Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    προβλημα με τις ταχυτητες
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. προβλημα με τις ταχυτητες
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    11
    3131
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pan last edited by

      παιδια οποιος μπορει ας βοηθησει γιατι σαλταρω.εχω ενα almera n15 1,4 του '99.πριν απο 7-8 μηνες αλλαξα ρουλεμαν πρωτευον αξονα και μιας και κατεβασα σασμαν αλλαξα και δισκο πλατο ρουλεμαν και φυσικα βαλβολινες.επειδη μετα την επισκευη δεν εμπαιναν γλυκα οι ταχυτητες ειδικα οταν ηταν κρυο το αμαξι πηρα αλλες βαλβολινες motul 75-90 gl4/5 ημισυνθετικες.το προβλημα ειναι το εξης: καποιες φορες δυσκολευονται να μπουν οι ταχυτητες σαν να τις κλωτσαει, τις περισοτερες φορες οταν ειναι κρυο το αμαξι (για να βαλω απο πρωτη σε δευτερα η' δευτερα -τριτη η' απο τριτη - τεταρτη αφηνω το λεβιε λιγο στην νεκρα και μετα βαζω οποια ταχυτητα εχω επιλεξει).αλλες φορες ενω ξεκιναω το πρωι και μπαινουν καλα μετα απο καποια μετρα μου κανει παλι το ιδιο.επισης οταν εχω κανει χιλιομετρα σταματαω και παω να βαλω πρωτη ακουγεται ενα ελαφρυ ντουπ.ο μηχανικος λεει οτι μαλλον ειναι σασμαν.αυτος που μου επισκευασε το σασμαν λεει οτι δεν ειναι σασμαν και οτι μπορει να ειναι απο τον δισκο.σημερα που πηγα παλι στο μηχανικο μου ρυθμισε τη ντιζα & μου ειπε να το δουλεψω κανα δυο μερες και μετα αν ειναι να του βαλουμε συνθετικες βαλβολινες.οποιος ξερει η' εχει περασει τα ιδια ας βοηθησει.ξεχασα να αναφερω οτι στο ταξιδι οι ταχυτητες μπαινουν λουκουμι μονο οταν σταματαω σε διοδια και παω να βαλω πρωτη ακουγεται το ντουπ που σας ειπα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pan last edited by

        παιδια οποιος μπορει ας βοηθησει γιατι σαλταρω.εχω ενα almera n15 1,4 του '99.πριν απο 7-8 μηνες αλλαξα ρουλεμαν πρωτευον αξονα και μιας και κατεβασα σασμαν αλλαξα και δισκο πλατο ρουλεμαν και φυσικα βαλβολινες.επειδη μετα την επισκευη δεν εμπαιναν γλυκα οι ταχυτητες ειδικα οταν ηταν κρυο το αμαξι πηρα αλλες βαλβολινες motul 75-90 gl4/5 ημισυνθετικες.το προβλημα ειναι το εξης: καποιες φορες δυσκολευονται να μπουν οι ταχυτητες σαν να τις κλωτσαει, τις περισοτερες φορες οταν ειναι κρυο το αμαξι (για να βαλω απο πρωτη σε δευτερα η' δευτερα -τριτη η' απο τριτη - τεταρτη αφηνω το λεβιε λιγο στην νεκρα και μετα βαζω οποια ταχυτητα εχω επιλεξει).αλλες φορες ενω ξεκιναω το πρωι και μπαινουν καλα μετα απο καποια μετρα μου κανει παλι το ιδιο.επισης οταν εχω κανει χιλιομετρα σταματαω και παω να βαλω πρωτη ακουγεται ενα ελαφρυ ντουπ.ο μηχανικος λεει οτι μαλλον ειναι σασμαν.αυτος που μου επισκευασε το σασμαν λεει οτι δεν ειναι σασμαν και οτι μπορει να ειναι απο τον δισκο.σημερα που πηγα παλι στο μηχανικο μου ρυθμισε τη ντιζα & μου ειπε να το δουλεψω κανα δυο μερες και μετα αν ειναι να του βαλουμε συνθετικες βαλβολινες.οποιος ξερει η' εχει περασει τα ιδια ας βοηθησει.ξεχασα να αναφερω οτι στο ταξιδι οι ταχυτητες μπαινουν λουκουμι μονο οταν σταματαω σε διοδια και παω να βαλω πρωτη ακουγεται το ντουπ που σας ειπα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pan last edited by

          παιδια οποιος μπορει ας βοηθησει γιατι σαλταρω.εχω ενα almera n15 1,4 του '99.πριν απο 7-8 μηνες αλλαξα ρουλεμαν πρωτευον αξονα και μιας και κατεβασα σασμαν αλλαξα και δισκο πλατο ρουλεμαν και φυσικα βαλβολινες.επειδη μετα την επισκευη δεν εμπαιναν γλυκα οι ταχυτητες ειδικα οταν ηταν κρυο το αμαξι πηρα αλλες βαλβολινες motul 75-90 gl4/5 ημισυνθετικες.το προβλημα ειναι το εξης: καποιες φορες δυσκολευονται να μπουν οι ταχυτητες σαν να τις κλωτσαει, τις περισοτερες φορες οταν ειναι κρυο το αμαξι (για να βαλω απο πρωτη σε δευτερα η' δευτερα -τριτη η' απο τριτη - τεταρτη αφηνω το λεβιε λιγο στην νεκρα και μετα βαζω οποια ταχυτητα εχω επιλεξει).αλλες φορες ενω ξεκιναω το πρωι και μπαινουν καλα μετα απο καποια μετρα μου κανει παλι το ιδιο.επισης οταν εχω κανει χιλιομετρα σταματαω και παω να βαλω πρωτη ακουγεται ενα ελαφρυ ντουπ.ο μηχανικος λεει οτι μαλλον ειναι σασμαν.αυτος που μου επισκευασε το σασμαν λεει οτι δεν ειναι σασμαν και οτι μπορει να ειναι απο τον δισκο.σημερα που πηγα παλι στο μηχανικο μου ρυθμισε τη ντιζα & μου ειπε να το δουλεψω κανα δυο μερες και μετα αν ειναι να του βαλουμε συνθετικες βαλβολινες.οποιος ξερει η' εχει περασει τα ιδια ας βοηθησει.ξεχασα να αναφερω οτι στο ταξιδι οι ταχυτητες μπαινουν λουκουμι μονο οταν σταματαω σε διοδια και παω να βαλω πρωτη ακουγεται το ντουπ που σας ειπα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            body125z last edited by

            ου μπλέξεις, δε ξέρω αν έχουμε τα ίδια κιβώτια (Nissan Sunny N14) αλλά πολλές φορές ξεκινώ τα φανάρια με δευτέρα γιατί δε με κουμπώνει την πρώτη.. Δεν έχω αλλάξει τίποτα βέβαια σχετικό με συμπλέκτη κιβώτιο από τότε που αγοράστηκε..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              r200 last edited by

              Ο χρήστης pan. έγραψε:
              παιδια οποιος μπορει ας βοηθησει γιατι σαλταρω.εχω ενα almera n15 1,4 του '99.πριν απο 7-8 μηνες αλλαξα ρουλεμαν πρωτευον αξονα και μιας και κατεβασα σασμαν αλλαξα και δισκο πλατο ρουλεμαν και φυσικα βαλβολινες.επειδη μετα την επισκευη δεν εμπαιναν γλυκα οι ταχυτητες ειδικα οταν ηταν κρυο το αμαξι πηρα αλλες βαλβολινες motul 75-90 gl4/5 ημισυνθετικες.το προβλημα ειναι το εξης: καποιες φορες δυσκολευονται να μπουν οι ταχυτητες σαν να τις κλωτσαει, τις περισοτερες φορες οταν ειναι κρυο το αμαξι (για να βαλω απο πρωτη σε δευτερα η' δευτερα -τριτη η' απο τριτη - τεταρτη αφηνω το λεβιε λιγο στην νεκρα και μετα βαζω οποια ταχυτητα εχω επιλεξει).αλλες φορες ενω ξεκιναω το πρωι και μπαινουν καλα μετα απο καποια μετρα μου κανει παλι το ιδιο.επισης οταν εχω κανει χιλιομετρα σταματαω και παω να βαλω πρωτη ακουγεται ενα ελαφρυ ντουπ.ο μηχανικος λεει οτι μαλλον ειναι σασμαν.αυτος που μου επισκευασε το σασμαν λεει οτι δεν ειναι σασμαν και οτι μπορει να ειναι απο τον δισκο.σημερα που πηγα παλι στο μηχανικο μου ρυθμισε τη ντιζα & μου ειπε να το δουλεψω κανα δυο μερες και μετα αν ειναι να του βαλουμε συνθετικες βαλβολινες.οποιος ξερει η' εχει περασει τα ιδια ας βοηθησει.ξεχασα να αναφερω οτι στο ταξιδι οι ταχυτητες μπαινουν λουκουμι μονο οταν σταματαω σε διοδια και παω να βαλω πρωτη ακουγεται το ντουπ που σας ειπα

              για το '΄ντουπ' οφειλεται σε φθαρμενη βαση σασμαν
              για το οτι δεν κουμπωνουν καλα οι ταχυτητες οταν ειναι κρυο κατεβα σε 75w/85 βαλβολινη της castrol η της shell

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                r200 last edited by

                Ο χρήστης body125z έγραψε:
                ου μπλέξεις, δε ξέρω αν έχουμε τα ίδια κιβώτια (Nissan Sunny N14) αλλά πολλές φορές ξεκινώ τα φανάρια με δευτέρα γιατί δε με κουμπώνει την πρώτη.. Δεν έχω αλλάξει τίποτα βέβαια σχετικό με συμπλέκτη κιβώτιο από τότε που αγοράστηκε..

                αν περιεγραφες οτι δεν σου κουμπωνει η πρωτη ταχυτητα ενω το αυτοκινητο κινειται με 5-10χλμ θα σου ελεγα ειναι φυσιολογικο επειδη αυτο το σασμαν δεν ειχε συγχρονιζε για την πρωτη ταχυτητα
                αλλα οτι δεν στην κουμπωνει ενω εισαι ακινητοποιημενος αυτο οφειλεται σε φθαρμενο γραναζι της 1ης ταχυτητας, υπαρχει σαν ανταλλακτικο στο εμποριο, 35Ε ειχα πληρωσει για το γραναζι της οπισθεν
                ξεκινα με αντικατασταση με μια ψιλη βαλβολινη μηηπως και στρωσει

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pan last edited by

                  παιδια ευχαριστω για την ανταποκριση.r200 σου εχει τυχει & εσενα παρομειο προβλημα; & αν γνωριζεις εσυ η' καποιο αλλο παιδι πως μπορω να διαπιστωσω απο μονος μου αν εχει κοψει βαση σασμαν.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • R
                    r200 last edited by

                    μονος σου δεν μπορεις να το καταλαβεις περνα απο 2 συνεργεια nissan να παρεις γνωμη
                    αυτα στο προηγουμενο post δεν στα λεω στην τυχη, μιλαω απο εμπειρια

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      ggab last edited by

                      http://www.x1r.com.my/index.php/en/products/automobile
                      βαλε το καταλληλο απο αυτα και καθαρισες με το ελαχιστο κοστος.....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        dim63 last edited by

                        διαβαζωντας πιο πανω για GL 4/5

                        Απο αλλο ποστ μου

                        Κατι που δεν ηξερα 'η δεν παρακολουθουσα οσο επρεπε.

                        ηρθε η ωρα να αλλαξω βαλβολινες και στο κιβωτιο και στα διαφορικα
                        Ψαχνω λιγο web και αρχιζουν τα GL-4 GL-5
                        Πρωτη σκεψη το 5 μιας και δηλωνοταν ισχυροτερο και καλλιτεροτερο, ανοιγω και το manual του tribute και βλεπω
                        κιβωτιο GL-4
                        κιβωτιο μεταφορας GL-5
                        πισω διαφορικο GL-5

                        γιατι λεω οχι ολα 4 'η ολα 5 εεεεεεεεεεεε
                        και αρχιζω να σκαλιζω σκαβω στο web και αρχιζουν τα καλα(sorry δεν κρατησα σελιδες αλλα θυμαμε καλα)
                        ΟΤΙ ΛΕΕΙ ΤΟ MANUAL ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ και οπως εγραφε και μια μελετη Αμερικανικου πανεπιστημιου the builder knows better inside and out what he build.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

                        διαβαζωντας με πηρε η νυκτα και εχουμε
                        GL-4 καλη εως αριστη συμπεριφορα ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΙΤΙΘΕΤΑΙ (AGRESSIVE)ΣΤΑ ΚΙΤΡΙΝΑ ΜΕΤΑΛΑ (YELLOW PARTS)
                        κιτρινα μεταλα ΕΙΝΑΙ τα συνχρονιζε στο κιβωτιο ταχυτητων
                        GL-5 πολυ ανθεκτικη σε extrem πιεσεις AGRESSIVE TO YELLOW PARTS.
                        ΟΥΠΣ
                        Αναλυση βαλβολινων μετα απο 17,000miles (απο πανεπιστημιο αμερικανικο)
                        GL-4 ρινισματα σιδηρου σχετικα
                        GL-5 ρινισματα σιδηρου σχεδον ανυπαρκτα ΑΛΛΑ ρινισματα χαλκου-μπρουτζου και παραγωγων ΑΡΚΕΤΑ
                        εχοντας η GL5 ΠΡΟΣΜΙΚΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΛΗΡΑ ΛΕΥΚΑ ΜΕΤΑΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ GL 4/5
                        ΑΡΑ σοφα η MAZDA λεει στο manual GL-4 στο κιβωτιο ταχ, GL-5 κιβωτιο μεταφορας + πισω διαφορικο
                        επιπτωσεις με λαθος GL στο κιβωτιο
                        μετα απο καποια χλμ (μαλλον αρκετα αλλα οχι πολλα) αρχιζουν τα συωχρονιζε να μην μπορουν να κανουν την δουλεια τους λογο φθορας και το κιβωτιο να αρνητε συνηθως στα κατεβασματα.
                        Ελπιζω να μην ζορισα κανεναν.

                        παω για full αλλαγη στα λιπαντικα γενικα του tribute.
                        κινητηρας amsoil signature 5-30 full synth
                        κιβωτιο amsoil API GL-4 75-90 full synth
                        κιβ.μετ. amsoil API GL-5 80-90 full synth
                        πισ.διαφ.amsoil API GL-5 80-90 full synth
                        ΟΤΙ ΛΕΕΙ ΤΟ BOOK

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • P
                          pan last edited by

                          την πεμπτη πηγα στον μηχανικο εβγαλε τις βαλβολινες και στη συνεχεια αφου εβαλε την ταπα εριξε 1 λιτρο λαδι αυτοκινητου (10-40) και μετα γεμισε το σασμαν με την βαλβολινη που ειχαμε βγαλει (motul 75-90).το αποτελεσμα ειναι οτι ειδα πολυ μεγαλη διαφορα, το σασμαν εγινε σχεδον οπως ηταν πριν 7-8 μηνες.Επομενη κινηση να του βαλω βαλβολινες 75-80.το παραπανω πειραμα το εκανα για να δω αν οντως ειναι απο βαλβολινες γιατι να εδινα κανα 40αρι παλι για βαλβολινες χωρις ισως αποτελεσμα δεν με περνει.για μια φορα ακομη θελω να σας ευχαριστησω που ασχοληθηκατε με το προβλημα μου.r200 η απαντηση σου ηταν που εβαλε σε σκεψεις για να κανω αυτο το πειραμα. ευχαριστω

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            babisjet last edited by

                            Παίδες καλημέρα. Έχω ένα nissan micra k11. οι ταχύτητες είναι πάντα σκληρές. μήπως ξέρει κάποιος τον λόγο? Έχω αλλάξει δίσκο πλατό πριν από τρεις μέρες αλλά δεν υπήρξε διαφορά. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr