-
Προσωπικά δηλώνω ικανοποιημένος έστω κι αν δεν είναι αυτό ακριβώς που ζητήσαμε....
Όμως αποσύρθηκε η διάταξη της εγκυκλίου περί ελέγχου των Ν με ομολογκασιόν Α, κάτι που το ζήτησα προσωπικά γιατί το θεώρησα άδικο και ανήθικο....
Όσον αφορά τα περί ΣΟΑΑ, Ποσειδώνα δεν θα ήμουν και τόσο ευκολόπιστος στην προτροπή...Σίγουρα υπάρχει παρασκήνιο...Εξ' άλλου ήταν μία κίνηση 3 αγωνιζομένων που ακολούθησαν άλλοι 70-80 και η οποία κοινοποιήθηκε στον σύνδεσμο προς σχολιασμό, ταυτόχρονα με την αποστολή της στην ΟΜΑΕ/ΕΠΑ (και δεν ήταν υποχρεωτικό αυτό....).
Το παράδοξο είναι ότι η ΟΜΑΕ/ΕΠΑ απάντησε και τοποθετήθηκε επίσημα, ενώ ο σύνδεσμος όχι.....
Μακάρι να εμφανιστούν και πάλι τα Ν1, Ν2 και Ν3(;) στους οικονομικούς αγώνες και να τονωθεί το ενδιαφέρον των απογοητευμένων.....
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
**πιστημονικη φαντασια και βαλε δικε μου που θα ελεγε κι ο Χ.Κλυν **................
-
Στη Μαυροσουβάλα, η οποία μαζί με το σπριντ του Ιουνίου αναμένεται να έχουν τις περισσότερες συμμετοχές, οι κλάσεις που συμπληρώνουν είναι οι εξής:
Ν2 (7 αυτοκίνητα)
Α6 (11 Α6 συν 3 R2 = 14 αυτοκίνητα, ως συνήθως η πολυπληθέστερη)
Α7 (9 αυτοκίνητα)
D3 (5 Έσκορτ ΜΚ2)Κατά συνέπεια, διαχωρισμός κλάσεων σημαίνει ότι δεν τρέχουν σε συμπληρωμένη κλάση όλοι όσοι είναι στην Ε, όλοι όσοι είναι κάτω από 1400 και όλοι όσοι είναι πάνω από 2000.
Στην πράξη εξυπηρετούνται μόνο η Ν2 και η D3.
Άποψή μου είναι ότι με όσα γράφει η ΕΠΑ, ακόμα και αν διατηρηθούν αυτά τα στατιστικά στοιχεία και δε χειροτερέψουν στα επαρχιακά σπριντ (πράγμα απίθανο), θα απορρίψει το αίτημα και ορθώς θα πράξει.
Αντ' αυτού, επιμένω να επικεντρωθεί το αίτημα ΜΟΝΟ στη Ν2 και πουθενά αλλού. Μόνο έτσι θα έχει πιθανότητες να γίνει δεκτό και να προσφέρει κάτι θετικό στο χώρο. -
Δε γνωρίζω αν στα ραλι ισχύει ακόμα ότι όποια κλάση δε συμπληρώνει, προσμετρά στην αμέσως επόμενη.
Αν ναι, δε θα μπορούσε αυτό να ισχύει και στα σπριντ ?Τι σημασία έχει αν η Μαυροσουβάλα έχει συμμετοχές και η Μαυροσουβλάκια, όχι. Είναι σωστοί οι κανονισμοί ? Είναι δίκαιοι ?
Ας μου απαντήσει κάποιος : αν όλες οι κλάσεις συμπληρώσουν, είναι ή δεν είναι δίκαιο ?
Άν ποτέ ξαναζήσουμε εποχές με 80 συμμετοχές στα σπριντ, οι ιθύνοντες δε θα ασχοληθούν. Τώρα που τσούζει, τώρα που τον πελατάκο τον βαράς με το ντουφέκι, είναι η ώρα να περάσει κανα αίτημα της προκοπής. Όλες τις άλλες εποχές, υπάρχει η άνεση της κονομας. -
Ο χρήστης scn έγραψε:
Στη Μαυροσουβάλα, η οποία μαζί με το σπριντ του Ιουνίου αναμένεται να έχουν τις περισσότερες συμμετοχές, οι κλάσεις που συμπληρώνουν είναι οι εξής:
Ν2 (7 αυτοκίνητα)
Α6 (11 Α6 συν 3 R2 = 14 αυτοκίνητα, ως συνήθως η πολυπληθέστερη)
Α7 (9 αυτοκίνητα)
D3 (5 Έσκορτ ΜΚ2)Κατά συνέπεια, διαχωρισμός κλάσεων σημαίνει ότι δεν τρέχουν σε συμπληρωμένη κλάση όλοι όσοι είναι στην Ε, όλοι όσοι είναι κάτω από 1400 και όλοι όσοι είναι πάνω από 2000.
Στην πράξη εξυπηρετούνται μόνο η Ν2 και η D3.
Άποψή μου είναι ότι με όσα γράφει η ΕΠΑ, ακόμα και αν διατηρηθούν αυτά τα στατιστικά στοιχεία και δε χειροτερέψουν στα επαρχιακά σπριντ (πράγμα απίθανο), θα απορρίψει το αίτημα και ορθώς θα πράξει.
Αντ' αυτού, επιμένω να επικεντρωθεί το αίτημα ΜΟΝΟ στη Ν2 και πουθενά αλλού. Μόνο έτσι θα έχει πιθανότητες να γίνει δεκτό και να προσφέρει κάτι θετικό στο χώρο.Που ειδες οτι μονο αυτες συμπληρωνουν????????????????
οι Α5 και Α6??????
-
Ο χρήστης grN έγραψε:
Που ειδες οτι μονο αυτες συμπληρωνουν????????????????οι Α5 και Α6??????
H A5 μαζί με την ΕΑ5 έχει μόνο 4 αυτοκίνητα, άρα δε συμπληρώνει. Την Α6 την ανέφερα και μάλιστα ως την πολυπληθέστερη, οπότε μάλλον δεν το πρόσεξες.
Δυστυχώς έχουμε φτάσει σε πολύ οικονομικό αγώνα μέσα στην Αττική να συμπληρώνουν μόνο 3 κλάσεις, συν μία των ιστορικών. Η διάσπαση των σπριντ σε κλάσεις θα σήμαινε αυτά που ανέφερα πιο πάνω. Ας μην κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας, με εξαίρεση τη Ν2 και την Α6, σε ελάχιστα σπριντ θα βρεθεί άλλη μία κλάση να συμπληρώσει. Εδώ έτυχε και ξαναμαζεύτηκαν τα Κλιό, οπότε συμπλήρωσε και η Α7, όμως στα άλλα σπριντ είναι αμφίβολο αν θα συμπληρώσει ξανά.
Ξέρω πολύ καλά ότι είναι άδικο να τρέχετε εσείς μαζί με τα Α6 και τα Ε10, όπως επίσης είναι άδικο ως αστείο να τρέχουν τα Πόρσε του 1976 μαζί με το Έβο 10. Για να λέμε την αλήθεια, όμως, ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΣΠΟΡ, αυτή η αδικία έχει κάποια σημασία μόνον όσον αφορά τη μοναδική φτηνή και 'entry level' κατηγορία, δηλαδή τη δική σας. Δε νομίζω να του καίγεται καρφί του Πλατή επειδή τον βάζουν να τρέχει απέναντι σε Yaris ή στο MG του Χατζηρήγα. Ούτε το αν θα ξεχωρίσει το ένα και μοναδικό Ν3 από τα Α7 παίζει ρόλο για την είσοδο ή παραμονή νέων ανθρώπων στο χώρο. Αντίθετα, αυτά εξαρτώνται από την ύπαρξη μιας 'entry level' κλάσης με χαρακτήρα ενιαίου, όπως η δική σας.
Μη νομίζετε ότι αν επικεντρώσετε το αίτημα στη δική σας κλάση θα αποδυναμωθεί. Κατά την άποψή μου, θα έχετε πιο ισχυρό και πιο λογικό επιχείρημα απ' ό,τι τώρα.
Πάντως κρίμα που και οι δυο σας δεν τρέχετε. Εκτός των άλλων, η θέση σας θα ισχυροποιούνταν ακόμα περισσότερο αν μαζευόσασταν 10-15 αυτοκίνητα. Φροντίστε να μαζευτείτε 15 Ν2 στον Αη Γιάννη τον Ιούνιο και να είστε σίγουροι ότι θα βρουν λύση. -
ή ακόμη καλύτερα γυρίστε τους την πλάτη ομαδικά τον Ιούνιο και να είστε σίγουροι ότι θα βρουν λύση
-
H Α5 με την ΕΑ5 ειναι το ιδιο για αυτο την ανεφερα. Αλλα και να μην ηταν, μια κατηγορια-κλαση συμπληρωνει αμα εχει 3 τουλαχιστον αυτοκινητα(απλα ο πρωτος παιρνει μονο κυπελο, ενω στη βαθμολογια παιρνει τους βαθμους του τριτου). Οσο για την Α6 εχεις δικιο, την ανεφερες, εμεινα στο σχολιο σου για το ποιες κλασεις ''εξυπηρετουνται''(Ν2 D3).sorry!
To συγκεκριμενο sprint δεν με ενδιεφερε να το τρεξω και γι αυτο το λογο δεν δηλωσα.
Ασε που καρφι δεν τους καιγεται για το ποσα και ποια αυτοκινητα θα ετρεχαν στο αττικο (και οχι μονο), γιατι οταν στη συναντηση σε αναφορα μου οτι κυριοι κοιταξτε στο αττικο που η οργανωση θα αθλοθετησει κυπελα για τα Ν2, μαζευτηκαν 6 Ν2 (μεχρι εκεινη τη στιγμη), πηρα την ξερη απαντηση : δεν ειναι δειγμα το αττικο ειναι μεσ' την αθηνα!!!!!!! απο τα best off της ολης κουβεντας μαζι με το οτι η αναβαση Ριτσωνας μετρουσε στο αττικο επαθλο οτι τα Α5 δεν ειναι πιο δυνατα απο τα Ν1 οτι το 2011 δεν ετρεξε κανενα Ν1 αναβασεις, δηλαδη η βαθμολογια δεν αναγραφει τους ΚΟΥΜΠΟΥΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΟΥΝΤΑΣ ΠΟΛΥΔΩΡΟΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΧΕΙΛΑΚΗΣ ΦΩΤΙΟΣ ΠΑΡΡΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΠΕΝΕΣΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΝΩΝΤΑΣ ΞΗΡΟΥ- ΝΤΕΚΑ ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΘΕΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΤΣΙΑΜΟΥΡΗΣ ΤΡΥΦΩΝ ΧΑΤΖΗΦΩΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠΟΥΓΙΟΥΚΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΕΣΣΗΝΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΝΙΚΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ, οι οποιοι ετρεξαν σε 5 αναβασεις!!!!τι να λεμε τωρα?
υγ. διαφωνω παντως για προταση που να αφορα μονο τη Ν2 ή οποια Ν2!
-
Ο χρήστης grN έγραψε:
H Α5 με την ΕΑ5 ειναι το ιδιο για αυτο την ανεφερα. Αλλα και να μην ηταν, μια κατηγορια-κλαση συμπληρωνει αμα εχει 3 τουλαχιστον αυτοκινητα(απλα ο πρωτος παιρνει μονο κυπελο, ενω στη βαθμολογια παιρνει τους βαθμους του τριτου). Οσο για την Α6 εχεις δικιο, την ανεφερες, εμεινα στο σχολιο σου για το ποιες κλασεις ''εξυπηρετουνται''(Ν2 D3).sorry!
To συγκεκριμενο sprint δεν με ενδιεφερε να το τρεξω και γι αυτο το λογο δεν δηλωσα.
Ασε που καρφι δεν τους καιγεται για το ποσα και ποια αυτοκινητα θα ετρεχαν στο αττικο (και οχι μονο), γιατι οταν στη συναντηση σε αναφορα μου οτι κυριοι κοιταξτε στο αττικο που η οργανωση θα αθλοθετησει κυπελα για τα Ν2, μαζευτηκαν 6 Ν2 (μεχρι εκεινη τη στιγμη), πηρα την ξερη απαντηση : δεν ειναι δειγμα το αττικο ειναι μεσ' την αθηνα!!!!!!! απο τα best off της ολης κουβεντας μαζι με το οτι η αναβαση Ριτσωνας μετρουσε στο αττικο επαθλο οτι τα Α5 δεν ειναι πιο δυνατα απο τα Ν1 οτι το 2011 δεν ετρεξε κανενα Ν1 αναβασεις, δηλαδη η βαθμολογια δεν αναγραφει τους ΚΟΥΜΠΟΥΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΟΥΝΤΑΣ ΠΟΛΥΔΩΡΟΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΧΕΙΛΑΚΗΣ ΦΩΤΙΟΣ ΠΑΡΡΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΠΕΝΕΣΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΝΩΝΤΑΣ ΞΗΡΟΥ- ΝΤΕΚΑ ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΘΕΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΤΣΙΑΜΟΥΡΗΣ ΤΡΥΦΩΝ ΧΑΤΖΗΦΩΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠΟΥΓΙΟΥΚΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΕΣΣΗΝΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΝΙΚΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ, οι οποιοι ετρεξαν σε 5 αναβασεις!!!!τι να λεμε τωρα?
υγ. διαφωνω παντως για προταση που να αφορα μονο τη Ν2 ή οποια Ν2!
Τα αποσπάσματα που παραθέτεις από τη συζήτηση είναι πολύ ενδιαφέροντα.
Όσον αφορά τη διαφωνία σου είναι σεβαστή, αλλά νομίζω ότι καταλαβαίνεις και το δικό μου σκεπτικό. Δεν είναι 'όποια Ν2', είναι πολύ συγκεκριμένα η μοναδική 'entry level' κλάση με χαρακτήρα ενιαίου που έχει απομείνει, γιατί όλες τις άλλες τις έφαγε το μαύρο σκοτάδι. Αν δε στηριχθεί, απλώς τα επόμενα χρόνια δεν πρόκειται να υπάρχει τέτοια κλάση για πρώτη φορά από τότε που δημιουργήθηκε το ενιαίο με τις Sud το 1973. Από τότε πάντα υπήρχε είτε κάποιο ενιαίο είτε κάποια κλάση με αυτό το χαρακτήρα, είτε στο χώμα είτε στην άσφαλτο. Αν 'πεθάνετε' εσείς θα έχουμε καταφέρει το μοναδικό επίτευγμα να έχουμε γυρίσει 40 χρόνια πίσω. Τόσο δύσκολο είναι να το δουν αυτό οι διοικούντες;Στο μόνο που θα μου επιτρέψεις ένα σχόλιο είναι το εξής: Όταν λέμε ότι 'συμπληρώνει μια κλάση' εννοούμε ότι έχει 5 εκκινούντες, δηλαδή είναι σύμφωνη με το άρθρο όπου λέει Για να ληφθεί υπόψη βαθμολογικά μια Kλάση Ομάδας ή μια Kλάση Κατηγορίας στους αντίστοιχους τίτλους, πρέπει αφ’ενός μεν να έχει τηρηθεί η προϋπόθεση της παραγράφου α για αυτήν την κατηγορία ή ομάδα, αφ’ετέρου δε πρέπει να εκκινήσουν σ’ αυτήν την κλάση ομάδας ή κατηγορίας, τουλάχιστον πέντε (5) αυτοκίνητα.
Το παραθυράκι με τα 3 και 4 αυτοκίνητα επιτρέπει μεν ύπαρξη βαθμών και κυπέλλων, αλλά κλάση χωρίς βαθμούς και κύπελλο πρώτου δε θεωρείται 'συμπληρωμένη'. Τουλάχιστον έτσι χρησιμοποιούσαμε τη λέξη 'συμπληρωμένη' τα τελευταία 20 χρόνια που ασχολούμαι με τους αγώνες.Κάτι τελευταίο: κάποιος που λέει '6 Ν2 μαζεύτηκαν γιατί είναι κοντά στην Αθήνα' δεν είναι διοικών, είναι απλός παρατηρητής. Κάποιος που ασκεί διοίκηση ΜΕΡΙΜΝΑ και ΠΡΑΤΤΕΙ ώστε να μαζευτούν όχι 6 αλλά 10 Ν2 και αλλού.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
ή ακόμη καλύτερα γυρίστε τους την πλάτη ομαδικά τον Ιούνιο και να είστε σίγουροι ότι θα βρουν λύσηπεριμενε τωρα σουρχεται ο σου επιτροπος να στα ψαλει ........παλιοφορμουλιαρη
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
ή ακόμη καλύτερα γυρίστε τους την πλάτη ομαδικά τον Ιούνιο και να είστε σίγουροι ότι θα βρουν λύση
περιμενε τωρα σουρχεται ο σου επιτροπος να στα ψαλει ........παλιοφορμουλιαρη
Καλα σου λεει.
Πηγαινε στην εννοτητα 'Formula 1' και παιξε εκει.
Κανεις μας δεν σε ενοχλει εκει.
Τι ερχεσαι εδω και μας ζαλιζεις ?'el-em'
-
Ο scn εγραψε .........
Το πηγες πολυ ψηλα αγαπητε μου scn , και θα παθουν στομαχοπονο οταν το διαβασουν οι περι ου o λογος .....
Tι διοικουντες ? εκει τους βρηκε κι ο νεος , απλα επειδη τα εχει χαμενα κι αυτος , και δεν εχει καταλαβει ακομα οτι ολοι αυτοι , οι κατα λαθος εμπλεκομενοι με το αθλημα ειναι το σοβαροτερο προβλημα των αγωνων μας τοσα χρονια (ειχε και τον φιλο του τον δημοσιογραφο που τους λιβανιζε τοσα χρονια ,αλλα την εκανε στα δυσκολα )....και επαναπαυτικε οτι θα φτιαξει το σπορ μας ....με γκασμαδες !
Πως να μην λενε μαλακιες οταν το σπορ το ζουν εντελως επιδερμικα και βιοποριστικα ...............χεστηκανε αν θα εισαι εσυ κι ο αλλος ικανοποιημενος που κανενετε το σκατο σας παξιμαδι τοσα χρονια για εναν αγωνα , αρκει να μην το κλεισουν τελειως το μαγαζι και ψαχνουν για δουλεια αλλη .......(σ'αυτο ,εχω κι εγω το διλλημα μου ειναι τοσο τσακαλια που ξερουν καλα πως τριμαλακες θα υπαρχουν παντα που θα τρεχουν με οτι συνθηκες κι αν τους ριχνουν ?....η απλα τοσο που δεν αναλογιζοντε την καταληξη !!!).Αντε καλο Σ.Κ.
y.g. Mην τρελενεστε , η εικονα του σπορ μας ειναι μια μικρογραφια του κρατους μας ..... οσο θα ανακυκλωνοντε τα ιδια σκατομυαλα δεν θα βλεπουμε προκοπη , ετσι και στο σπορ μας , δεν παει να ανεβει κι ο Ομπαμα ( ετσι για πλακα τον εβαλα αυτον ..) οσο θα αφηνουν την σκονη τους τα ιδια παπουτσια που σουλατσαριζαν και πριν χρονια ...... οι ιδιες , και χειροτερες παπαριες θα διαγραφοντε (και μαλλον χειροτερες ,γιατι τωρα εχουν αδυνατισει κι οι αγελαδες πολυ ) και χα¨ιρι δεν θα δουμε ..............
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
περιμενε τωρα σουρχεται ο σου επιτροπος να στα ψαλει ........παλιοφορμουλιαρηΕ ναι, δεδομένο ήταν, αφού δεν είχε κάτι να πει γιαυτό...
κάποιος που λέει '6 Ν2 μαζεύτηκαν γιατί είναι κοντά στην Αθήνα' δεν είναι διοικών, είναι απλός παρατηρητής. Κάποιος που ασκεί διοίκηση ΜΕΡΙΜΝΑ και ΠΡΑΤΤΕΙ ώστε να μαζευτούν όχι 6 αλλά 10 Ν2 και αλλού.
... το έριξε στα εύκολα. Κουβέντες να΄χαμε να λέγαμε δηλαδή και η μπάλα στην εξέδρα
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΟΔΗΓΩΝ ΠΡΟΣ ΟΜΑΕ-ΕΠΑ