Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ NISSAN ALMERA N16?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ NISSAN ALMERA N16?
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    15
    2036
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      georgedam last edited by

      Καλησπέρα σας.Εχω ένα NISSAN ALMERA N16(2003) και ύστερα απο καθαρισμα πεταλούδας έχω πρόβλημα με το ρελαντί μου.
      Δηλαδή δουλεύει στις 1000 με 1100στρ/λπτ με ένα σκαλοπάτι στις 1500 μετα απο ξερογκαζιά π.χ.
      Επίσης αν μετά απο μια αλλαγη δεν αφήσω τον συμπλέκτη και το αφήσω να ρολαρει θα παραμείνει στις 1500 μεχρι να έρθει
      σε στάση όπου και θα πέσει πάλι στις 1000 με 1100.
      Τι στο διάολο έπαθε? για καλό το έκανε ο τεχνικός που μου έκανε το σέρβις γιατι μου έκανε το ανάποδο πριν,δηλαδη όταν
      ήταν ζεστό και έβαζα μπροστά μετά την μιζιά έκανε βούτιγμα,και ή θα έσβηνε ή θα έκανε μα αρυθμία γύρω στις 400στρ/λπτ
      και θα επανέρχονταν!! ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        georgedam last edited by

        Καλησπέρα σας.Εχω ένα NISSAN ALMERA N16(2003) και ύστερα απο καθαρισμα πεταλούδας έχω πρόβλημα με το ρελαντί μου.
        Δηλαδή δουλεύει στις 1000 με 1100στρ/λπτ με ένα σκαλοπάτι στις 1500 μετα απο ξερογκαζιά π.χ.
        Επίσης αν μετά απο μια αλλαγη δεν αφήσω τον συμπλέκτη και το αφήσω να ρολαρει θα παραμείνει στις 1500 μεχρι να έρθει
        σε στάση όπου και θα πέσει πάλι στις 1000 με 1100.
        Τι στο διάολο έπαθε? για καλό το έκανε ο τεχνικός που μου έκανε το σέρβις γιατι μου έκανε το ανάποδο πριν,δηλαδη όταν
        ήταν ζεστό και έβαζα μπροστά μετά την μιζιά έκανε βούτιγμα,και ή θα έσβηνε ή θα έκανε μα αρυθμία γύρω στις 400στρ/λπτ
        και θα επανέρχονταν!! ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          georgedam last edited by

          Καλησπέρα σας.Εχω ένα NISSAN ALMERA N16(2003) και ύστερα απο καθαρισμα πεταλούδας έχω πρόβλημα με το ρελαντί μου.
          Δηλαδή δουλεύει στις 1000 με 1100στρ/λπτ με ένα σκαλοπάτι στις 1500 μετα απο ξερογκαζιά π.χ.
          Επίσης αν μετά απο μια αλλαγη δεν αφήσω τον συμπλέκτη και το αφήσω να ρολαρει θα παραμείνει στις 1500 μεχρι να έρθει
          σε στάση όπου και θα πέσει πάλι στις 1000 με 1100.
          Τι στο διάολο έπαθε? για καλό το έκανε ο τεχνικός που μου έκανε το σέρβις γιατι μου έκανε το ανάποδο πριν,δηλαδη όταν
          ήταν ζεστό και έβαζα μπροστά μετά την μιζιά έκανε βούτιγμα,και ή θα έσβηνε ή θα έκανε μα αρυθμία γύρω στις 400στρ/λπτ
          και θα επανέρχονταν!! ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            alexeft last edited by

            Μήπως δεν πάτησε καμιά φλάντζα ή δε μπήκε κανένα σωληνάκι και τραβάει αέρα;

            Καλή χρονιά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              sacracer last edited by

              Πας αντιπροσωπεια να σου την σεταρουν με το consult.εστω δεκατα του χιλιοστου να κουνηθει η πεταλουδα δεν εχεις σωστο ρελαντι.εχω ιδιο αμαξι και το χω κανει κι εγω.μην το αφηνεις πολυ ετσι ομως γιατι τραβαει παραπανω βενζινη απ οτι πρεπει.δεν ειναι τιποτα 5 λεπτα υποθεση.επισης αλλαζε βαλβολινες τακτικα και να τσεκαρεις τα υγρα απο την κρεμαριερα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                georgedam last edited by

                Ο χρήστης alexeft έγραψε:
                Μήπως δεν πάτησε καμιά φλάντζα ή δε μπήκε κανένα σωληνάκι και τραβάει αέρα;

                Καλή χρονιά.

                Οχι όλα ο.κ ήταν μήπως ειναι αυτο που λέει ο sacracer?

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • S
                  sacracer last edited by

                  δεν μου πηρε τιποτα απο εκει ειχα αγορασει το αμαξι.τωρα σε αλλα δεν ξερω.ολοι μπορουν να το κανουν αν ξερουν να δουλευουν το εργαλειο αναγνωσης βλαβων.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    panorg last edited by

                    Κατι τετοια εκανε και στο πολο οταν ειχα καθαρισει και εγω πεταλουδα γιατι ο μαστορας μου δεν ειχε το προγραμμα για να σεταρει το συγκεκριμενο μοντελο.Μου ειχε δωσει ομως ενα χρονικο περιθωριο μιας εβδομαδας η δεκα ημερων (δεν θυμαμαι ακριβως ποσες μερες) που θα εστρωνε μονη της.Ακριβως ετσι και εγινε.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      coupeas last edited by

                      Αν δεν έχεις αλλάξει χαρτογραφηση στον εγκέφαλο είναι αυτό που λέει ο sacracer πιο πάνω.Ισως εγω θα έλεγα να φταιει και το airflow

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        georgedam last edited by

                        Το πήγα σε ένα φίλο με consult και δεν ανάγνωσε κάποια βλάβη στον εγκέφαλο.Μήπως όμως είναι θέμα ρυθμίσεως με το consult?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sacracer last edited by

                          ειπαμε να σεταρει την πεταλουδα.οχι απλα να κανει αναγνωση.πηγαινε αντιπροσωπεια.!!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            georgedam last edited by

                            Παίδες γεια χαρά τελικά όλα ο.κ με την πεταλούδα.Το πήγα στη NISSAN όπως είπε ο φίλος και σε 5 λεπτά με το consult το
                            ρύθμισε και για την ιστορία στοίχισε 15 ευρωπουλάκια!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              gianniskriti last edited by

                              Ο χρήστης georgedam έγραψε:
                              Καλησπέρα σας.Εχω ένα NISSAN ALMERA N16(2003) και ύστερα απο καθαρισμα πεταλούδας έχω πρόβλημα με το ρελαντί μου.
                              Δηλαδή δουλεύει στις 1000 με 1100στρ/λπτ με ένα σκαλοπάτι στις 1500 μετα απο ξερογκαζιά π.χ.
                              Επίσης αν μετά απο μια αλλαγη δεν αφήσω τον συμπλέκτη και το αφήσω να ρολαρει θα παραμείνει στις 1500 μεχρι να έρθει
                              σε στάση όπου και θα πέσει πάλι στις 1000 με 1100.
                              Τι στο διάολο έπαθε? για καλό το έκανε ο τεχνικός που μου έκανε το σέρβις γιατι μου έκανε το ανάποδο πριν,δηλαδη όταν
                              ήταν ζεστό και έβαζα μπροστά μετά την μιζιά έκανε βούτιγμα,και ή θα έσβηνε ή θα έκανε μα αρυθμία γύρω στις 400στρ/λπτ
                              και θα επανέρχονταν!! ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ!!

                              Εχθες καθαρισα την πεταλουσα και μου παρουσιαζει κι εμενα ακριβως το ίδιο προβλημα! (το ιδιο ακριβως αμαξι)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                gianniskriti last edited by

                                Ο χρήστης georgedam έγραψε:
                                Καλησπέρα σας.Εχω ένα NISSAN ALMERA N16(2003) και ύστερα απο καθαρισμα πεταλούδας έχω πρόβλημα με το ρελαντί μου.
                                Δηλαδή δουλεύει στις 1000 με 1100στρ/λπτ με ένα σκαλοπάτι στις 1500 μετα απο ξερογκαζιά π.χ.
                                Επίσης αν μετά απο μια αλλαγη δεν αφήσω τον συμπλέκτη και το αφήσω να ρολαρει θα παραμείνει στις 1500 μεχρι να έρθει
                                σε στάση όπου και θα πέσει πάλι στις 1000 με 1100.
                                Τι στο διάολο έπαθε? για καλό το έκανε ο τεχνικός που μου έκανε το σέρβις γιατι μου έκανε το ανάποδο πριν,δηλαδη όταν
                                ήταν ζεστό και έβαζα μπροστά μετά την μιζιά έκανε βούτιγμα,και ή θα έσβηνε ή θα έκανε μα αρυθμία γύρω στις 400στρ/λπτ
                                και θα επανέρχονταν!! ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ!!

                                Εχθες καθαρισα την πεταλουσα και μου παρουσιαζει κι εμενα ακριβως το ίδιο προβλημα! (το ιδιο ακριβως αμαξι)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sacracer last edited by

                                  πας κι εσυ αντιπροσωπεια να σου σεταρουν την πεταλουδα με το κονσουλτ απλα.5 λεπτα υποθεση.επειδη ειναι ηλεκτρικη λιγα χιλιοστα να κουνηθει εχει αρρυθμιες το ρελαντι.αυτο πιστευω γινετε επειδη καποιοι ριχνουν με πιεση αερα η υγρο πανω στην πεταλουδα.απλα καθαριστηκο καρμπυρατερ θελει απο 30 ποντους μακρυα να μην την πιεσει καθολου.μετα βαζουμε το φιλτροκουτι στη θεση του και μετα βαζουμε μπρος.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • P
                                    panagiotinho last edited by

                                    Καλησπερα,

                                    Σχολιαζω εδω για να μην ανοιγω καινουριο θεμα.

                                    Εκανα καθαρισμο πεταλουδας σε almera n15 και μετα ειχα το ιδιο θεμα με τις στροφες. Ο μηχανικος μου το ρυθμισε απο τη βιδα που εχει μπροστα στη μηχανη την εσφιξε λιγο και πεσαν οι στροφες. Τωρα στο ρελαντι δουλευει καλα περιπου στις 850. Στο ξεκινημα μονο οταν βαζω μπροστα που ειναι κρυο πιανει για λιγο περισσοτερες απ οτι παλιοτερα περιπου 1500.

                                    Χρειαζομαι παρολα αυτα και γω consult στην αντιπροσωπεια;

                                    Ευχαριστώ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1 / 1
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr