-
Υπαρχει περιπτωση να χαμηλωσεις ενα πεζο 106 στα 1124 κυβ. και να εχεις ενα αξιοπιστο αυτοκινητο στο δρομο? το αν αξιζει ειναι υποκειμενικο θεμα. εχει καποιος αναλογη εμπειρια? οχι θεωρητικα κ.λ.π. ζητω μια σοβαρη γνωμη ως βοηθεια.
-
Υπαρχει περιπτωση να χαμηλωσεις ενα πεζο 106 στα 1124 κυβ. και να εχεις ενα αξιοπιστο αυτοκινητο στο δρομο? το αν αξιζει ειναι υποκειμενικο θεμα. εχει καποιος αναλογη εμπειρια? οχι θεωρητικα κ.λ.π. ζητω μια σοβαρη γνωμη ως βοηθεια.
-
Υπαρχει περιπτωση να χαμηλωσεις ενα πεζο 106 στα 1124 κυβ. και να εχεις ενα αξιοπιστο αυτοκινητο στο δρομο? το αν αξιζει ειναι υποκειμενικο θεμα. εχει καποιος αναλογη εμπειρια? οχι θεωρητικα κ.λ.π. ζητω μια σοβαρη γνωμη ως βοηθεια.
-
Για να χαμηλώσει ένα αυτοκίνητο θα πρέπει να αλλάξεις ελατήρια ή να ρυθμίσεις αντιστρεπτικές δοκούς ή να αποσυνδέσεις μερικά ελάσματα από σούστα. Δεν αλλάζει κάτι σε αξιοπιστία. Οπότε ουδεμία σχέση βλέπω να έχει το χαμήλωμα οποιουδήποτε αυτοκινήτου με την αξιοπιστία του....
Εκτός αν το κάνεις να βρίσκει κάτω από το υπερβολικό χαμήλωμα αλλά τότε δεν είναι αναξιοπιστία αλλά λαλακία...
Όπως και αν αλλάξεις πολύ τη γεωμετρία χαμηλώνοντάς το και το κάνεις να συμπεριφέρεται ατσούμπαλα αλλά και πάλι η αξιοπιστία δεν επηρεάζεται.
Μήπως εννοείς κάτι άλλο;; -
Αμα γινει το χαμηλωμα απο αλμπανη, το πιθανοτερο ειναι να βρισκει ο τροχος στο θολο στις λακουβες.
-
ευχαριστω και τους δυο σας. θα επανελθω αργοτερα.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Για να χαμηλώσει ένα αυτοκίνητο θα πρέπει να αλλάξεις ελατήρια ή να ρυθμίσεις αντιστρεπτικές δοκούς ή να αποσυνδέσεις μερικά ελάσματα από σούστα. Δεν αλλάζει κάτι σε αξιοπιστία. Οπότε ουδεμία σχέση βλέπω να έχει το χαμήλωμα οποιουδήποτε αυτοκινήτου με την αξιοπιστία του....
Εκτός αν το κάνεις να βρίσκει κάτω από το υπερβολικό χαμήλωμα αλλά τότε δεν είναι αναξιοπιστία αλλά λαλακία...
Όπως και αν αλλάξεις πολύ τη γεωμετρία χαμηλώνοντάς το και το κάνεις να συμπεριφέρεται ατσούμπαλα αλλά και πάλι η αξιοπιστία δεν επηρεάζεται.
Μήπως εννοείς κάτι άλλο;;Eννοείς να ρυθμίσεις τις ράβδους στρέψης.
-
το δικο μου φοραει αμορτισερ αλκο. γνωριζει καποιος απο εσας κατι σχετικο?
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Για να χαμηλώσει ένα αυτοκίνητο θα πρέπει....ή να ρυθμίσεις αντιστρεπτικές δοκούς....
Eννοείς να ρυθμίσεις τις ράβδους στρέψης.
Ναι ναι αυτό ήθελα να πω. Είχε κολλήσει το μυαλό μου, ήξερα ότι δεν το γράφω σωστά αλλά δε μου ερχόταν το σωστό.
-
αληθεια, τα μαμα αμορτισερ της πεζο, ποιος τα κατασκευαζει? τα πουλαει τελικα η πεζο υπερτιμημενα? στο εμποριο βρηκα την τετραδα 150-200 ευρω ενω επισημο συνεργειο της πεζο μου ζητουσε 300 ευρω χωρις τα εργατικα. γνωριζει καποιος κατι σχετικο?
-
Για τις αρχές της δεκαετίας του 90 ήξερα ότι η Πεζώ φτιάχνει μόνη της τα αμορτισέρ.
-
Ευχαριστω. Εσεις ποια αμορτισερ του εμποριου γνωριζετε οτι ειναι τα πιο μαλακα η προσφερουν τη μεγαλυτερη ανεση? Θα με ενδιεφερε το μαλακο πατημα στο πεζο μου, αφου κινουμαι μ αυτο κυριως εντος πολης.
-
Το συγκεκριμένο είναι το μοντέλο με ABS ή χωρίς;
-
Χωρις ABS. Ειναι το 1124cc 60ps.
-
Χωρις abs, 1124cc, 60ps, μοντ.1997.
-
Προς onyx...Οταν ειπα προχτες για αξιοπιστια, εννοουσα την οδικη του συμπεριφορα. Δικαιως απορρησες.
-
Δεν έχω καταλάβει γιατί δες να το χαμηλώσεις και παράλληλα να το κρατήσεις τόσο μαλακό όσο το εργοστασιακό...
Φοβάμαι πως μια τέτοια κίνηση θα σου φέρει προβλήματα, παρά λύσεις. Και αυτό γιατί, θα βρίσκει πιο εύκολα παντού, λόγο του ύψους συν της ¨μαλακώτητας¨ (δεν μου έρχεται η λέξη τέτοια ώρα
Πέρα απο αυτό...
Έχουμε και άλλα προβλήματα.
Πες οτι παίρνεις μια τατράδα αμορτισέρ (πχ decarbon αν υπάρχουν ακόμα) με τα ελατήρια μπροστά τι κάνεις;
Στο εμπόριο όσα υπήρχαν/υπάρχουν ήταν πιο χοντρά για να γίνει και πιο σκληρό το αμάξι.
Θα βρεις κάτι εξίσου μαλακό ή θα πρέπει να κόψεις αυτά που έχεις; (το έκαναν παλιότερα σε κάτι uno κτλ, αλλά δεν είναι ότι το καλύτερο... μακριά καλύτερα).
Πίσω; οκ μπίκαν τα νέα αμορτισέρ. Τι κάνεις εκεί για να το χαμηλώσεις;
Μια λύση. Κουρδίζεις τους υστερούντες πίσω... αλλά τσουπ δυο νέα προβλήματα.
α) έτσι το κάνεις πιο σκληρό (μην ξεχνάς οτι έχεις το 1.1, το βασικότερο μοντελο δηλαδή, άρα δεν έχει την επιλογή να βάλεις κάτι απο μικρότερο/μαλακώτερο μοντέλο)
β) Αλλάζεις τα φώτα στον κατανεμιτή της πίεσης των φρένων. ΑΝ έχεις, γιατί το Citroen AX 1.1 ΔΕΝ είχε κατι τέτοιο... θεοι γάλλοι!!! Άρα αν έχεις... πάπαλα, το αμάξι θα νομίζει οτι έχει βάρος πίσω, λόγο οτι έχει ¨κάτσει¨ ο κώλος και θα φρενάρει με περισσότερη δύναμη πίσω, σε σχέση αν ήταν άδειο (όπως θα είναι, ασχέτος τι θα νομίζει το ίδιο) με αποτέλεσμα να έχεις φόβο να σε φέρει σβούρες...
ΣΥΝ οτι παίζει να βρίσκουν οι τροχοί στους θόλους...Το καλύτερο για εμένα, είναι, άσε το αμαξάκι όπως έχει και μην το πειράξεις.
Βάλε καινούρια αμορτισέρ, για να είσαι ασφαλής και άστο στο ύψος του. Και σιγά το ύψος δηλαδή, που να δεις το δικό μου -
Ευχαριστω thanos για τις συμβουλες σου, αμορτισερ εβαλα προσφατα ΑΛΚΟ και θα ηθελα να ακουσω τη γνωμη σου, να τα αφησω η να βαλω αλλα? μου φαινονται λιγο σκληρα, και σκεφτομαι μηπως βιαστηκα λιγο. Κρατημα βεβαια εχω, αλλα γκαπα-γκουπα ακουω. Οι γνωμες ολων ειναι ευπροσδεκτες.
-
Πρώτη φορά ακούω αυτή την μάρκα... Τι να πω...
Κράτα τα όσο μπορείς και μετά βλέπεις τι θα κάνεις.
Αν και μεταξύ μας, το αμαξάκι αυτό είναι πολύ παλιό. Πρώτα βλέπω να το αλλάζεις και μετά να χρειαστεί να αλλάξεις αμορτισερ -
Η αληθεια ειναι πως σκεφτομαι για ενα rally, αλλα δεν ξερω τιμες. Ποσο πανε αυτα, να μην ειναι και τιποτα σαπακι, εξαρταται βεβαια και απο τη μεταχειρηση που θα ειχε απο τον ιδιοκτητη του. Εσυ η καποιος αλλος γνωριζεις κατι σχετικα?
χαμηλωμα peugeot 106 1.1 - μυθος η πραγματικοτητα