Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σκάσιμο ψυγείου σε Mazda
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Σκάσιμο ψυγείου σε Mazda
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    4
    481
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      crektis last edited by

      Καλησπέρα σε όλους. Ένας φίλος μου έχει ένα Mazda B2500 4χ4 (2004) πετρελαιοκίνητο, με 135.000χλμ. Είναι πολύ συνεπής όσον αφορά την συντήρηση και είχε το εξής πρόβλημα. Του έσκασε το ψυγείο νερού, από την πάνω πλευρά (έτσι του είπαν τουλάχιστον). Αυτός τυχαία είχε δει ότι υπήρχε υγρό στην επάνω πλευρά του ψυγείου. Θεώρησε ότι έσκασε. Μάλιστα συμπλήρωσε λίγο και το πήγε οδικώς σε συνεργείο (αρκετά χλμ μακρυά), αφού δεν έχανε τα υγρά από κάτω. Εκεί του βρήκαν κολλημένο τον θερμοστάτη σε κλειστή θέση (;;;). Για το σκάσιμο του ψυγείου, του έδωσαν την εξήγηση πως επειδή το νερό δεν μπορούσε να κυκλοφορήσει στο σύστημα (και) λόγω κολλημένου θερμοδιακόπτης, αυξήθηκε η θερμοκρασία και ο όγκος του νερού και το ψυγείο έσκασε. Εγώ τώρα θέλω να ρωτήσω τα εξής:
      Κατά πόσο μπορεί να ισχύει η αιτιολογία που του έδωσαν; Και πέρα από αυτό. Αφού ο θερμοδιακόπτης είχε κολλήσει σε κλειστή θέση (που και εδώ έχω ένσταση) γιατί το αμάξι δεν ανέβασε πάνω από τα όρια θερμοκρασία, αλλά αντίθετα δεν ανέβαζε στα κανονικά επίπεδα (κάτι που δηλώνει θερμοστάτη συνεχώς ΑΝΟΙΧΤΟ). Και έστω ότι είναι έτσι. Γιατί να σκάσει το ψυγείο; Αφού δεν κυκλοφορεί το υγρό η θερμοκρασία του πώς αυξάνεται; Ισχύει αυτό που του είπαν; Ότι δηλαδή το νερό επειδή δεν κυκλοφορούσε αυξήθηκε η θερμοκρασία του και έσκασε το ψυγείο;
      Όσον αφορά τον θερμοδιακόπτη τώρα. Γνωρίζω ότι σημαντικά εξαρτήματα, από τα οποία εξαρτάται η λειτουργία και η βιωσιμότητα του κινητήρα, όταν χαλάνε αυτό γίνεται στην καλύτερη δυνατή θέση για να μην προκαλέσουν περαιτέρω προβλήματα. Για τους θερμοδιακόπτες ξέρω και είναι και λογικό να είναι η ανοιχτή. Άλλωστε, δεν του ανέβασε πάνω από τα όρια θερμοκρασία. Κάτι που έπρεπε να γίνεται, λόγω μη κυκλοφορίας του ψυκτικού από κλειστό θερμοδιακόπτη. Αντίθετα, η θερμοκρασία έμενε σε επίπεδα κάτω του φυσιολογικού.
      Το άλλο που θέλω να ρωτήσω είναι. Δεν υπάρχει στο ψυγείο βαλβίδα ανακούφισης, ώστε αν ανεβάσει θερμοκρασία να διαφύγει από εκεί το υγρό; Αν υπάρχει, μήπως λόγω μη κυκλοφορίας και αύξησης της θερμοκρασίας του υγρού (κατά τα λεγόμενα του συνεργείου) αυτή άνοιξε και τα υγρά που υπήρχαν στην πάνω πλευρά να μην ήταν από σκάσιμο, αλλά από την αποτόνωση της πίεσης;
      Στο συνεργείο του άλλαξαν το ψυγείο και τον θερμοστάτη. Μαζί με εργατικά του πήγε 500Ε. Αν κάποιος ξέρει ας βοηθήσει. Ευχαριστώ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        crektis last edited by

        Καλησπέρα σε όλους. Ένας φίλος μου έχει ένα Mazda B2500 4χ4 (2004) πετρελαιοκίνητο, με 135.000χλμ. Είναι πολύ συνεπής όσον αφορά την συντήρηση και είχε το εξής πρόβλημα. Του έσκασε το ψυγείο νερού, από την πάνω πλευρά (έτσι του είπαν τουλάχιστον). Αυτός τυχαία είχε δει ότι υπήρχε υγρό στην επάνω πλευρά του ψυγείου. Θεώρησε ότι έσκασε. Μάλιστα συμπλήρωσε λίγο και το πήγε οδικώς σε συνεργείο (αρκετά χλμ μακρυά), αφού δεν έχανε τα υγρά από κάτω. Εκεί του βρήκαν κολλημένο τον θερμοστάτη σε κλειστή θέση (;;;). Για το σκάσιμο του ψυγείου, του έδωσαν την εξήγηση πως επειδή το νερό δεν μπορούσε να κυκλοφορήσει στο σύστημα (και) λόγω κολλημένου θερμοδιακόπτης, αυξήθηκε η θερμοκρασία και ο όγκος του νερού και το ψυγείο έσκασε. Εγώ τώρα θέλω να ρωτήσω τα εξής:
        Κατά πόσο μπορεί να ισχύει η αιτιολογία που του έδωσαν; Και πέρα από αυτό. Αφού ο θερμοδιακόπτης είχε κολλήσει σε κλειστή θέση (που και εδώ έχω ένσταση) γιατί το αμάξι δεν ανέβασε πάνω από τα όρια θερμοκρασία, αλλά αντίθετα δεν ανέβαζε στα κανονικά επίπεδα (κάτι που δηλώνει θερμοστάτη συνεχώς ΑΝΟΙΧΤΟ). Και έστω ότι είναι έτσι. Γιατί να σκάσει το ψυγείο; Αφού δεν κυκλοφορεί το υγρό η θερμοκρασία του πώς αυξάνεται; Ισχύει αυτό που του είπαν; Ότι δηλαδή το νερό επειδή δεν κυκλοφορούσε αυξήθηκε η θερμοκρασία του και έσκασε το ψυγείο;
        Όσον αφορά τον θερμοδιακόπτη τώρα. Γνωρίζω ότι σημαντικά εξαρτήματα, από τα οποία εξαρτάται η λειτουργία και η βιωσιμότητα του κινητήρα, όταν χαλάνε αυτό γίνεται στην καλύτερη δυνατή θέση για να μην προκαλέσουν περαιτέρω προβλήματα. Για τους θερμοδιακόπτες ξέρω και είναι και λογικό να είναι η ανοιχτή. Άλλωστε, δεν του ανέβασε πάνω από τα όρια θερμοκρασία. Κάτι που έπρεπε να γίνεται, λόγω μη κυκλοφορίας του ψυκτικού από κλειστό θερμοδιακόπτη. Αντίθετα, η θερμοκρασία έμενε σε επίπεδα κάτω του φυσιολογικού.
        Το άλλο που θέλω να ρωτήσω είναι. Δεν υπάρχει στο ψυγείο βαλβίδα ανακούφισης, ώστε αν ανεβάσει θερμοκρασία να διαφύγει από εκεί το υγρό; Αν υπάρχει, μήπως λόγω μη κυκλοφορίας και αύξησης της θερμοκρασίας του υγρού (κατά τα λεγόμενα του συνεργείου) αυτή άνοιξε και τα υγρά που υπήρχαν στην πάνω πλευρά να μην ήταν από σκάσιμο, αλλά από την αποτόνωση της πίεσης;
        Στο συνεργείο του άλλαξαν το ψυγείο και τον θερμοστάτη. Μαζί με εργατικά του πήγε 500Ε. Αν κάποιος ξέρει ας βοηθήσει. Ευχαριστώ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          ggab last edited by

          στο βωμο της μειωσης του βαρους...........

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • E
            ernani last edited by

            Λες να μου επηρεάσει σημαντικά το χρόνο μέσα στην πίστα?

            Πέρα από την πλάκα, δεν νομίζω ότι υπάρχει θέμα με το βάρος στην καθημερινή χρήση. Και από το να πάρω την πλαστικούρα της mercedes με 450 ευρώ (για w201, γιατί για w124 ανέβαινε κι άλλο η τιμή), καλύτερα αυτό στη μισή σχεδόν τιμή.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              ggab last edited by

              εδω σιγα σιγα βγαζουν και την ρεζερβα για να ριξουν το βαρος.....τα ψυγεια δεν θα εκαναν πλαστικα;
              αλλα η τιμη ...........τιμη χρυσου!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr