-
Και εξηγουμαι..
Ειμαι ετοιμος να αγορασω την πρωτη μου μηχανη.. Μια bros 400.
Το θεμα ειναι οτι εχω διπλωμα Α1(μεχρι 25kw ή 0.16kw/kg) και δεν μπορω να διαπιστωσω αν με καλυπτει για το bros.
Οπου και να εχω ψαξει ο καθεις λεει τα δικα του.. 33bhp, 37bhp, 164kg, 181kg. Γνωριζει κανεις τι ειναι σωστο?
Η τροχαια εχει καποια λιστα με τα διφορα διτροχα και επισημα specs? Γιατι πηρα τηλ την τροχαια(ξανθης-φοιτητης γαρ) και μαλλον καποιον ξυπνησα..
Αν δεν με καλυπτει παντως η μονη επιλογη φανταζει το cbfακι 250. Απλα και ξεφευγει σε λεφτα και εγνατια Δεν..
Οποια αλλη προταση σε αυτο το υφος των μηχανων(naked) μεχρι 1500γιουργια κατι παραπανω απο ευπροσδεκτη.. -
Και εξηγουμαι..
Ειμαι ετοιμος να αγορασω την πρωτη μου μηχανη.. Μια bros 400.
Το θεμα ειναι οτι εχω διπλωμα Α1(μεχρι 25kw ή 0.16kw/kg) και δεν μπορω να διαπιστωσω αν με καλυπτει για το bros.
Οπου και να εχω ψαξει ο καθεις λεει τα δικα του.. 33bhp, 37bhp, 164kg, 181kg. Γνωριζει κανεις τι ειναι σωστο?
Η τροχαια εχει καποια λιστα με τα διφορα διτροχα και επισημα specs? Γιατι πηρα τηλ την τροχαια(ξανθης-φοιτητης γαρ) και μαλλον καποιον ξυπνησα..
Αν δεν με καλυπτει παντως η μονη επιλογη φανταζει το cbfακι 250. Απλα και ξεφευγει σε λεφτα και εγνατια Δεν..
Οποια αλλη προταση σε αυτο το υφος των μηχανων(naked) μεχρι 1500γιουργια κατι παραπανω απο ευπροσδεκτη.. -
Και εξηγουμαι..
Ειμαι ετοιμος να αγορασω την πρωτη μου μηχανη.. Μια bros 400.
Το θεμα ειναι οτι εχω διπλωμα Α1(μεχρι 25kw ή 0.16kw/kg) και δεν μπορω να διαπιστωσω αν με καλυπτει για το bros.
Οπου και να εχω ψαξει ο καθεις λεει τα δικα του.. 33bhp, 37bhp, 164kg, 181kg. Γνωριζει κανεις τι ειναι σωστο?
Η τροχαια εχει καποια λιστα με τα διφορα διτροχα και επισημα specs? Γιατι πηρα τηλ την τροχαια(ξανθης-φοιτητης γαρ) και μαλλον καποιον ξυπνησα..
Αν δεν με καλυπτει παντως η μονη επιλογη φανταζει το cbfακι 250. Απλα και ξεφευγει σε λεφτα και εγνατια Δεν..
Οποια αλλη προταση σε αυτο το υφος των μηχανων(naked) μεχρι 1500γιουργια κατι παραπανω απο ευπροσδεκτη.. -
το 400αρι να καλυπτεται απο το Α1, χλωμο εως απιθανο..
Αν εχεις το Α1 2 χρονια, μπορεις να το αλλαξεις σε απεριοριστο.
διαφορετικα, πας στο plan B. -
Το καλοκαιρι κλεινω 2 χρονια.. Αλλα εχω κλεισει τα 21.. Μπορω να βγαλω απεριοριστο? Κοστιζει? Ετσι κ αλλιως παντως καλυτερα αυτος ο περιορισμος γιατι θα μου μπει κανα μικροβιο να παω πιο πανω σε κυβικα..
-
παραβολα στο υπουργειο - νομιζω 30Ε - για να σου αλλαξουν διπλωμα.. τιποτε αλλο..
-
Γιατί Εγνατία δεν..?
-
Ε, οσο να ναι 250κε μονοκυλινδρο αεροψυκτο με 120χλμ.. Δε ξερω.. Ισως και να χω αδικο.. Παντως αν γινεται με μικρο κοστος να βγαλω το απεριοριστο θα το κανω.. Απο αξιοπιστια και ανταλακτικα με το Bros θα ειμαι οκ? Γιατι αρχικα για Bandit σκεφτομουν που μ αρεσει και περισσοτερο αλλα με αυτα που διαβασα
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
παραβολα στο υπουργειο - νομιζω 30Ε - για να σου αλλαξουν διπλωμα.. τιποτε αλλο..μεσω κεπ δεν γινεται?
-
Ο χρήστης Spuross έγραψε:
Ε, οσο να ναι 250κε μονοκυλινδρο αεροψυκτο με 120χλμ.. Δε ξερω.. Ισως και να χω αδικο.. Παντως αν γινεται με μικρο κοστος να βγαλω το απεριοριστο θα το κανω.. Απο αξιοπιστια και ανταλακτικα με το Bros θα ειμαι οκ? Γιατι αρχικα για Bandit σκεφτομουν που μ αρεσει και περισσοτερο αλλα με αυτα που διαβασαTι απόσταση θες να διανύσεις στην Εγνατία δηλαδή? Το θέμα δεν είναι αν ταξιδεύει αξιοπρεπώς.. Με το πρώτο μου (250άρι) πιο πολλούς πέρναγα, παρά με πέρναγαν στην εθνική (θα εκπλαγείς με το πόσο αργά ταξιδεύει μεγάλος αριθμός οδηγών σε τέτοιους δρόμους). Το θέμα είναι η κούραση που έρχεται σε μεγαλες αποστάσεις. Πιστεύω οτι 80-100 χιλιόμετρα τα διανύεις πολύ άνετα σε με ένα 250άρι ακόμα και σε δρόμο σαν την Εγνατία. Σίγουρα το φόρτε του θα είναι ο επαρχιακός, αλλά δε θα σου χαλάσει το χατήρι και εκεί.
-
Ο χρήστης georgebest2 έγραψε:
παραβολα στο υπουργειο - νομιζω 30Ε - για να σου αλλαξουν διπλωμα.. τιποτε αλλο..
μεσω κεπ δεν γινεται?
Γινεται και μεσω κεπ? Γιατι με βολευει αφου απο κει θα κανω και τη μεταβιβαση..
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Ε, οσο να ναι 250κε μονοκυλινδρο αεροψυκτο με 120χλμ.. Δε ξερω.. Ισως και να χω αδικο.. Παντως αν γινεται με μικρο κοστος να βγαλω το απεριοριστο θα το κανω.. Απο αξιοπιστια και ανταλακτικα με το Bros θα ειμαι οκ? Γιατι αρχικα για Bandit σκεφτομουν που μ αρεσει και περισσοτερο αλλα με αυτα που διαβασα
Tι απόσταση θες να διανύσεις στην Εγνατία δηλαδή? Το θέμα δεν είναι αν ταξιδεύει αξιοπρεπώς.. Με το πρώτο μου (250άρι) πιο πολλούς πέρναγα, παρά με πέρναγαν στην εθνική (θα εκπλαγείς με το πόσο αργά ταξιδεύει μεγάλος αριθμός οδηγών σε τέτοιους δρόμους). Το θέμα είναι η κούραση που έρχεται σε μεγαλες αποστάσεις. Πιστεύω οτι 80-100 χιλιόμετρα τα διανύεις πολύ άνετα σε με ένα 250άρι ακόμα και σε δρόμο σαν την Εγνατία. Σίγουρα το φόρτε του θα είναι ο επαρχιακός, αλλά δε θα σου χαλάσει το χατήρι και εκεί.
Maximum να παω μεχρι θεσσαλονικη.. Δε ξερω, μου καπως λιγο το 250.. Ο,τι και να παρω παντως για μικρες αποστασεις(Κομοτηνη, Καβαλα) θα προτιμω τους επαρχιακους αλλα αν ειναι για μεχρι θεσσαλονικη η εγνατια ειναι η μονη επιλογη..
-
Ο χρήστης Spuross έγραψε:
Απο αξιοπιστια και ανταλακτικα με το Bros θα ειμαι οκ?Όχι.
Το Bros ήταν πολύ καλοφτιαγμένο και αξιόπιστο, αλλά μιλάμε πλέον για μια μοτοσυκλέτα 20ετίας. Συν τοις άλλοις, δεν είχε εισαχθεί ποτέ επίσημα στην Ευρώπη.
-
Ο χρήστης Spuross έγραψε:
Maximum να παω μεχρι θεσσαλονικη..
Από πού βρε συ?
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Maximum να παω μεχρι θεσσαλονικη..
Από πού βρε συ?
Απο Ξανθη.. Οχι ε? Θεμα σωματικης κουρασης δεν εχω γενικα οσο ψυχικης.. Μου ειναι απιστευτα ψυχοφθορο να πηγαινω με 100 και να βλεπω οριζοντα..
-
Ε, τώρα μου είπες οτι πρόκειται για Ξάνθη, πού να το ξέρω?
Κοιτα, καμια 200ρια χλμ ειναι, απόσταση που έχω κανει με το παλιό μου μεν, με κάποιες παραχωρίσεις στην άνεση και στην κούραση δε. Για το ψυχολογικό κομμάτι δεν μπορώ να σε βοηθήσω, εγώ είχα κάτι να μου κρατάει το ενδιαφέρον ζωντανό (βλ. Πατρών-Κορίνθου ). To cbf πάντως πρέπει να χτυπάει την 140άρα, οπότε τα 120 πρέπει να είναι σχετικά άνετα εφικτό να τα κρατήσεις. Το μόνο πρόβλημά σου με αυτά τα μικρά μοτοσυκλετάκια (καλά και με τα μεγάλα είναι πρόβλημα, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία, το γκάζι είναι γλυκό και καταναλώνει ) είναι οτι πρέπει να έχεις προγραμματίσει από πριν πού θα σταματήσεις για ανεφοδιασμό, καθώς το συζητάμε αν το ρεζερβουάρ τους αρκεί για τέτοιες αποστάσεις σε ταχύτητες εθνικής/αυτοκινητόδρομου (edit: τώρα είδα οτι το cbf έχει 16 λίτρα, οπότε μάλλον μια χαρά είσαι).
Τεσπα, αν έχεις σκοπό να κάνεις συχνά τέτοια διαδρομή, άστο καλύτερα. Αν όμως μιλάμε για μια στις τόσες, δεν πιστευω οτι εχεις πρόβλημα.
ΥΓ.: Το μεγαλύτερο κάφριλο που έχω κάνει πάντως είναι Αθήνα-Ιτέα-Αθήνα ΑΥΘΗΜΕΡΟΝ και ΔΙΚΑΒΑΛΟΣ με το 250άρι. -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Ε, τώρα μου είπες οτι πρόκειται για Ξάνθη, πού να το ξέρω?
Κοιτα, καμια 200ρια χλμ ειναι, απόσταση που έχω κανει με το παλιό μου μεν, με κάποιες παραχωρίσεις στην άνεση και στην κούραση δε. Για το ψυχολογικό κομμάτι δεν μπορώ να σε βοηθήσω, εγώ είχα κάτι να μου κρατάει το ενδιαφέρον ζωντανό (βλ. Πατρών-Κορίνθου ). To cbf πάντως πρέπει να χτυπάει την 140άρα, οπότε τα 120 πρέπει να είναι σχετικά άνετα εφικτό να τα κρατήσεις. Το μόνο πρόβλημά σου με αυτά τα μικρά μοτοσυκλετάκια (καλά και με τα μεγάλα είναι πρόβλημα, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία, το γκάζι είναι γλυκό και καταναλώνει ) είναι οτι πρέπει να έχεις προγραμματίσει από πριν πού θα σταματήσεις για ανεφοδιασμό, καθώς το συζητάμε αν το ρεζερβουάρ τους αρκεί για τέτοιες αποστάσεις σε ταχύτητες εθνικής/αυτοκινητόδρομου (edit: τώρα είδα οτι το cbf έχει 16 λίτρα, οπότε μάλλον μια χαρά είσαι).
Τεσπα, αν έχεις σκοπό να κάνεις συχνά τέτοια διαδρομή, άστο καλύτερα. Αν όμως μιλάμε για μια στις τόσες, δεν πιστευω οτι εχεις πρόβλημα.
ΥΓ.: Το μεγαλύτερο κάφριλο που έχω κάνει πάντως είναι Αθήνα-Ιτέα-Αθήνα ΑΥΘΗΜΕΡΟΝ και ΔΙΚΑΒΑΛΟΣ με το 250άρι.Ειλικρινα ωρες ωρες μακαρι να ηταν Κορινθου-Πατρων. Επειδη ειχα και ενα πολο 1.2 τρικυλινδρο 60κατι αλογα και εκανα ταξιδια του στυλ Αθηνα-Ξανθη και τουμπαλιν σε 2 μερες μου χει γινει εφιαλτης η εγνατια.. Αυτοι οι δρομοι δεν ειναι για κατω απο 140.. Γι αυτο ελεγα μην παω παλι σε κατι εντελως αδυναμο και το bros φανηκε η χρυση τομη.. Τωρα ειδα και το post του zorz..
Απο αξιοπιστια και ανταλακτικα με το Bros θα ειμαι οκ?
Όχι.
Το Bros ήταν πολύ καλοφτιαγμένο και αξιόπιστο, αλλά μιλάμε πλέον για μια μοτοσυκλέτα 20ετίας. Συν τοις άλλοις, δεν είχε εισαχθεί ποτέ επίσημα στην Ευρώπη.
Καλα ολα αυτα που κυκλοφορουν ειναι παραεισαγωγης? Απιστευτο μου φαινεται.. Ανταλλακτικα που βρισκουν? Απο νετ δεν παιζει τιποτα?
-
Μηπως ειναι καλυτερα να κανεις υπομονη 2 μηνες -ψαχοντας παραλληλα για κατι καλο- και να παρεις τοτε μια κ καλη μεγαλυτερη μηχανη??
-
Ο χρήστης Spuross έγραψε:
Απο Ξανθη.. Οχι ε? Θεμα σωματικης κουρασης δεν εχω γενικα οσο ψυχικης.. Μου ειναι απιστευτα ψυχοφθορο να πηγαινω με 100 και να βλεπω οριζοντα..Φλώρε!!!!!!
Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Πάργα-Τρίπολη-Θεσσαλονίκη σε 4 μέρες.Και δεν είναι τίποτα μπροστά σε όσα που έκανε αυτός!
Καλα ολα αυτα που κυκλοφορουν ειναι παραεισαγωγης? Απιστευτο μου φαινεται.. Ανταλλακτικα που βρισκουν? Απο νετ δεν παιζει τιποτα?
Όλα. Ανταλλακτικά υπάρχουν, αλλά από τιμές και διαθεσιμότητα δεν θέλεις να μάθεις.
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Απο Ξανθη.. Οχι ε? Θεμα σωματικης κουρασης δεν εχω γενικα οσο ψυχικης.. Μου ειναι απιστευτα ψυχοφθορο να πηγαινω με 100 και να βλεπω οριζοντα..
Φλώρε!!!!!!
Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Πάργα-Τρίπολη-Θεσσαλονίκη σε 4 μέρες.Και δεν είναι τίποτα μπροστά σε όσα που έκανε αυτός!
Καλα ολα αυτα που κυκλοφορουν ειναι παραεισαγωγης? Απιστευτο μου φαινεται.. Ανταλλακτικα που βρισκουν? Απο νετ δεν παιζει τιποτα?
Όλα. Ανταλλακτικά υπάρχουν, αλλά από τιμές και διαθεσιμότητα δεν θέλεις να μάθεις.
Υποκλινομαι στο κουραγιο σας.. Αν και στεναχωρεθηκα με το λινκ.. Ξερω παντως πως ο,τι και αν παρω θα πηγαινω οπου να ναι και επειδη το χρημα ειναι λιγο θελω να ειναι κατι που να μη βαρεθω και να μου κινησει την περιεργεια να ασχοληθω μαζι του.. Να μπορω να το φροντιζω μονος μου. Με ιντριγκαρει που ειναι καρμπυρατερατο πχ το bros.. Βεβαια μπορει και να σιχαθω τη ζωη μου.. Δεν ξερω.. Τελειωνει η εξεταστικη και αρχιζει το ψαξιμο..
bros και διπλωμα