-
Γεια σας παιδιά εχω ενα σκοντα σπουπερμπ με τα 193 άλογα έχω βάλει τελικό twister μαζί με σωλήνα ίδιας διαμετρου το καζανάκι εχει μεγάλη μπούκα και εχω παρατηρήσει απωλεια ισχύος κυρίως στις χαμηλές στροφές 1500-2500 μετά απο εκεί και πέρα όμως εχει πιο ωραίο ήχο και έδωσε εναν αέρα στο αμάξι. εχει κανει 50.000χλμ και το μεσαίο μαμα 150.000χλμ μετά από ένα χτίπημα στράβωσε η μπούκα απο το τελικό σκέφτηκα να αλλαξω και το μεσαίο πήγα στον ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ και μου ειπε οτι με 250 ευρώ μου αλλάζει και τα 2 καζανάκια και ολη τη σωλήνα από μπροστά μεγαλύτερης διαμετρου και πιο ελεύθερη τι λετε συμφέρει?
η μήπως να βάλω την εργοστασιακή? -
Γεια σας παιδιά εχω ενα σκοντα σπουπερμπ με τα 193 άλογα έχω βάλει τελικό twister μαζί με σωλήνα ίδιας διαμετρου το καζανάκι εχει μεγάλη μπούκα και εχω παρατηρήσει απωλεια ισχύος κυρίως στις χαμηλές στροφές 1500-2500 μετά απο εκεί και πέρα όμως εχει πιο ωραίο ήχο και έδωσε εναν αέρα στο αμάξι. εχει κανει 50.000χλμ και το μεσαίο μαμα 150.000χλμ μετά από ένα χτίπημα στράβωσε η μπούκα απο το τελικό σκέφτηκα να αλλαξω και το μεσαίο πήγα στον ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ και μου ειπε οτι με 250 ευρώ μου αλλάζει και τα 2 καζανάκια και ολη τη σωλήνα από μπροστά μεγαλύτερης διαμετρου και πιο ελεύθερη τι λετε συμφέρει?
η μήπως να βάλω την εργοστασιακή? -
Γεια σας παιδιά εχω ενα σκοντα σπουπερμπ με τα 193 άλογα έχω βάλει τελικό twister μαζί με σωλήνα ίδιας διαμετρου το καζανάκι εχει μεγάλη μπούκα και εχω παρατηρήσει απωλεια ισχύος κυρίως στις χαμηλές στροφές 1500-2500 μετά απο εκεί και πέρα όμως εχει πιο ωραίο ήχο και έδωσε εναν αέρα στο αμάξι. εχει κανει 50.000χλμ και το μεσαίο μαμα 150.000χλμ μετά από ένα χτίπημα στράβωσε η μπούκα απο το τελικό σκέφτηκα να αλλαξω και το μεσαίο πήγα στον ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ και μου ειπε οτι με 250 ευρώ μου αλλάζει και τα 2 καζανάκια και ολη τη σωλήνα από μπροστά μεγαλύτερης διαμετρου και πιο ελεύθερη τι λετε συμφέρει?
η μήπως να βάλω την εργοστασιακή? -
Ρωτάς αν συμφέρει..... εσύ ξέρεις αν συμφέρει ανάλογα με το πόσο κοστολογείς το καθετί!
Η απώλεια ισχύος που αναφέρεις πιθανότατα είναι πλασματική και έχει σχέση με τον ήχο που έχεις μετά και που δεν έχεις χαμηλά. Γενικά μια πιο ελεύθερη εξάτμιση βοηθάει στις ψηλές στροφές αλλά χειροτερεύει τα πράματα στις χαμηλές αν και σε τούρμπο περιμένεις αυτό να μην ισχύει τόσο.
Επανέρχομαι στο αν συμφέρει. Πόσο κοστολογείς εσύ +5 άλογα στις 5500 στροφές που ίσως δεν πάς πολύ συχνά αν ταυτόχρονα χάνεις 3 άλογα στις 1500-2500 που χρησιμοποιείς συνέχεια;; Και έχεις πληρώσει και λεφτά για να νιώθεις απώλεια...
Πόσο κοστολογείς την όποια ομορφιά έχει κάτι που είναι καλά κρυμμένο κάτω από το αυτοκίνητο και δεν βλέπει κανένας....;
Πόσο κοστολογείς τον ήχο που μπορείς να πετύχεις με μια τρύπα ή με ένα τελικό;
κοκ...
Εσύ πληρώνεις εσύ ξέρεις! -
είναι και η ρύθμιση του κινητήρα και σε συνδυασμό με αυτό το τελικό που φοράει τώρα νιώθεις μια πτώση ισχύος στα χαμηλά και αναγκάζεσαι να πατησεις πιο γερά το ποδι σου στο πεντάλ φυσικά πάντα με τη σωστή σχέση απο την άλλη μώλις περάσει τις 2500rpm αρχιζεις να χαμογελάς και απο τον πιο ωραίο ήχο και την αίσθηση που σου δίνει. έχω παρατηρήσει οτι με την τάπα που έχει το τελικό εαν την βάλεις δεν εχεις αυτήν την πτώση στα χαμηλά ανεβάζει ευχάριστα παρά τα πολλά άλογα του αλλα μώλις περάσεις τις 2500rpm δεν λεει κατι ένα μουγκριτό τπτ άλλο σαν μπουκομένο πάει όντως δεν μπορείς να έχεις ένα μοτέρ που να τραβάει χωρίς εστω και λίγο θόρυβο και χαμηλά και ψηλά διαλέγεις και πέρνεις μαλλον θα προτιμήσω τη λύση με την εξάτμηση αφου έχω συνιθίσει οτι χαμηλά δεν τραβάει και τόσο.το θέμα μου είναι η ποιότητα που θα έχει αν είναι σε 30.000 χλμ να τα φτύσει και να κάνει σαν τραχτέρ δεν λέει η εργοστασιακή(το τελικό) κράτησε 100.000χλμ και το μεσαίο 150.000
-
Είναι ακριβώς η δυσκολία να τα έχεις όλα. Απλά δεν γίνεται αν κερδίσεις από κάπου θα χάσεις από αλλού. Διαλέγεις.
Αν είναι καλής ποιότητας και έχει γίνει καλή τοποθέτηση και για χρήση στην Ελλάδα η αντοχή δεν θα έχει πρόβλημα.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Είναι ακριβώς η δυσκολία να τα έχεις όλα. Απλά δεν γίνεται αν κερδίσεις από κάπου θα χάσεις από αλλού. Διαλέγεις.Αν είναι καλής ποιότητας και έχει γίνει καλή τοποθέτηση και για χρήση στην Ελλάδα η αντοχή δεν θα έχει πρόβλημα.
οκ σε ευχαρiστώ για τη βοήθεια μάλλον θα την προτιμήσω σε λίγο γιατί απο την σκοντα μ είπαν 360 το μεσαίο με σωλήνα μπροστά και πίσω και το τελικό 306 ΧΩΡΙΣ ΦΠΑ ε καλά τι νομίζανε οποιος πέρνει αμάξι 26.000 ευρώ είναι πλούσιος ή βλάκας να τον ξυρίσουν
ΕΞΑΤΜΗΣΗ ΓΙΑ ΣΚΟΝΤΑ ΣΟΥΠΕΡΜΠ