-
Καλησπέρα! είμαι νεα στο φόρουμ και μάλλον χρειάζομαι την βοήθειά σας!
πρώτον γιατι δεν ξέρω αν κάνω το quote σωστά και
δεύτερον γιατί χρειάζομαι αν αγοράσω αυτοκίνητο αλλά είμαι ψιλοάσχετη από οχήματα...
θα κάνετε μια καλή πράξη??? -
δεύτερον γιατί χρειάζομαι αν αγοράσω αυτοκίνητο αλλά είμαι ψιλοάσχετη από οχήματα...
Όταν λες καλή πράξη...;
-
βασικα να μου πειτε γνωμες για καινουρια αυτοκίνητα... ζητάω πολλά?
-
Ε πες μας και συ λίγα πράγματα. Τι μέγεθος θέλεις, τι χρήση θα κάνεις, τυχόν χρηματικό όριο κλπ.
-
λοιπόν δουλεύω μέσα στην πόλη περισσότερο οπότε ένα μικρό και οικονομικό αυτοκίνητο θα με κάλυπτε. Όμως επειδη είμαι λίγο ταξιδιάρα ψυχή και λίγο φαν της ταχύτητας θα ήθελα το αμαξάκι μου να με πηγαίνει και εκδρομές μεγάλων αποστάσεων χωρίς να αγκομαχάει ή να το παίρνει ο αέρας στην εθνική.
Η απάντηση των φίλων μου είναι ότι δεν ξέρω τι θέλω... κι έχουν δίκιο αλλά δε με βοηθάει... μήπως μπορείτε εσεις να βοηθήσετε?
εχω δει καποια μοντέλα που ξεχώρησα αλλά δεν έχουν κ μεγάλη σχέση μεταξυ τους... να τα παραθέσω? -
Για πες να δούμε
Χρήματα;
-
δε θέλω να ανέβει πάνω από 12000 γιατί θα δυσκολευτω να το ξεχρεώσω...
-
Κανένα Renault Twingo ;
-
Αυτό θα λεγα και γω, Twingo με τον tce?
-
Καλο Καλυτερα με τον ατμοσφαιρικο στη full εκδοση. Αν παλι θες 5θυρο, nissan micra σε μαυρο και εισαι οκ.
-
βασικά εχω δει το hyundai i20 5Θ 1.2, chevrolet spark 1.0, nissan micra 5Θ 1.2, renault twingo .... και άλλα ... έχω χαθεί
-
για το hyundai i20 5Θ 1.2 τι λέτε? μπορώ να το εμπιστευτώ σε θέματα ασφάλειας?????
-
Επιμένω Twingo...
-
Θέλεις 5θυρο αν κατάλαβα καλά, ε;
-
έτσι έλεγα για περισσότερη άνεση. αν και το προπολεμικο 3θ twingo που οδηγω τωρα με έχει βγάλει ασπροπρόσωπη.... βέβαι το είχα πάρει μεταχειρισμενο κι εχω πληρωσει τα διπλα στο σερβις...
-
Σαν να ήξερα οτι εχεις ήδη Twingo και να στο πρότεινα
-
καλώς παιδιά ευχαριστώ πολύ!!!!
καλό σας βράδυ! καλή συνέχεια! -
Ο χρήστης Thάnos έγραψε: