Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΥΒΡΙΔΙΚΑ, ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ, ΟΔΗΓΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΥΒΡΙΔΙΚΑ, ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ, ΟΔΗΓΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    1
    1
    33
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos-paylidis last edited by

      ΑΝΑΜΟΝΗ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΑΚΤΙΚΗ
      Τα καυσιμα εχουν παρει και παλι την πανω βολτα. Λεγεται οτι σε καποια στιγμη, στο συντομο σχετικα μελλων, θα ξαναδουμε τα $150 το βαρελι, ισως και τα $200. Το σιγουρο ειναι οτι η ζητηση, κυριως στες ανερχομενες οικονομιες οπως η Κινα και η Ινδια αυξανεται με γρηγορους ρυθμους, ενω τα αποθεματα εξαντλουνται και η εξορυξη τους γινεται ολο και δαπανηροτερη. Το περιβαλλον, απο προχθες, φωναζει φτανει πια, οχι αλλο. Η κατασταση ειναι πιο χειροπιαστη αν αναλογιστουμε τι συμβαινει καθημερινα γυρω μας. Καυσαερια, θορυβος, περισσοτερη ασφαλτος σε βαρος του πρασινου και της φυσης.
      Τα υβριδικα ειναι μαζυ μας εδω και λιγο καιρο. Καποια μικρα ηλεκτρικα πολης εχουν ηδη κανει επισης δειλα, δειλα, αισθητη την παρουσια τους και εδω στον τοπο μας. Ισως καποιοι, που σκεφτονται να αντικαταστησουν το αυτοκινητο τους, προβληματιζονται για την πιο ορθη λυση.
      Τα υβριδικα αποτελουν ενδιαμεσο βημα μεταξυ συμβατικων και ηλεκτρικων αυτοκινητων. Η λογικη ειναι απλη. Την στιγμη που ο οδηγος σηκωνει το ποδι απο το πενταλ της “βενζινης”, η κινητικη ενεργεια του αυτοκινητου μετατρεπεται σε ηλεκτρικη και αποθηκευεται σε μπαταριες για να χρησιμοποιηθει αργοτερα, οταν χρειαστει. Ετσι ενα μεγαλο μερος της ενεργειας που χρειαζεται για να κινησει το αυτοκινητο ανακταται για να χρησιμοποιηθει ξανα. Επιπλεον ο ηλεκτροκινητηρας βοηθα την μηχανη εσσωτερικης καυσης να κινησει το αυτοκινητο σε ενα φασμα στροφων που ειναι το αδυνατο σημειο του δευτερου, δηλαδη στην επιταγχυνση απο χαμηλες στροφες λειτουργιας. Αυτο εχει προσθετο, θετικο αντικτυπο στην καταναλωση και επομενως στους ρυπους και το περιβαλλον. Φανερο λοιπον το πλεονεκτημα των υβριδικων σε συνθηκες πολης, με τα συχνα σταματα, ξεκινα. Εκτος πολης τωρα, τα πετρελαιοκινητα πλεονεκτουν σε οικονομια και ρυπους αλλα δεν θα ελεγα οτι και τα νεα, συμβατικα βενζινοκινητα βρισκονται σε τοσο μειονεκτικη θεση. Τελικα η υπεροχη των υβριδικων δεν ειναι ακριβως ασπρο - μαυρο. Ο ηλεκτροκινητηρας και οι μπαταριες ανεβαζουν τοσο το βαρος των υβριδικων οσο και την τιμη αγορας. Το αυξημενο βαρος μειωνει σε καποιο βαθμο, κυριως στην πολη, την υπεροχη των υβριδικων σε καταναλωση. Για να ανακτησει ο μεσος οδηγος την διαφορα του κοστους αγορας (που ανερχεται σε καποιες χιλιαδες ευρω) απο την εξοικονομιση καυσιμων, πρεπει να περασουν αρκετα χρονια, ισως και ολοκληρη η ζωη του αυτοκινητου. Συμπερασματικα, με τα τωρινα δεδομενα, τα υβριδικα ειναι ελκυστικη λυση για οσους διανυουν μεσα στην πολη πολυ περισσοτερα χιλιομετρα απο τον μεσο ορο (περιπου 12,000 τον χρονο). Επαγγελματιες δηλαδη. Ειναι αξιοπεριεργο που οι οδηγοι ταξι δεν εχουν αντιληφθει το πλεονεκτημα των υβριδικων. Στην κεντρικη και βορεια Ευρωπη υβριδικα ταξι, οπως το Prius, ειναι γεγονος.
      Τα ηλεκτρικα αυτοκινητα αποτελουν την λυση του μελλοντος. Βραχυπροθεσμα, οταν τα προβληματα που αντιμετωπιζουν οι κατασκευαστες με τεις μπαταριες λιθιου επιλυθουν και η μαζικη παραγωγη τους μειωσει δραστικα το κοστος τους. Απο το 2015 και μετα και αυτες μαλλον θα αντικατασταθουν με μπαταριες ακομα νεωτερης τεχνολογιας. Για την ωρα οι οποιες προτασεις στην αγορα (καποιες θα ειναι διαθεσιμες συντομα στην Ευρωπη) ειναι ακριβες. Επιπλεον δεν υπαρχει επαρκεια υποδομης, αρκετα σημεια φορτισης δηλαδη. Τα ηλεκτρικα υστερουν και σε ακτινα δρασης. Στην καλυτερη περιπτωση αυτη δεν ξεπερνα τα 150 περιπου χιλιομετρα, με τα 100 χιλ. να ειναι πιο κοντα στον μεσο ορο, αν υπολογισουμε και την χρηση κλιματιστικου. Για τα δεδομενα του μεσου οδηγου οι τιμες αυτες δεν ειναι ιδιαιτερα απαγορευτικες, ειδικα για οσους δεν βγαινουν συχνα απο τα ορια της πολης. Η εναλλακτικη αυτη λυση θα γινεται σταδιακα ολο και πιο ελκυστικη. Τα πλεονεκτηματα ειναι αρκετα και ουσιαστικα. Η καταναλωση σε ηλεκτρισμο στοιχιζει πολυ λιγο, ενα πολυ μικρο ποσοστο των εξοδων σας σε καυσιμα, ειδικα αν φορτιζετε με ηλεκτρισμο απο ανανεωσιμες πηγες ενεργειας, οπως τα φωτοβολταικα. Τοτε θα μιλαμε για την πιο καθαρη και οικονομικη λυση. Δεν ρυπαινουν με καυσαερια, αλλα ουτε και με θορυβο. Ειναι ευκολα στην οδηγηση και σε συνθηκες πολης η αποδοση τους ειναι περα απο ικανοποιητικη, αφου επιταχυνουν απο σταση αρκετα ζωηρα. Η συντηρηση τους ειναι μηδαμηνη, μιας και δεν υπαρχει μηχανη εσσωτερικης καυσης και αν υπαρχει αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων ειναι απλουστερο. Εξαιρεση αποτελει το κοστος των μπαταριων λιθιου, οι οποιες ομως επιτρεπουν καλυτερες επιδοσεις, μεγαλυτερη ακτινα δρασης και μικροτερο βαρος. Σταδιακα, το συνολικο κοστος λειτουργιας, σε ηλεκτρισμο και μπαταριες ολο και θα πλησιαζει το αντιστοιχο σε υγρα καυσιμα, γιατι απο την μια οι τιμες των καυσιμων θα ανεβαινουν και απο την αλλη το κοστος των μπαταριων και του ηλεκτρισμου απο ανανεωσιμες πηγες θα μειωνεται. Τα ηλεκτρικα πλεονεκτουν στο κοστος συντηρησης, που ειναι πολυ πιο απλη και σε αραιοτερα διαστηματα. Επιπλεον η διαρκεια ζωης των ηλεκτρικων αυτοκινητων αναμενεται να ειναι αρκετα μεγαλυτερη, επειδη ειναι πολυ πιο απλα, και με λιγοτερα περιστρεφομενα μερη.
      Σημαντικο ρολο στην πλαστιγγα της μαζικης και γρηγορης αποδοχης των ηλεκτρικων αυτοκινητων θα εχει η πολιτικη της κυβερνησης. Μια καλα μελετημενη προταση, που θα ενθαρυνει με την αναλογη επιχορηγηση οχι μονο την χρηση αυτοκινητων με μηδενικους ρυπους αλλα και μικρων σε μεγεθος, θα συμβαλει πολυ στην λυση του κυκλοφοριακου και της επιβαρυνσης του περιβαλλοντος. Η αναμονη λοιπον αποτελει, για τον μεσο οδηγο, την καλυτερη τακτικη. Νικος Παυλιδης 19/01/2011

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nikos-paylidis last edited by

        ΑΝΑΜΟΝΗ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΑΚΤΙΚΗ
        Τα καυσιμα εχουν παρει και παλι την πανω βολτα. Λεγεται οτι σε καποια στιγμη, στο συντομο σχετικα μελλων, θα ξαναδουμε τα $150 το βαρελι, ισως και τα $200. Το σιγουρο ειναι οτι η ζητηση, κυριως στες ανερχομενες οικονομιες οπως η Κινα και η Ινδια αυξανεται με γρηγορους ρυθμους, ενω τα αποθεματα εξαντλουνται και η εξορυξη τους γινεται ολο και δαπανηροτερη. Το περιβαλλον, απο προχθες, φωναζει φτανει πια, οχι αλλο. Η κατασταση ειναι πιο χειροπιαστη αν αναλογιστουμε τι συμβαινει καθημερινα γυρω μας. Καυσαερια, θορυβος, περισσοτερη ασφαλτος σε βαρος του πρασινου και της φυσης.
        Τα υβριδικα ειναι μαζυ μας εδω και λιγο καιρο. Καποια μικρα ηλεκτρικα πολης εχουν ηδη κανει επισης δειλα, δειλα, αισθητη την παρουσια τους και εδω στον τοπο μας. Ισως καποιοι, που σκεφτονται να αντικαταστησουν το αυτοκινητο τους, προβληματιζονται για την πιο ορθη λυση.
        Τα υβριδικα αποτελουν ενδιαμεσο βημα μεταξυ συμβατικων και ηλεκτρικων αυτοκινητων. Η λογικη ειναι απλη. Την στιγμη που ο οδηγος σηκωνει το ποδι απο το πενταλ της “βενζινης”, η κινητικη ενεργεια του αυτοκινητου μετατρεπεται σε ηλεκτρικη και αποθηκευεται σε μπαταριες για να χρησιμοποιηθει αργοτερα, οταν χρειαστει. Ετσι ενα μεγαλο μερος της ενεργειας που χρειαζεται για να κινησει το αυτοκινητο ανακταται για να χρησιμοποιηθει ξανα. Επιπλεον ο ηλεκτροκινητηρας βοηθα την μηχανη εσσωτερικης καυσης να κινησει το αυτοκινητο σε ενα φασμα στροφων που ειναι το αδυνατο σημειο του δευτερου, δηλαδη στην επιταγχυνση απο χαμηλες στροφες λειτουργιας. Αυτο εχει προσθετο, θετικο αντικτυπο στην καταναλωση και επομενως στους ρυπους και το περιβαλλον. Φανερο λοιπον το πλεονεκτημα των υβριδικων σε συνθηκες πολης, με τα συχνα σταματα, ξεκινα. Εκτος πολης τωρα, τα πετρελαιοκινητα πλεονεκτουν σε οικονομια και ρυπους αλλα δεν θα ελεγα οτι και τα νεα, συμβατικα βενζινοκινητα βρισκονται σε τοσο μειονεκτικη θεση. Τελικα η υπεροχη των υβριδικων δεν ειναι ακριβως ασπρο - μαυρο. Ο ηλεκτροκινητηρας και οι μπαταριες ανεβαζουν τοσο το βαρος των υβριδικων οσο και την τιμη αγορας. Το αυξημενο βαρος μειωνει σε καποιο βαθμο, κυριως στην πολη, την υπεροχη των υβριδικων σε καταναλωση. Για να ανακτησει ο μεσος οδηγος την διαφορα του κοστους αγορας (που ανερχεται σε καποιες χιλιαδες ευρω) απο την εξοικονομιση καυσιμων, πρεπει να περασουν αρκετα χρονια, ισως και ολοκληρη η ζωη του αυτοκινητου. Συμπερασματικα, με τα τωρινα δεδομενα, τα υβριδικα ειναι ελκυστικη λυση για οσους διανυουν μεσα στην πολη πολυ περισσοτερα χιλιομετρα απο τον μεσο ορο (περιπου 12,000 τον χρονο). Επαγγελματιες δηλαδη. Ειναι αξιοπεριεργο που οι οδηγοι ταξι δεν εχουν αντιληφθει το πλεονεκτημα των υβριδικων. Στην κεντρικη και βορεια Ευρωπη υβριδικα ταξι, οπως το Prius, ειναι γεγονος.
        Τα ηλεκτρικα αυτοκινητα αποτελουν την λυση του μελλοντος. Βραχυπροθεσμα, οταν τα προβληματα που αντιμετωπιζουν οι κατασκευαστες με τεις μπαταριες λιθιου επιλυθουν και η μαζικη παραγωγη τους μειωσει δραστικα το κοστος τους. Απο το 2015 και μετα και αυτες μαλλον θα αντικατασταθουν με μπαταριες ακομα νεωτερης τεχνολογιας. Για την ωρα οι οποιες προτασεις στην αγορα (καποιες θα ειναι διαθεσιμες συντομα στην Ευρωπη) ειναι ακριβες. Επιπλεον δεν υπαρχει επαρκεια υποδομης, αρκετα σημεια φορτισης δηλαδη. Τα ηλεκτρικα υστερουν και σε ακτινα δρασης. Στην καλυτερη περιπτωση αυτη δεν ξεπερνα τα 150 περιπου χιλιομετρα, με τα 100 χιλ. να ειναι πιο κοντα στον μεσο ορο, αν υπολογισουμε και την χρηση κλιματιστικου. Για τα δεδομενα του μεσου οδηγου οι τιμες αυτες δεν ειναι ιδιαιτερα απαγορευτικες, ειδικα για οσους δεν βγαινουν συχνα απο τα ορια της πολης. Η εναλλακτικη αυτη λυση θα γινεται σταδιακα ολο και πιο ελκυστικη. Τα πλεονεκτηματα ειναι αρκετα και ουσιαστικα. Η καταναλωση σε ηλεκτρισμο στοιχιζει πολυ λιγο, ενα πολυ μικρο ποσοστο των εξοδων σας σε καυσιμα, ειδικα αν φορτιζετε με ηλεκτρισμο απο ανανεωσιμες πηγες ενεργειας, οπως τα φωτοβολταικα. Τοτε θα μιλαμε για την πιο καθαρη και οικονομικη λυση. Δεν ρυπαινουν με καυσαερια, αλλα ουτε και με θορυβο. Ειναι ευκολα στην οδηγηση και σε συνθηκες πολης η αποδοση τους ειναι περα απο ικανοποιητικη, αφου επιταχυνουν απο σταση αρκετα ζωηρα. Η συντηρηση τους ειναι μηδαμηνη, μιας και δεν υπαρχει μηχανη εσσωτερικης καυσης και αν υπαρχει αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων ειναι απλουστερο. Εξαιρεση αποτελει το κοστος των μπαταριων λιθιου, οι οποιες ομως επιτρεπουν καλυτερες επιδοσεις, μεγαλυτερη ακτινα δρασης και μικροτερο βαρος. Σταδιακα, το συνολικο κοστος λειτουργιας, σε ηλεκτρισμο και μπαταριες ολο και θα πλησιαζει το αντιστοιχο σε υγρα καυσιμα, γιατι απο την μια οι τιμες των καυσιμων θα ανεβαινουν και απο την αλλη το κοστος των μπαταριων και του ηλεκτρισμου απο ανανεωσιμες πηγες θα μειωνεται. Τα ηλεκτρικα πλεονεκτουν στο κοστος συντηρησης, που ειναι πολυ πιο απλη και σε αραιοτερα διαστηματα. Επιπλεον η διαρκεια ζωης των ηλεκτρικων αυτοκινητων αναμενεται να ειναι αρκετα μεγαλυτερη, επειδη ειναι πολυ πιο απλα, και με λιγοτερα περιστρεφομενα μερη.
        Σημαντικο ρολο στην πλαστιγγα της μαζικης και γρηγορης αποδοχης των ηλεκτρικων αυτοκινητων θα εχει η πολιτικη της κυβερνησης. Μια καλα μελετημενη προταση, που θα ενθαρυνει με την αναλογη επιχορηγηση οχι μονο την χρηση αυτοκινητων με μηδενικους ρυπους αλλα και μικρων σε μεγεθος, θα συμβαλει πολυ στην λυση του κυκλοφοριακου και της επιβαρυνσης του περιβαλλοντος. Η αναμονη λοιπον αποτελει, για τον μεσο οδηγο, την καλυτερη τακτικη. Νικος Παυλιδης 19/01/2011

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr