fiat bravo 1.6 multijet
-
Έχω ένα Fiat Bravo 1.6 multijet , με αυτόματο 6άρι κιβώτιο, εδώ και δυο χρόνια και είμαι απο Θεσσαλονίκη. Όποιος άλλος Θεσσαλονικίος έχει το ίδιο ή BMW 120D COUPE ας μου γράψει .
-
Έχω ένα Fiat Bravo 1.6 multijet , με αυτόματο 6άρι κιβώτιο, εδώ και δυο χρόνια και είμαι απο Θεσσαλονίκη. Όποιος άλλος Θεσσαλονικίος έχει το ίδιο ή BMW 120D COUPE ας μου γράψει .
-
Έχω ένα Fiat Bravo 1.6 multijet , με αυτόματο 6άρι κιβώτιο, εδώ και δυο χρόνια και είμαι απο Θεσσαλονίκη. Όποιος άλλος Θεσσαλονικίος έχει το ίδιο ή BMW 120D COUPE ας μου γράψει .