Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 7
    • Best 0
    • Groups 0

    michvra

    @michvra

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    7
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    michvra Unfollow Follow

    Latest posts made by michvra

    • RE: MERCEDES και διαρροή λαδιού στην καλωδίωση

      Ο χρήστης michvra έγραψε:

      Και εγω εβαλα λαδοπαγιδες δωρεαν απο την αντιπροσωπεια την περασμενη βδομαδα, καθοτι το check engine οφειλοταν στο λαδι που ειχε περασει. Ολα καλα λοιπον

      Το λάδι είχε περάση και στην καλωδίωση ή μόνον στην φίσα του magnet;
      Μήπως μπορής να μου γράψης μοντέλο και χρονολογία και χιλιόμετρα

      Ευχαριστώ

      Η αντιπροσωπεία σου έβαλε δωρεάν τις λαδοπαγίδες (wiring harness for camshaft ή adapter lines ή καλωδίωση) έστω και το κόστος τοποθέτησης. Ποιός πλήρωσε το magnet, γιατί πρέπει να αλλαχτή για να μπη η λαδοπαγίδα, επίσης την καλωδίωση μηχανής και τον ή τους ελαττωματικό -ους σένσορα -ες λ τον προ η μετά (αυτό γιατί είχες μήνυμα check engine) και βεβαίως τις 5ώρες έργασίας. Μήπως είσαι σε εγγύηση; (περίπου κόστος 1750 euro). Μου φαίνετε απίστευτο και τέλος πιό συνεργείο της αντιπροσωπείας είναι αυτό;

      Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντησή σου

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      michvra
    • RE: MERCEDES και διαρροή λαδιού στην καλωδίωση

      Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
      Και εγω εβαλα λαδοπαγιδες δωρεαν απο την αντιπροσωπεια την περασμενη βδομαδα, καθοτι το check engine οφειλοταν στο λαδι που ειχε περασει. Ολα καλα λοιπον

      Το λάδι είχε περάση και στην καλωδίωση ή μόνον στην φίσα του magnet;
      Μήπως μπορής να μου γράψης μοντέλο και χρονολογία και χιλιόμετρα

      Ευχαριστώ

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      michvra
    • RE: MERCEDES και διαρροή λαδιού στην καλωδίωση

      Ο χρήστης ___ έγραψε:

      Έχω τρείς περιπτώσεις.
      α) (203)C200 1.8 KOMPRESSOR του 2007 με 136000 KM
      β) (203)C200 2.0 KOMPRESSOR του 2002 με 37000 KM
      και γ) (209) CLK 280 3.0 του 2005 με 77000 KM

      Ευχαριστώ για κάθε βοήθεια

      α) κανενα θεμα
      β) Να το κοιταξεις μαλλον θελει (ηταν οι πρωτη γενια Μ271 κινητηρα)
      γ) μαλλον οχι (αλλα δεν ξερω σιγουρα γι αυτον τον κινητηρα)

      Αυτο που γινεται και χρειαζονται 'λαδοπαγιδες' ειναι μια μικρη διαρροη λαδιου απο τα μαγνητακια-αισθητηρες στορφαλου. Μετα το λαδι που 'γλειφει' στην πλεξουδα, παει στο χαμηλοτερο σημειο της, τους αισθητηρες Λαμδα, και φυσικα τους καταστρεφει. Οι λαδοπαγιδες το αποτρεπουν αυτο.
      Σε καθε περίπτωση, να κοιτας περιοδικα (πχ καθε φορα που ανοιγεις καπο για νερο στους υαλοκαθαριστηρες), αν υπαρχει διαρροη λαδιου απο τη φυσα εκει στα μαγνητακια.
      Αλλα νομιζω πως μετα απο τοσα χρονια εαν δε σου συνεβη κατι ακομα (χτυπα ξυλο) δεν θα σου συνεβει. Ετυχες σε καλη παρτιδα.
      Καλο ειναι ομως να παρεις και καμια γνωμη πιο ειδικη, στα : http://www.clubmercedes.gr και http://www.mbclub.gr
      αυτα

      Ευχαριστώ για την απάντηση

      Όμως στην περίπτωση α) πριν 6 μήνες εμφανίστηκε το πρόβλημα της διαρροής όπως την περιγράφης το κόστος αποκατάστασης ήταν 1750 euro μετά από εκπτώσεις κ.λ.π. 1350 euro.

      Στήν περίπτωση β) πριν 15 ημέρες εμφανίστηκε το ίδιο πρόβλημα το κόστος αποκατάστασης είναι 3500 euro

      Και στην περίπτωση γ) επειδή κοιτάξαμε την φίσα των μαγνητικών επειδή είναι και 8 στον αριθμό αντικαταστήσαμε το ένα και το κόστος ήταν 25 euro.

      και να φανταστής ότι και τα τρία αυτοκίνητα πάντα σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία ελέγχονταν. Μάλλον δεν ελέγχονταν.

      Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι το γιατί.

      Ο καθένας μπορεί να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      michvra
    • RE: MERCEDES και διαρροή λαδιού στην καλωδίωση

      Έχω τρείς περιπτώσεις.
      α) (203)C200 1.8 KOMPRESSOR του 2007 με 136000 KM
      β) (203)C200 2.0 KOMPRESSOR του 2002 με 37000 KM
      και γ) (209) CLK 280 3.0 του 2005 με 77000 KM

      Ευχαριστώ για κάθε βοήθεια

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      michvra
    • RE: MERCEDES και διαρροή λαδιού στην καλωδίωση

      Αφού λοιπόν είναι γνωστό το πρόβλημα και όπως βλέπω υπάρχει λύση, γιατί τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της MERCEDES την αγνοούν, και δεν επεμβαίνουν προλυπτικά στα service ρουτήνας, αλλά επεμβαίνουν τότε και μόνον τοτε, όταν δηλαδή θα εμφανιστεί το μύνημα check engine η το σχετικό ενδεικτικό στο πολυόργανο του αυτοκινήτου;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      michvra
    • MERCEDES και διαρροή λαδιού στην καλωδίωση

      Θα ήθελα να ενημερώσω και να ενημερωθώ για την περίπτωση διαρροής λαδιών απο τους μαγνητικούς διακόπτες / βαλβίδες μεταβλητού χρονισμού εκκεντροφόρου σχεδόν σε όλα τα μοντέλα δηλ C, CLK, ML, στην καλωδίωση της μηχανής.

      Θά ήθελα να μάθω εάν είναι γνωστό το πρόβλημα και εάν είναι δυνατόν να το προλάβης για να περιορίσης την ζημιά

      Ευχαριστώ

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      michvra
    • RE: MERCEDES και διαρροή λαδιού στην καλωδίωση

      Θα ήθελα να ενημερώσω και να ενημερωθώ για την περίπτωση διαρροής λαδιών απο τους μαγνητικούς διακόπτες / βαλβίδες μεταβλητού χρονισμού εκκεντροφόρου σχεδόν σε όλα τα μοντέλα δηλ C, CLK, ML, στην καλωδίωση της μηχανής.

      Θά ήθελα να μάθω εάν είναι γνωστό το πρόβλημα και εάν είναι δυνατόν να το προλάβης για να περιορίσης την ζημιά

      Ευχαριστώ

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      michvra
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr