Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προβλήματα με C2 VTS
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Προβλήματα με C2 VTS
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    1
    25
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Y
      yugo last edited by

      Αγόρασα ένα C2 VTS τον Αύγουστο του 2008. Μέχρι στιγμής έχω κάνει 40.000 χλμ. κάνοντας όλα τα σέρβις κανονικά. Έχουν παρατηρηθεί τα εξής:

      1. Από την πρώτη βδομάδα ακούγεται το ρουλεμάν του πρωτεύοντος άξονα στο κιβώτιο. Ο μηχανικός της αντιπροσωπίας είπε: 'έτσι κάνουν όλα αυτά, δεν πειράζει' και φυσικά δεν αλλάχτηκε. Ο ήχος επιδεινώνεται αργά αλλά σταθερά.
      2. Μετά τα 1000 χλμ άρχισαν να χτυπάνε τα πίσω αμορτισέρ και στα 5000 χλμ πρακτικά έπαψαν να λειτουργούν καθιστώντας το αυτοκίνητο απαράδεκτο όσον αφορά την οδική συμπεριφορά σε γρήγορο ρυθμό. Τα μπροστινά έφτασαν στο ίδιο χάλι στις 20.000 χλμ. 'Αφού είναι κινέζικα έτσι γίνεται', σχολίασε ο πωλητής της αντιπροσωπείας!!!!!
      3. Σε κάθε αλλαγή λαδιών έχει κάψει πάνω από 1 λίτρο.
      4. Στις 37.000 χλμ κόπηκε το αριστερό εμπρός τοπ-μάουντ. Αλλάχτηκαν και τα δύο καθώς και το δεξί ήταν έτοιμο να κοπεί. 'Πολύ συνηθισμένο πράγμα γι' αυτό το αυτοκίνητο' σχολίασε ο μηχανικός.
      5. Στις 39.000 χλμ άρχισε να σκορτσάρει ο συμπλέκτης. Βλάβη στο πλατό απεφάνθη ο μηχανικός, 'διόλου ασυνήθιστη αν σκεφτεί κανείς την προέλευσή του'. (Όποιος βρει την προέλευση κερδίζει).
      6. Μετά τα πρώτα 5000 χλμ άρχισαν σταδιακά να ακούγονται ήχοι από το πορτ-παγκάζ, τη δεξιά πόρτα και την εταζέρα. Το αυτοκίνητο πιά είναι κανονική κουδουνίστρα, χωρίς καν να έχει μπει ποτέ σε χωματόδρομο ή να έχει τρακάρει.

      Αυτά τα ολίγα και επιπλέον μια ρητορική ερώτηση προς τη Citroen: Μήπως θα έπρεπε οι αγοραστές να πληροφορούνται την ακριβή προέλευση τον περισσότερων μηχανολογικών εξαρτημάτων του αυτοκινήτου αντί να πιστεύουν ότι αγοράζουν κάτι ευρωπαϊκό;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Y
        yugo last edited by

        Αγόρασα ένα C2 VTS τον Αύγουστο του 2008. Μέχρι στιγμής έχω κάνει 40.000 χλμ. κάνοντας όλα τα σέρβις κανονικά. Έχουν παρατηρηθεί τα εξής:

        1. Από την πρώτη βδομάδα ακούγεται το ρουλεμάν του πρωτεύοντος άξονα στο κιβώτιο. Ο μηχανικός της αντιπροσωπίας είπε: 'έτσι κάνουν όλα αυτά, δεν πειράζει' και φυσικά δεν αλλάχτηκε. Ο ήχος επιδεινώνεται αργά αλλά σταθερά.
        2. Μετά τα 1000 χλμ άρχισαν να χτυπάνε τα πίσω αμορτισέρ και στα 5000 χλμ πρακτικά έπαψαν να λειτουργούν καθιστώντας το αυτοκίνητο απαράδεκτο όσον αφορά την οδική συμπεριφορά σε γρήγορο ρυθμό. Τα μπροστινά έφτασαν στο ίδιο χάλι στις 20.000 χλμ. 'Αφού είναι κινέζικα έτσι γίνεται', σχολίασε ο πωλητής της αντιπροσωπείας!!!!!
        3. Σε κάθε αλλαγή λαδιών έχει κάψει πάνω από 1 λίτρο.
        4. Στις 37.000 χλμ κόπηκε το αριστερό εμπρός τοπ-μάουντ. Αλλάχτηκαν και τα δύο καθώς και το δεξί ήταν έτοιμο να κοπεί. 'Πολύ συνηθισμένο πράγμα γι' αυτό το αυτοκίνητο' σχολίασε ο μηχανικός.
        5. Στις 39.000 χλμ άρχισε να σκορτσάρει ο συμπλέκτης. Βλάβη στο πλατό απεφάνθη ο μηχανικός, 'διόλου ασυνήθιστη αν σκεφτεί κανείς την προέλευσή του'. (Όποιος βρει την προέλευση κερδίζει).
        6. Μετά τα πρώτα 5000 χλμ άρχισαν σταδιακά να ακούγονται ήχοι από το πορτ-παγκάζ, τη δεξιά πόρτα και την εταζέρα. Το αυτοκίνητο πιά είναι κανονική κουδουνίστρα, χωρίς καν να έχει μπει ποτέ σε χωματόδρομο ή να έχει τρακάρει.

        Αυτά τα ολίγα και επιπλέον μια ρητορική ερώτηση προς τη Citroen: Μήπως θα έπρεπε οι αγοραστές να πληροφορούνται την ακριβή προέλευση τον περισσότερων μηχανολογικών εξαρτημάτων του αυτοκινήτου αντί να πιστεύουν ότι αγοράζουν κάτι ευρωπαϊκό;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr