος πρεπει να ειναι γνωστης διοτι υπαρχει περιπτωση να φλασαρει/καψει καμμια πλακεττα αν δινει ρευμα στην τυχη η οπου ναναι μεχρι να το βρει....κοστος 15 ευρω.

            αν την μπαταρια σου την εχεις μπροστα και εχεις προσβαση, προσπαθησε να δωσεις ρευμα με καλωδια να το ξεκινησεις και πηγαινε αμεσα στον ηλεκτρολογο.

            υγ
            1.και βεβαια μπορει να τα εφτυσε η μπαταρια αν ειχες ξεχασει κατι αναμμενο...η καμμια πορτα μισανοιχτη, η πλαφονιερα η μπαγκαζ, και το φωτακι να στην εξηντλησε..
            2. η μετα τις εργασιες που εκανες το δυναμο να μη στη φορτιζει σωστα....(οκ το ξεκινησες 4-5 φορες, χρησιμοποιησες φωτα-ραδιο..κλπ, αδειασε, δεν γεμιζε εν τω μεταξυ λογω δυναμο, και νατα μας τωρα)..

            αυτα ειναι τα πρωτα και πιο απλα που θα σκεφτομουν.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              fokion_sportage last edited by

              Θεωρητικά πηγε και εδωσε ρευμα στην κεντρική ασφαλεια

              να χεσω τα ηλεκτονικά συστηματα....

              Αναρωτιεμαι αν ειχαι ΚΑΙ αυτοματο χειροφρενο ( οπως ενα volvo XC 60 που ειχα προσφατα οποθ κι εκει τα ΠΑΝΤΑ ηταν ηλεκτρονικά ) αμα τελειωσει η μπαραρία τι θα γινει??? θα ξεφορτιστει ο ηλεκτρομαγνητης που κραταει την ίεση στο κυκλωμα και θα αφοπλισει?????

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • G
                giorgosvet last edited by

                Κατα πασα πιθανότητα το προβλημα είναι στη μπαταρία.Δεν δουλεύουν ηλεκτρικά παράθυρα δεν βαράει ο συναγερμός δεν γυρνάει η μίζα(παθογνωμονικό σύμπτωμα) ότι έχει σχέση με ρεύμα δηλαδή.Αρα ή μπαταρία αν είναι παλιά ή δυναμό που δεν τη φορτίζει σωστά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Αν δεν ανάβουν ούτε τα φώτα (τα οποία πρέπει να έχουν μειωμένο έλεγχο από υπολογιστές κλπ) θα έλεγα ότι κάτι κακό έτυχε στην μπαταρία. Είτε ήρθς η ώρα της είτε κάτι ξέχασες είτε για κάποιο λόγο δεν φορτίζεται σωστά. Το ότι συνέβη μετά από συνεργεία θα με έκανε να ψάξω προσεκτικά μήπως έχουν αποσυνδέσει κάτι... Και μην ξαχάσεις να κοιτάξεις όλες τις ασφάλειες.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tommygun last edited by

                    ευχαριστω για ολες τις απαντησεις.

                    ειχα ξεχασει να διευκρινησω οτι με το κλειδι στη μιζα δεν αναβε τιποτα ηλεκτρικο, ουτε καν ο πινακας ελεγχου, ουτε ενα λαμπακι.

                    Μιας και η μπαταρια ειναι μπροστα, εφερα το αλλο αμαξι και οταν συνεδεσα τα καλωδια λειτουργησαν ολα, και πηρε και μπροστα.
                    Οποτε ειχε αδειασει τελειως η μπαταρια. Μαλλον πρεπει να ειχα ξεχασει ανοιχτα τα αλαρμ...

                    Θα δω αν συνεχισει να δουλευει ή μου ξανακανει κανενα κουλο, γιατι δεν μπορω να θυμηθω και αν την εχω αλλαξει ποτέ ή ειναι η μαμισια (7 χρονια...)

                    ευχαριστω για τη βοηθεια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Τώρα που βρήκες την μπαταρία δες και αν έχει με κάποιο τρόπο σημαδεμένη την ημερομήνία τοποθέτησης ώστε να ξέρεις και από πότε είναι...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kacey last edited by

                        Με προλαβες, αλλα τα συμπτωματα που περιεγραφες εδειχναν την μπαταρια. Συνηθως οταν το αυτοκινητο δειχνει τελειως νεκρο, η μπαταρια μαλλον ειναι ΤΕΛΕΙΩΣ αδεια.

                        Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
                        Θεωρητικά πηγε και εδωσε ρευμα στην κεντρική ασφαλεια

                        να χεσω τα ηλεκτονικά συστηματα....

                        Αναρωτιεμαι αν ειχαι ΚΑΙ αυτοματο χειροφρενο ( οπως ενα volvo XC 60 που ειχα προσφατα οποθ κι εκει τα ΠΑΝΤΑ ηταν ηλεκτρονικά ) αμα τελειωσει η μπαραρία τι θα γινει??? θα ξεφορτιστει ο ηλεκτρομαγνητης που κραταει την ίεση στο κυκλωμα και θα αφοπλισει?????

                        Κατα 99% ΟΧΙ, ειμαι σιγουρος οτι για λογους ασφαλειας το συστημα ειναι σχεδιασμενο 'αναποδα', δηλαδη να χρειαζεται 'προσπαθεια' (= ρευμα) για να μεινει ελευθερο το χειροφρενο, κ σε περιπτωση βλαβης-απωλειας ενεργειας να δενει αυτοματα (δηλαδη να εχει καποιο ελατηριο επαναφορας που η δουλεια του ειναι να το δενει, κ το ρευμα να ειναι αυτο που κραταει λυτο το χειροφρενο οταν θελουμε να κουνηθει το αμαξι).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          drdino last edited by

                          Πολλά πάντως έχουν κάτι πιο απλό, ένα μοτερακι πάνω στην δαγκάνα πού σπρώχνει το τακάκι.

                          Sent from my GNex using smoke signals.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tommygun last edited by

                            σημερα το πρωι παλι νεκρο, οποτε παω για αλλαγη μπαταριας.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • K
                              kacey last edited by

                              Ο χρήστης drdino έγραψε:
                              Πολλά πάντως έχουν κάτι πιο απλό, ένα μοτερακι πάνω στην δαγκάνα πού σπρώχνει το τακάκι.

                              Sent from my GNex using smoke signals.

                              Μηπως το μοτερακι σπρωχνει τη δαγκανα προς το 'ανοιχτο' κ την κραταει ετσι, κ οταν 'τραβας' το χειροφρενο αυτο απλα σταματαει να λειτουργει κ αφηνει τη δαγκανα να κλεισει, πιθανως με καποιο ελατηριο?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • E
                                eltassos last edited by

                                meta pou to evalew mprosta prepei na to doylepsiw to amaxi na fortisei i mpataria...an den fortisei tote

                                1. ftaiei i mpataria kai thelei allagi meta apo 7 xronia....einai pola ta xronia
                                2. kapoia syndesmologia einai lathos
                                3. to dynamo na to kyttaxeiw an 1+2 ok

                                sorry gia greeklish alla exasa to koumbi gia ellinikos...sta windows

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
                                  meta pou to evalew mprosta prepei na to doylepsiw to amaxi na fortisei i mpataria...an den fortisei tote

                                  1. ftaiei i mpataria kai thelei allagi meta apo 7 xronia....einai pola ta xronia
                                  2. kapoia syndesmologia einai lathos
                                  3. to dynamo na to kyttaxeiw an 1+2 ok

                                  sorry gia greeklish alla exasa to koumbi gia ellinikos...sta windows

                                  Aλλαξε μπαταρια,αν κρατησε 7 χρονια εισαι τυχερος αλλα μεχρι εδω.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kavoyras last edited by

                                    Ο χρήστης kacey έγραψε:

                                    Πολλά πάντως έχουν κάτι πιο απλό, ένα μοτερακι πάνω στην δαγκάνα πού σπρώχνει το τακάκι.

                                    Sent from my GNex using smoke signals.

                                    Μηπως το μοτερακι σπρωχνει τη δαγκανα προς το 'ανοιχτο' κ την κραταει ετσι, κ οταν 'τραβας' το χειροφρενο αυτο απλα σταματαει να λειτουργει κ αφηνει τη δαγκανα να κλεισει, πιθανως με καποιο ελατηριο?

                                    Αν είναι μοτεράκι, δεμ χρειάζονται τρελά συστήματα για να το 'ελένξεις' ή να κρατήσεις διατάξεις ασφαλείας ώστε να είσαι σίγουρους το τι θα γίνει. Γιατί? Πολύ απλά το μοτεράκι χρειάζεται ρεύμα είτε για να ανοίξει είτε για να κλείσει. Άρα χωρίς ρεύμα δε θα 'λύσει' ποτέ. Το μόνο σίγουρο είναι πως όταν φτάνεις στον προορισμό σου, το αμάξι έχει ρεύμα για να κινήσει το μοτέρ του χειρόφρενου, οπότε... στην χειρότερη, χωρίς μπαταρία και ρεύμα δε μπορείς να λύσεις το χειρόφρενο και να αφήσεις το αμάξι να τσουλήσει μπρος ή πίσω.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Οπότε αν είσαι χωρίς άλλο αυτοκίνητο να πάρεις ρεύμα δεν μπορείς να το βάλεις μπρος σπρώχνοντας....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        eltassos last edited by

                                        an εχεις μπαταρια με υγρα που ξεβιδωνει στιψε λιγο λεμονι μεσα σε καθε στηλη...και θα παρει

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr