-
Καλησπέρα σε όλους. Ένας φίλος μου έχει ένα Mazda B2500 4χ4 (2004) πετρελαιοκίνητο, με 135.000χλμ. Είναι πολύ συνεπής όσον αφορά την συντήρηση και είχε το εξής πρόβλημα. Του έσκασε το ψυγείο νερού, από την πάνω πλευρά (έτσι του είπαν τουλάχιστον). Αυτός τυχαία είχε δει ότι υπήρχε υγρό στην επάνω πλευρά του ψυγείου. Θεώρησε ότι έσκασε. Μάλιστα συμπλήρωσε λίγο και το πήγε οδικώς σε συνεργείο (αρκετά χλμ μακρυά), αφού δεν έχανε τα υγρά από κάτω. Εκεί του βρήκαν κολλημένο τον θερμοστάτη σε κλειστή θέση (;;;). Για το σκάσιμο του ψυγείου, του έδωσαν την εξήγηση πως επειδή το νερό δεν μπορούσε να κυκλοφορήσει στο σύστημα (και) λόγω κολλημένου θερμοδιακόπτης, αυξήθηκε η θερμοκρασία και ο όγκος του νερού και το ψυγείο έσκασε. Εγώ τώρα θέλω να ρωτήσω τα εξής:
Κατά πόσο μπορεί να ισχύει η αιτιολογία που του έδωσαν; Και πέρα από αυτό. Αφού ο θερμοδιακόπτης είχε κολλήσει σε κλειστή θέση (που και εδώ έχω ένσταση) γιατί το αμάξι δεν ανέβασε πάνω από τα όρια θερμοκρασία, αλλά αντίθετα δεν ανέβαζε στα κανονικά επίπεδα (κάτι που δηλώνει θερμοστάτη συνεχώς ΑΝΟΙΧΤΟ). Και έστω ότι είναι έτσι. Γιατί να σκάσει το ψυγείο; Αφού δεν κυκλοφορεί το υγρό η θερμοκρασία του πώς αυξάνεται; Ισχύει αυτό που του είπαν; Ότι δηλαδή το νερό επειδή δεν κυκλοφορούσε αυξήθηκε η θερμοκρασία του και έσκασε το ψυγείο;
Όσον αφορά τον θερμοδιακόπτη τώρα. Γνωρίζω ότι σημαντικά εξαρτήματα, από τα οποία εξαρτάται η λειτουργία και η βιωσιμότητα του κινητήρα, όταν χαλάνε αυτό γίνεται στην καλύτερη δυνατή θέση για να μην προκαλέσουν περαιτέρω προβλήματα. Για τους θερμοδιακόπτες ξέρω και είναι και λογικό να είναι η ανοιχτή. Άλλωστε, δεν του ανέβασε πάνω από τα όρια θερμοκρασία. Κάτι που έπρεπε να γίνεται, λόγω μη κυκλοφορίας του ψυκτικού από κλειστό θερμοδιακόπτη. Αντίθετα, η θερμοκρασία έμενε σε επίπεδα κάτω του φυσιολογικού.
Το άλλο που θέλω να ρωτήσω είναι. Δεν υπάρχει στο ψυγείο βαλβίδα ανακούφισης, ώστε αν ανεβάσει θερμοκρασία να διαφύγει από εκεί το υγρό; Αν υπάρχει, μήπως λόγω μη κυκλοφορίας και αύξησης της θερμοκρασίας του υγρού (κατά τα λεγόμενα του συνεργείου) αυτή άνοιξε και τα υγρά που υπήρχαν στην πάνω πλευρά να μην ήταν από σκάσιμο, αλλά από την αποτόνωση της πίεσης;
Στο συνεργείο του άλλαξαν το ψυγείο και τον θερμοστάτη. Μαζί με εργατικά του πήγε 500Ε. Αν κάποιος ξέρει ας βοηθήσει. Ευχαριστώ. -
Καλησπέρα σε όλους. Ένας φίλος μου έχει ένα Mazda B2500 4χ4 (2004) πετρελαιοκίνητο, με 135.000χλμ. Είναι πολύ συνεπής όσον αφορά την συντήρηση και είχε το εξής πρόβλημα. Του έσκασε το ψυγείο νερού, από την πάνω πλευρά (έτσι του είπαν τουλάχιστον). Αυτός τυχαία είχε δει ότι υπήρχε υγρό στην επάνω πλευρά του ψυγείου. Θεώρησε ότι έσκασε. Μάλιστα συμπλήρωσε λίγο και το πήγε οδικώς σε συνεργείο (αρκετά χλμ μακρυά), αφού δεν έχανε τα υγρά από κάτω. Εκεί του βρήκαν κολλημένο τον θερμοστάτη σε κλειστή θέση (;;;). Για το σκάσιμο του ψυγείου, του έδωσαν την εξήγηση πως επειδή το νερό δεν μπορούσε να κυκλοφορήσει στο σύστημα (και) λόγω κολλημένου θερμοδιακόπτης, αυξήθηκε η θερμοκρασία και ο όγκος του νερού και το ψυγείο έσκασε. Εγώ τώρα θέλω να ρωτήσω τα εξής:
Κατά πόσο μπορεί να ισχύει η αιτιολογία που του έδωσαν; Και πέρα από αυτό. Αφού ο θερμοδιακόπτης είχε κολλήσει σε κλειστή θέση (που και εδώ έχω ένσταση) γιατί το αμάξι δεν ανέβασε πάνω από τα όρια θερμοκρασία, αλλά αντίθετα δεν ανέβαζε στα κανονικά επίπεδα (κάτι που δηλώνει θερμοστάτη συνεχώς ΑΝΟΙΧΤΟ). Και έστω ότι είναι έτσι. Γιατί να σκάσει το ψυγείο; Αφού δεν κυκλοφορεί το υγρό η θερμοκρασία του πώς αυξάνεται; Ισχύει αυτό που του είπαν; Ότι δηλαδή το νερό επειδή δεν κυκλοφορούσε αυξήθηκε η θερμοκρασία του και έσκασε το ψυγείο;
Όσον αφορά τον θερμοδιακόπτη τώρα. Γνωρίζω ότι σημαντικά εξαρτήματα, από τα οποία εξαρτάται η λειτουργία και η βιωσιμότητα του κινητήρα, όταν χαλάνε αυτό γίνεται στην καλύτερη δυνατή θέση για να μην προκαλέσουν περαιτέρω προβλήματα. Για τους θερμοδιακόπτες ξέρω και είναι και λογικό να είναι η ανοιχτή. Άλλωστε, δεν του ανέβασε πάνω από τα όρια θερμοκρασία. Κάτι που έπρεπε να γίνεται, λόγω μη κυκλοφορίας του ψυκτικού από κλειστό θερμοδιακόπτη. Αντίθετα, η θερμοκρασία έμενε σε επίπεδα κάτω του φυσιολογικού.
Το άλλο που θέλω να ρωτήσω είναι. Δεν υπάρχει στο ψυγείο βαλβίδα ανακούφισης, ώστε αν ανεβάσει θερμοκρασία να διαφύγει από εκεί το υγρό; Αν υπάρχει, μήπως λόγω μη κυκλοφορίας και αύξησης της θερμοκρασίας του υγρού (κατά τα λεγόμενα του συνεργείου) αυτή άνοιξε και τα υγρά που υπήρχαν στην πάνω πλευρά να μην ήταν από σκάσιμο, αλλά από την αποτόνωση της πίεσης;
Στο συνεργείο του άλλαξαν το ψυγείο και τον θερμοστάτη. Μαζί με εργατικά του πήγε 500Ε. Αν κάποιος ξέρει ας βοηθήσει. Ευχαριστώ. -
στο βωμο της μειωσης του βαρους...........
-
Λες να μου επηρεάσει σημαντικά το χρόνο μέσα στην πίστα?
Πέρα από την πλάκα, δεν νομίζω ότι υπάρχει θέμα με το βάρος στην καθημερινή χρήση. Και από το να πάρω την πλαστικούρα της mercedes με 450 ευρώ (για w201, γιατί για w124 ανέβαινε κι άλλο η τιμή), καλύτερα αυτό στη μισή σχεδόν τιμή.
-
εδω σιγα σιγα βγαζουν και την ρεζερβα για να ριξουν το βαρος.....τα ψυγεια δεν θα εκαναν πλαστικα;
αλλα η τιμη ...........τιμη χρυσου!
Σκάσιμο ψυγείου σε Mazda