-
Εχω ενα φιατ bravo 120 t jet 52.000 κ αρχισαν να μου χτυπανε οι βαλβιδες. Θελω να ρωτησω αν χρειαζεται να τις ρυθμισω η αν ειναι αυτορυθμιζομενες και αν τις αφησω ετσι μεχρι το επομενο servise αν θα παθει το αμαξι καποια ιδιαιτερη ζημια. Σημειωση: καποιος μου ειπε οτι μπορει να ειναι και απο τα μπεκ.
-
Εχω ενα φιατ bravo 120 t jet 52.000 κ αρχισαν να μου χτυπανε οι βαλβιδες. Θελω να ρωτησω αν χρειαζεται να τις ρυθμισω η αν ειναι αυτορυθμιζομενες και αν τις αφησω ετσι μεχρι το επομενο servise αν θα παθει το αμαξι καποια ιδιαιτερη ζημια. Σημειωση: καποιος μου ειπε οτι μπορει να ειναι και απο τα μπεκ.
-
Εχω ενα φιατ bravo 120 t jet 52.000 κ αρχισαν να μου χτυπανε οι βαλβιδες. Θελω να ρωτησω αν χρειαζεται να τις ρυθμισω η αν ειναι αυτορυθμιζομενες και αν τις αφησω ετσι μεχρι το επομενο servise αν θα παθει το αμαξι καποια ιδιαιτερη ζημια. Σημειωση: καποιος μου ειπε οτι μπορει να ειναι και απο τα μπεκ.
-
Μπορει να ειναι και τα μπεκ αμα ειναι βουλωμενα.Νομιζω μπορεις να το τεσταρεις αυτο αν πατησεις γκαζι και συνεχιζουν να τικαρουν λογικα θα βαρανε βαλβιδες.Και εμενα μου το κανει (ford focus mk1) αλλα θελω καθαρισμα στα μπεκ και οταν πατησα γκαζι δε συνεχιζοταν το τικαρισμα.
-
Υπαρχει καποιο καθαριστικο για τα μπεκ ? Αν το αφησω μεχρι το επομενο servise ως εχει θα εχω καποια αλλη φθορα στο κινητηρα ?
-
Ο χρήστης nickgous έγραψε:
Εχω ενα φιατ bravo 120 t jet 52.000 κ αρχισαν να μου χτυπανε οι βαλβιδες. Θελω να ρωτησω αν χρειαζεται να τις ρυθμισω η αν ειναι αυτορυθμιζομενες και αν τις αφησω ετσι μεχρι το επομενο servise αν θα παθει το αμαξι καποια ιδιαιτερη ζημια. Σημειωση: καποιος μου ειπε οτι μπορει να ειναι και απο τα μπεκ.όταν λες να τις ρυθμίσεις πως εννοείς ?? με κόντρα παξιμάδι ??
έχεις μείνει χρόνια πίσω... στο συνεργείο να το συνδέσουν με το διαγνωστικό
-
Ο χρήστης nickgous έγραψε:
Υπαρχει καποιο καθαριστικο για τα μπεκ ? Αν το αφησω μεχρι το επομενο servise ως εχει θα εχω καποια αλλη φθορα στο κινητηρα ?Δε θα βαλεις καποιο καθαριστικο δε κανει δουλεια.Υπαρχουν μπεκαδες που στα βγαζουνε και τα βαζουνε σε ενα μηχανημα και τα 'πλενουν' στην ουσια με διαφορα καθαριστικα.Επειδη εχουμε παλιοβενζινες συνηθως εχουν λασπη και βουλωνουν, εχοντας ως αποτελεσμα την υψηλη καταναλωση.
-
είσαι σίγουρος οτι ακούς τις βαλβίδες γιατί από όσο γνωρίζω αυτά τα μοτέρ δεν έχουν κανένα θέμα με βαλβίδες..
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Υπαρχει καποιο καθαριστικο για τα μπεκ ? Αν το αφησω μεχρι το επομενο servise ως εχει θα εχω καποια αλλη φθορα στο κινητηρα ?
Δε θα βαλεις καποιο καθαριστικο δε κανει δουλεια.Υπαρχουν μπεκαδες που στα βγαζουνε και τα βαζουνε σε ενα μηχανημα και τα 'πλενουν' στην ουσια με διαφορα καθαριστικα.Επειδη εχουμε παλιοβενζινες συνηθως εχουν λασπη και βουλωνουν, εχοντας ως αποτελεσμα την υψηλη καταναλωση.
Σαφώς και υπάρχουν καθαριστικά που κάνουν δουλειά, εξαρτάται από την περίπτωση. Επιπλέον, o καθαρισμός, αν βγουν, είθισται να γίνεται με υπερήχους πλέον.
Sent from my GNex using smoke signals.
-
Ο χρήστης nickgous έγραψε:
Εχω ενα φιατ bravo 120 t jet 52.000 κ αρχισαν να μου χτυπανε οι βαλβιδες. Θελω να ρωτησω αν χρειαζεται να τις ρυθμισω η αν ειναι αυτορυθμιζομενες και αν τις αφησω ετσι μεχρι το επομενο servise αν θα παθει το αμαξι καποια ιδιαιτερη ζημια. Σημειωση: καποιος μου ειπε οτι μπορει να ειναι και απο τα μπεκ.Aν δεν εχεις εμπειρια μπορεις να μπερδεψεις τον ηχο του μπεκ με τον ηχο που κανουν οι βαλβιδες οταν 'χτυπανε'.Ο ηχος των μπεκ ειναι φυσιολογικος,των βαλβιδων οχι.
Αν ειναι βαλβιδες:ελενξε οτι εχει λαδια,πολυ χαμηλη σταθμη λαδιου=αδειαζουν τα υδραυλικα ωστηρια=χτυπανε βαλβιδες.
Αν ειναι μπεκ = δεν κανεις τιποτα,ειναι φυσιολογικος ο θορυβος.Τα βουλωμενα μπεκ δεν ,γνωριζω να ,κανουν διαφορετικο θορυβο. -
Τα λαδια που κοιταξα ειναι κανονικα γιατι ειχα κανει αλλαγη πριν 1000 χλμ, πιθανων επειδη ειναι πιο ομαλος ο ηχος να ειναι τα μπεκ, τι να κανω μα ριξω ενα καθαριστικο κοινο του εμποριου η να το παω σε εναν που καθαριζει μπεκ εξω ?
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
είσαι σίγουρος οτι ακούς τις βαλβίδες γιατί από όσο γνωρίζω αυτά τα μοτέρ δεν έχουν κανένα θέμα με βαλβίδες..Πιθανων φιλε μου να ειναι τα μπεκ.. σε υψηλες ταχυτητες δεν τικαρουν τοσο...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Υπαρχει καποιο καθαριστικο για τα μπεκ ? Αν το αφησω μεχρι το επομενο servise ως εχει θα εχω καποια αλλη φθορα στο κινητηρα ?
Δε θα βαλεις καποιο καθαριστικο δε κανει δουλεια.Υπαρχουν μπεκαδες που στα βγαζουνε και τα βαζουνε σε ενα μηχανημα και τα 'πλενουν' στην ουσια με διαφορα καθαριστικα.Επειδη εχουμε παλιοβενζινες συνηθως εχουν λασπη και βουλωνουν, εχοντας ως αποτελεσμα την υψηλη καταναλωση.
Σαφώς και υπάρχουν καθαριστικά που κάνουν δουλειά, εξαρτάται από την περίπτωση. Επιπλέον, o καθαρισμός, αν βγουν, είθισται να γίνεται με υπερήχους πλέον.
Sent from my GNex using smoke signals.
Ναι ενταξει αλλα και με αυτο κανεις δουλεια.Εγω προσωπικα που ειχα βαλει καθαριστικο δε μου εκανε δουλεια.
-
Η άλλη περίπτωση ειναι να έχεις κολλημένα ωστήρια βαλβίδων λόγω επικαθήσεων από κακής ποιότητας λάδι....
-
Άσχετο...αλλά κι εγώ πρέπει σε 5-6Κ κμ να πάω να τσεκάρω τις βαλβίδες μου. Ίσως χρειαστούν ρύθμιση.
Κι ο Σπανός λέει ότι κοστίζει 800 ευρώ η διαδικασία!
Σοβαρά τώρα...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Άσχετο...αλλά κι εγώ πρέπει σε 5-6Κ κμ να πάω να τσεκάρω τις βαλβίδες μου. Ίσως χρειαστούν ρύθμιση.Κι ο Σπανός λέει ότι κοστίζει 800 ευρώ η διαδικασία!
Σοβαρά τώρα...
αμ ηθελες το αγωνιάρικο μοντέλο
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Άσχετο...αλλά κι εγώ πρέπει σε 5-6Κ κμ να πάω να τσεκάρω τις βαλβίδες μου. Ίσως χρειαστούν ρύθμιση.
Κι ο Σπανός λέει ότι κοστίζει 800 ευρώ η διαδικασία!
Σοβαρά τώρα...
αμ ηθελες το αγωνιάρικο μοντέλο
Έλα ντε...
-
Μήοως σου χρεώνουν ολόκληρο το κουτάκι με τα πιθανά ανταλλακτικά έστω κι αν χρειαστούν μόνο 2-3.... Γιατί σαν κόστος εργασίας είναι υπερβολικότατο....
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Άσχετο...αλλά κι εγώ πρέπει σε 5-6Κ κμ να πάω να τσεκάρω τις βαλβίδες μου. Ίσως χρειαστούν ρύθμιση.Κι ο Σπανός λέει ότι κοστίζει 800 ευρώ η διαδικασία!
Σοβαρά τώρα...
Καλά, ο Σπανός, άκου ιστορία τώρα, είχε χαλάσει μια τάπα από ένα BMW με Vanos και ζητούσε από τον πελάτη αλλαγή όλου του συστήματος με κόστος 3500€, το πήγε ο άνθρωπος σε άλλο συνεργείο, αλλά και η ίδια BMW δεν δίνει την τάπα σαν ανταλλακτικό, προφανώς για να μένουν τα αυτοκίνητα στα δικά της εξουσιοδοτημένα με ανάλογο κόστος για όλους αυτούς τους κυρίους, μου έφεραν λοιπόν από το συνεργείο την τάπα και την επισκεύασα με κόστος 80€, πήρε και το συνεργείο άλλα 200€ νομίζω για όλη την εργασία ( ρύθμιση του Vanos ) και ο άνθρωπος καθάρισε μέ πολύ λιγότερα χρήματα.
Όταν στο ψάξιμο για να βρεί μια τάπα το συνεργείο απευθύνθηκε στον Σπανό, του είπανε τι πας και μπλέκεις ? άλλαξε όλο το καπάκι ή βάλε άλλο μεταχειρισμένο μοτέρ.
Αυτή είναι η λογική μερικών συνεργείων, άρπαχτα και τι μας νοιάζει αν μπορεί να πληρώσει ο πελάτης, ή αν είναι πολλά, κλπ.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Μήοως σου χρεώνουν ολόκληρο το κουτάκι με τα πιθανά ανταλλακτικά έστω κι αν χρειαστούν μόνο 2-3.... Γιατί σαν κόστος εργασίας είναι υπερβολικότατο....Δεν έχω ιδέα. Είναι όμως δυνατόν ολόκληρος Σπανός να μην έχει το κουτάκι?
Απαράδεκτα μεγάλο είναι.
Άσχετο...αλλά κι εγώ πρέπει σε 5-6Κ κμ να πάω να τσεκάρω τις βαλβίδες μου. Ίσως χρειαστούν ρύθμιση.
Κι ο Σπανός λέει ότι κοστίζει 800 ευρώ η διαδικασία!
Σοβαρά τώρα...
Καλά, ο Σπανός, άκου ιστορία τώρα, είχε χαλάσει μια τάπα από ένα BMW με Vanos και ζητούσε από τον πελάτη αλλαγή όλου του συστήματος με κόστος 3500€, το πήγε ο άνθρωπος σε άλλο συνεργείο, αλλά και η ίδια BMW δεν δίνει την τάπα σαν ανταλλακτικό, προφανώς για να μένουν τα αυτοκίνητα στα δικά της εξουσιοδοτημένα με ανάλογο κόστος για όλους αυτούς τους κυρίους, μου έφεραν λοιπόν από το συνεργείο την τάπα και την επισκεύασα με κόστος 80€, πήρε και το συνεργείο άλλα 200€ νομίζω για όλη την εργασία ( ρύθμιση του Vanos ) και ο άνθρωπος καθάρισε μέ πολύ λιγότερα χρήματα.
Όταν στο ψάξιμο για να βρεί μια τάπα το συνεργείο απευθύνθηκε στον Σπανό, του είπανε τι πας και μπλέκεις ? άλλαξε όλο το καπάκι ή βάλε άλλο μεταχειρισμένο μοτέρ.
Αυτή είναι η λογική μερικών συνεργείων, άρπαχτα και τι μας νοιάζει αν μπορεί να πληρώσει ο πελάτης, ή αν είναι πολλά, κλπ.
Α μάλιστα.
Ωραία πράγματα.
Θα το πάω σε άλλο συνεργείο μάλλον.
Το θέμα μου είναι (και πείτε μου αν κάνω λάθος) ότι στο άλλο συνεργείο δεν έχω δει ποτέ si, ενώ στον Σπανό βλέπω συνεχώς. Υποθέτω δηλαδή ότι ο Σπανός ενδεχομένως να έχει μια μεγαλύτερη εμπειρία με το αυτοκίνητο και τις ιδιαιτερότητες του μοτέρ του. Πχ στο άλλο συνεργείο όταν τους έλεγα για τις βαλβίδες με κοίταγαν καλά-καλά.
ΡΥΘΜΙΣΗ ΒΑΛΒΙΔΩΝ