Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ k11 η k11c
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ k11 η k11c
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    2
    5
    32
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dexter last edited by

      Ρε παιδια τι εχετε να πειτε για το micra (το παλιο μοντελο) γενικα βγαζει ζημιες καιει εχει ακριβο σερβις εντυπωσεις απο καποιον που το εχει γενικα ειναι καλο αμαξακι κατι που θα επρεπε να ξερω κτλ για μια γρηγορη εκοδοση που εχω ακουσει ξερετε πια ειναι και αν αξιζει και ποσο καιει ευχαρηστω εκ των προτερων

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dexter last edited by

        Ρε παιδια τι εχετε να πειτε για το micra (το παλιο μοντελο) γενικα βγαζει ζημιες καιει εχει ακριβο σερβις εντυπωσεις απο καποιον που το εχει γενικα ειναι καλο αμαξακι κατι που θα επρεπε να ξερω κτλ για μια γρηγορη εκοδοση που εχω ακουσει ξερετε πια ειναι και αν αξιζει και ποσο καιει ευχαρηστω εκ των προτερων

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dexter last edited by

          Ρε παιδια τι εχετε να πειτε για το micra (το παλιο μοντελο) γενικα βγαζει ζημιες καιει εχει ακριβο σερβις εντυπωσεις απο καποιον που το εχει γενικα ειναι καλο αμαξακι κατι που θα επρεπε να ξερω κτλ για μια γρηγορη εκοδοση που εχω ακουσει ξερετε πια ειναι και αν αξιζει και ποσο καιει ευχαρηστω εκ των προτερων

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            cosneo last edited by

            Προφανώς αναφέρεσαι στο Micra 1,3 Challenge. Eλληνική μετατροπή απο τον Θεοχαράκη κάπου στα τέλη της 10ετίας των 90ies. Συμμετείχε και σε αγώνες εννιαίου.
            Γενικά το Κ11 είναι απροβλημάτιστο μηχανικά. Το 1000άρι με τα 55 άλογα παραήταν νευρικό, πολύ οικονομικό και απροβλημάτιστο αλλά ατσούμπαλο στην συμπεριφορά του ενώ πλέον μετά απο τόσα χρόνια με βιώνοντας τις κακουχίες της ζωής ... τρίζει ακόμα και σταματημένο.
            Πρόσφατα οδήγησα το Κ11 f/l χιλιάρι επίσης με κάποια καλύτερα υλικά μέσα, ίδια ανάρτηση και ... a/c! Υδραυλικό τιμόνι ουτε λόγος και οι επιτόπιες στροφές ... προπόνηση στην άρση βαρών.
            Το Challenge απέδιδε -αν θυμαμαι καλά- περίπου 100 άλογα στα 1300 κυβικά, παραήταν σφιχτό και είχε και κάποια μηχανικά πειράγματα.
            10 χρόνια πριν θα το πρότεινα ανεπιφύλακτα. Τωρα όμως ... για όνομα!
            Αλλά αποφάσισε τι ακριβώς θέλεις διότι ... από BMW 3άρα Cabrio και MX5 στο Micra ... και κάπου αναμεσα στο χάος!

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • D
              dexter last edited by

              απλα το micra ειναι για εμενα και το αλλο θεμα το εχει ανηξει ενας φιλος μου που του εχω δωσει τους κωδικους μου για αυτο το λογο... για το 1300 το απλο (οχι το challenge) πια η γνωμη σου... καει πολυ??? και το βγαζει και 1400 που ομως πληρωνει τελοι για 1300 ισχυει???

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • C
                cosneo last edited by

                Ούτε καν τα θυμάμαι. Το 1000άρι έχω με τα απολύτως βασικά! Να μου το χαρίζαν τώρα δεν θα το παιρνα!
                Δες κάτι πιο σύγχρονο. Γενικά πάντως και το Κ11 και το επόμενο Κ12 δεν καίνε.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr