-
Καλησπέρα σας.Εχω ένα NISSAN ALMERA N16(2003) και ύστερα απο καθαρισμα πεταλούδας έχω πρόβλημα με το ρελαντί μου.
Δηλαδή δουλεύει στις 1000 με 1100στρ/λπτ με ένα σκαλοπάτι στις 1500 μετα απο ξερογκαζιά π.χ.
Επίσης αν μετά απο μια αλλαγη δεν αφήσω τον συμπλέκτη και το αφήσω να ρολαρει θα παραμείνει στις 1500 μεχρι να έρθει
σε στάση όπου και θα πέσει πάλι στις 1000 με 1100.
Τι στο διάολο έπαθε? για καλό το έκανε ο τεχνικός που μου έκανε το σέρβις γιατι μου έκανε το ανάποδο πριν,δηλαδη όταν
ήταν ζεστό και έβαζα μπροστά μετά την μιζιά έκανε βούτιγμα,και ή θα έσβηνε ή θα έκανε μα αρυθμία γύρω στις 400στρ/λπτ
και θα επανέρχονταν!! ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ!! -
Καλησπέρα σας.Εχω ένα NISSAN ALMERA N16(2003) και ύστερα απο καθαρισμα πεταλούδας έχω πρόβλημα με το ρελαντί μου.
Δηλαδή δουλεύει στις 1000 με 1100στρ/λπτ με ένα σκαλοπάτι στις 1500 μετα απο ξερογκαζιά π.χ.
Επίσης αν μετά απο μια αλλαγη δεν αφήσω τον συμπλέκτη και το αφήσω να ρολαρει θα παραμείνει στις 1500 μεχρι να έρθει
σε στάση όπου και θα πέσει πάλι στις 1000 με 1100.
Τι στο διάολο έπαθε? για καλό το έκανε ο τεχνικός που μου έκανε το σέρβις γιατι μου έκανε το ανάποδο πριν,δηλαδη όταν
ήταν ζεστό και έβαζα μπροστά μετά την μιζιά έκανε βούτιγμα,και ή θα έσβηνε ή θα έκανε μα αρυθμία γύρω στις 400στρ/λπτ
και θα επανέρχονταν!! ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ!! -
Καλησπέρα σας.Εχω ένα NISSAN ALMERA N16(2003) και ύστερα απο καθαρισμα πεταλούδας έχω πρόβλημα με το ρελαντί μου.
Δηλαδή δουλεύει στις 1000 με 1100στρ/λπτ με ένα σκαλοπάτι στις 1500 μετα απο ξερογκαζιά π.χ.
Επίσης αν μετά απο μια αλλαγη δεν αφήσω τον συμπλέκτη και το αφήσω να ρολαρει θα παραμείνει στις 1500 μεχρι να έρθει
σε στάση όπου και θα πέσει πάλι στις 1000 με 1100.
Τι στο διάολο έπαθε? για καλό το έκανε ο τεχνικός που μου έκανε το σέρβις γιατι μου έκανε το ανάποδο πριν,δηλαδη όταν
ήταν ζεστό και έβαζα μπροστά μετά την μιζιά έκανε βούτιγμα,και ή θα έσβηνε ή θα έκανε μα αρυθμία γύρω στις 400στρ/λπτ
και θα επανέρχονταν!! ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ!! -
Μήπως δεν πάτησε καμιά φλάντζα ή δε μπήκε κανένα σωληνάκι και τραβάει αέρα;
Καλή χρονιά.
-
Πας αντιπροσωπεια να σου την σεταρουν με το consult.εστω δεκατα του χιλιοστου να κουνηθει η πεταλουδα δεν εχεις σωστο ρελαντι.εχω ιδιο αμαξι και το χω κανει κι εγω.μην το αφηνεις πολυ ετσι ομως γιατι τραβαει παραπανω βενζινη απ οτι πρεπει.δεν ειναι τιποτα 5 λεπτα υποθεση.επισης αλλαζε βαλβολινες τακτικα και να τσεκαρεις τα υγρα απο την κρεμαριερα.
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Μήπως δεν πάτησε καμιά φλάντζα ή δε μπήκε κανένα σωληνάκι και τραβάει αέρα;Καλή χρονιά.
Οχι όλα ο.κ ήταν μήπως ειναι αυτο που λέει ο sacracer?
-
δεν μου πηρε τιποτα απο εκει ειχα αγορασει το αμαξι.τωρα σε αλλα δεν ξερω.ολοι μπορουν να το κανουν αν ξερουν να δουλευουν το εργαλειο αναγνωσης βλαβων.
-
Κατι τετοια εκανε και στο πολο οταν ειχα καθαρισει και εγω πεταλουδα γιατι ο μαστορας μου δεν ειχε το προγραμμα για να σεταρει το συγκεκριμενο μοντελο.Μου ειχε δωσει ομως ενα χρονικο περιθωριο μιας εβδομαδας η δεκα ημερων (δεν θυμαμαι ακριβως ποσες μερες) που θα εστρωνε μονη της.Ακριβως ετσι και εγινε.
-
Αν δεν έχεις αλλάξει χαρτογραφηση στον εγκέφαλο είναι αυτό που λέει ο sacracer πιο πάνω.Ισως εγω θα έλεγα να φταιει και το airflow
-
Το πήγα σε ένα φίλο με consult και δεν ανάγνωσε κάποια βλάβη στον εγκέφαλο.Μήπως όμως είναι θέμα ρυθμίσεως με το consult?
-
ειπαμε να σεταρει την πεταλουδα.οχι απλα να κανει αναγνωση.πηγαινε αντιπροσωπεια.!!!!
-
Παίδες γεια χαρά τελικά όλα ο.κ με την πεταλούδα.Το πήγα στη NISSAN όπως είπε ο φίλος και σε 5 λεπτά με το consult το
ρύθμισε και για την ιστορία στοίχισε 15 ευρωπουλάκια!! -
Ο χρήστης georgedam έγραψε:
Καλησπέρα σας.Εχω ένα NISSAN ALMERA N16(2003) και ύστερα απο καθαρισμα πεταλούδας έχω πρόβλημα με το ρελαντί μου.
Δηλαδή δουλεύει στις 1000 με 1100στρ/λπτ με ένα σκαλοπάτι στις 1500 μετα απο ξερογκαζιά π.χ.
Επίσης αν μετά απο μια αλλαγη δεν αφήσω τον συμπλέκτη και το αφήσω να ρολαρει θα παραμείνει στις 1500 μεχρι να έρθει
σε στάση όπου και θα πέσει πάλι στις 1000 με 1100.
Τι στο διάολο έπαθε? για καλό το έκανε ο τεχνικός που μου έκανε το σέρβις γιατι μου έκανε το ανάποδο πριν,δηλαδη όταν
ήταν ζεστό και έβαζα μπροστά μετά την μιζιά έκανε βούτιγμα,και ή θα έσβηνε ή θα έκανε μα αρυθμία γύρω στις 400στρ/λπτ
και θα επανέρχονταν!! ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ!!Εχθες καθαρισα την πεταλουσα και μου παρουσιαζει κι εμενα ακριβως το ίδιο προβλημα! (το ιδιο ακριβως αμαξι)
-
Ο χρήστης georgedam έγραψε:
Καλησπέρα σας.Εχω ένα NISSAN ALMERA N16(2003) και ύστερα απο καθαρισμα πεταλούδας έχω πρόβλημα με το ρελαντί μου.
Δηλαδή δουλεύει στις 1000 με 1100στρ/λπτ με ένα σκαλοπάτι στις 1500 μετα απο ξερογκαζιά π.χ.
Επίσης αν μετά απο μια αλλαγη δεν αφήσω τον συμπλέκτη και το αφήσω να ρολαρει θα παραμείνει στις 1500 μεχρι να έρθει
σε στάση όπου και θα πέσει πάλι στις 1000 με 1100.
Τι στο διάολο έπαθε? για καλό το έκανε ο τεχνικός που μου έκανε το σέρβις γιατι μου έκανε το ανάποδο πριν,δηλαδη όταν
ήταν ζεστό και έβαζα μπροστά μετά την μιζιά έκανε βούτιγμα,και ή θα έσβηνε ή θα έκανε μα αρυθμία γύρω στις 400στρ/λπτ
και θα επανέρχονταν!! ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ!!Εχθες καθαρισα την πεταλουσα και μου παρουσιαζει κι εμενα ακριβως το ίδιο προβλημα! (το ιδιο ακριβως αμαξι)
-
πας κι εσυ αντιπροσωπεια να σου σεταρουν την πεταλουδα με το κονσουλτ απλα.5 λεπτα υποθεση.επειδη ειναι ηλεκτρικη λιγα χιλιοστα να κουνηθει εχει αρρυθμιες το ρελαντι.αυτο πιστευω γινετε επειδη καποιοι ριχνουν με πιεση αερα η υγρο πανω στην πεταλουδα.απλα καθαριστηκο καρμπυρατερ θελει απο 30 ποντους μακρυα να μην την πιεσει καθολου.μετα βαζουμε το φιλτροκουτι στη θεση του και μετα βαζουμε μπρος.
-
Καλησπερα,
Σχολιαζω εδω για να μην ανοιγω καινουριο θεμα.
Εκανα καθαρισμο πεταλουδας σε almera n15 και μετα ειχα το ιδιο θεμα με τις στροφες. Ο μηχανικος μου το ρυθμισε απο τη βιδα που εχει μπροστα στη μηχανη την εσφιξε λιγο και πεσαν οι στροφες. Τωρα στο ρελαντι δουλευει καλα περιπου στις 850. Στο ξεκινημα μονο οταν βαζω μπροστα που ειναι κρυο πιανει για λιγο περισσοτερες απ οτι παλιοτερα περιπου 1500.
Χρειαζομαι παρολα αυτα και γω consult στην αντιπροσωπεια;
Ευχαριστώ.
ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ NISSAN ALMERA N16?