Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MERCEDES και διαρροή λαδιού στην καλωδίωση
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. MERCEDES και διαρροή λαδιού στην καλωδίωση
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    10
    3394
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      michvra last edited by

      Θα ήθελα να ενημερώσω και να ενημερωθώ για την περίπτωση διαρροής λαδιών απο τους μαγνητικούς διακόπτες / βαλβίδες μεταβλητού χρονισμού εκκεντροφόρου σχεδόν σε όλα τα μοντέλα δηλ C, CLK, ML, στην καλωδίωση της μηχανής.

      Θά ήθελα να μάθω εάν είναι γνωστό το πρόβλημα και εάν είναι δυνατόν να το προλάβης για να περιορίσης την ζημιά

      Ευχαριστώ

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • M
        michvra last edited by

        Θα ήθελα να ενημερώσω και να ενημερωθώ για την περίπτωση διαρροής λαδιών απο τους μαγνητικούς διακόπτες / βαλβίδες μεταβλητού χρονισμού εκκεντροφόρου σχεδόν σε όλα τα μοντέλα δηλ C, CLK, ML, στην καλωδίωση της μηχανής.

        Θά ήθελα να μάθω εάν είναι γνωστό το πρόβλημα και εάν είναι δυνατόν να το προλάβης για να περιορίσης την ζημιά

        Ευχαριστώ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          michvra last edited by

          Θα ήθελα να ενημερώσω και να ενημερωθώ για την περίπτωση διαρροής λαδιών απο τους μαγνητικούς διακόπτες / βαλβίδες μεταβλητού χρονισμού εκκεντροφόρου σχεδόν σε όλα τα μοντέλα δηλ C, CLK, ML, στην καλωδίωση της μηχανής.

          Θά ήθελα να μάθω εάν είναι γνωστό το πρόβλημα και εάν είναι δυνατόν να το προλάβης για να περιορίσης την ζημιά

          Ευχαριστώ

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης michvra έγραψε:
            Θα ήθελα να ενημερώσω και να ενημερωθώ για την περίπτωση διαρροής λαδιών απο τους μαγνητικούς διακόπτες / βαλβίδες μεταβλητού χρονισμού εκκεντροφόρου σχεδόν σε όλα τα μοντέλα δηλ C, CLK, ML, στην καλωδίωση της μηχανής.

            Θά ήθελα να μάθω εάν είναι γνωστό το πρόβλημα και εάν είναι δυνατόν να το προλάβης για να περιορίσης την ζημιά

            Ευχαριστώ

            Εχει αναφερθει καποιες φορες.Δεν μπορω ομως να βρω τα ποστ που το αναφερουν.Αφορουσε πιο παλια μοντελα αν θυμαμαι καλα καθως το διορθωσαν καποια στιγμη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Αφορει τους κινητηρες Μ111-Μ271. Ελαιοπαγιδες και εισαι καλλυμενος.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                michvra last edited by

                Αφού λοιπόν είναι γνωστό το πρόβλημα και όπως βλέπω υπάρχει λύση, γιατί τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της MERCEDES την αγνοούν, και δεν επεμβαίνουν προλυπτικά στα service ρουτήνας, αλλά επεμβαίνουν τότε και μόνον τοτε, όταν δηλαδή θα εμφανιστεί το μύνημα check engine η το σχετικό ενδεικτικό στο πολυόργανο του αυτοκινήτου;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  michvra last edited by

                  Έχω τρείς περιπτώσεις.
                  α) (203)C200 1.8 KOMPRESSOR του 2007 με 136000 KM
                  β) (203)C200 2.0 KOMPRESSOR του 2002 με 37000 KM
                  και γ) (209) CLK 280 3.0 του 2005 με 77000 KM

                  Ευχαριστώ για κάθε βοήθεια

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    michvra last edited by

                    Ο χρήστης ___ έγραψε:

                    Έχω τρείς περιπτώσεις.
                    α) (203)C200 1.8 KOMPRESSOR του 2007 με 136000 KM
                    β) (203)C200 2.0 KOMPRESSOR του 2002 με 37000 KM
                    και γ) (209) CLK 280 3.0 του 2005 με 77000 KM

                    Ευχαριστώ για κάθε βοήθεια

                    α) κανενα θεμα
                    β) Να το κοιταξεις μαλλον θελει (ηταν οι πρωτη γενια Μ271 κινητηρα)
                    γ) μαλλον οχι (αλλα δεν ξερω σιγουρα γι αυτον τον κινητηρα)

                    Αυτο που γινεται και χρειαζονται 'λαδοπαγιδες' ειναι μια μικρη διαρροη λαδιου απο τα μαγνητακια-αισθητηρες στορφαλου. Μετα το λαδι που 'γλειφει' στην πλεξουδα, παει στο χαμηλοτερο σημειο της, τους αισθητηρες Λαμδα, και φυσικα τους καταστρεφει. Οι λαδοπαγιδες το αποτρεπουν αυτο.
                    Σε καθε περίπτωση, να κοιτας περιοδικα (πχ καθε φορα που ανοιγεις καπο για νερο στους υαλοκαθαριστηρες), αν υπαρχει διαρροη λαδιου απο τη φυσα εκει στα μαγνητακια.
                    Αλλα νομιζω πως μετα απο τοσα χρονια εαν δε σου συνεβη κατι ακομα (χτυπα ξυλο) δεν θα σου συνεβει. Ετυχες σε καλη παρτιδα.
                    Καλο ειναι ομως να παρεις και καμια γνωμη πιο ειδικη, στα : http://www.clubmercedes.gr και http://www.mbclub.gr
                    αυτα

                    Ευχαριστώ για την απάντηση

                    Όμως στην περίπτωση α) πριν 6 μήνες εμφανίστηκε το πρόβλημα της διαρροής όπως την περιγράφης το κόστος αποκατάστασης ήταν 1750 euro μετά από εκπτώσεις κ.λ.π. 1350 euro.

                    Στήν περίπτωση β) πριν 15 ημέρες εμφανίστηκε το ίδιο πρόβλημα το κόστος αποκατάστασης είναι 3500 euro

                    Και στην περίπτωση γ) επειδή κοιτάξαμε την φίσα των μαγνητικών επειδή είναι και 8 στον αριθμό αντικαταστήσαμε το ένα και το κόστος ήταν 25 euro.

                    και να φανταστής ότι και τα τρία αυτοκίνητα πάντα σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία ελέγχονταν. Μάλλον δεν ελέγχονταν.

                    Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι το γιατί.

                    Ο καθένας μπορεί να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα .

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Και εγω εβαλα λαδοπαγιδες δωρεαν απο την αντιπροσωπεια την περασμενη βδομαδα, καθοτι το check engine οφειλοταν στο λαδι που ειχε περασει. Ολα καλα λοιπον

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        michvra last edited by

                        Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
                        Και εγω εβαλα λαδοπαγιδες δωρεαν απο την αντιπροσωπεια την περασμενη βδομαδα, καθοτι το check engine οφειλοταν στο λαδι που ειχε περασει. Ολα καλα λοιπον

                        Το λάδι είχε περάση και στην καλωδίωση ή μόνον στην φίσα του magnet;
                        Μήπως μπορής να μου γράψης μοντέλο και χρονολογία και χιλιόμετρα

                        Ευχαριστώ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          michvra last edited by

                          Ο χρήστης michvra έγραψε:

                          Και εγω εβαλα λαδοπαγιδες δωρεαν απο την αντιπροσωπεια την περασμενη βδομαδα, καθοτι το check engine οφειλοταν στο λαδι που ειχε περασει. Ολα καλα λοιπον

                          Το λάδι είχε περάση και στην καλωδίωση ή μόνον στην φίσα του magnet;
                          Μήπως μπορής να μου γράψης μοντέλο και χρονολογία και χιλιόμετρα

                          Ευχαριστώ

                          Η αντιπροσωπεία σου έβαλε δωρεάν τις λαδοπαγίδες (wiring harness for camshaft ή adapter lines ή καλωδίωση) έστω και το κόστος τοποθέτησης. Ποιός πλήρωσε το magnet, γιατί πρέπει να αλλαχτή για να μπη η λαδοπαγίδα, επίσης την καλωδίωση μηχανής και τον ή τους ελαττωματικό -ους σένσορα -ες λ τον προ η μετά (αυτό γιατί είχες μήνυμα check engine) και βεβαίως τις 5ώρες έργασίας. Μήπως είσαι σε εγγύηση; (περίπου κόστος 1750 euro). Μου φαίνετε απίστευτο και τέλος πιό συνεργείο της αντιπροσωπείας είναι αυτό;

                          Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντησή σου

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr