-
Καλησπέρα σας και καλώς σας βρήκα καθώς είμαι νέο μέλος και αυτό είναι
το πρώτο μου post.
Είμαι κάτοχος ενός Subaru Forester MY 2006 2.0L το οποίο έχει και LPG.
'Οπως κάποιοι απο εσάς ήδη γνωρίζεται, το αμάξι αυτό φοράει διαστάσεις 215/60/16 η οποία είναι μία δύσκολη διάσταση
για να βρείς ειδικά κάποιο λάστιχο το οποίο να λειτουργει 70-80% άσφαλτο και 20-30% εκτός δρόμου, όπου περίπου τέτοια ποσοστιαία χρήση κάνω και εγώ.
Δεδομένου της δυσκολίας αυτής, κάνω σοβαρά την σκέψη να αλλάξω το προφίλ και απο 60 άρι να πάω σε 65 άρι
όπου υπάρχουν αρκετά λάστιχα τα οποία είναι και καλά.
Θα ήθελα να ακούσω την άποψη σας καθώς και τις διαφορές τις οποίες θα δώ σε περίπτωση τέτοιας αλλαγής.
Επίσης διαβάζοντας σε διάφορα forum είδα οτι ίσως είναι καλύτερα εάν μεγαλώσει κάποιος το προφίλ τότε θα πρέπει
να μικρύνει το 215 και να το πάει 205. Βέβαια το 205/65/16 επίσης είναι μία δύσκολη... διάσταση.
Λοιπόν.... ?
Ευχαριστώ εκ των προτέρον -
Καλησπέρα σας και καλώς σας βρήκα καθώς είμαι νέο μέλος και αυτό είναι
το πρώτο μου post.
Είμαι κάτοχος ενός Subaru Forester MY 2006 2.0L το οποίο έχει και LPG.
'Οπως κάποιοι απο εσάς ήδη γνωρίζεται, το αμάξι αυτό φοράει διαστάσεις 215/60/16 η οποία είναι μία δύσκολη διάσταση
για να βρείς ειδικά κάποιο λάστιχο το οποίο να λειτουργει 70-80% άσφαλτο και 20-30% εκτός δρόμου, όπου περίπου τέτοια ποσοστιαία χρήση κάνω και εγώ.
Δεδομένου της δυσκολίας αυτής, κάνω σοβαρά την σκέψη να αλλάξω το προφίλ και απο 60 άρι να πάω σε 65 άρι
όπου υπάρχουν αρκετά λάστιχα τα οποία είναι και καλά.
Θα ήθελα να ακούσω την άποψη σας καθώς και τις διαφορές τις οποίες θα δώ σε περίπτωση τέτοιας αλλαγής.
Επίσης διαβάζοντας σε διάφορα forum είδα οτι ίσως είναι καλύτερα εάν μεγαλώσει κάποιος το προφίλ τότε θα πρέπει
να μικρύνει το 215 και να το πάει 205. Βέβαια το 205/65/16 επίσης είναι μία δύσκολη... διάσταση.
Λοιπόν.... ?
Ευχαριστώ εκ των προτέρον -
Καλησπέρα σας και καλώς σας βρήκα καθώς είμαι νέο μέλος και αυτό είναι
το πρώτο μου post.
Είμαι κάτοχος ενός Subaru Forester MY 2006 2.0L το οποίο έχει και LPG.
'Οπως κάποιοι απο εσάς ήδη γνωρίζεται, το αμάξι αυτό φοράει διαστάσεις 215/60/16 η οποία είναι μία δύσκολη διάσταση
για να βρείς ειδικά κάποιο λάστιχο το οποίο να λειτουργει 70-80% άσφαλτο και 20-30% εκτός δρόμου, όπου περίπου τέτοια ποσοστιαία χρήση κάνω και εγώ.
Δεδομένου της δυσκολίας αυτής, κάνω σοβαρά την σκέψη να αλλάξω το προφίλ και απο 60 άρι να πάω σε 65 άρι
όπου υπάρχουν αρκετά λάστιχα τα οποία είναι και καλά.
Θα ήθελα να ακούσω την άποψη σας καθώς και τις διαφορές τις οποίες θα δώ σε περίπτωση τέτοιας αλλαγής.
Επίσης διαβάζοντας σε διάφορα forum είδα οτι ίσως είναι καλύτερα εάν μεγαλώσει κάποιος το προφίλ τότε θα πρέπει
να μικρύνει το 215 και να το πάει 205. Βέβαια το 205/65/16 επίσης είναι μία δύσκολη... διάσταση.
Λοιπόν.... ?
Ευχαριστώ εκ των προτέρον -
εμένα με φώτισε ο θεός κ έβαλα 195/60/15 στο δικό μου ίμπιζα αντί για 195/55/15 που προτείνει ο κατασκευαστής. ούτε περισσότερη κατανάλωση, ούτε βρίσκει στις λακούβες ούτε τίποτα όπως μου λεγαν κάποιοι λαστιχάδες
Εχω ταξίδι με λιγότερες στροφές άρα λιγότερο θόρυβο κ κατανάλωση κ επιτέλους γράφω τις πιο πολλές λακούβες στα π@παρια μου
Το τιμόνι έγινε λιγότερο ακριβές βέβαια, ενώ το αμάξι ελάχιστα πιο πλαδαρό, λιγότερο ακριβές στις στροφές. όμως αυτά συγκριτικά με το 50αρι προφιλ που είχα βάλει πιο πριν. σε σχέση με το 55αρι προφίλ που έχουμε σε ένα δεύτερο ίμπιζα που οδηγώ, είναι τα ίδια στο τιμόνι κ σε στροφές, αλλά το 60αρι προφίλ είναι πιο ξεκουραστο κ με πιο ωραία κύλιση -
Εκτος απο την εμπειρικη διασταση του θεματος μπορεις να συμβουλευτεις το παρακατω εργαλειο (οι γνωστες Η/Υ ας το βγαλουν αμεσα στο θεμα).Πανω αριστερα της οθονης γραφει autobild πατα πανω και θα ανοιξει νεα σελιδα.Καπου γραφει χρησιμα εργαλεια στο μεσο της σελιδας.Διαλεξε διαστασεις ελαστικων και τσεκαρισε τα δεδομενα που αναφερεις.
-
Ευχαριστώ για τις μέχρι στιγμής απαντήσεις.
Μπήκα στο autobild και μου έβγαλε ποσοστιαία μεταβολή 3,13% και παράλληλα λέει οτι η μεταβολή δεν θα πρέπει να είναι πάνω απο 3-4%, οπότε λογικά είμαι μέσα στα επιτρεπτά όρια. -
Θα 'τραβάει' λίγο λιγότερο το αμάξι (3% λιγότερη ροπή ή 3% λιγότερη δύναμη) και επίσης θα έχεις αίσθηση ότι πατάς σε 'περισσότερο λάστιχο'. Μπορεί να σου αρέσει περισσότερο.
Αλλαγή Προφίλ Ελαστικού