Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Daihatsu τέλος!! (από την Ευρώπη)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Daihatsu τέλος!! (από την Ευρώπη)
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    22
    37
    309
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      maxgraves last edited by

      Ανακοίνωσε η Daihatsu οτι αποσύρετε απο την Ευρωπαικη αγορά
      και η Agripan δεν λεει τιποτα!!

      ο ελληνικός τύπος τίποτα!!
      έντυπος και ηλεκτρονικός!!

      μπας και προλάβουν να πουλήσουν κανα αμάξι ακομη??

      οι αγγλοι που δεν πουλαγαν και πολλα ετσι και αλλιως
      το εχουν κατεβασει τελιως το site!
      http://daihatsu.co.uk

      οι Ιταλοι το ανακοίνωσαν
      http://www.daihatsu.it/news/il-piano-europeo-di-daihatsu-motor-co-per-il-mercato-europeo.html

      και στο κεντρικο site βεβαια
      http://www.daihatsu.com/news/n2011/11011401/index.html

      να δω πότε θα ξυπνήσουν οι δικοί μας!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        maxgraves last edited by

        Ανακοίνωσε η Daihatsu οτι αποσύρετε απο την Ευρωπαικη αγορά
        και η Agripan δεν λεει τιποτα!!

        ο ελληνικός τύπος τίποτα!!
        έντυπος και ηλεκτρονικός!!

        μπας και προλάβουν να πουλήσουν κανα αμάξι ακομη??

        οι αγγλοι που δεν πουλαγαν και πολλα ετσι και αλλιως
        το εχουν κατεβασει τελιως το site!
        http://daihatsu.co.uk

        οι Ιταλοι το ανακοίνωσαν
        http://www.daihatsu.it/news/il-piano-europeo-di-daihatsu-motor-co-per-il-mercato-europeo.html

        και στο κεντρικο site βεβαια
        http://www.daihatsu.com/news/n2011/11011401/index.html

        να δω πότε θα ξυπνήσουν οι δικοί μας!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giorgosrallyman last edited by

          Τα Νταϊχάτσου είναι μια χαρά τίμια, λειτουγικά, 100% γιαπωνέζικα αυτοκίνητα και, πραγματικά τέρατα αξιοπιστίας!

          Για όσους δεν ξέρουν, μπορεί η μητρική της Νταϊχάτσου να είναι η 'μεγάλη' Τογιότα, η πρώτη όμως είναι ο.. βασικός προμηθευτής κινητήρων! Ναι, πολλά από τα μοντέλα της Τογιότα προμηθεύονται τους κινητήρες τους από την.. άσημη και μικρούλα Ντάι!

          Και βέβαια, μήν ξεχνάτε το μικρό, θαυματουργό 3κύλινδρο πασπαρτού του φοβερού απ'όλες τις απόψεις Κουόρε, ο οποίος φορέθηκε δεν ξέρω και εγώ σε πόσα μοντέλα, ευρωπαϊκά, γιαπωνέζικα, κλπ, κλπ.

          Ύστερα, θα ήταν πολύ χαζομάρα να πιστέψουμε ότι οι μέχρι τώρα πελάτες της Νταϊχάτσου θα μείνουν.. κρεμασμένοι από ανταλλακτικά και τεχνική υποστήριξη. Δηλαδή εγώ που έχω το τάπερ θα μείνω από ανταλλακτικά από δω και στο εξής, μια και η μαμά Χόντα αποφάσισε την απόσυρση του μοντέλου από την Ευρώπη λόγω ρύπων??? Μή λέμε ό,τι νά'ναι..

          Και φυσικά, κατά τη γνώμη μου, το γεγονός ότι η Ντάι αποσύρεται από την Ευρώπη, θα κάνει κάποια συγκεκριμένα χαρισματικά μοντέλα της ακόμα πιο ποθητά και.. δυσεύρετα, πράγμα που συνεπώς ίσως και να.. ανεβάσει την τιμή τους σαν μεταχειρισμένα σε σχέση με τώρα!

          Αλήθεια, θυμάστε τί γινόταν στις αντιπροσωπείες της Πεζώ, αλλά και στην αγορά των (καλών..) μεταχειρισμένων μετά, όταν ανακοινώθηκε η απόσυρση εκείνου του θρυλικού 16βάλβιδου 106 Rallye/GTi, εκεί κάπου στο 2002-2003??? Εγώ θυμάμαι.. ΚΟΛΑΣΗ!

          Εν κατακλείδι, τα πάντα είναι σχετικά και οι κάθε είδους ισωπεδώσεις είναι μάλλον εκτός πραγματικότητας..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mark last edited by

            Ο 3κύλιδρος χιλιάρης δεν είχε φορεθεί πρώτη φορά πολύ πριν βγει το cuore στα τρίδυμα? Το cuore μπορεί να είναι καλό μηχανικά, αλλά για μένα έχει μερικές πολύ ηλίθιες επιλογές, που το κάνουν να απέχει πολύ από τα toyota. Πρώτα από όλα τα ζαντολάστιχα που το δίνουν... 15άρια με 165/55 σε αμάξι πόλης? Όσες φορές μπήκα μέσα μου φάνηκε ότι κοπανάει τραγικά. Ύστερα όταν το οδήγησα, μου έκανε εντύπωση για 2 πράγματα. Ο άθλιος επιλογέας ταχυτήτων. Πολύ ασαφές σασμάν και χάλια αίσθηση. Και επίσης ο θόρυβος. Η έλειψη ηχομόνωσης κάνει τον θόρυβο του 3κύλνδρου να σου παίρνει το κεφάλι αν περάσει τα 80χλμ/ώρα. Μόνο αυτές τις λεπτομέρειες να είχανε προσέξει, και ίσως να ήταν το ιδανικότερο αμάξι πόλης.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              aigaioploos last edited by

              Τί τους εμποδίζει να φέρνουν το Terios με τα σήματα της Toyota και να το πουλάνε - συντηρούνε από το δίκτυο της Toyota;
              Αυτό πιστεύω ότι θα γίνει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • A
                audipassion last edited by

                http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1562159/
                τι εγινε ρε παιδια

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • vespas
                  vespas last edited by

                  Ο χρήστης audipassion έγραψε:
                  http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1562159/
                  τι εγινε ρε παιδια

                  Τωρα που βγαινει το καινουργιο yaris, θα υπαρχει και το τωρινο ως Daihatsu Charade

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    audipassion last edited by

                    Αν ειναι ιαπωνικο και με τετοια τιμη δεν ειναι ασχημο

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mark last edited by

                      Στη Γαλλία δεν φτιάχνανε το Yaris?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cosneo last edited by

                        Ο χρήστης audipassion έγραψε:
                        Αν ειναι ιαπωνικο και με τετοια τιμη δεν ειναι ασχημο

                        Αν θυμάμαι καλά από άρθρο που διάβασα κατασκευάζεται στην Ταιλανδη και είναι μόνο 5θυρο και 1,33. Και είναι αποκλειστικά και μόνο για την ευρωπαική αγορά και είναι το τελευταίο 'νεο' Daihatsu πριν την παυση της υπαρξης της στην Ευρώπη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          aggelosf last edited by

                          Ο χρήστης Mark έγραψε:
                          Στη Γαλλία δεν φτιάχνανε το Yaris?

                          Ναι τα yaris ΜΚ2 που έρχονται στην Ελλάδα είναι όλα γαλλικά. Τώρα σαν Daihatsu δεν ξέρω τί παίζει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            govus last edited by

                            Μ' αρέσει πολύ, που το 'Ανήσυχο Πνεύμα του Έλληνα Εισαγωγέα' (πρέπει να γραφτεί επιτέλους ένα βιβλίο για το σκεπτικό τους...) αποφάσισε 1,5 χρόνο πριν αποσυρθεί η εταιρεία από την Ευρώπη, να φέρει τα Toyota-rebadged μοντέλα της στο ελλάντα ...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • F
                              funkyreverend last edited by

                              Συλλεκτικά φέρνει ο άνθρωπος σε χαμηλές τιμές και εσείς γκρινιάζετε!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                focusman91 last edited by

                                ΕΛΕΟΣ!! Πριν λιγο στο fb μου, βγηκε αυτη η ειδηση απο το Auto Bild
                                http://www.autobild.gr/index.php?cat_id ... ge_id=4565
                                Λεω 'πλακα μου κανουνε...'

                                Παω στο site και το βλεπω και εκει..
                                http://www.daihatsu.gr/models/charade.html

                                Και μετα κατηγορειτε το Vag που βγαζει carbon αυτοκινητα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cosneo last edited by

                                  Γιώργο η Daihatsu είναι θηγατρική της Toyota. Λογικό να μοιράζονται αυτοκίνητα και καθόλου σπάνιο. Το 'δικό μας' Terios στην Ιαπωνία υπάρχει σαν Toyota Rush ή πολλά μοντέλα της Infinity βγαίνουν (εκτός Αμερικής και Ευρώπης) και με το σήμα Nissan.
                                  Το ίδιο δεν θεωρώ κακό και στο θέμα της VAG που ένα ταμπλό ή κινητήρας υπάρχει ... σε 254 μοντέλα απο 6 εταιρίες κλπ. Και στην PSA και στην Renault-Nissan και σε άλλους το ίδιο ισχύει. Και αυτός είναι και ο λόγος που υπάρχουν αυτές οι συνεργασίες.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    audipassion last edited by

                                    Εικαζω μετα απο αυτο οτι δεν θα κλεισει η εταιρια στην Ελλαδα αλλα θα σταματησει να υπαρχει σε αυτη τη μορφη που ειχε ως σημερα φερνοντας reebadged toyota .

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cosneo last edited by

                                      Το ότι θα σταματήσει είναι δεδομένο για όλη την Ευρώπη άρα και στην Ελλάδα. Απλώς αυτά ... θα μπορούν να κάνουν σέρβις απευθείας στην Τοyota. Και πιθανόν και τα άλλα (Sirion, Terios, Copen κλπ).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        toxotis last edited by

                                        δεν καταλαβαινω ποιος ο λογος να παρει καποιος το συγκεκριμενο αυτοκινητο και οχι το yaris δεδομενου οτι θα αποσυρθει απο την Ευρωπαική αγορά, αλλά και ότι έχουν παρεμφερείς τιμές. Αν το δω στο δρομο ειλικρινα θα πω συχαρητηρια σε αυτον που το αγορασε, φοβερή επιλογή!!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • C
                                          cosneo last edited by

                                          Παραλληλα με το Yaris ... άντε να ξεκαλοκαιριάσουν μαζί. Μετά εμφανίζεται το καινούριο και τότε απλώς θα είναι μια ακόμα πρόταση από την Daihatsu στα supermini. Προσωπικά πάντως θα προτιμούσα το Sirion απ΄' αυτό το αντι-Yaris που ακόμα και σαν Yaris δεν μου άρεσε.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kotetsi last edited by

                                            Μόνο εγώ το βρίσκω εξαιρετική ευκαιρία στα 12μισι χιλιάρικα (με απόσυρση);
                                            Έχει 7 αερόσακους, ESP, όλες τις βασικές ηλεκτρικές ευκολίες, 100 ατμοσφαιρικά άλογα με 6άρι σασμάν και τη σιγουριά της Τογιότα ότι «δε σπάει-δε χαλάει».

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr