-
Θα ήθελα να ενημερώσω και να ενημερωθώ για την περίπτωση διαρροής λαδιών απο τους μαγνητικούς διακόπτες / βαλβίδες μεταβλητού χρονισμού εκκεντροφόρου σχεδόν σε όλα τα μοντέλα δηλ C, CLK, ML, στην καλωδίωση της μηχανής.
Θά ήθελα να μάθω εάν είναι γνωστό το πρόβλημα και εάν είναι δυνατόν να το προλάβης για να περιορίσης την ζημιά
Ευχαριστώ
-
Θα ήθελα να ενημερώσω και να ενημερωθώ για την περίπτωση διαρροής λαδιών απο τους μαγνητικούς διακόπτες / βαλβίδες μεταβλητού χρονισμού εκκεντροφόρου σχεδόν σε όλα τα μοντέλα δηλ C, CLK, ML, στην καλωδίωση της μηχανής.
Θά ήθελα να μάθω εάν είναι γνωστό το πρόβλημα και εάν είναι δυνατόν να το προλάβης για να περιορίσης την ζημιά
Ευχαριστώ
-
Θα ήθελα να ενημερώσω και να ενημερωθώ για την περίπτωση διαρροής λαδιών απο τους μαγνητικούς διακόπτες / βαλβίδες μεταβλητού χρονισμού εκκεντροφόρου σχεδόν σε όλα τα μοντέλα δηλ C, CLK, ML, στην καλωδίωση της μηχανής.
Θά ήθελα να μάθω εάν είναι γνωστό το πρόβλημα και εάν είναι δυνατόν να το προλάβης για να περιορίσης την ζημιά
Ευχαριστώ
-
Ο χρήστης michvra έγραψε:
Θα ήθελα να ενημερώσω και να ενημερωθώ για την περίπτωση διαρροής λαδιών απο τους μαγνητικούς διακόπτες / βαλβίδες μεταβλητού χρονισμού εκκεντροφόρου σχεδόν σε όλα τα μοντέλα δηλ C, CLK, ML, στην καλωδίωση της μηχανής.Θά ήθελα να μάθω εάν είναι γνωστό το πρόβλημα και εάν είναι δυνατόν να το προλάβης για να περιορίσης την ζημιά
Ευχαριστώ
Εχει αναφερθει καποιες φορες.Δεν μπορω ομως να βρω τα ποστ που το αναφερουν.Αφορουσε πιο παλια μοντελα αν θυμαμαι καλα καθως το διορθωσαν καποια στιγμη.
-
Αφορει τους κινητηρες Μ111-Μ271. Ελαιοπαγιδες και εισαι καλλυμενος.
-
Αφού λοιπόν είναι γνωστό το πρόβλημα και όπως βλέπω υπάρχει λύση, γιατί τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της MERCEDES την αγνοούν, και δεν επεμβαίνουν προλυπτικά στα service ρουτήνας, αλλά επεμβαίνουν τότε και μόνον τοτε, όταν δηλαδή θα εμφανιστεί το μύνημα check engine η το σχετικό ενδεικτικό στο πολυόργανο του αυτοκινήτου;
-
Έχω τρείς περιπτώσεις.
α) (203)C200 1.8 KOMPRESSOR του 2007 με 136000 KM
β) (203)C200 2.0 KOMPRESSOR του 2002 με 37000 KM
και γ) (209) CLK 280 3.0 του 2005 με 77000 KMΕυχαριστώ για κάθε βοήθεια
-
Ο χρήστης ___ έγραψε:
Έχω τρείς περιπτώσεις.
α) (203)C200 1.8 KOMPRESSOR του 2007 με 136000 KM
β) (203)C200 2.0 KOMPRESSOR του 2002 με 37000 KM
και γ) (209) CLK 280 3.0 του 2005 με 77000 KMΕυχαριστώ για κάθε βοήθεια
α) κανενα θεμα
β) Να το κοιταξεις μαλλον θελει (ηταν οι πρωτη γενια Μ271 κινητηρα)
γ) μαλλον οχι (αλλα δεν ξερω σιγουρα γι αυτον τον κινητηρα)Αυτο που γινεται και χρειαζονται 'λαδοπαγιδες' ειναι μια μικρη διαρροη λαδιου απο τα μαγνητακια-αισθητηρες στορφαλου. Μετα το λαδι που 'γλειφει' στην πλεξουδα, παει στο χαμηλοτερο σημειο της, τους αισθητηρες Λαμδα, και φυσικα τους καταστρεφει. Οι λαδοπαγιδες το αποτρεπουν αυτο.
Σε καθε περίπτωση, να κοιτας περιοδικα (πχ καθε φορα που ανοιγεις καπο για νερο στους υαλοκαθαριστηρες), αν υπαρχει διαρροη λαδιου απο τη φυσα εκει στα μαγνητακια.
Αλλα νομιζω πως μετα απο τοσα χρονια εαν δε σου συνεβη κατι ακομα (χτυπα ξυλο) δεν θα σου συνεβει. Ετυχες σε καλη παρτιδα.
Καλο ειναι ομως να παρεις και καμια γνωμη πιο ειδικη, στα : http://www.clubmercedes.gr και http://www.mbclub.gr
αυταΕυχαριστώ για την απάντηση
Όμως στην περίπτωση α) πριν 6 μήνες εμφανίστηκε το πρόβλημα της διαρροής όπως την περιγράφης το κόστος αποκατάστασης ήταν 1750 euro μετά από εκπτώσεις κ.λ.π. 1350 euro.
Στήν περίπτωση β) πριν 15 ημέρες εμφανίστηκε το ίδιο πρόβλημα το κόστος αποκατάστασης είναι 3500 euro
Και στην περίπτωση γ) επειδή κοιτάξαμε την φίσα των μαγνητικών επειδή είναι και 8 στον αριθμό αντικαταστήσαμε το ένα και το κόστος ήταν 25 euro.
και να φανταστής ότι και τα τρία αυτοκίνητα πάντα σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία ελέγχονταν. Μάλλον δεν ελέγχονταν.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι το γιατί.
Ο καθένας μπορεί να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα .
-
Και εγω εβαλα λαδοπαγιδες δωρεαν απο την αντιπροσωπεια την περασμενη βδομαδα, καθοτι το check engine οφειλοταν στο λαδι που ειχε περασει. Ολα καλα λοιπον
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Και εγω εβαλα λαδοπαγιδες δωρεαν απο την αντιπροσωπεια την περασμενη βδομαδα, καθοτι το check engine οφειλοταν στο λαδι που ειχε περασει. Ολα καλα λοιπονΤο λάδι είχε περάση και στην καλωδίωση ή μόνον στην φίσα του magnet;
Μήπως μπορής να μου γράψης μοντέλο και χρονολογία και χιλιόμετραΕυχαριστώ
-
Ο χρήστης michvra έγραψε:
Και εγω εβαλα λαδοπαγιδες δωρεαν απο την αντιπροσωπεια την περασμενη βδομαδα, καθοτι το check engine οφειλοταν στο λαδι που ειχε περασει. Ολα καλα λοιπον
Το λάδι είχε περάση και στην καλωδίωση ή μόνον στην φίσα του magnet;
Μήπως μπορής να μου γράψης μοντέλο και χρονολογία και χιλιόμετραΕυχαριστώ
Η αντιπροσωπεία σου έβαλε δωρεάν τις λαδοπαγίδες (wiring harness for camshaft ή adapter lines ή καλωδίωση) έστω και το κόστος τοποθέτησης. Ποιός πλήρωσε το magnet, γιατί πρέπει να αλλαχτή για να μπη η λαδοπαγίδα, επίσης την καλωδίωση μηχανής και τον ή τους ελαττωματικό -ους σένσορα -ες λ τον προ η μετά (αυτό γιατί είχες μήνυμα check engine) και βεβαίως τις 5ώρες έργασίας. Μήπως είσαι σε εγγύηση; (περίπου κόστος 1750 euro). Μου φαίνετε απίστευτο και τέλος πιό συνεργείο της αντιπροσωπείας είναι αυτό;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντησή σου
MERCEDES και διαρροή λαδιού στην καλωδίωση