Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αλλαγή Προφίλ Ελαστικού
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αλλαγή Προφίλ Ελαστικού
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    6
    198
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      black_forest last edited by

      Καλησπέρα σας και καλώς σας βρήκα καθώς είμαι νέο μέλος και αυτό είναι
      το πρώτο μου post.
      Είμαι κάτοχος ενός Subaru Forester MY 2006 2.0L το οποίο έχει και LPG.
      'Οπως κάποιοι απο εσάς ήδη γνωρίζεται, το αμάξι αυτό φοράει διαστάσεις 215/60/16 η οποία είναι μία δύσκολη διάσταση
      για να βρείς ειδικά κάποιο λάστιχο το οποίο να λειτουργει 70-80% άσφαλτο και 20-30% εκτός δρόμου, όπου περίπου τέτοια ποσοστιαία χρήση κάνω και εγώ.
      Δεδομένου της δυσκολίας αυτής, κάνω σοβαρά την σκέψη να αλλάξω το προφίλ και απο 60 άρι να πάω σε 65 άρι
      όπου υπάρχουν αρκετά λάστιχα τα οποία είναι και καλά.
      Θα ήθελα να ακούσω την άποψη σας καθώς και τις διαφορές τις οποίες θα δώ σε περίπτωση τέτοιας αλλαγής.
      Επίσης διαβάζοντας σε διάφορα forum είδα οτι ίσως είναι καλύτερα εάν μεγαλώσει κάποιος το προφίλ τότε θα πρέπει
      να μικρύνει το 215 και να το πάει 205. Βέβαια το 205/65/16 επίσης είναι μία δύσκολη... διάσταση.
      Λοιπόν.... ?
      Ευχαριστώ εκ των προτέρον

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        black_forest last edited by

        Καλησπέρα σας και καλώς σας βρήκα καθώς είμαι νέο μέλος και αυτό είναι
        το πρώτο μου post.
        Είμαι κάτοχος ενός Subaru Forester MY 2006 2.0L το οποίο έχει και LPG.
        'Οπως κάποιοι απο εσάς ήδη γνωρίζεται, το αμάξι αυτό φοράει διαστάσεις 215/60/16 η οποία είναι μία δύσκολη διάσταση
        για να βρείς ειδικά κάποιο λάστιχο το οποίο να λειτουργει 70-80% άσφαλτο και 20-30% εκτός δρόμου, όπου περίπου τέτοια ποσοστιαία χρήση κάνω και εγώ.
        Δεδομένου της δυσκολίας αυτής, κάνω σοβαρά την σκέψη να αλλάξω το προφίλ και απο 60 άρι να πάω σε 65 άρι
        όπου υπάρχουν αρκετά λάστιχα τα οποία είναι και καλά.
        Θα ήθελα να ακούσω την άποψη σας καθώς και τις διαφορές τις οποίες θα δώ σε περίπτωση τέτοιας αλλαγής.
        Επίσης διαβάζοντας σε διάφορα forum είδα οτι ίσως είναι καλύτερα εάν μεγαλώσει κάποιος το προφίλ τότε θα πρέπει
        να μικρύνει το 215 και να το πάει 205. Βέβαια το 205/65/16 επίσης είναι μία δύσκολη... διάσταση.
        Λοιπόν.... ?
        Ευχαριστώ εκ των προτέρον

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          black_forest last edited by

          Καλησπέρα σας και καλώς σας βρήκα καθώς είμαι νέο μέλος και αυτό είναι
          το πρώτο μου post.
          Είμαι κάτοχος ενός Subaru Forester MY 2006 2.0L το οποίο έχει και LPG.
          'Οπως κάποιοι απο εσάς ήδη γνωρίζεται, το αμάξι αυτό φοράει διαστάσεις 215/60/16 η οποία είναι μία δύσκολη διάσταση
          για να βρείς ειδικά κάποιο λάστιχο το οποίο να λειτουργει 70-80% άσφαλτο και 20-30% εκτός δρόμου, όπου περίπου τέτοια ποσοστιαία χρήση κάνω και εγώ.
          Δεδομένου της δυσκολίας αυτής, κάνω σοβαρά την σκέψη να αλλάξω το προφίλ και απο 60 άρι να πάω σε 65 άρι
          όπου υπάρχουν αρκετά λάστιχα τα οποία είναι και καλά.
          Θα ήθελα να ακούσω την άποψη σας καθώς και τις διαφορές τις οποίες θα δώ σε περίπτωση τέτοιας αλλαγής.
          Επίσης διαβάζοντας σε διάφορα forum είδα οτι ίσως είναι καλύτερα εάν μεγαλώσει κάποιος το προφίλ τότε θα πρέπει
          να μικρύνει το 215 και να το πάει 205. Βέβαια το 205/65/16 επίσης είναι μία δύσκολη... διάσταση.
          Λοιπόν.... ?
          Ευχαριστώ εκ των προτέρον

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            chemic last edited by

            εμένα με φώτισε ο θεός κ έβαλα 195/60/15 στο δικό μου ίμπιζα αντί για 195/55/15 που προτείνει ο κατασκευαστής. ούτε περισσότερη κατανάλωση, ούτε βρίσκει στις λακούβες ούτε τίποτα όπως μου λεγαν κάποιοι λαστιχάδες
            Εχω ταξίδι με λιγότερες στροφές άρα λιγότερο θόρυβο κ κατανάλωση κ επιτέλους γράφω τις πιο πολλές λακούβες στα π@παρια μου
            Το τιμόνι έγινε λιγότερο ακριβές βέβαια, ενώ το αμάξι ελάχιστα πιο πλαδαρό, λιγότερο ακριβές στις στροφές. όμως αυτά συγκριτικά με το 50αρι προφιλ που είχα βάλει πιο πριν. σε σχέση με το 55αρι προφίλ που έχουμε σε ένα δεύτερο ίμπιζα που οδηγώ, είναι τα ίδια στο τιμόνι κ σε στροφές, αλλά το 60αρι προφίλ είναι πιο ξεκουραστο κ με πιο ωραία κύλιση

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              panorg last edited by

              Εκτος απο την εμπειρικη διασταση του θεματος μπορεις να συμβουλευτεις το παρακατω εργαλειο (οι γνωστες Η/Υ ας το βγαλουν αμεσα στο θεμα).Πανω αριστερα της οθονης γραφει autobild πατα πανω και θα ανοιξει νεα σελιδα.Καπου γραφει χρησιμα εργαλεια στο μεσο της σελιδας.Διαλεξε διαστασεις ελαστικων και τσεκαρισε τα δεδομενα που αναφερεις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                black_forest last edited by

                Ευχαριστώ για τις μέχρι στιγμής απαντήσεις.
                Μπήκα στο autobild και μου έβγαλε ποσοστιαία μεταβολή 3,13% και παράλληλα λέει οτι η μεταβολή δεν θα πρέπει να είναι πάνω απο 3-4%, οπότε λογικά είμαι μέσα στα επιτρεπτά όρια.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  leonp last edited by

                  Θα 'τραβάει' λίγο λιγότερο το αμάξι (3% λιγότερη ροπή ή 3% λιγότερη δύναμη) και επίσης θα έχεις αίσθηση ότι πατάς σε 'περισσότερο λάστιχο'. Μπορεί να σου αρέσει περισσότερο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr