Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    fiat GP t-jet μεταχειρισμενο αποριες
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. fiat GP t-jet μεταχειρισμενο αποριες
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    93
    534
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      filips last edited by

      καλησπερα!
      εδω και λιγο καιρο σκεφτομαι την αγορα του παραπανω αυτοκινητου!
      εχω καποιες αποριες και θελω αν μπορουν καποιοι κατοχοι ή γνωστες να με βοηθησουν πανω στο θεμα!
      αρχικα πρωτη μου σκεψη ειναι το θεμα της καταναλωσης!
      ακουγονται πολλες αποψεις για την καταναλωση του..απο 6,6(κατασκευστη) μεχρι και 12
      αυτες οι διαφορες ειναι χαοτικες και θελω να βγαλω ενα συμπερασμα
      επειτα θελω να ξερω αν δημιουργει προβληματα γενικα σαν αμαξι!
      δεν εχω σκοπο να του πινω το αιμα απλα θελω να εχω ενα αμαξι λιγο σβελτο για ολες τις περιστασεις.

      παιζει και το GP sporting στο μυαλο μου με τις ιδιες αποριες αντιστοιχα οπως και στο t-jet..περι καταναλωσης και προβληματων!

      να προσθεσω οτι ειχα πιο παλια ibiza fr και τωρα smart...
      το fr ηταν ασυμφορο και το smart τελικα δεν ειναι και τπτ φοβερο απο θεμα καταναλωσης (γυρω στο 7.2-7.5) παιζω...
      απλα τα θεωρω πολλα γνωριζοντας οτι απλα τα γκαζια του ειναι σαν παπακι..
      θεωρω πιο σωστο να καταναλωνω και 1-1.5 λιτρο παραπανω αρκει να εχω ενα ολοκληρωμενο αμαξι..
      ευχαριστω!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • F
        filips last edited by

        καλησπερα!
        εδω και λιγο καιρο σκεφτομαι την αγορα του παραπανω αυτοκινητου!
        εχω καποιες αποριες και θελω αν μπορουν καποιοι κατοχοι ή γνωστες να με βοηθησουν πανω στο θεμα!
        αρχικα πρωτη μου σκεψη ειναι το θεμα της καταναλωσης!
        ακουγονται πολλες αποψεις για την καταναλωση του..απο 6,6(κατασκευστη) μεχρι και 12
        αυτες οι διαφορες ειναι χαοτικες και θελω να βγαλω ενα συμπερασμα
        επειτα θελω να ξερω αν δημιουργει προβληματα γενικα σαν αμαξι!
        δεν εχω σκοπο να του πινω το αιμα απλα θελω να εχω ενα αμαξι λιγο σβελτο για ολες τις περιστασεις.

        παιζει και το GP sporting στο μυαλο μου με τις ιδιες αποριες αντιστοιχα οπως και στο t-jet..περι καταναλωσης και προβληματων!

        να προσθεσω οτι ειχα πιο παλια ibiza fr και τωρα smart...
        το fr ηταν ασυμφορο και το smart τελικα δεν ειναι και τπτ φοβερο απο θεμα καταναλωσης (γυρω στο 7.2-7.5) παιζω...
        απλα τα θεωρω πολλα γνωριζοντας οτι απλα τα γκαζια του ειναι σαν παπακι..
        θεωρω πιο σωστο να καταναλωνω και 1-1.5 λιτρο παραπανω αρκει να εχω ενα ολοκληρωμενο αμαξι..
        ευχαριστω!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          filips last edited by

          καλησπερα!
          εδω και λιγο καιρο σκεφτομαι την αγορα του παραπανω αυτοκινητου!
          εχω καποιες αποριες και θελω αν μπορουν καποιοι κατοχοι ή γνωστες να με βοηθησουν πανω στο θεμα!
          αρχικα πρωτη μου σκεψη ειναι το θεμα της καταναλωσης!
          ακουγονται πολλες αποψεις για την καταναλωση του..απο 6,6(κατασκευστη) μεχρι και 12
          αυτες οι διαφορες ειναι χαοτικες και θελω να βγαλω ενα συμπερασμα
          επειτα θελω να ξερω αν δημιουργει προβληματα γενικα σαν αμαξι!
          δεν εχω σκοπο να του πινω το αιμα απλα θελω να εχω ενα αμαξι λιγο σβελτο για ολες τις περιστασεις.

          παιζει και το GP sporting στο μυαλο μου με τις ιδιες αποριες αντιστοιχα οπως και στο t-jet..περι καταναλωσης και προβληματων!

          να προσθεσω οτι ειχα πιο παλια ibiza fr και τωρα smart...
          το fr ηταν ασυμφορο και το smart τελικα δεν ειναι και τπτ φοβερο απο θεμα καταναλωσης (γυρω στο 7.2-7.5) παιζω...
          απλα τα θεωρω πολλα γνωριζοντας οτι απλα τα γκαζια του ειναι σαν παπακι..
          θεωρω πιο σωστο να καταναλωνω και 1-1.5 λιτρο παραπανω αρκει να εχω ενα ολοκληρωμενο αμαξι..
          ευχαριστω!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • Q
            qsisvts last edited by

            Ο χρήστης filips έγραψε:

            ακουγονται πολλες αποψεις για την καταναλωση του..απο 6,6(κατασκευστη) μεχρι και 12
            αυτες οι διαφορες ειναι χαοτικες και θελω να βγαλω ενα συμπερασμα

            τετοιες διαφορες φιλε μου ειναι αρκετα συνηθισμενες σε ενα αυτοκινητο με τουρμπο

            αν το πηγαινεις χαλαρα μπορει να ειναι πολυ οικονομικο και αν το λιωσεις μπορει να καψει τα κερατα του , οποτε αυτο τουλαχιστον μη σε παραξενευει

            απο τη στιγμη μαλιστα που ειχες τουρμπο απορω πώς και δεν το ειχες προσεξει

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              stefan147 last edited by

              Πριν 2 χρονάκια που είχα για ένα ΣΚ ένα GP 120hp θυμάμαι κατανάλωση γύρω στο 9-9,5λτ με πολύ σβέλτη οδήγηση. Κατά τα άλλα πρόκειται για πολύ αξιόπιστο αυτοκινητάκι που τα κάνει όλα (και ταξίδι άνετα και πόλη) και συμφέρει(?), ανάλογα βέβαια και το δεξί πόδι του οδηγού...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                coupeas last edited by

                Εγώ θα σου πω για την κατανάλωση.Το 10ρι σε 120 αλογα τούρμπο με πίεση ,φαίνεται απλά καλό.Αν όμως θες οποσδήποτε το φιατ ,ξέχνα τις καταναλώσεις του .Ενα τούρμπο δεν θέλει οικονομίες.Αυτό πρέπει να το ξέρεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • F
                  filips last edited by

                  ειχα τουρμπο και ξερω οντως οτι αν το πατας καιει..εγω αυτο που ρωταω ειναι σε χαλαρη οδηγηση ποσο καιει..το ιμπιζα μεσα στην πολη δεν μπορουσα να το ριξω κατω απο 11 σε χαλαρη οδηγηση...αν ειναι και το πουντο να καιει τοσο θεωρω πως δεν αξιζει...ιταλο δεν θελω ντε και καλα απλα μου αρεσει εμφανισιακα σαν αμαξακι(αυτο με τις 17αρες).το τζετ το λεω σε σχεση με το σπορτινγκ καθαρα και μονο για να υπαρχει μια εχτρα δυναμη που δεν θα την βρω στο σπορτινγκ..απο εκει και περα αν εχουν μεγαλη διαφορα στην καταναλωση (κυριως στην χαλαρη οδηγηση) θα προτιμησω σπορτινγκ..αυτη ειναι και η βοηθεια που ζητω.αν πχ το τζετ σε χαλαρη οδηγηση καιαει κανα 10αρι και το σπορτινγκ 7.5-8 προτειμω σπορτινγκ..αν ομως το τζετ παει γυρω ατα 8.5 σιγουρα τοτε αξιζει..σε γκαζια εις γνωση μου θα καιω παραπανω και στις δυο περιπτωσεις

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    coupeas last edited by

                    Καμιά σχέση.Το t jet καιει μεση γυρω στο 6 κατι .Ξέχασε το σεατ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      filaretos last edited by

                      Για μιτο 135 με 1500χιλ , μπορω να πω πως υπαρχει αρκετη διαφορα μεταξυ multiair k. t. get. Οσον αφορα την καταναλωση, εχω 7.2λιτ. στο N. ΚΑΙ 9.4 για D. Τωρα για το οτι ειδα χθες το βραδυ στη εθνικη Οινοφυτα, 220 φορτωμενος, κυνηγωντας ενα 159 tbi s.w , για πλακα!!!! Να σημειωσω την κατοχη μιας 159 2.2.s.w!!! Θα σου προτεινα να πας και να ζητησεις απο τα πισω.....δεν θα χασεις!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        filips last edited by

                        Ο χρήστης coupeas έγραψε:
                        Καμιά σχέση.Το t jet καιει μεση γυρω στο 6 κατι .Ξέχασε το σεατ.

                        καλα αν ειναι 6 δςεν το συζητω...ειναι καλυτερα και απο το σμαρτ...αλλα το 6 μηπως ειναι σε εθνικες οδους με 5η και στεθερες ταχυτητες?
                        γτ εγω το χρησημοποιω κατα 90% μεσα στην πολη....
                        εγω και 8.5 να εχω μεση (αλλα πραγματικη!) καταναλωση ειμαι υπερευχαριστημενος

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • F
                          filips last edited by

                          Ο χρήστης ΦΙΛΑΡΕΤΟΣ έγραψε:
                          Για μιτο 135 με 1500χιλ , μπορω να πω πως υπαρχει αρκετη διαφορα μεταξυ multiair k. t. get. Οσον αφορα την καταναλωση, εχω 7.2λιτ. στο N. ΚΑΙ 9.4 για D. Τωρα για το οτι ειδα χθες το βραδυ στη εθνικη Οινοφυτα, 220 φορτωμενος, κυνηγωντας ενα 159 tbi s.w , για πλακα!!!! Να σημειωσω την κατοχη μιας 159 2.2.s.w!!! Θα σου προτεινα να πας και να ζητησεις απο τα πισω.....δεν θα χασεις!!

                          1. εννοεις οτι το τζετ με τα 120 θα ειναι πολυ παραπανω απο 7.2?
                          2. δεν το επιασα καθολου το τελευταιο!λολ..για explain αν μπορεις σε παρακαλω!!!!!
                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            chemic last edited by

                            με τα ίδια λεφτά παίρνεις 207 rallye, που ειναι παντού καλύτερο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              filips last edited by

                              Ο χρήστης chemic έγραψε:
                              με τα ίδια λεφτά παίρνεις 207 rallye, που ειναι παντού καλύτερο

                              μεταχειρισμενο για κανεναν λογο..γτ τετοιο ψαχνω!τα GP ειναι πολυ πιο κατω απο τα 207...
                              συν οτι το ενα ειναι ειναι 1,4 με 120 και το αλλο 1.6 με 150
                              αρκετη η διαφορα και σε θεμα επιδοσεων και σε θεμα συντηρησης και σε θεμα καταναλωσης με βαση τα λεγομενα των πιο πανω παιδιων!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • F
                                filaretos last edited by

                                Ο χρήστης filips έγραψε:

                                Για μιτο 135 με 1500χιλ , μπορω να πω πως υπαρχει αρκετη διαφορα μεταξυ multiair k. t. get. Οσον αφορα την καταναλωση, εχω 7.2λιτ. στο N. ΚΑΙ 9.4 για D. Τωρα για το οτι ειδα χθες το βραδυ στη εθνικη Οινοφυτα, 220 φορτωμενος, κυνηγωντας ενα 159 tbi s.w , για πλακα!!!! Να σημειωσω την κατοχη μιας 159 2.2.s.w!!! Θα σου προτεινα να πας και να ζητησεις απο τα πισω.....δεν θα χασεις!!

                                1. εννοεις οτι το τζετ με τα 120 θα ειναι πολυ παραπανω απο 7.2?
                                2. δεν το επιασα καθολου το τελευταιο!λολ..για explain αν μπορεις σε παρακαλω!!!!!
                                ΝΑΙ. ουτως η αλλως. μην προτιμησεις το 120 απ' τον multiair ,ειναι τελος εποχης. Καυσαερια. τελη , καταναλωση, αλλη  καμπυλη ροπης και  ιπποδυναμης.   Οτι αφορα το 2ο κοματι, πηγαινε και ζητησε απο τα στοκαρισμενα, να επιμεινεις!!Δες και μιτο μερια, θα εκπλαγεις    !!
                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  filips last edited by

                                  στοκαρισμενα για τζετ 120αρια εννοεις?τι διαφορες εχουν τα στοκ?
                                  εγω παντως αναφερομαι σε μεταχειρισμενα!!!
                                  οποτε αυτοματα τα μιτο και μυλτιαιρ ερχονται πολυ ακριβα!

                                  υγ.μα καλα τοση διαφορα στην καταναλωση το 120 με το 135αρι?
                                  ειναι που ειναι 15 αλογα λιγοτερα καιει και πολυ παραπανω?
                                  μηπως τα τζετ δεν ειναι και τπτ περιεργο απο θεμα τεχνολογιας οπως tsi, multiair klp και ειναι ενα απλο μοτερακι με τουρμπο?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    stefan147 last edited by

                                    Προφανώς και τα tjet δεν διαθέτουν και τίποτα σπουδαίο από άποψη τεχνολογίας και μάλλον εκεί οφείλεται και η πολύ καλή αξιοπιστία τους. Βασίζεται στο αρκετά παλιό μοτέρ σειράς Fire που φοράνε διαχρονικά τα Punto και πολλά άλλα του ομίλου. Το 120αρι πάντως είναι super μοτεράκι για αυτοκίνητα όπως το Grande Punto και οι καταναλώσεις του είναι απολύτως λογικές. Χαντακώνεται λίγο από το 5αρι κιβώτιο αλλά οι επιδόσεις είναι αξιολογότατες.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      filips last edited by

                                      ναι σαφως και ειναι πολυ αξιολογο αυτοκινητο...δεν ειναι ουτε αργο για να πεις οτι σε ενοχλει αλλα ουτε και βολιδα...ειναι στην χρυση τομη θεωρω για εναν που δεν κανει κοντρες αλλα θελει λιγο την ροπουλα του κλπ κλπ!
                                      το θεμα ειναι να αξιζει τα 120 αλογα για την καταναλωση και να μην καιει σαν 16αρι τουρμπο

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • K
                                        konstantinos last edited by

                                        Εμπειρία ταξιδιού με tjet και Μultair.
                                        Τρίκαλα - Βόλος , Punto Evo Multiair135 - Bravo tjet 150 Sport. Ταξίδεψαν και μ αυτή τη σειρά μάλιστα. Μέση κατανάλωση αντίστοιχα 7,9l/100km και 7,5l/100km.Προφανώς το Bravo αν και βαρύτερο ευνοήθηκε από το 6αρι κιβώτιο.Ταχύτητες στο δρόμο λογικές (ΜΩΤ 97km/h).
                                        Καλές επιταχύνσεις το Punto.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • F
                                          filips last edited by

                                          λιγοτερο το τζετ το 150αρι απο το μουλτιαιρ το 135αρι?
                                          δλδ το τζετ το 120 θα παιζει παρακατω?
                                          σιγουρο αυτο?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • S
                                            stefan147 last edited by

                                            Είναι σχετικά αυτά τα πράγματα φίλε μου. Δεν είναι απόλυτα. Γενικώς πάντως με το 120αρι όσο και να το λιώσεις είναι αδύνατο να δεις πάνω από 9-9,5λτ. Συνήθως γύρω στο 8-8,5 θα παίζει με αρκετή αστική κυκλοφορία.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr