Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Aπορια με διαστασεις ελαστικων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Aπορια με διαστασεις ελαστικων
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    12
    25
    532
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      puntogt255ps last edited by

      Φοραω 195/50/15 σε punto gt.
      Tελειωσαν τα ψωμια τους και παω για καινουργια η καλα μεταχειρισμενα(μεταχειρισμενα αυτα που φοραω,σχεδον 3 χρονια με βγαλανε).Το θεμα ειναι η διασταση.Το εργοστασιακο punto φοραει 14αρες ζαντες με 50 λαστιχο.
      Πρεπει να φορεσω 195/45/15 για να ειμαι σωστος,μικροτερο κυκλο,και καλυτερες επιδοσεις.
      Θωριτικα το φανταζομαι,στην πραξη ισχυει?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        puntogt255ps last edited by

        Φοραω 195/50/15 σε punto gt.
        Tελειωσαν τα ψωμια τους και παω για καινουργια η καλα μεταχειρισμενα(μεταχειρισμενα αυτα που φοραω,σχεδον 3 χρονια με βγαλανε).Το θεμα ειναι η διασταση.Το εργοστασιακο punto φοραει 14αρες ζαντες με 50 λαστιχο.
        Πρεπει να φορεσω 195/45/15 για να ειμαι σωστος,μικροτερο κυκλο,και καλυτερες επιδοσεις.
        Θωριτικα το φανταζομαι,στην πραξη ισχυει?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          puntogt255ps last edited by

          Φοραω 195/50/15 σε punto gt.
          Tελειωσαν τα ψωμια τους και παω για καινουργια η καλα μεταχειρισμενα(μεταχειρισμενα αυτα που φοραω,σχεδον 3 χρονια με βγαλανε).Το θεμα ειναι η διασταση.Το εργοστασιακο punto φοραει 14αρες ζαντες με 50 λαστιχο.
          Πρεπει να φορεσω 195/45/15 για να ειμαι σωστος,μικροτερο κυκλο,και καλυτερες επιδοσεις.
          Θωριτικα το φανταζομαι,στην πραξη ισχυει?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            harlek last edited by

            Το εργοστασιακό GT είχε 185/55/14 (όχι 50). Το αντίστοιχο είναι όντως το 195/45/15, αλλά στη θέση σου θα έβαζα πάλι 195/50/15. Είναι φθηνότερα, κοπανάνε λιγότερο, και ισχύ έχεις αρκετή, οπότε δε νομίζω ότι η λίγο μεγαλύτερη διάμετρος σου δημιουργεί πρόβλημα στις ρεπρίζ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              puntogt255ps last edited by

              185/50/15 εχει λογικη?αφου τωρα βλεπω οτι φοραγε εργοστασιο 185 (μικροτερο πελμα=οικονομια)
              Θα ταιριαζει με τις ζαντες μου?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                harlek last edited by

                185/50-15 δεν υπάρχει σα διάσταση. Υπάρχει 185/55-15. Αλλά νομίζω ότι τα 185 θα δείχνουν κάπως στενά στις ζάντες σου. Στο ξαναλέω (και θα στο πουν κι άλλοι): Βάλε 195/50-15 (είναι φθηνότερα από τα 185/55/15). Αν σε ενδιαφέρει η οικονομία καυσίμου (χαμηλότερη αντίσταση κύλισης), βάλε και ένα Pirelli cinturato P1 και είσαι νέτος!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • H
                  heras last edited by

                  με 195/45/15 και 195/50/15 τι αποκλιση θα δειχνει το κοντερ?

                  εγω σε punto gt που ειχα παλια, φοραγα 195/50/15 ως πιο φτηνα αλλα δεν ξερω αν ηταν και η σωστη διασταση

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • H
                    harlek last edited by

                    Σε σχέση με την εργοστασιακή 185/55/14, το 195/50/15 θα δείχνει 3% λιγότερο. Δηλαδή το κοντερ θα γίνει και ακριβέστερο (αφού μια απόκλιση +3/+5% σίγουρα την έχει).

                    Με 195/45/15 η διαφορά είναι -0.3%, δηλαδή το κοντέρ θα δείχνει ό,τι και με τα εργοστασιακά ζαντολάστιχα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      puntogt255ps last edited by

                      Ωρε,μαυρα μεσανυχτα ειχα απο ελαστικα.ευχαριστω πολυ!
                      Μια τελευταια ερωτηση,η διαφορα σε ανεση 'κοπανημα' μεταξυ 195/45/15 και 195/50/15 θα ειναι μεγαλη?
                      Ειμαι 3cm χαμηλωμενος με bilstein sport.
                      Θα δω μεγαλη αρνητικη διαφορα σε σχεση με τα 50/15 που ξερω,η ανεπαισθητη?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Εξαρτάται και από το μοντέλο του ελαστικού δηλαδή αν έχει σκληρό σκελετό και πλαινά κλπ.
                        Μπορεί έτσι ένα μαλακό 45 να είναι ίδιο ή και καλύτερο στο κοπάνημα από ένα σκληρό 50. Δυστυχώς δεν μπορείς να το ξέρεις προτού το δοκιμάσεις. Γενικά ένα παλιό λάστιχο τείνει να σκληραίνει οπότε το νέο συχνά σου φαίνεται πιο άνετο.
                        Κι εγώ νομίζω να μείνεις στα 50 και να βάλεις καινούργια λάστιχα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dim63 last edited by

                          για την επιλογη διαστασης και τις πιθανες διαφορες ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

                          http://www.miata.net/garage/tirecalc.html

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            greek last edited by

                            Να λάβεις υπόψην όως και τις ζάντες και το δρόμο που συνηθως κυκλοφορείς καθώς με τόσο χαμηλού προφίλ ελαστικό , σε ενδεχόμενη λακουβα όλο το ζόρι θα το φάει η ζάντα. Αν αυτή ειναι αλουμινιου και σχετικά ευαισθητη , θα την ακουσει με την μια , στην αρχή στράβωμα και χειρότερα ράγισμα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Το κακό με τα χαμηλού προφίλ είναι ότι ακόμα και να έχει χάσει αρκετό αέρα πάλι χαμηλό φαίνεται, δεν έχει μάγουλο για να μαγουλιάσει και να το δεις. Για αυτό έχει σημασία να ελέγχεις συχνά την πίεση, ο αέρας αποτελεί πολύ σημαντικό μέρος της συμπεριφοράς και αντοχής του σκελετού. Και θα σου προστετεύσει λάστιχο και ζάντα σε μεγάλο βαθμό.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                ktsangop last edited by

                                Καλησπέρα σε όλους.

                                Είμαι σίγουρος ότι έχει ερωτηθεί χιλιάδες φορές το ίδιο αλλά δεν βρήκα κάτι σχετικό οπότε ρωτώ και πάλι!

                                Έχω ένα Ford Focus και πρέπει να αλλάξω λάστιχα.
                                Τώρα φοράει 195 55 R15.

                                Βλέπω μεγάλη διαφορά στην τιμή με τα 195 50 R15.
                                Συγκεκριμένα το 55 έχει ```
                                105.00 x 4 = 420.00 Euro

                                ενώ με το πέλμα 50 έχει ```
                                75.00 x 4  = 300.00 Euro
                                

                                Ακόμη και αυτά με πέλμα 60 είναι αρκετά φθηνότερα : ```
                                88,00 x 4 = 352,00

                                
                                Μπορώ να αλλάξω λοιπόν ύψος πέλματος?
                                Αν ναι, τι επιπτώσεις μπορεί να έχει στην απόδοση του αυτοκινήτου γενικότερα?
                                
                                Ευχαριστώ!
                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • T
                                  tribal81 last edited by

                                  Μπορείς απλά θα σου δείχνει λιγάκι λάθος το κοντέρ. Δες κ εδω: http://www.willtheyfit.com/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    takisc last edited by

                                    Aλλαξέ τα , όλα θα πανε καλά !!!! Δε θα καταλαβεις διαφορά στο αυτοκινητο παρα μόνο στην τσεπη σου........

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • K
                                      ktsangop last edited by

                                      Ο χρήστης TRiBaL81 έγραψε:
                                      Μπορείς απλά θα σου δείχνει λιγάκι λάθος το κοντέρ. Δες κ εδω: http://www.willtheyfit.com/

                                      Έτσι κι αλλιώς λάθος δείχνει!!!
                                      Χαχααα!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        ktsangop last edited by

                                        Ο χρήστης takisc έγραψε:
                                        Aλλαξέ τα , όλα θα πανε καλά !!!! Δε θα καταλαβεις διαφορά στο αυτοκινητο παρα μόνο στην τσεπη σου........

                                        Πιο από τα 2 προφίλ προτείνεις το 50 ή το 60?
                                        Ευχαριστώ!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • T
                                          takisc last edited by

                                          Ο χρήστης ktsangop έγραψε:

                                          Aλλαξέ τα , όλα θα πανε καλά !!!! Δε θα καταλαβεις διαφορά στο αυτοκινητο παρα μόνο στην τσεπη σου........

                                          Πιο από τα 2 προφίλ προτείνεις το 50 ή το 60?
                                          Ευχαριστώ!

                                          Το 60 για καλύτερη αποσβεση στις ανωμαλιες του δρόμου.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • 2
                                            21-quadra last edited by

                                            Mε το 50άρι θα έχεις καλύτερη επιτάχυνση, μεγαλύτερη κατανάλωση, καλύτερο έλεγχο όταν στρίβεις γρήγορα. λιγότερες ταλαντώσεις στο αμάξωμα, και θα σου φανεί λίγο πιο σκληρή η ανάρτηση αφού τα πλαϊνά του ελαστικού είναι μικρότερα.

                                            Με το 60άρι θα έχεις πιο αργή επιτάχυνση, μικρότερη κατανάλωση, χειρότερο έλeγχο όταν στρίβεις, μεγαλύτερες ταλαντώσεις στο αμάξωμα, και θα σου φανεί πιο μαλακή η ανάρτηση αφού τα πλαϊνά του ελαστικού είναι μικρότερα.

                                            Όλα αυτά δεν είναι τίποτα το τρομερό, είναι μέσα στα πλαίσια της λογικής χωρίς τίποτα το extreme.

                                            Aν οδηγάς μαλακά, κάνεις σχετικά μεγάλες διαδρομές σε ανοιχτούς δρόμους και γενικά είσαι χαλαρός, το 60άρι είναι το λάστιχό σου.

                                            Αν έχεις νεύρο στο τιμόνι, στρίβεις γενικώς γρήγορα, αν στην πόλη κυνηγιέσαι στα φανάρια, το 50άρι είναι αυτό που σου ταιριάζει.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr