Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    χαμηλωμα peugeot 106 1.1 - μυθος η πραγματικοτητα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. χαμηλωμα peugeot 106 1.1 - μυθος η πραγματικοτητα
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    24
    247
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kmen89 last edited by

      Υπαρχει περιπτωση να χαμηλωσεις ενα πεζο 106 στα 1124 κυβ. και να εχεις ενα αξιοπιστο αυτοκινητο στο δρομο? το αν αξιζει ειναι υποκειμενικο θεμα. εχει καποιος αναλογη εμπειρια? οχι θεωρητικα κ.λ.π. ζητω μια σοβαρη γνωμη ως βοηθεια.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kmen89 last edited by

        Υπαρχει περιπτωση να χαμηλωσεις ενα πεζο 106 στα 1124 κυβ. και να εχεις ενα αξιοπιστο αυτοκινητο στο δρομο? το αν αξιζει ειναι υποκειμενικο θεμα. εχει καποιος αναλογη εμπειρια? οχι θεωρητικα κ.λ.π. ζητω μια σοβαρη γνωμη ως βοηθεια.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kmen89 last edited by

          Υπαρχει περιπτωση να χαμηλωσεις ενα πεζο 106 στα 1124 κυβ. και να εχεις ενα αξιοπιστο αυτοκινητο στο δρομο? το αν αξιζει ειναι υποκειμενικο θεμα. εχει καποιος αναλογη εμπειρια? οχι θεωρητικα κ.λ.π. ζητω μια σοβαρη γνωμη ως βοηθεια.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Για να χαμηλώσει ένα αυτοκίνητο θα πρέπει να αλλάξεις ελατήρια ή να ρυθμίσεις αντιστρεπτικές δοκούς ή να αποσυνδέσεις μερικά ελάσματα από σούστα. Δεν αλλάζει κάτι σε αξιοπιστία. Οπότε ουδεμία σχέση βλέπω να έχει το χαμήλωμα οποιουδήποτε αυτοκινήτου με την αξιοπιστία του....
            Εκτός αν το κάνεις να βρίσκει κάτω από το υπερβολικό χαμήλωμα αλλά τότε δεν είναι αναξιοπιστία αλλά λαλακία...
            Όπως και αν αλλάξεις πολύ τη γεωμετρία χαμηλώνοντάς το και το κάνεις να συμπεριφέρεται ατσούμπαλα αλλά και πάλι η αξιοπιστία δεν επηρεάζεται.
            Μήπως εννοείς κάτι άλλο;;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cson last edited by

              Αμα γινει το χαμηλωμα απο αλμπανη, το πιθανοτερο ειναι να βρισκει ο τροχος στο θολο στις λακουβες.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • K
                kmen89 last edited by

                ευχαριστω και τους δυο σας. θα επανελθω αργοτερα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  drdino last edited by

                  Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                  Για να χαμηλώσει ένα αυτοκίνητο θα πρέπει να αλλάξεις ελατήρια ή να ρυθμίσεις αντιστρεπτικές δοκούς ή να αποσυνδέσεις μερικά ελάσματα από σούστα. Δεν αλλάζει κάτι σε αξιοπιστία. Οπότε ουδεμία σχέση βλέπω να έχει το χαμήλωμα οποιουδήποτε αυτοκινήτου με την αξιοπιστία του....
                  Εκτός αν το κάνεις να βρίσκει κάτω από το υπερβολικό χαμήλωμα αλλά τότε δεν είναι αναξιοπιστία αλλά λαλακία...
                  Όπως και αν αλλάξεις πολύ τη γεωμετρία χαμηλώνοντάς το και το κάνεις να συμπεριφέρεται ατσούμπαλα αλλά και πάλι η αξιοπιστία δεν επηρεάζεται.
                  Μήπως εννοείς κάτι άλλο;;

                  Eννοείς να ρυθμίσεις τις ράβδους στρέψης.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • K
                    kmen89 last edited by

                    το δικο μου φοραει αμορτισερ αλκο. γνωριζει καποιος απο εσας κατι σχετικο?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης drdino έγραψε:

                      Για να χαμηλώσει ένα αυτοκίνητο θα πρέπει....ή να ρυθμίσεις αντιστρεπτικές δοκούς....

                      Eννοείς να ρυθμίσεις τις ράβδους στρέψης.

                      Ναι ναι αυτό ήθελα να πω. Είχε κολλήσει το μυαλό μου, ήξερα ότι δεν το γράφω σωστά αλλά δε μου ερχόταν το σωστό.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kmen89 last edited by

                        αληθεια, τα μαμα αμορτισερ της πεζο, ποιος τα κατασκευαζει? τα πουλαει τελικα η πεζο υπερτιμημενα? στο εμποριο βρηκα την τετραδα 150-200 ευρω ενω επισημο συνεργειο της πεζο μου ζητουσε 300 ευρω χωρις τα εργατικα. γνωριζει καποιος κατι σχετικο?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kavy last edited by

                          Για τις αρχές της δεκαετίας του 90 ήξερα ότι η Πεζώ φτιάχνει μόνη της τα αμορτισέρ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kmen89 last edited by

                            Ευχαριστω. Εσεις ποια αμορτισερ του εμποριου γνωριζετε οτι ειναι τα πιο μαλακα η προσφερουν τη μεγαλυτερη ανεση? Θα με ενδιεφερε το μαλακο πατημα στο πεζο μου, αφου κινουμαι μ αυτο κυριως εντος πολης.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              thanos last edited by

                              Το συγκεκριμένο είναι το μοντέλο με ABS ή χωρίς;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kmen89 last edited by

                                Χωρις ABS. Ειναι το 1124cc 60ps.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • K
                                  kmen89 last edited by

                                  Χωρις abs, 1124cc, 60ps, μοντ.1997.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • K
                                    kmen89 last edited by

                                    Προς onyx...Οταν ειπα προχτες για αξιοπιστια, εννοουσα την οδικη του συμπεριφορα. Δικαιως απορρησες.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      thanos last edited by

                                      Δεν έχω καταλάβει γιατί δες να το χαμηλώσεις και παράλληλα να το κρατήσεις τόσο μαλακό όσο το εργοστασιακό...
                                      Φοβάμαι πως μια τέτοια κίνηση θα σου φέρει προβλήματα, παρά λύσεις. Και αυτό γιατί, θα βρίσκει πιο εύκολα παντού, λόγο του ύψους συν της ¨μαλακώτητας¨ (δεν μου έρχεται η λέξη τέτοια ώρα
                                      Πέρα απο αυτό...
                                      Έχουμε και άλλα προβλήματα.
                                      Πες οτι παίρνεις μια τατράδα αμορτισέρ (πχ decarbon αν υπάρχουν ακόμα) με τα ελατήρια μπροστά τι κάνεις;
                                      Στο εμπόριο όσα υπήρχαν/υπάρχουν ήταν πιο χοντρά για να γίνει και πιο σκληρό το αμάξι.
                                      Θα βρεις κάτι εξίσου μαλακό ή θα πρέπει να κόψεις αυτά που έχεις; (το έκαναν παλιότερα σε κάτι uno κτλ, αλλά δεν είναι ότι το καλύτερο... μακριά καλύτερα).
                                      Πίσω; οκ μπίκαν τα νέα αμορτισέρ. Τι κάνεις εκεί για να το χαμηλώσεις;
                                      Μια λύση. Κουρδίζεις τους υστερούντες πίσω... αλλά τσουπ δυο νέα προβλήματα.
                                      α) έτσι το κάνεις πιο σκληρό (μην ξεχνάς οτι έχεις το 1.1, το βασικότερο μοντελο δηλαδή, άρα δεν έχει την επιλογή να βάλεις κάτι απο μικρότερο/μαλακώτερο μοντέλο)
                                      β) Αλλάζεις τα φώτα στον κατανεμιτή της πίεσης των φρένων. ΑΝ έχεις, γιατί το Citroen AX 1.1 ΔΕΝ είχε κατι τέτοιο... θεοι γάλλοι!!! Άρα αν έχεις... πάπαλα, το αμάξι θα νομίζει οτι έχει βάρος πίσω, λόγο οτι έχει ¨κάτσει¨ ο κώλος και θα φρενάρει με περισσότερη δύναμη πίσω, σε σχέση αν ήταν άδειο (όπως θα είναι, ασχέτος τι θα νομίζει το ίδιο) με αποτέλεσμα να έχεις φόβο να σε φέρει σβούρες...
                                      ΣΥΝ οτι παίζει να βρίσκουν οι τροχοί στους θόλους...

                                      Το καλύτερο για εμένα, είναι, άσε το αμαξάκι όπως έχει και μην το πειράξεις.
                                      Βάλε καινούρια αμορτισέρ, για να είσαι ασφαλής και άστο στο ύψος του. Και σιγά το ύψος δηλαδή, που να δεις το δικό μου

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • K
                                        kmen89 last edited by

                                        Ευχαριστω thanos για τις συμβουλες σου, αμορτισερ εβαλα προσφατα ΑΛΚΟ και θα ηθελα να ακουσω τη γνωμη σου, να τα αφησω η να βαλω αλλα? μου φαινονται λιγο σκληρα, και σκεφτομαι μηπως βιαστηκα λιγο. Κρατημα βεβαια εχω, αλλα γκαπα-γκουπα ακουω. Οι γνωμες ολων ειναι ευπροσδεκτες.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • T
                                          thanos last edited by

                                          Πρώτη φορά ακούω αυτή την μάρκα... Τι να πω...
                                          Κράτα τα όσο μπορείς και μετά βλέπεις τι θα κάνεις.
                                          Αν και μεταξύ μας, το αμαξάκι αυτό είναι πολύ παλιό. Πρώτα βλέπω να το αλλάζεις και μετά να χρειαστεί να αλλάξεις αμορτισερ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • K
                                            kmen89 last edited by

                                            Η αληθεια ειναι πως σκεφτομαι για ενα rally, αλλα δεν ξερω τιμες. Ποσο πανε αυτα, να μην ειναι και τιποτα σαπακι, εξαρταται βεβαια και απο τη μεταχειρηση που θα ειχε απο τον ιδιοκτητη του. Εσυ η καποιος αλλος γνωριζεις κατι σχετικα?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr