-
Καλημερα παιδια.
Ας μπω κατευθειαν στο θεμα.Θελω την βοηθεια σας.Ειμαι κατοχος ενος fiat punto sporting 2004.Προσφατα αλλαξα σασμαν γιατι με ειχε αφησει στα 100.000km.Βαζω το νεο σασμαν 6ταχυτο (μεταχειρισμενο)πριν απο ενα μηνα και ολα οκ.Αλλαξαμε και βαλβολινες φυσικα.
Στην Αθηνα δε μου εκανε προβληματα απλα νιωθω σαν να ψιλομαγκωνει μολις κουμπωνω την ταχυτητα(χωρις να ακουω θορυβο) στις αλλαγες.Προσφατα σε ενα ταξιδι μου μετα απο 2ωρες απο Αθηνα στην Λαμια ενω ειχα σταθερα 6η σε 2500 στροφες αρχισα να ακουω τον χαρακτηριστικο ηχο που ακους οταν το σασμαν παει να σπασει-και το νιωθω και στο λεβιε το τριξιμο απο τα γραναζια.Το αφησα 20λεπτα σβηστο το αμαξι,ξαναξεκινω και μου το εκανε ξανα στα 1-2km.Το αφησα και πηρα οδικη.Στην Αθηνα δε μου το εκανε οταν γυρισα,αλλα δεν ειχα διαδρομες ουτε πανω απο 20-30λεπτα.1)Οποτε πρεπει να εχει θεμα μολις ζεσταινεται;;;Αυτο ειναι βαλβολινες παιδια;Μπορει να ειναι κατι αλλο;Σασμαν αν ηταν δεν θα το εκανε συνεχεια η οχι;
Ειλικρινα δε ξερω τι βαλβολινες του εβαλε ο μηχανικος.Και γενικα ηθελα να αλλαξω μηχανικο γιατι δεν μου αρεσε αλλα να που πρεπει να του το ξαναπαω γιατι εκεινος αλλαξε σασμαν.Μου εβαζε κατι λαδια μηχανης που τα εκαιγα στα 3.000!Στην Ελλαδα αν εισαι καπου ανιδεος σε Γ....ε. Ειμαστε καλος λαος βλεπειςΕπισης στην 5η μολις παταω γκαζι κουνιεται ο λεβιες και μολις αφηνω το γκαζι ξαναπαει στη θεση του,μονο στη 5η.Αυτο εγινε απο την αρχη της αλλαγης του μεταχειρισμενου σασμαν.
2)Ειναι προβλημα να κουνιεται ο λεβιες σε μια ταχυτητα;Ο μηχανικος ειπε οτι απλα θα ειναι καποια βαση δε θα μπηκε καλα και οτι ολα ειναι οκ...Εστω και αυτο ειναι οκ να το κανει η να τον πιεσω να ξανακατεβασει σασμαν;
ΥΓ επειδη ειμαι ανιδεος μη με παρετε με κακο ματι.Ειναι το πρωτο μου αμαξι και ειμαι οδηγος μολις 2χρονια.Δεν ειχα ποτε σχεση με αμαξια..Απλα ζηταω την βοηθεια σας γιατι ο μηχανικος κανει τον δυσκολο για να ξαναβγαλει σασμαν και να το παει πισω επειδη δε το εκανε εκεινη την ωρα.Θα παρω 2η και 3η γνωμη απο αλλους μηχανικους αλλα οσο να ναι οπως τους ιδιοκτητες και την εμπειρια τους κανεις αλλος.Περιμενω την βοηθεια σας.Thanks σε καθε περιπτωση που με διαβασατε.Αντε καλημερα.
-
Καλημερα παιδια.
Ας μπω κατευθειαν στο θεμα.Θελω την βοηθεια σας.Ειμαι κατοχος ενος fiat punto sporting 2004.Προσφατα αλλαξα σασμαν γιατι με ειχε αφησει στα 100.000km.Βαζω το νεο σασμαν 6ταχυτο (μεταχειρισμενο)πριν απο ενα μηνα και ολα οκ.Αλλαξαμε και βαλβολινες φυσικα.
Στην Αθηνα δε μου εκανε προβληματα απλα νιωθω σαν να ψιλομαγκωνει μολις κουμπωνω την ταχυτητα(χωρις να ακουω θορυβο) στις αλλαγες.Προσφατα σε ενα ταξιδι μου μετα απο 2ωρες απο Αθηνα στην Λαμια ενω ειχα σταθερα 6η σε 2500 στροφες αρχισα να ακουω τον χαρακτηριστικο ηχο που ακους οταν το σασμαν παει να σπασει-και το νιωθω και στο λεβιε το τριξιμο απο τα γραναζια.Το αφησα 20λεπτα σβηστο το αμαξι,ξαναξεκινω και μου το εκανε ξανα στα 1-2km.Το αφησα και πηρα οδικη.Στην Αθηνα δε μου το εκανε οταν γυρισα,αλλα δεν ειχα διαδρομες ουτε πανω απο 20-30λεπτα.1)Οποτε πρεπει να εχει θεμα μολις ζεσταινεται;;;Αυτο ειναι βαλβολινες παιδια;Μπορει να ειναι κατι αλλο;Σασμαν αν ηταν δεν θα το εκανε συνεχεια η οχι;
Ειλικρινα δε ξερω τι βαλβολινες του εβαλε ο μηχανικος.Και γενικα ηθελα να αλλαξω μηχανικο γιατι δεν μου αρεσε αλλα να που πρεπει να του το ξαναπαω γιατι εκεινος αλλαξε σασμαν.Μου εβαζε κατι λαδια μηχανης που τα εκαιγα στα 3.000!Στην Ελλαδα αν εισαι καπου ανιδεος σε Γ....ε. Ειμαστε καλος λαος βλεπειςΕπισης στην 5η μολις παταω γκαζι κουνιεται ο λεβιες και μολις αφηνω το γκαζι ξαναπαει στη θεση του,μονο στη 5η.Αυτο εγινε απο την αρχη της αλλαγης του μεταχειρισμενου σασμαν.
2)Ειναι προβλημα να κουνιεται ο λεβιες σε μια ταχυτητα;Ο μηχανικος ειπε οτι απλα θα ειναι καποια βαση δε θα μπηκε καλα και οτι ολα ειναι οκ...Εστω και αυτο ειναι οκ να το κανει η να τον πιεσω να ξανακατεβασει σασμαν;
ΥΓ επειδη ειμαι ανιδεος μη με παρετε με κακο ματι.Ειναι το πρωτο μου αμαξι και ειμαι οδηγος μολις 2χρονια.Δεν ειχα ποτε σχεση με αμαξια..Απλα ζηταω την βοηθεια σας γιατι ο μηχανικος κανει τον δυσκολο για να ξαναβγαλει σασμαν και να το παει πισω επειδη δε το εκανε εκεινη την ωρα.Θα παρω 2η και 3η γνωμη απο αλλους μηχανικους αλλα οσο να ναι οπως τους ιδιοκτητες και την εμπειρια τους κανεις αλλος.Περιμενω την βοηθεια σας.Thanks σε καθε περιπτωση που με διαβασατε.Αντε καλημερα.
-
Καλημερα παιδια.
Ας μπω κατευθειαν στο θεμα.Θελω την βοηθεια σας.Ειμαι κατοχος ενος fiat punto sporting 2004.Προσφατα αλλαξα σασμαν γιατι με ειχε αφησει στα 100.000km.Βαζω το νεο σασμαν 6ταχυτο (μεταχειρισμενο)πριν απο ενα μηνα και ολα οκ.Αλλαξαμε και βαλβολινες φυσικα.
Στην Αθηνα δε μου εκανε προβληματα απλα νιωθω σαν να ψιλομαγκωνει μολις κουμπωνω την ταχυτητα(χωρις να ακουω θορυβο) στις αλλαγες.Προσφατα σε ενα ταξιδι μου μετα απο 2ωρες απο Αθηνα στην Λαμια ενω ειχα σταθερα 6η σε 2500 στροφες αρχισα να ακουω τον χαρακτηριστικο ηχο που ακους οταν το σασμαν παει να σπασει-και το νιωθω και στο λεβιε το τριξιμο απο τα γραναζια.Το αφησα 20λεπτα σβηστο το αμαξι,ξαναξεκινω και μου το εκανε ξανα στα 1-2km.Το αφησα και πηρα οδικη.Στην Αθηνα δε μου το εκανε οταν γυρισα,αλλα δεν ειχα διαδρομες ουτε πανω απο 20-30λεπτα.1)Οποτε πρεπει να εχει θεμα μολις ζεσταινεται;;;Αυτο ειναι βαλβολινες παιδια;Μπορει να ειναι κατι αλλο;Σασμαν αν ηταν δεν θα το εκανε συνεχεια η οχι;
Ειλικρινα δε ξερω τι βαλβολινες του εβαλε ο μηχανικος.Και γενικα ηθελα να αλλαξω μηχανικο γιατι δεν μου αρεσε αλλα να που πρεπει να του το ξαναπαω γιατι εκεινος αλλαξε σασμαν.Μου εβαζε κατι λαδια μηχανης που τα εκαιγα στα 3.000!Στην Ελλαδα αν εισαι καπου ανιδεος σε Γ....ε. Ειμαστε καλος λαος βλεπειςΕπισης στην 5η μολις παταω γκαζι κουνιεται ο λεβιες και μολις αφηνω το γκαζι ξαναπαει στη θεση του,μονο στη 5η.Αυτο εγινε απο την αρχη της αλλαγης του μεταχειρισμενου σασμαν.
2)Ειναι προβλημα να κουνιεται ο λεβιες σε μια ταχυτητα;Ο μηχανικος ειπε οτι απλα θα ειναι καποια βαση δε θα μπηκε καλα και οτι ολα ειναι οκ...Εστω και αυτο ειναι οκ να το κανει η να τον πιεσω να ξανακατεβασει σασμαν;
ΥΓ επειδη ειμαι ανιδεος μη με παρετε με κακο ματι.Ειναι το πρωτο μου αμαξι και ειμαι οδηγος μολις 2χρονια.Δεν ειχα ποτε σχεση με αμαξια..Απλα ζηταω την βοηθεια σας γιατι ο μηχανικος κανει τον δυσκολο για να ξαναβγαλει σασμαν και να το παει πισω επειδη δε το εκανε εκεινη την ωρα.Θα παρω 2η και 3η γνωμη απο αλλους μηχανικους αλλα οσο να ναι οπως τους ιδιοκτητες και την εμπειρια τους κανεις αλλος.Περιμενω την βοηθεια σας.Thanks σε καθε περιπτωση που με διαβασατε.Αντε καλημερα.
-
Το πρωτο σασμαν γιατι το αλλαξες;
Εισαι σιγουρος οτι εχει βαλβολινες το σασμαν;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Το πρωτο σασμαν γιατι το αλλαξες;Εισαι σιγουρος οτι εχει βαλβολινες το σασμαν;
To αλλαξα γιατι δεν εμπαινε η 6η και γιατι και με νεκρα ειχα αυτον τον ηχο-μονο με πατημενο συμπλεκτη σταματουσε.Εμπαιναν με δυσκολια οι ταχυτητες-ενιωθα και στο λεβιε το τριξιμο απο τα γραναζια και τοτε.Για τις βαλβολινες δε μπορω να σου απαντησω φιλε μου.Δεν ημουν μπροστα.Συμφωνα με μηχανικο εχει.Ομως δεν του εχω εμπιστοσυνη,μου φαινεται πολυ πονηρος.Την προηγουμενη φορα ηθελε να μου αλλαξει δισκο πλατω ενω το προβλημα ηταν απλα σε μια αντλια συμπλεκτη...Λες και ο προηγουμενος να καταστραφηκε απο αυτο;
-
Τι να σου πω;Που ξερω σε τι μαστορα εχεις παει;Και γιατι ξαναπας στον ιδιο αφου σου φαινεται 'καπως';
Παντως ολοκληρο σασμαν δεν αλλαζεις επειδη δεν μπαινει μια ταχυτητα,αλλαζεις το γραναζι και αυτο ηταν.
Εγω ρωτησα γιατι αλλαξες μηπως και εσυ κανεις κατι στραβα,πχ να μην πατας σωστα τον συμπλεκτη ή να μην συνχρονιζεις σωστα συμπλεξη αποσυμπλεξη γιατι τετοια ζημια δεν δικαιολογείται σε 100000χλμ. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Τι να σου πω;Που ξερω σε τι μαστορα εχεις παει;Και γιατι ξαναπας στον ιδιο αφου σου φαινεται 'καπως';
Παντως ολοκληρο σασμαν δεν αλλαζεις επειδη δεν μπαινει μια ταχυτητα,αλλαζεις το γραναζι και αυτο ηταν.
Εγω ρωτησα γιατι αλλαξες μηπως και εσυ κανεις κατι στραβα,πχ να μην πατας σωστα τον συμπλεκτη ή να μην συνχρονιζεις σωστα συμπλεξη αποσυμπλεξη γιατι τετοια ζημια δεν δικαιολογείται σε 100000χλμ.Δεν πιεζω το αμαξι,ουτε κατεβασματα.Μια χαρα κανω τις αλλαγες φιλε μου.Μπορει να ειμαι ανιδεος στα μηχανικα θεμα αλλα ειμαι καλος στην οδηγηση και συμπεριφορα.Ειναι διαφορετικα θεματα αυτα.Δυστυχως δε μπορω να το παω αλλου γιατι εκεινος εκανε την αλλαγη και πρεπει να το δει χωρις χρεωση.Μονο γι αυτο.Δε θα ξαναπαω εννοειται αλλα θελω να λυθει αυτο το προβλημα πρωτα.
-
Ο χρήστης snuppy έγραψε:
Το πρωτο σασμαν γιατι το αλλαξες;
Εισαι σιγουρος οτι εχει βαλβολινες το σασμαν;
To αλλαξα γιατι δεν εμπαινε η 6η και γιατι και με νεκρα ειχα αυτον τον ηχο-μονο με πατημενο συμπλεκτη σταματουσε.Εμπαιναν με δυσκολια οι ταχυτητες-ενιωθα και στο λεβιε το τριξιμο απο τα γραναζια και τοτε.Για τις βαλβολινες δε μπορω να σου απαντησω φιλε μου.Δεν ημουν μπροστα.Συμφωνα με μηχανικο εχει.Ομως δεν του εχω εμπιστοσυνη,μου φαινεται πολυ πονηρος.Την προηγουμενη φορα ηθελε να μου αλλαξει δισκο πλατω ενω το προβλημα ηταν απλα σε μια αντλια συμπλεκτη...Λες και ο προηγουμενος να καταστραφηκε απο αυτο;
O θορυβος που περιγραφεις και διακοπτεται οταν πατας συμπλεκτη δεν προερχεται απο το σασμαν αλλα απο το ρουλεμαν του συμπλεκτη το οποιο αλλαζεις οταν θα αλλαξεις και δισκο-πλατω . Απο εκει και περα ..... ειναι μακραν ευκολοτερο για ενα μηχανικο να σου βαλει ενα σασμαν που δουλευει (μεταχ) αμφιβολης ποιοτητας αφου τα χιλιομετρα του δε μπορεις να τα διαπιστωσεις παρα να ανοιξει σασμαν και να σου αλλαξει φουρκετα η γραναζι η οτι αλλο θελει .......... αν και το σασμαν συνηθως σε χειροκινητο ειναι σχεδον παντα επισκευασιμο αν δεν εχει σπασει το καβουκι του.
-
Το ότι κουνιέται ο λεβιές στο αφημα του γκαζίου ή στην επιτάχυνση μπορεί αν οφείλεται σε χαλασμένη βάση σαζμάν. Τσέκαρε αν στην άλλαξε με φρέσκια ή άφησε την παλιά ή ακόμα χειρότερα αφησε αυτή που είχε το μεταχειρισμένο σαζμάν. Επίσης το ότι ζεσταίνεται ειναι θέμα βαλβολίνων κατα κύριο λόγο οπότε δες αν μπορείς να τσεκάρεις (ρωτώντας τον) τι τύπο έβαλε. Από οτι κατάλαβα , έχει γενικό συνεργείο και μάλλον σου έβαλε ότι είχε στην απόθηκη του κάτι όμως που μπορει να μην ταιριάζει στην προδιαγραφές που πρέπει να έχει το δικό σου αμάξι.
Τελος , καλό θα ήταν να πάς να πάρεις και μια 2η γνώμη , έστω και να πληρώσεις έναν απλό ελεγχο λειτουργίας, από ένα 2ο συνεργείο που τουλάχιστον εξειδικεύεται σε Fiat ώστε να δεις τι θα κάνεις με τον μηχανικό που στο φόρεσε....
-
Ο χρήστης snuppy έγραψε:
.... ταξιδι μου μετα απο 2ωρες απο Αθηνα στην Λαμια ενω ειχα σταθερα 6η σε 2500 στροφες αρχισα να ακουω τον χαρακτηριστικο ηχο που ακους οταν το σασμαν παει να σπασει-και το νιωθω και στο λεβιε το τριξιμο απο τα γραναζια....
.....επειδη ειμαι ανιδεος μη με παρετε με κακο ματι.Ειναι το πρωτο μου αμαξι και ειμαι οδηγος μολις 2χρονια.....Από τη μια δηλώνεις ανίδεος από την άλλη γνωρίζεις τι κάνει το σασμάν που πάει να σπάσει... Και αυτό δεν το έχω ακούσει ποτέ από κανέναν ακόμα και πολύ σχετικό. Θα ήθελα λοιπόν είτε εσύ είτε κάποιος άλλος να μου πει τι ισχύει και αν μπορεί κανείς να ακούει/νιώθει το κιβώτιο που πάει να σπάσει μπας και προλάβω.
Να πας να στο δει κανένας σχετικό μπας και καταλάβετε τι γίνεται. Και μετά πας στον αρχικό κατάλληλα εξοπλισμένος.... (γνώσεις, μηχανικό, δικηγόρο, καραμπίνα κλπ).
-
Πρώτα απ όλα η αλλαγή του σασμάν είναι ύποπτη... Χρειάζονταν πράγματι αλλαγή (καλά άσε απ έξω το ρουλεμάν)? Αυτό που έβαλε είναι σόι? Δίσκο/πλατώ άλλαξε? Το σασμάν είμαστε σίγουροι ότι το άλλαξε?
Το ότι κουνιέται κ μένα σε βάση πάει το μυαλό μου. Όταν είναι να σπάσει κουνιέται?
Θά λεγα να πας στον ίδιο που στο έφτιαξε (πότε?) κ να του πεις κόψε τον λαιμό σου, χρήματα επιπλέον δεν παίρνεις.
υγ. αν σου καίει λάδια δεν φταίει απαραίτητα ο μηχανικός σου.
-
ταξιδι μου μετα απο 2ωρες απο Αθηνα στην Λαμια ενω ειχα σταθερα 6η σε 2500 στροφες αρχισα να ακουω τον χαρακτηριστικο ηχο που ακους οταν το σασμαν παει να σπασει-και το νιωθω και στο λεβιε το τριξιμο απο τα γραναζια....
...Μπορεί αυτό να είναι και διαφορικό , όχι σαζμάν....
-
Ετσι οπως τα λες μαλλον τζαμπα αλλαξες σαζμαν.Ο θορυβος κατα την συμπλεξη αποσυμπλεξη έρχεται απο το ρουλεμαν συμπλέκτη.
Απο κει και πέρα άποψή μου ειναι να πας να ελενξεις το σαζμαν σε ενα αλλο συνεργείο .Εγω θα πηγαινα σε αντιπροσωπεία(για αποψη μονο εκτος αν εχεις καλό δικο σου μαστορα) και παντα κοντα στο αυτοκινητο. -
Ισως βρηκα την λυση αλλα....
Πηγα το αμαξι σε συνεργειο fiat και μου ειπαν οτι κανει κακη αποσυμπλεξη.Μαλλον εκει χαλασε το προηγουμενο σασμαν οπως μου ειπαν.Εχει σκληρο συμπλεκτη και γρατζουναει στις αλλαγες,δεν ειναι καθολου φυσιολογικο για 18.000km που τα χω αλλαξει.Ο προηγουμενος μηχανικος μου ειχε αλλαξει σετ αμπραγιαζ αλλα τωρα κανει την παπια και λεει οτι ολα ειναι οκ,ενω αν ειχα παει για ελεγχο σιγουρα θα ελεγε 'μεγαλε εχεις θεμα'.Δεν θα δει κατι αλλο.Δε ξερω τι να κανω ρε γαμωτο.Η λεξη ευθιξια και επαγγελματισμος δεν υπαρχει εκει εξω.Πρεπει να πληρωσω 2ο σετ αμπραγιαζ σε ενα χρονο;Με διπλωματικο τροπο δεν βλεπω να βγηκε κατι.
-
Καλησπερα...
αλλαξα χωρις να πληρωσω εργασια στο τυπο , δισκο-πλατω-ρουλεμαν(εγω τα πηρα απο την αντιπροσωπεια),Βαση σασμαν γιατι οντως ηταν χαλασμενη,βαλβολινες tutela 75/80 zc 75 synthetic οπως λεει το βιβλιο και ημουν μπροστα σε ολες τις εργασιες....σημερα τεσταρα το αμαξι.Συνεχιζει το προβλημα.Ας με βοηθησει καποιος.Μονο οταν ζεσταινεται το αμαξι ακουω ενα τρελο ηχο απο γρατζουνισματα μαλλον.Ενω τρεχω με 100χλμ/ω και εχω μουσικη το ακουω πολυ δυνατα.Μου το εκανε στη Θηβα ενω ειχα ξεκινησει ταξιδι για δοκιμη.Στην Αθηνα 3 μηνες τωρα δεν το χει κανει.
Οταν αρχισε να βγαζει θορυβο,βαζω νεκρα και σταματαει.Το εκανα 4-5 φορες αυτο.Παντα με την ταχυτητα βγαζει θορυβο.Επισης εκεινη την ωρα δυσκολευεται να κουμπωσει.Το αφησα 20 λεπτα κρυο και ξαναξεκινω.Μου το ξανακανει στα επομενα 3-4χλμ.Το αφησα 40λεπτα.Μου το ξανακανει μετα απο λιγο.Αποφασισα να το αφησω 3.5 ωρες και μετα γυρισα χωρις καποιο προβλημα στην Αθηνα.
Τωρα αυτο αν δεν ειναι σασμαν τι αλλο μπορει να ειναι ρε γαμωτο;Μηπως εχει σχεση με βαλβολινες;Εβαλα αυτες που λεει το βιβλιο.Να θελει και αντιτριβικο;
Η 5η στο σασμαν ακομα και μετα την νεα βαση σασμαν κουνιεται οταν παταω γκαζι.Υποτιθεται εχουμε αλλαξει κιβωτιο.Να εχει προβλημα και το νεο;Δεν βγαζω ακρη οπου και αν ρωταω.
-
Mε κοιτανε σαν αλιεν.Λες και ειμαι ο Σπλιμπεργκ και τα βγαζω απο το μυαλο μου οχι τιποτα αλλο.Στη δοκιμη ημασταν 4ατομα για βολτα.Ενταξει να τρελαθω εγω.Αλλα και οι υπολοιποι 3;
Φοβηθηκαν μηπως δεν γυρισουμε και τους λεω 'παμε να φαμε κατι και θα ειναι ετοιμο οταν κρυωσει'. -
Μήπως ειναι διαφορικό και όχι σαζμάν?
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Μήπως ειναι διαφορικό και όχι σαζμάν?αν ηταν διαφορικο ομως δεν θα συνεχιζε να το κανει ακομα και οταν βαζω νεκρα και κινειται το αμαξι;Δεν ειμαι σιγουρος απλως ρωταω.
Εκεινη την ωρα στα 100χλμ/ω βαζω νεκρα και σταματησε ο θορυβος.Παταω γκαζι με την νεκρα(μηπως ειναι κατι οταν πιεζεται το αμαξι-ξερω γω)και παλι δεν εβγαλε θορυβο.Ξανακουμπωνω ταχυτητα και παλι ξεκιναει ο θορυβος.Ολα αυτα εν κινηση.Οταν εβγαζα ταχυτητα σταματουσε.Κρυο το αμαξι ειναι κομπλε.
-
ειναι ξεκαθαρο......του αρεσει η Αθηνα!συμβιβασου
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
ειναι ξεκαθαρο......του αρεσει η Αθηνα!συμβιβασουχαχα να σαι καλα ρε φιλε!Ας το δω χιουμοριστικα γιατι αλλιως δεν θα χω καλη διαθεση.Θα το παω ζεστο στο συνεργειο μαλλον.Απλα φοβαμαι μη μου πει παπαδες παλι.
Προβλημα με σασμαν;