-
Δυστυχώς κάποιες εξελίξεις σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο, αλλά και το γεγονός οτι ελάχιστα έχω ευχαριστηθεί το μηχανάκι μου το τελευταίο διάστημα (ενδεικτικά έχει βγει όλες κι όλες 3 φορές φέτος από την Αθήνα και το μακρύτερο που πήγε ήταν στην Ερέτρια), με αναγκάζουν να κάνω ένα downgrade σε κάτι με λιγότερα κυβικά.
Ηοnda Hornet λοιπόν, 600 cc, 100 άλογα, μοντέλο 06/2002, με κάτι παραπάνω από 47000 χλμ.
Χρώμα μπλε ελεκτρίκ, κατάσταση αρκετά προσεγμένη, από έξτρα έχει μια αντιολισθητική επένδυση στη σέλα, ένα hugger-φτερό στον πίσω τροχό (απαραίτητο για να μην τρώμε τα νερά που πετάει στο βρεγμένο) και... μπαγκαζιέρα.
Το τελευταίο μην το πολυλέτε παραέξω, στους σκληροπυρηνικούς φανς των γυμνών ισοδυναμεί με το να μπει κάποιος στη θύρα 7 με κασκολ του Παναθηναϊκού.Έχει γίνει πρόσφατα ένα μικρό σέρβις με αλλαγή λαδιών και πριν 7000 χλμ έγινε ένα αρκετά μεγάλο, όπου μέχρι που βγήκαν και τα ρουλεμάν του τιμονιού για καθάρισμα, γρασάρισμα και αλλαγή όπου χρειαζόταν. Έγιναν ουσιαστικά τα πάντα, ακόμα και αλλαγή ντίζας συμπλέκτη.
Λάστιχα και αλυσιδογράναζο είναι σχετικά καινούρια, ιδιαίτερα το 2ο εχει πάρα πολύ ψωμί ακόμα.
Στο λινκ θα δείτε και φωτογραφίες.
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2062626/Τιμή: 2100
Α! Και τα τέλη πληρωμένα!
-
Δυστυχώς κάποιες εξελίξεις σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο, αλλά και το γεγονός οτι ελάχιστα έχω ευχαριστηθεί το μηχανάκι μου το τελευταίο διάστημα (ενδεικτικά έχει βγει όλες κι όλες 3 φορές φέτος από την Αθήνα και το μακρύτερο που πήγε ήταν στην Ερέτρια), με αναγκάζουν να κάνω ένα downgrade σε κάτι με λιγότερα κυβικά.
Ηοnda Hornet λοιπόν, 600 cc, 100 άλογα, μοντέλο 06/2002, με κάτι παραπάνω από 47000 χλμ.
Χρώμα μπλε ελεκτρίκ, κατάσταση αρκετά προσεγμένη, από έξτρα έχει μια αντιολισθητική επένδυση στη σέλα, ένα hugger-φτερό στον πίσω τροχό (απαραίτητο για να μην τρώμε τα νερά που πετάει στο βρεγμένο) και... μπαγκαζιέρα.
Το τελευταίο μην το πολυλέτε παραέξω, στους σκληροπυρηνικούς φανς των γυμνών ισοδυναμεί με το να μπει κάποιος στη θύρα 7 με κασκολ του Παναθηναϊκού.Έχει γίνει πρόσφατα ένα μικρό σέρβις με αλλαγή λαδιών και πριν 7000 χλμ έγινε ένα αρκετά μεγάλο, όπου μέχρι που βγήκαν και τα ρουλεμάν του τιμονιού για καθάρισμα, γρασάρισμα και αλλαγή όπου χρειαζόταν. Έγιναν ουσιαστικά τα πάντα, ακόμα και αλλαγή ντίζας συμπλέκτη.
Λάστιχα και αλυσιδογράναζο είναι σχετικά καινούρια, ιδιαίτερα το 2ο εχει πάρα πολύ ψωμί ακόμα.
Στο λινκ θα δείτε και φωτογραφίες.
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2062626/Τιμή: 2100
Α! Και τα τέλη πληρωμένα!
-
Δυστυχώς κάποιες εξελίξεις σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο, αλλά και το γεγονός οτι ελάχιστα έχω ευχαριστηθεί το μηχανάκι μου το τελευταίο διάστημα (ενδεικτικά έχει βγει όλες κι όλες 3 φορές φέτος από την Αθήνα και το μακρύτερο που πήγε ήταν στην Ερέτρια), με αναγκάζουν να κάνω ένα downgrade σε κάτι με λιγότερα κυβικά.
Ηοnda Hornet λοιπόν, 600 cc, 100 άλογα, μοντέλο 06/2002, με κάτι παραπάνω από 47000 χλμ.
Χρώμα μπλε ελεκτρίκ, κατάσταση αρκετά προσεγμένη, από έξτρα έχει μια αντιολισθητική επένδυση στη σέλα, ένα hugger-φτερό στον πίσω τροχό (απαραίτητο για να μην τρώμε τα νερά που πετάει στο βρεγμένο) και... μπαγκαζιέρα.
Το τελευταίο μην το πολυλέτε παραέξω, στους σκληροπυρηνικούς φανς των γυμνών ισοδυναμεί με το να μπει κάποιος στη θύρα 7 με κασκολ του Παναθηναϊκού.Έχει γίνει πρόσφατα ένα μικρό σέρβις με αλλαγή λαδιών και πριν 7000 χλμ έγινε ένα αρκετά μεγάλο, όπου μέχρι που βγήκαν και τα ρουλεμάν του τιμονιού για καθάρισμα, γρασάρισμα και αλλαγή όπου χρειαζόταν. Έγιναν ουσιαστικά τα πάντα, ακόμα και αλλαγή ντίζας συμπλέκτη.
Λάστιχα και αλυσιδογράναζο είναι σχετικά καινούρια, ιδιαίτερα το 2ο εχει πάρα πολύ ψωμί ακόμα.
Στο λινκ θα δείτε και φωτογραφίες.
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2062626/Τιμή: 2100
Α! Και τα τέλη πληρωμένα!
-
κρίμα...
-
Tωρα εσύ για καλό πόσταρες?
Μη με κανεις να το μετανιώσω γμτ... -
Για πάμε μια πάνω.
-
up!
To μηχανάκι δεν ξέρει τι πάει να πει σούζες, έντο και άλλες τέτοιες καγκουριές.
Η χρήση που του έχει γινει ειναι αρκετά συνετή (όσο ατρόμητος ειμαι στο αμάξι, τόσο μαζεμένος ειμαι στο δίκυκλο), αυτό μπορεί να φανεί εύκολα με μια ματιά στα λάστιχα. -
Nα πω επίσης οτι ενδιαφέρομαι να κανω ανταλλαγή με κάποιον που επιθυμεί να κάνει την αντίθετη κίνηση, να ανέβει δηλαδή κυβικά. Κοιτάω για κάτι 250-400, όχι όμως σε σκούτερ.
-
-
Νέα τιμή: 2100 ευρώ. Θα παρακαλούσα έναν από τους μοντερέιτορς -αν δεν του κάνει κόπο- να το διορθώσει και στην αρχική δημοσίευση. Ευχαριστώ.
-
-
Ευχαριστώ bill.
H μηχανή πουλήθηκε.
Μπορεί να κλειδωθεί.
Honda Hornet 600cc