-
Φοραω 195/50/15 σε punto gt.
Tελειωσαν τα ψωμια τους και παω για καινουργια η καλα μεταχειρισμενα(μεταχειρισμενα αυτα που φοραω,σχεδον 3 χρονια με βγαλανε).Το θεμα ειναι η διασταση.Το εργοστασιακο punto φοραει 14αρες ζαντες με 50 λαστιχο.
Πρεπει να φορεσω 195/45/15 για να ειμαι σωστος,μικροτερο κυκλο,και καλυτερες επιδοσεις.
Θωριτικα το φανταζομαι,στην πραξη ισχυει? -
Φοραω 195/50/15 σε punto gt.
Tελειωσαν τα ψωμια τους και παω για καινουργια η καλα μεταχειρισμενα(μεταχειρισμενα αυτα που φοραω,σχεδον 3 χρονια με βγαλανε).Το θεμα ειναι η διασταση.Το εργοστασιακο punto φοραει 14αρες ζαντες με 50 λαστιχο.
Πρεπει να φορεσω 195/45/15 για να ειμαι σωστος,μικροτερο κυκλο,και καλυτερες επιδοσεις.
Θωριτικα το φανταζομαι,στην πραξη ισχυει? -
Φοραω 195/50/15 σε punto gt.
Tελειωσαν τα ψωμια τους και παω για καινουργια η καλα μεταχειρισμενα(μεταχειρισμενα αυτα που φοραω,σχεδον 3 χρονια με βγαλανε).Το θεμα ειναι η διασταση.Το εργοστασιακο punto φοραει 14αρες ζαντες με 50 λαστιχο.
Πρεπει να φορεσω 195/45/15 για να ειμαι σωστος,μικροτερο κυκλο,και καλυτερες επιδοσεις.
Θωριτικα το φανταζομαι,στην πραξη ισχυει? -
Το εργοστασιακό GT είχε 185/55/14 (όχι 50). Το αντίστοιχο είναι όντως το 195/45/15, αλλά στη θέση σου θα έβαζα πάλι 195/50/15. Είναι φθηνότερα, κοπανάνε λιγότερο, και ισχύ έχεις αρκετή, οπότε δε νομίζω ότι η λίγο μεγαλύτερη διάμετρος σου δημιουργεί πρόβλημα στις ρεπρίζ.
-
185/50/15 εχει λογικη?αφου τωρα βλεπω οτι φοραγε εργοστασιο 185 (μικροτερο πελμα=οικονομια)
Θα ταιριαζει με τις ζαντες μου? -
185/50-15 δεν υπάρχει σα διάσταση. Υπάρχει 185/55-15. Αλλά νομίζω ότι τα 185 θα δείχνουν κάπως στενά στις ζάντες σου. Στο ξαναλέω (και θα στο πουν κι άλλοι): Βάλε 195/50-15 (είναι φθηνότερα από τα 185/55/15). Αν σε ενδιαφέρει η οικονομία καυσίμου (χαμηλότερη αντίσταση κύλισης), βάλε και ένα Pirelli cinturato P1 και είσαι νέτος!
-
με 195/45/15 και 195/50/15 τι αποκλιση θα δειχνει το κοντερ?
εγω σε punto gt που ειχα παλια, φοραγα 195/50/15 ως πιο φτηνα αλλα δεν ξερω αν ηταν και η σωστη διασταση
-
Σε σχέση με την εργοστασιακή 185/55/14, το 195/50/15 θα δείχνει 3% λιγότερο. Δηλαδή το κοντερ θα γίνει και ακριβέστερο (αφού μια απόκλιση +3/+5% σίγουρα την έχει).
Με 195/45/15 η διαφορά είναι -0.3%, δηλαδή το κοντέρ θα δείχνει ό,τι και με τα εργοστασιακά ζαντολάστιχα.
-
Ωρε,μαυρα μεσανυχτα ειχα απο ελαστικα.ευχαριστω πολυ!
Μια τελευταια ερωτηση,η διαφορα σε ανεση 'κοπανημα' μεταξυ 195/45/15 και 195/50/15 θα ειναι μεγαλη?
Ειμαι 3cm χαμηλωμενος με bilstein sport.
Θα δω μεγαλη αρνητικη διαφορα σε σχεση με τα 50/15 που ξερω,η ανεπαισθητη? -
Εξαρτάται και από το μοντέλο του ελαστικού δηλαδή αν έχει σκληρό σκελετό και πλαινά κλπ.
Μπορεί έτσι ένα μαλακό 45 να είναι ίδιο ή και καλύτερο στο κοπάνημα από ένα σκληρό 50. Δυστυχώς δεν μπορείς να το ξέρεις προτού το δοκιμάσεις. Γενικά ένα παλιό λάστιχο τείνει να σκληραίνει οπότε το νέο συχνά σου φαίνεται πιο άνετο.
Κι εγώ νομίζω να μείνεις στα 50 και να βάλεις καινούργια λάστιχα. -
για την επιλογη διαστασης και τις πιθανες διαφορες ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
-
Να λάβεις υπόψην όως και τις ζάντες και το δρόμο που συνηθως κυκλοφορείς καθώς με τόσο χαμηλού προφίλ ελαστικό , σε ενδεχόμενη λακουβα όλο το ζόρι θα το φάει η ζάντα. Αν αυτή ειναι αλουμινιου και σχετικά ευαισθητη , θα την ακουσει με την μια , στην αρχή στράβωμα και χειρότερα ράγισμα...
-
Το κακό με τα χαμηλού προφίλ είναι ότι ακόμα και να έχει χάσει αρκετό αέρα πάλι χαμηλό φαίνεται, δεν έχει μάγουλο για να μαγουλιάσει και να το δεις. Για αυτό έχει σημασία να ελέγχεις συχνά την πίεση, ο αέρας αποτελεί πολύ σημαντικό μέρος της συμπεριφοράς και αντοχής του σκελετού. Και θα σου προστετεύσει λάστιχο και ζάντα σε μεγάλο βαθμό.
-
Καλησπέρα σε όλους.
Είμαι σίγουρος ότι έχει ερωτηθεί χιλιάδες φορές το ίδιο αλλά δεν βρήκα κάτι σχετικό οπότε ρωτώ και πάλι!
Έχω ένα Ford Focus και πρέπει να αλλάξω λάστιχα.
Τώρα φοράει 195 55 R15.Βλέπω μεγάλη διαφορά στην τιμή με τα 195 50 R15.
Συγκεκριμένα το 55 έχει ```
105.00 x 4 = 420.00 Euroενώ με το πέλμα 50 έχει ``` 75.00 x 4 = 300.00 Euro
Ακόμη και αυτά με πέλμα 60 είναι αρκετά φθηνότερα : ```
88,00 x 4 = 352,00Μπορώ να αλλάξω λοιπόν ύψος πέλματος? Αν ναι, τι επιπτώσεις μπορεί να έχει στην απόδοση του αυτοκινήτου γενικότερα? Ευχαριστώ!
-
Μπορείς απλά θα σου δείχνει λιγάκι λάθος το κοντέρ. Δες κ εδω: http://www.willtheyfit.com/
-
Aλλαξέ τα , όλα θα πανε καλά !!!! Δε θα καταλαβεις διαφορά στο αυτοκινητο παρα μόνο στην τσεπη σου........
-
Ο χρήστης TRiBaL81 έγραψε:
Μπορείς απλά θα σου δείχνει λιγάκι λάθος το κοντέρ. Δες κ εδω: http://www.willtheyfit.com/Έτσι κι αλλιώς λάθος δείχνει!!!
Χαχααα!!! -
Ο χρήστης takisc έγραψε:
Aλλαξέ τα , όλα θα πανε καλά !!!! Δε θα καταλαβεις διαφορά στο αυτοκινητο παρα μόνο στην τσεπη σου........Πιο από τα 2 προφίλ προτείνεις το 50 ή το 60?
Ευχαριστώ! -
Ο χρήστης ktsangop έγραψε:
Aλλαξέ τα , όλα θα πανε καλά !!!! Δε θα καταλαβεις διαφορά στο αυτοκινητο παρα μόνο στην τσεπη σου........
Πιο από τα 2 προφίλ προτείνεις το 50 ή το 60?
Ευχαριστώ!Το 60 για καλύτερη αποσβεση στις ανωμαλιες του δρόμου.
-
Mε το 50άρι θα έχεις καλύτερη επιτάχυνση, μεγαλύτερη κατανάλωση, καλύτερο έλεγχο όταν στρίβεις γρήγορα. λιγότερες ταλαντώσεις στο αμάξωμα, και θα σου φανεί λίγο πιο σκληρή η ανάρτηση αφού τα πλαϊνά του ελαστικού είναι μικρότερα.
Με το 60άρι θα έχεις πιο αργή επιτάχυνση, μικρότερη κατανάλωση, χειρότερο έλeγχο όταν στρίβεις, μεγαλύτερες ταλαντώσεις στο αμάξωμα, και θα σου φανεί πιο μαλακή η ανάρτηση αφού τα πλαϊνά του ελαστικού είναι μικρότερα.
Όλα αυτά δεν είναι τίποτα το τρομερό, είναι μέσα στα πλαίσια της λογικής χωρίς τίποτα το extreme.
Aν οδηγάς μαλακά, κάνεις σχετικά μεγάλες διαδρομές σε ανοιχτούς δρόμους και γενικά είσαι χαλαρός, το 60άρι είναι το λάστιχό σου.
Αν έχεις νεύρο στο τιμόνι, στρίβεις γενικώς γρήγορα, αν στην πόλη κυνηγιέσαι στα φανάρια, το 50άρι είναι αυτό που σου ταιριάζει.
Aπορια με διαστασεις ελαστικων