-
Καλησπέρα και πάλι.. Μάλλον μάτιασα το mitsubishακι μου με τα 225.000klm που δεν είχε κάνει κιχ μέχρι τώρα.. Σήμερα στην παραλιακή (ύψος Ελληνικού) ξέμεινα (ήρθε και η ΕΛΠΑ και τα υπόλοιπα τραγικά, καρδιά περιβόλι να το βλέπω πάνω εκεί ). Πηγαίνοντας περίπου με 100-110 ένιωσα κάτι να 'κόβει' από μπροστά, το αμάξι σβήνει, και το πάω αργά και σταδιακά στη δεξιά λωρίδα όπου και αγκυροβόλησα. Όταν πάω να το ξαναβάλω μπροστά κάνει έλεγχο, σβήνει το σχετικό λαμπάκι (check engine) και δίνοντας του η μίζα κάνει ένα παρατεταμένο τσααααααααααααακ χωρίς να παίρνει μπρος.
Να σημειώσω ότι ενώ συνείθως παίρνει μπρος με μισή 'μιζιά' σήμερα το βράδυ πήρε με 'ολόκληρη' (και πάλι με την 1η όμως).
Ο πατέρας επιμένει για τρόμπα βενζίνης (βρίσκεται όμως μία θάλασσα μακρυά οπότε είναι απλά υποθέσεις) ενώ φίλος που δουλεύει σε συνεργείο και είδε τη συμπεριφορά του (ήρθε μόλις έπαθα τη στραβή) λέει για γρανάζι μίζας. Τι να προσέξω αύριο το πρωί που θα μιλήσω με τον 'αρχιμάστορα';
-
Καλησπέρα και πάλι.. Μάλλον μάτιασα το mitsubishακι μου με τα 225.000klm που δεν είχε κάνει κιχ μέχρι τώρα.. Σήμερα στην παραλιακή (ύψος Ελληνικού) ξέμεινα (ήρθε και η ΕΛΠΑ και τα υπόλοιπα τραγικά, καρδιά περιβόλι να το βλέπω πάνω εκεί ). Πηγαίνοντας περίπου με 100-110 ένιωσα κάτι να 'κόβει' από μπροστά, το αμάξι σβήνει, και το πάω αργά και σταδιακά στη δεξιά λωρίδα όπου και αγκυροβόλησα. Όταν πάω να το ξαναβάλω μπροστά κάνει έλεγχο, σβήνει το σχετικό λαμπάκι (check engine) και δίνοντας του η μίζα κάνει ένα παρατεταμένο τσααααααααααααακ χωρίς να παίρνει μπρος.
Να σημειώσω ότι ενώ συνείθως παίρνει μπρος με μισή 'μιζιά' σήμερα το βράδυ πήρε με 'ολόκληρη' (και πάλι με την 1η όμως).
Ο πατέρας επιμένει για τρόμπα βενζίνης (βρίσκεται όμως μία θάλασσα μακρυά οπότε είναι απλά υποθέσεις) ενώ φίλος που δουλεύει σε συνεργείο και είδε τη συμπεριφορά του (ήρθε μόλις έπαθα τη στραβή) λέει για γρανάζι μίζας. Τι να προσέξω αύριο το πρωί που θα μιλήσω με τον 'αρχιμάστορα';
-
Καλησπέρα και πάλι.. Μάλλον μάτιασα το mitsubishακι μου με τα 225.000klm που δεν είχε κάνει κιχ μέχρι τώρα.. Σήμερα στην παραλιακή (ύψος Ελληνικού) ξέμεινα (ήρθε και η ΕΛΠΑ και τα υπόλοιπα τραγικά, καρδιά περιβόλι να το βλέπω πάνω εκεί ). Πηγαίνοντας περίπου με 100-110 ένιωσα κάτι να 'κόβει' από μπροστά, το αμάξι σβήνει, και το πάω αργά και σταδιακά στη δεξιά λωρίδα όπου και αγκυροβόλησα. Όταν πάω να το ξαναβάλω μπροστά κάνει έλεγχο, σβήνει το σχετικό λαμπάκι (check engine) και δίνοντας του η μίζα κάνει ένα παρατεταμένο τσααααααααααααακ χωρίς να παίρνει μπρος.
Να σημειώσω ότι ενώ συνείθως παίρνει μπρος με μισή 'μιζιά' σήμερα το βράδυ πήρε με 'ολόκληρη' (και πάλι με την 1η όμως).
Ο πατέρας επιμένει για τρόμπα βενζίνης (βρίσκεται όμως μία θάλασσα μακρυά οπότε είναι απλά υποθέσεις) ενώ φίλος που δουλεύει σε συνεργείο και είδε τη συμπεριφορά του (ήρθε μόλις έπαθα τη στραβή) λέει για γρανάζι μίζας. Τι να προσέξω αύριο το πρωί που θα μιλήσω με τον 'αρχιμάστορα';
-
Ο ήχος που κάνει η μίζα με χαλασμένο γρανάζι είναι σαν να περιστρέφεται πιό γρήγορα απο το κανονικό ενώ ταυτόχρονα κάνει σαν να γρατσουνάει κατι. Έψαξα στο youtube αλλα δέν βρήκα κάτι. Όταν ακούγεται αυτός ο ήχος, η μίζα ουσιαστικα γυρνάει μόνη της χωρίς να περιστρέφει τον κινητήρα. Συνήθως το γρανάζι χαλάει σταδιακά, δηλαδή αρχίζει να το κάνει σπάνια στην αρχή και μετά όλο και πιό συχνά μέχρι που κάποια στιγμή θα είναι αδύνατο να ξεκινήσει το αυτοκίνητο.
Πάντως ακόμα και άν όντως έχει πρόβλημα το γρανάζι, αυτό δέν εξηγεί γιατί έσβησε το αυτοκίνητο στα καλά καθούμενα. Άρα έχεις δύο άσχετα μεταξύ τους προβλήματα.
-
Οταν έβαλε μπροστά το πρωί, πήρε κανονικά ;
Μπορεί να είναι και δυναμό. Μια βόλτα πάντως σε ένα ηλεκτρολογείο είναι επιβεβλημένη. -
Το πρωι δεν επαιρνε μπρος.. το αμαξι ειναι ηδη σε συνεργειο που εχει και μηχανικο και ηλεκτρολογο. Αρα μπορει να ειναι και μιζα και κατι αλλο.. τελεια :Ρ ο ηχος ειναι ακριβως αυτος που περιγραφει ο φιλος δυο ποστ παραπανω.
-
Είναι φυσιολογική φθορά για αυτοκίνητο με τόσα χιλιόμετρα. Μιάς και θα την βγαλουν καλό θα ήταν να της κάνουν μια πλήρη ανακατασκευή, θα είναι κρίμα να σε αφήσει ένα μήνα μετά απο καρβουνάκια πχ.
-
Μίζα δεν είναι γιατί δεν θα έσβηνε εξαρχής. Το οτι εκανε αυτό το θόρυβο μπορεί αν ειναι από το ζόρισμα γιατί δε γύρναγε ο κινητήρας . Δεν ξέρω το μοτέρ αλλα αν έχει ιμάντα παίζει να τον εκοψε αν δεν τον ειχες κάνει αλλαγή στα προβλεπόμενα. Ελπίζω να μην σου έρθει κοστουμάκι Χριστουγεννιάτικα....
-
Kι όμως ήρθε... Έχασε λάδια ο κινητήρας, τα οποία έπεσαν στον ιμάντα, που με τις τριβές και την αύξηση θερμοκρασίας έκοψε (αυτό τουλάχιστον μου είπε ο μηχανικός).
Αύριο θα δει αν με ιμάντα-τσιμούχες στρώσει, αλλιώς μπορεί να υπάρχει ζημιά σε βαλβίδες-πιστόνια. (Να σημειώσω ότι την ώρα που με έκοψε πήγαινα 120 με 4η και 4.000 στροφές)
Aν δεν.. πάμε για νέο μοτερ.. ίσως γι' αυτό εδώ http://www.car.gr/parts/view/1453801/ (για mitsubishi lancer cb1 1993-4 μοντέλο)
(Το αμάξι βρίσκεται Αθήνα, η ΕΛΠΑ με καλύπτει για αποστολή στο Ηράκλειο για να γίνει εκεί η αλλαγή κινητήρα σε περίπτωση που χρειαστεί έτσι; )
-
Ναι αν η βλάβη θεωρηθεί οτι δεν μπορει να φτιαχτεί αυθημερόν και αν δεν σε έχουν ήδη μεταφέρει για την ίδια βλάβη . Αν ναι , περίμενε 3-4 μέρες , και πες οτι την ώρα που οδηγούσες σου έκοψε ιμάντα...
-
Λάδια, φίλτρα λαδιού-βενζίνης, μπουζί, ιμάντες με τεντωτήρα, παραφλού, φλάντζες, πλάνισμα-φρεζάρισμα, 12 βαλβίδες + εργασία σύνολο 650 ευρώ.
Καλό κουστουμάκι
-
Ο κινητηρας που ειδες πόσο κοστίζει? Ισως συμφερει να βαλεις αυτόν .Με τον ανάλογο έλεγχο φυσικά.
-
400 ευρώ. Αλλά αν βάλουμε πρόχειρο ένα ακόμα 200ρι για έλεγχο και κάτι ψιλό που ίσως χρειαστεί πάμε στα ίδια σχεδόν λεφτά. Είναι και 1600 οπότε είτε πρέπει να γίνει δήλωση 1600ρη (από 1300) + μεγαλύτερη κατανάλωση + μεγαλύτερα τέλη κλπ κλπ που ένας 20ρης φοιτητής που συντηρείται στο 90% μόνος του τα υπολογίζει
Αύριο λογικά θα τον έχω τον Mitsub-αρο Το καλό είναι ότι το μοτεράκι του 1300ρη είναι πεντακάθαρο. Έτσι κι αλλιώς ο 1.300 προς το παρών ικανοποιεί τις ορεξούλες μου
Μπορώ κάπως να κυνηγήσω (έστω να ρίξω καμια χριστοπαναγία) στον προηγούμενο που έκανε service (στα 218.000, τώρα είμαστε στα 225.000) και είχε αλλάξει ιμάντες κλπ ο οποίος στο καπάκι του ιμάντα είχε βάλει μεγαλύτερη βίδα, η οποία έβρισκε στην τροχαλία την οποία στραβωνε και έκοψε ο ιμάντας;
-
Αν είσαι στους λιγότερους από 12 μήνες που έκανες την εργασία θα μπορούσες να κάνεις κάτι , έστω εγγύηση αναλωσίμων και να πάρεις κάποια λεφτά πίσω......
-
Ο χρήστης matt21 έγραψε:
400 ευρώ. Αλλά αν βάλουμε πρόχειρο ένα ακόμα 200ρι για έλεγχο και κάτι ψιλό που ίσως χρειαστεί πάμε στα ίδια σχεδόν λεφτά. Είναι και 1600 οπότε είτε πρέπει να γίνει δήλωση 1600ρη (από 1300) + μεγαλύτερη κατανάλωση + μεγαλύτερα τέλη κλπ κλπ που ένας 20ρης φοιτητής που συντηρείται στο 90% μόνος του τα υπολογίζειΑύριο λογικά θα τον έχω τον Mitsub-αρο Το καλό είναι ότι το μοτεράκι του 1300ρη είναι πεντακάθαρο. Έτσι κι αλλιώς ο 1.300 προς το παρών ικανοποιεί τις ορεξούλες μου
Μπορώ κάπως να κυνηγήσω (έστω να ρίξω καμια χριστοπαναγία) στον προηγούμενο που έκανε service (στα 218.000, τώρα είμαστε στα 225.000) και είχε αλλάξει ιμάντες κλπ ο οποίος στο καπάκι του ιμάντα είχε βάλει μεγαλύτερη βίδα, η οποία έβρισκε στην τροχαλία την οποία στραβωνε και έκοψε ο ιμάντας;
Μερες της κρισης εσπασε
ο ιμαντας απ'το αμαξι
και τωρα πως τα οικονομικα
να βαλουμε σε ταξηηταν μεγαλη η ζημια
το Lancer τα χε παιξει
πηγε σε μαστορα καλο
για μια ζωη θα αντεξει!!!!!!!
Ελπιζω!!!!!!!
Mίζα, τρόμπα βενζίνης ή κάτι άλλο;