-
Καλησπέρα σε όλους.
Το θέμα μου αφορά ζημιά που μου προκάλεσε γνωστό, στην αγορά της Θεσσαλονίκης, φανοποιείο.
Δεν θα θελα να χρησιμοποιήσω (ακόμη) επωνυμία, προσπαθώντας (δεν ξέρω για πόσο) να κρατήσω ένα επίπεδο, η μάλλον την ψυχραιμία μου.
Στο εν λόγο συνεργείο βρέθηκα μετά από σύσταση του ασφαλιστή μου, για να επισκευάσω χτύπημα εμπρός-αριστερά (προφυλακτήρας, αρ. φανάρι, αρ. φτερό κ.τ.λ.).
Ο τύπος του αυτοκινήτου είναι Mercedes-Benz B-150 και το οποίο αποκτήθηκε με πολύ κόπο.
Αφού παρέλαβα το αυτοκίνητο μου επισκευασμένο, το απόγευμα της ίδιας ημέρας διαπίστωσα ότι ο διακόπτης που κλειδώνει τα πίσω παράθυρα και ο οποίος βρίσκετε σε μία κονσόλα στην πόρτα του οδηγού, ήταν χτυπημένος, με εμφανή σημάδια και φυσικά δεν λειτουργούσε.
Σε επικοινωνία μου με τον υπεύθυνο του συνεργείου το επόμενο πρωί με καθησύχασε λέγοντας μου ότι δεν θα ‘ναι κάτι σοβαρό και ότι ίσως “τα παιδιά” του συνεργείο το χτύπησαν κατά λάθος, οπότε μου προτείνει να περάσω για να το κοιτάξει.Αφού έλεγξε το πρόβλημα μου υποσχέθηκε ότι θα το επισκευάσει κάποιος ηλεκτρολόγος ο οποίος ήταν εξωτερικός μεν αλλά στενός δέ συνεργάτης του, οπότε μπαίνω στη διαδικασία να περιμένω πότε ο ανεύθυνος θα καταφέρει να κλείσει ραντεβού με τον ηλεκτρολόγο του.
Μετά από δεκάδες τηλεφωνήματα και αναμονή 2-3 μηνών τελικά κατάφερε να μου κλείσει το επιθυμητό ραντεβού με τον κατά τ’ άλλα στενό συνεργάτη του ηλεκτρολόγο, το πόρισμα του οποίου έλεγε ότι δεν μπορούσε να επισκευαστεί μεμονωμένα ο διακόπτης και έπρεπε να αντικατασταθεί ολόκληρο το σετ, κάτι που φυσικά κόστιζε.
Όταν το πληροφορήθηκε αυτό ο φίλος μας, και ενώ αρχικά είχε αποδεχτεί την υπαιτιότητα του, ξεκίνησε να μου τα γυρνάει λέγοντας ότι δεν είναι απαραίτητα δική του ευθύνη και ότι ίσως το πρόβλημα υπήρχε και απλά εγώ προσπαθούσα να του το φορτώσω.
Παρόλα αυτά υποσχέθηκε ότι θα μου αντικαθιστούσε το διακόπτη σαν ευσυνείδητος επαγγελματίας που ήταν.
Μετά από ακόμη 2-3 μήνες συνεχόμενης κοροϊδίας και αναμονής για την ανεύρεση του ανταλλακτικού το οποίο κατά τα λεγόμενα του δεν υπήρχε ούτε καν στα κεντρικά της Mercedes είδα ότι δεν πάει άλλο και είπα να το ψάξω λιγάκι.Έτσι μετά από επικοινωνία με τις εταιρίες, Μ. Ιωαννίδης ΑΕΒΕ και ΤΑΣΤΑ-Σταϊκόπουλος ΑΕΒΕ και δίνοντας απλά τον αριθμό πλαισίου του οχήματος διαπίστωσα ότι το ανταλλακτικό ήταν άμεσα διαθέσιμο και από τις δύο εταιρίες στην τιμή των 146,57euro. Τόσο Απλό!
Όταν του μεταβίβασα τα “νέα” προσπάθησε να βγάλει τρελούς τους 2 αντιπροσώπους και ότι δεν ξέρουν τι τους γίνεται καταλήγοντας ότι τελικά δεν φέρει καμία ευθύνη και ότι απλά προσπαθούσε να βοηθήσει. Ότι καταλάβατε, καταλάβατε!!!
Ξέχασα νωρίτερα να αναφέρω ότι σε 2 επισκέψεις μου στο συνεργείο κατά το διάστημα της επισκευής, μου έκανε εντύπωση ότι όλα τα παράθυρα του αυτοκινήτου ήταν τελείως κατεβασμένα και μάλιστα σε στιγμές που δεν υπήρχε καμία εργασία σε εξέλιξη. Λεπτομέρεια θα μου πείτε!
Το πρόβλημα μου είναι, πως μπορώ να απαιτήσω διόρθωση της ζημιάς από το συνεργείο,
από την στιγμή που δεν μπορώ να το αποδείξω.Αυτά τα ολίγα με τον απατεώνα-επαγγελματία.
Καλό απόγευμα.
-
Καλησπέρα σε όλους.
Το θέμα μου αφορά ζημιά που μου προκάλεσε γνωστό, στην αγορά της Θεσσαλονίκης, φανοποιείο.
Δεν θα θελα να χρησιμοποιήσω (ακόμη) επωνυμία, προσπαθώντας (δεν ξέρω για πόσο) να κρατήσω ένα επίπεδο, η μάλλον την ψυχραιμία μου.
Στο εν λόγο συνεργείο βρέθηκα μετά από σύσταση του ασφαλιστή μου, για να επισκευάσω χτύπημα εμπρός-αριστερά (προφυλακτήρας, αρ. φανάρι, αρ. φτερό κ.τ.λ.).
Ο τύπος του αυτοκινήτου είναι Mercedes-Benz B-150 και το οποίο αποκτήθηκε με πολύ κόπο.
Αφού παρέλαβα το αυτοκίνητο μου επισκευασμένο, το απόγευμα της ίδιας ημέρας διαπίστωσα ότι ο διακόπτης που κλειδώνει τα πίσω παράθυρα και ο οποίος βρίσκετε σε μία κονσόλα στην πόρτα του οδηγού, ήταν χτυπημένος, με εμφανή σημάδια και φυσικά δεν λειτουργούσε.
Σε επικοινωνία μου με τον υπεύθυνο του συνεργείου το επόμενο πρωί με καθησύχασε λέγοντας μου ότι δεν θα ‘ναι κάτι σοβαρό και ότι ίσως “τα παιδιά” του συνεργείο το χτύπησαν κατά λάθος, οπότε μου προτείνει να περάσω για να το κοιτάξει.Αφού έλεγξε το πρόβλημα μου υποσχέθηκε ότι θα το επισκευάσει κάποιος ηλεκτρολόγος ο οποίος ήταν εξωτερικός μεν αλλά στενός δέ συνεργάτης του, οπότε μπαίνω στη διαδικασία να περιμένω πότε ο ανεύθυνος θα καταφέρει να κλείσει ραντεβού με τον ηλεκτρολόγο του.
Μετά από δεκάδες τηλεφωνήματα και αναμονή 2-3 μηνών τελικά κατάφερε να μου κλείσει το επιθυμητό ραντεβού με τον κατά τ’ άλλα στενό συνεργάτη του ηλεκτρολόγο, το πόρισμα του οποίου έλεγε ότι δεν μπορούσε να επισκευαστεί μεμονωμένα ο διακόπτης και έπρεπε να αντικατασταθεί ολόκληρο το σετ, κάτι που φυσικά κόστιζε.
Όταν το πληροφορήθηκε αυτό ο φίλος μας, και ενώ αρχικά είχε αποδεχτεί την υπαιτιότητα του, ξεκίνησε να μου τα γυρνάει λέγοντας ότι δεν είναι απαραίτητα δική του ευθύνη και ότι ίσως το πρόβλημα υπήρχε και απλά εγώ προσπαθούσα να του το φορτώσω.
Παρόλα αυτά υποσχέθηκε ότι θα μου αντικαθιστούσε το διακόπτη σαν ευσυνείδητος επαγγελματίας που ήταν.
Μετά από ακόμη 2-3 μήνες συνεχόμενης κοροϊδίας και αναμονής για την ανεύρεση του ανταλλακτικού το οποίο κατά τα λεγόμενα του δεν υπήρχε ούτε καν στα κεντρικά της Mercedes είδα ότι δεν πάει άλλο και είπα να το ψάξω λιγάκι.Έτσι μετά από επικοινωνία με τις εταιρίες, Μ. Ιωαννίδης ΑΕΒΕ και ΤΑΣΤΑ-Σταϊκόπουλος ΑΕΒΕ και δίνοντας απλά τον αριθμό πλαισίου του οχήματος διαπίστωσα ότι το ανταλλακτικό ήταν άμεσα διαθέσιμο και από τις δύο εταιρίες στην τιμή των 146,57euro. Τόσο Απλό!
Όταν του μεταβίβασα τα “νέα” προσπάθησε να βγάλει τρελούς τους 2 αντιπροσώπους και ότι δεν ξέρουν τι τους γίνεται καταλήγοντας ότι τελικά δεν φέρει καμία ευθύνη και ότι απλά προσπαθούσε να βοηθήσει. Ότι καταλάβατε, καταλάβατε!!!
Ξέχασα νωρίτερα να αναφέρω ότι σε 2 επισκέψεις μου στο συνεργείο κατά το διάστημα της επισκευής, μου έκανε εντύπωση ότι όλα τα παράθυρα του αυτοκινήτου ήταν τελείως κατεβασμένα και μάλιστα σε στιγμές που δεν υπήρχε καμία εργασία σε εξέλιξη. Λεπτομέρεια θα μου πείτε!
Το πρόβλημα μου είναι, πως μπορώ να απαιτήσω διόρθωση της ζημιάς από το συνεργείο,
από την στιγμή που δεν μπορώ να το αποδείξω.Αυτά τα ολίγα με τον απατεώνα-επαγγελματία.
Καλό απόγευμα.
-
Καλησπέρα σε όλους.
Το θέμα μου αφορά ζημιά που μου προκάλεσε γνωστό, στην αγορά της Θεσσαλονίκης, φανοποιείο.
Δεν θα θελα να χρησιμοποιήσω (ακόμη) επωνυμία, προσπαθώντας (δεν ξέρω για πόσο) να κρατήσω ένα επίπεδο, η μάλλον την ψυχραιμία μου.
Στο εν λόγο συνεργείο βρέθηκα μετά από σύσταση του ασφαλιστή μου, για να επισκευάσω χτύπημα εμπρός-αριστερά (προφυλακτήρας, αρ. φανάρι, αρ. φτερό κ.τ.λ.).
Ο τύπος του αυτοκινήτου είναι Mercedes-Benz B-150 και το οποίο αποκτήθηκε με πολύ κόπο.
Αφού παρέλαβα το αυτοκίνητο μου επισκευασμένο, το απόγευμα της ίδιας ημέρας διαπίστωσα ότι ο διακόπτης που κλειδώνει τα πίσω παράθυρα και ο οποίος βρίσκετε σε μία κονσόλα στην πόρτα του οδηγού, ήταν χτυπημένος, με εμφανή σημάδια και φυσικά δεν λειτουργούσε.
Σε επικοινωνία μου με τον υπεύθυνο του συνεργείου το επόμενο πρωί με καθησύχασε λέγοντας μου ότι δεν θα ‘ναι κάτι σοβαρό και ότι ίσως “τα παιδιά” του συνεργείο το χτύπησαν κατά λάθος, οπότε μου προτείνει να περάσω για να το κοιτάξει.Αφού έλεγξε το πρόβλημα μου υποσχέθηκε ότι θα το επισκευάσει κάποιος ηλεκτρολόγος ο οποίος ήταν εξωτερικός μεν αλλά στενός δέ συνεργάτης του, οπότε μπαίνω στη διαδικασία να περιμένω πότε ο ανεύθυνος θα καταφέρει να κλείσει ραντεβού με τον ηλεκτρολόγο του.
Μετά από δεκάδες τηλεφωνήματα και αναμονή 2-3 μηνών τελικά κατάφερε να μου κλείσει το επιθυμητό ραντεβού με τον κατά τ’ άλλα στενό συνεργάτη του ηλεκτρολόγο, το πόρισμα του οποίου έλεγε ότι δεν μπορούσε να επισκευαστεί μεμονωμένα ο διακόπτης και έπρεπε να αντικατασταθεί ολόκληρο το σετ, κάτι που φυσικά κόστιζε.
Όταν το πληροφορήθηκε αυτό ο φίλος μας, και ενώ αρχικά είχε αποδεχτεί την υπαιτιότητα του, ξεκίνησε να μου τα γυρνάει λέγοντας ότι δεν είναι απαραίτητα δική του ευθύνη και ότι ίσως το πρόβλημα υπήρχε και απλά εγώ προσπαθούσα να του το φορτώσω.
Παρόλα αυτά υποσχέθηκε ότι θα μου αντικαθιστούσε το διακόπτη σαν ευσυνείδητος επαγγελματίας που ήταν.
Μετά από ακόμη 2-3 μήνες συνεχόμενης κοροϊδίας και αναμονής για την ανεύρεση του ανταλλακτικού το οποίο κατά τα λεγόμενα του δεν υπήρχε ούτε καν στα κεντρικά της Mercedes είδα ότι δεν πάει άλλο και είπα να το ψάξω λιγάκι.Έτσι μετά από επικοινωνία με τις εταιρίες, Μ. Ιωαννίδης ΑΕΒΕ και ΤΑΣΤΑ-Σταϊκόπουλος ΑΕΒΕ και δίνοντας απλά τον αριθμό πλαισίου του οχήματος διαπίστωσα ότι το ανταλλακτικό ήταν άμεσα διαθέσιμο και από τις δύο εταιρίες στην τιμή των 146,57euro. Τόσο Απλό!
Όταν του μεταβίβασα τα “νέα” προσπάθησε να βγάλει τρελούς τους 2 αντιπροσώπους και ότι δεν ξέρουν τι τους γίνεται καταλήγοντας ότι τελικά δεν φέρει καμία ευθύνη και ότι απλά προσπαθούσε να βοηθήσει. Ότι καταλάβατε, καταλάβατε!!!
Ξέχασα νωρίτερα να αναφέρω ότι σε 2 επισκέψεις μου στο συνεργείο κατά το διάστημα της επισκευής, μου έκανε εντύπωση ότι όλα τα παράθυρα του αυτοκινήτου ήταν τελείως κατεβασμένα και μάλιστα σε στιγμές που δεν υπήρχε καμία εργασία σε εξέλιξη. Λεπτομέρεια θα μου πείτε!
Το πρόβλημα μου είναι, πως μπορώ να απαιτήσω διόρθωση της ζημιάς από το συνεργείο,
από την στιγμή που δεν μπορώ να το αποδείξω.Αυτά τα ολίγα με τον απατεώνα-επαγγελματία.
Καλό απόγευμα.
-
παρε τους φιλους σου και καντε του το μαγαζι καλοκαιρινο
-
συμφωνω σπαστε το.τεοιοι μαστορες και γραναζηδες δεν τους θελουμε.πεστα και στην ασφαλιστικη σου και αλλαξε εταιρεια.
-
Μπορει να ειναι τραβηγμενο απο τα μαλλια αλλα σε πολλές αντιπροσωπειες οταν μπαινει ενα αυτοκινητο συμπληρωνουν ενα χαρτι πο υλεει τι 'ατελειες' εχει ωστε ΑΚΡΙΒΩΣ να μην τις χρεωνονται..
Αν φτιαχτηκε τετοιο χαρτι απο αυτους με καμια επισυμανση θεωρητικά σημαινει οτι το παρελαβαν οκ... ( περαν της ζημιας βεβαιως)
Τωρα θα μου πεις.... ολα αυτα αξιζουν 146 ευρω???
οχι
δικηγοροι κ.λ.π. αξιζουν ΠΟΛΛΑ περισσώτερα..
Θα μου εις γιατι τα 146 ειναι λιγα?? Φυσικά και οχι..
Απλά θα μπλεξεις σε ενα κυκεωνα διαδικασιων που θα σου στοιχισιυν περισσότερα ΑΝ δικαιωθεις ( που το λες κι ο ιδιος..)
η δυσφημιση του ( γιατι ο 'βλαξ' αν σου αλλαζε τον διακοπτη, για 146 ευρω θα τον ειχες κανει θεο σε ολα τα φορουμ δηλ πολλαπλασια του κοστους του η αξια της διαφημησης που θα του εκανες...) σε φιλους και γνωστους θα ειναι 'μεγαλυτερης αξιας'..
απλά εχε το νου σου και ΠΩΣ θα το κανεις...
γιατι μπορει να σου γυρισει μπουμερανγκ μη μηνηση για δυσφημησηΑ! λυσεις τυπου 'σπαστα' μακρυα... περαν του ανηθικου του πραγματος αν ΤΩΡΑ παθει κατι το μαγαζι του....... καταλαβαινεις
-
Παλικάρια, ευχαριστώ για τις απαντήσεις!
Η πρώτη εικόνα που μου ήρθε στο μυαλό, ήταν να του το κάνω καλοκαιρινό, αλλά δεν λέει, και οι λόγοι είναι απλοί:
1ον Καταρχήν δεν θα το ευχαριστηθώ γιατί δεν θα ξέρει ποιος του το ‘κανε.
2ον Η ζημιά θα παραμείνει.
3ον Επειδή ο τύπος αποδείχτηκε Καραγκιόζης (χωρίς να ‘χω τίποτα με τον λαϊκό ήρωα) δεν θα έφτανα με τίποτα σε τέτοιες λύσεις και πρακτικές.Φίλε Fokion ούτε κατά διάνοια τέτοια χαρτιά και πολυτέλειες. Εδώ ο τύπος σου λέω ήταν μπακάλης.
Όσο για τα 146 euro σίγουρα θα έβγαζε πολύ περισσότερα από μένα, γιατί είμαι από τους ανθρώπους που διαφημίζουν και υποστηρίζουν σωστές συμπεριφορές και ευσυνείδητους επαγγελματίες.
Φυσικά από ‘δω και πέρα θα του κοστίσει πολλαπλάσια, επειδή αποδείχτηκε πραγματικά “βλαξ” όπως χαρακτηριστικά είπες.Όσο για το πώς θα κινηθώ από δω και πέρα, ήδη έχουν ξεκινήσει διαδικασίες.
Επικοινωνία με ΙΝΚΑ, ΚΕΠΚΑ, και φίλο δικηγόρο για νομικές συμβουλές.
Επίσης μου είπαν από ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ να μιλήσω με το νομικό τους τμήμα για να το κοιτάξουν. Φυσικά αν δεν το κοιτάξουν αυτοί θα χάσουν άμεσα 3 συμβόλαια με μικτή ασφάλιση, δηλαδή αρκετά λεφτά κάθε χρόνο.
Από ‘κει και πέρα σε συνεργασία με δικηγόρο ξεκινάει μια διαδικασία δημοσιοποίησης του θέματος με επιστολές σε ειδικό τύπο, forums, κ.τ.λ. κ.τ.λ. και φυσικά με διευθύνσεις και ονόματα.Αυτά προς το παρόν.
Ούτως η άλλως θα αναφέρω στο forum τυχών εξελίξεις, και ίσως έτσι με την σειρά μου δώσω ιδέες σε ανθρώπους που αντιμετώπισαν παρόμοια προβλήματα.
Καλό απόγευμα…
-
Μπορείς να αποδείξεις ότι ο διακόπτης λειτουργούσε όταν του παρέδωσες το αυτοκίνητο;
-
Για αυτό όταν παραδίδουμε ή παραλαμβάνουμε το αυτοκίνητο τσεκάρουμε τουλάχιστον τα βασικά.
-
Είναι αυτονόητο drdino πως τώρα δεν μπορώ να αποδείξω ότι ο διακόπτης λειτουργούσε πριν το παραδώσω.
Αυτό τι σημαίνει όμως φίλε, ότι κάνουμε ζημιές από απροσεξία και αν δεν το δει στην παραλαβή ο πελάτης, τότε να πάει να γαμ..εί;Elteo έχεις δίκιο για το τσεκάρισμα, αλλά το αυτοκίνητο το παρέλαβε η γυναίκα μου την οποία σχεδόν “πέταξε” εκτός συνεργείου γιατί βιαζόταν να βάλει άλλα αυτοκίνητα μέσα.
Τώρα που το σκέφτομαι, είναι λίγο ύποπτο αυτό.
Επίσης, την προηγούμενη είχα δει το αυτοκίνητο σχεδόν τελειωμένο αλλά δεν είχα την ευχέρεια να μπω μέσα και να αρχίσω να ψάχνω λεπτομέρειες. -
DrDino σιγουρα οτι δεν μπορει να αποξειξει οτι ο διακοπτης δουλευε ειτε σε εμας ειτε αλλου δεν αναιρει την πιθανοτητα οντως να ειναι ετσι...
Η λογική αυτη δεν ειναι κατι που δεν εχουμε συναντησει ετσι δεν ειναι? και σιγουρα ολοι μας εχουμε ενα παραδειγμα τετοιας συμπεριφοράς.
Πχ. εμενα για να αλλαξουν τον ιμαντα του εκεντροφορου μου εσπασαν το ψηγειο νερου οταν πηγαν να βγαλουν το κολλάρο
Η αντιδραση ηταν 'ετσι το εφερα'.... -
Θέλει να πας χωρίς 'εσείς' 'σας' κτλ το χάλασες, θα πληρώσεις και επειδή είμαι καλό παιδί μπορώ να πάω στα μεταχειρισμένα και να βρω ένα τζιτζί διακόπτη στη μισή τιμή, άντε σου γλίτωσα και ένα 60άρι... εάν δεν το αναλάβει πολύ απλά λες ότι θα τον κάνεις βούκινο και ότι προκύψει!
Όπως και νάχει, άλλαξε τον με ένα διακόπτη από μεταχειρισμένα (Γεωργιάδης, Καλφόπουλος, Κιοσές κλτ) και θα τη βρεις την άκρη! Εάν δεν προσέχεις για την επόμενη φορά!
Μπορείς να ανεβάσεις φωτό του διακόπτη;
Η γνωστή τακτική:…”Νίπτω τας χείρας μου”