-
καλησπερα!
εδω και λιγο καιρο σκεφτομαι την αγορα του παραπανω αυτοκινητου!
εχω καποιες αποριες και θελω αν μπορουν καποιοι κατοχοι ή γνωστες να με βοηθησουν πανω στο θεμα!
αρχικα πρωτη μου σκεψη ειναι το θεμα της καταναλωσης!
ακουγονται πολλες αποψεις για την καταναλωση του..απο 6,6(κατασκευστη) μεχρι και 12
αυτες οι διαφορες ειναι χαοτικες και θελω να βγαλω ενα συμπερασμα
επειτα θελω να ξερω αν δημιουργει προβληματα γενικα σαν αμαξι!
δεν εχω σκοπο να του πινω το αιμα απλα θελω να εχω ενα αμαξι λιγο σβελτο για ολες τις περιστασεις.παιζει και το GP sporting στο μυαλο μου με τις ιδιες αποριες αντιστοιχα οπως και στο t-jet..περι καταναλωσης και προβληματων!
να προσθεσω οτι ειχα πιο παλια ibiza fr και τωρα smart...
το fr ηταν ασυμφορο και το smart τελικα δεν ειναι και τπτ φοβερο απο θεμα καταναλωσης (γυρω στο 7.2-7.5) παιζω...
απλα τα θεωρω πολλα γνωριζοντας οτι απλα τα γκαζια του ειναι σαν παπακι..
θεωρω πιο σωστο να καταναλωνω και 1-1.5 λιτρο παραπανω αρκει να εχω ενα ολοκληρωμενο αμαξι..
ευχαριστω! -
καλησπερα!
εδω και λιγο καιρο σκεφτομαι την αγορα του παραπανω αυτοκινητου!
εχω καποιες αποριες και θελω αν μπορουν καποιοι κατοχοι ή γνωστες να με βοηθησουν πανω στο θεμα!
αρχικα πρωτη μου σκεψη ειναι το θεμα της καταναλωσης!
ακουγονται πολλες αποψεις για την καταναλωση του..απο 6,6(κατασκευστη) μεχρι και 12
αυτες οι διαφορες ειναι χαοτικες και θελω να βγαλω ενα συμπερασμα
επειτα θελω να ξερω αν δημιουργει προβληματα γενικα σαν αμαξι!
δεν εχω σκοπο να του πινω το αιμα απλα θελω να εχω ενα αμαξι λιγο σβελτο για ολες τις περιστασεις.παιζει και το GP sporting στο μυαλο μου με τις ιδιες αποριες αντιστοιχα οπως και στο t-jet..περι καταναλωσης και προβληματων!
να προσθεσω οτι ειχα πιο παλια ibiza fr και τωρα smart...
το fr ηταν ασυμφορο και το smart τελικα δεν ειναι και τπτ φοβερο απο θεμα καταναλωσης (γυρω στο 7.2-7.5) παιζω...
απλα τα θεωρω πολλα γνωριζοντας οτι απλα τα γκαζια του ειναι σαν παπακι..
θεωρω πιο σωστο να καταναλωνω και 1-1.5 λιτρο παραπανω αρκει να εχω ενα ολοκληρωμενο αμαξι..
ευχαριστω! -
καλησπερα!
εδω και λιγο καιρο σκεφτομαι την αγορα του παραπανω αυτοκινητου!
εχω καποιες αποριες και θελω αν μπορουν καποιοι κατοχοι ή γνωστες να με βοηθησουν πανω στο θεμα!
αρχικα πρωτη μου σκεψη ειναι το θεμα της καταναλωσης!
ακουγονται πολλες αποψεις για την καταναλωση του..απο 6,6(κατασκευστη) μεχρι και 12
αυτες οι διαφορες ειναι χαοτικες και θελω να βγαλω ενα συμπερασμα
επειτα θελω να ξερω αν δημιουργει προβληματα γενικα σαν αμαξι!
δεν εχω σκοπο να του πινω το αιμα απλα θελω να εχω ενα αμαξι λιγο σβελτο για ολες τις περιστασεις.παιζει και το GP sporting στο μυαλο μου με τις ιδιες αποριες αντιστοιχα οπως και στο t-jet..περι καταναλωσης και προβληματων!
να προσθεσω οτι ειχα πιο παλια ibiza fr και τωρα smart...
το fr ηταν ασυμφορο και το smart τελικα δεν ειναι και τπτ φοβερο απο θεμα καταναλωσης (γυρω στο 7.2-7.5) παιζω...
απλα τα θεωρω πολλα γνωριζοντας οτι απλα τα γκαζια του ειναι σαν παπακι..
θεωρω πιο σωστο να καταναλωνω και 1-1.5 λιτρο παραπανω αρκει να εχω ενα ολοκληρωμενο αμαξι..
ευχαριστω! -
Ο χρήστης filips έγραψε:
ακουγονται πολλες αποψεις για την καταναλωση του..απο 6,6(κατασκευστη) μεχρι και 12
αυτες οι διαφορες ειναι χαοτικες και θελω να βγαλω ενα συμπερασματετοιες διαφορες φιλε μου ειναι αρκετα συνηθισμενες σε ενα αυτοκινητο με τουρμπο
αν το πηγαινεις χαλαρα μπορει να ειναι πολυ οικονομικο και αν το λιωσεις μπορει να καψει τα κερατα του , οποτε αυτο τουλαχιστον μη σε παραξενευει
απο τη στιγμη μαλιστα που ειχες τουρμπο απορω πώς και δεν το ειχες προσεξει
-
Πριν 2 χρονάκια που είχα για ένα ΣΚ ένα GP 120hp θυμάμαι κατανάλωση γύρω στο 9-9,5λτ με πολύ σβέλτη οδήγηση. Κατά τα άλλα πρόκειται για πολύ αξιόπιστο αυτοκινητάκι που τα κάνει όλα (και ταξίδι άνετα και πόλη) και συμφέρει(?), ανάλογα βέβαια και το δεξί πόδι του οδηγού...
-
Εγώ θα σου πω για την κατανάλωση.Το 10ρι σε 120 αλογα τούρμπο με πίεση ,φαίνεται απλά καλό.Αν όμως θες οποσδήποτε το φιατ ,ξέχνα τις καταναλώσεις του .Ενα τούρμπο δεν θέλει οικονομίες.Αυτό πρέπει να το ξέρεις.
-
ειχα τουρμπο και ξερω οντως οτι αν το πατας καιει..εγω αυτο που ρωταω ειναι σε χαλαρη οδηγηση ποσο καιει..το ιμπιζα μεσα στην πολη δεν μπορουσα να το ριξω κατω απο 11 σε χαλαρη οδηγηση...αν ειναι και το πουντο να καιει τοσο θεωρω πως δεν αξιζει...ιταλο δεν θελω ντε και καλα απλα μου αρεσει εμφανισιακα σαν αμαξακι(αυτο με τις 17αρες).το τζετ το λεω σε σχεση με το σπορτινγκ καθαρα και μονο για να υπαρχει μια εχτρα δυναμη που δεν θα την βρω στο σπορτινγκ..απο εκει και περα αν εχουν μεγαλη διαφορα στην καταναλωση (κυριως στην χαλαρη οδηγηση) θα προτιμησω σπορτινγκ..αυτη ειναι και η βοηθεια που ζητω.αν πχ το τζετ σε χαλαρη οδηγηση καιαει κανα 10αρι και το σπορτινγκ 7.5-8 προτειμω σπορτινγκ..αν ομως το τζετ παει γυρω ατα 8.5 σιγουρα τοτε αξιζει..σε γκαζια εις γνωση μου θα καιω παραπανω και στις δυο περιπτωσεις
-
Καμιά σχέση.Το t jet καιει μεση γυρω στο 6 κατι .Ξέχασε το σεατ.
-
Για μιτο 135 με 1500χιλ , μπορω να πω πως υπαρχει αρκετη διαφορα μεταξυ multiair k. t. get. Οσον αφορα την καταναλωση, εχω 7.2λιτ. στο N. ΚΑΙ 9.4 για D. Τωρα για το οτι ειδα χθες το βραδυ στη εθνικη Οινοφυτα, 220 φορτωμενος, κυνηγωντας ενα 159 tbi s.w , για πλακα!!!! Να σημειωσω την κατοχη μιας 159 2.2.s.w!!! Θα σου προτεινα να πας και να ζητησεις απο τα πισω.....δεν θα χασεις!!
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Καμιά σχέση.Το t jet καιει μεση γυρω στο 6 κατι .Ξέχασε το σεατ.καλα αν ειναι 6 δςεν το συζητω...ειναι καλυτερα και απο το σμαρτ...αλλα το 6 μηπως ειναι σε εθνικες οδους με 5η και στεθερες ταχυτητες?
γτ εγω το χρησημοποιω κατα 90% μεσα στην πολη....
εγω και 8.5 να εχω μεση (αλλα πραγματικη!) καταναλωση ειμαι υπερευχαριστημενος -
Ο χρήστης ΦΙΛΑΡΕΤΟΣ έγραψε:
Για μιτο 135 με 1500χιλ , μπορω να πω πως υπαρχει αρκετη διαφορα μεταξυ multiair k. t. get. Οσον αφορα την καταναλωση, εχω 7.2λιτ. στο N. ΚΑΙ 9.4 για D. Τωρα για το οτι ειδα χθες το βραδυ στη εθνικη Οινοφυτα, 220 φορτωμενος, κυνηγωντας ενα 159 tbi s.w , για πλακα!!!! Να σημειωσω την κατοχη μιας 159 2.2.s.w!!! Θα σου προτεινα να πας και να ζητησεις απο τα πισω.....δεν θα χασεις!!- εννοεις οτι το τζετ με τα 120 θα ειναι πολυ παραπανω απο 7.2?
- δεν το επιασα καθολου το τελευταιο!λολ..για explain αν μπορεις σε παρακαλω!!!!!
-
με τα ίδια λεφτά παίρνεις 207 rallye, που ειναι παντού καλύτερο
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
με τα ίδια λεφτά παίρνεις 207 rallye, που ειναι παντού καλύτερομεταχειρισμενο για κανεναν λογο..γτ τετοιο ψαχνω!τα GP ειναι πολυ πιο κατω απο τα 207...
συν οτι το ενα ειναι ειναι 1,4 με 120 και το αλλο 1.6 με 150
αρκετη η διαφορα και σε θεμα επιδοσεων και σε θεμα συντηρησης και σε θεμα καταναλωσης με βαση τα λεγομενα των πιο πανω παιδιων! -
Ο χρήστης filips έγραψε:
Για μιτο 135 με 1500χιλ , μπορω να πω πως υπαρχει αρκετη διαφορα μεταξυ multiair k. t. get. Οσον αφορα την καταναλωση, εχω 7.2λιτ. στο N. ΚΑΙ 9.4 για D. Τωρα για το οτι ειδα χθες το βραδυ στη εθνικη Οινοφυτα, 220 φορτωμενος, κυνηγωντας ενα 159 tbi s.w , για πλακα!!!! Να σημειωσω την κατοχη μιας 159 2.2.s.w!!! Θα σου προτεινα να πας και να ζητησεις απο τα πισω.....δεν θα χασεις!!
- εννοεις οτι το τζετ με τα 120 θα ειναι πολυ παραπανω απο 7.2?
- δεν το επιασα καθολου το τελευταιο!λολ..για explain αν μπορεις σε παρακαλω!!!!!
ΝΑΙ. ουτως η αλλως. μην προτιμησεις το 120 απ' τον multiair ,ειναι τελος εποχης. Καυσαερια. τελη , καταναλωση, αλλη καμπυλη ροπης και ιπποδυναμης. Οτι αφορα το 2ο κοματι, πηγαινε και ζητησε απο τα στοκαρισμενα, να επιμεινεις!!Δες και μιτο μερια, θα εκπλαγεις !!
-
στοκαρισμενα για τζετ 120αρια εννοεις?τι διαφορες εχουν τα στοκ?
εγω παντως αναφερομαι σε μεταχειρισμενα!!!
οποτε αυτοματα τα μιτο και μυλτιαιρ ερχονται πολυ ακριβα!υγ.μα καλα τοση διαφορα στην καταναλωση το 120 με το 135αρι?
ειναι που ειναι 15 αλογα λιγοτερα καιει και πολυ παραπανω?
μηπως τα τζετ δεν ειναι και τπτ περιεργο απο θεμα τεχνολογιας οπως tsi, multiair klp και ειναι ενα απλο μοτερακι με τουρμπο? -
Προφανώς και τα tjet δεν διαθέτουν και τίποτα σπουδαίο από άποψη τεχνολογίας και μάλλον εκεί οφείλεται και η πολύ καλή αξιοπιστία τους. Βασίζεται στο αρκετά παλιό μοτέρ σειράς Fire που φοράνε διαχρονικά τα Punto και πολλά άλλα του ομίλου. Το 120αρι πάντως είναι super μοτεράκι για αυτοκίνητα όπως το Grande Punto και οι καταναλώσεις του είναι απολύτως λογικές. Χαντακώνεται λίγο από το 5αρι κιβώτιο αλλά οι επιδόσεις είναι αξιολογότατες.
-
ναι σαφως και ειναι πολυ αξιολογο αυτοκινητο...δεν ειναι ουτε αργο για να πεις οτι σε ενοχλει αλλα ουτε και βολιδα...ειναι στην χρυση τομη θεωρω για εναν που δεν κανει κοντρες αλλα θελει λιγο την ροπουλα του κλπ κλπ!
το θεμα ειναι να αξιζει τα 120 αλογα για την καταναλωση και να μην καιει σαν 16αρι τουρμπο -
Εμπειρία ταξιδιού με tjet και Μultair.
Τρίκαλα - Βόλος , Punto Evo Multiair135 - Bravo tjet 150 Sport. Ταξίδεψαν και μ αυτή τη σειρά μάλιστα. Μέση κατανάλωση αντίστοιχα 7,9l/100km και 7,5l/100km.Προφανώς το Bravo αν και βαρύτερο ευνοήθηκε από το 6αρι κιβώτιο.Ταχύτητες στο δρόμο λογικές (ΜΩΤ 97km/h).
Καλές επιταχύνσεις το Punto. -
λιγοτερο το τζετ το 150αρι απο το μουλτιαιρ το 135αρι?
δλδ το τζετ το 120 θα παιζει παρακατω?
σιγουρο αυτο? -
Είναι σχετικά αυτά τα πράγματα φίλε μου. Δεν είναι απόλυτα. Γενικώς πάντως με το 120αρι όσο και να το λιώσεις είναι αδύνατο να δεις πάνω από 9-9,5λτ. Συνήθως γύρω στο 8-8,5 θα παίζει με αρκετή αστική κυκλοφορία.
fiat GP t-jet μεταχειρισμενο αποριες