-
Ανακοίνωσε η Daihatsu οτι αποσύρετε απο την Ευρωπαικη αγορά
και η Agripan δεν λεει τιποτα!!ο ελληνικός τύπος τίποτα!!
έντυπος και ηλεκτρονικός!!μπας και προλάβουν να πουλήσουν κανα αμάξι ακομη??
οι αγγλοι που δεν πουλαγαν και πολλα ετσι και αλλιως
το εχουν κατεβασει τελιως το site!
http://daihatsu.co.ukοι Ιταλοι το ανακοίνωσαν
http://www.daihatsu.it/news/il-piano-europeo-di-daihatsu-motor-co-per-il-mercato-europeo.htmlκαι στο κεντρικο site βεβαια
http://www.daihatsu.com/news/n2011/11011401/index.htmlνα δω πότε θα ξυπνήσουν οι δικοί μας!
-
Ανακοίνωσε η Daihatsu οτι αποσύρετε απο την Ευρωπαικη αγορά
και η Agripan δεν λεει τιποτα!!ο ελληνικός τύπος τίποτα!!
έντυπος και ηλεκτρονικός!!μπας και προλάβουν να πουλήσουν κανα αμάξι ακομη??
οι αγγλοι που δεν πουλαγαν και πολλα ετσι και αλλιως
το εχουν κατεβασει τελιως το site!
http://daihatsu.co.ukοι Ιταλοι το ανακοίνωσαν
http://www.daihatsu.it/news/il-piano-europeo-di-daihatsu-motor-co-per-il-mercato-europeo.htmlκαι στο κεντρικο site βεβαια
http://www.daihatsu.com/news/n2011/11011401/index.htmlνα δω πότε θα ξυπνήσουν οι δικοί μας!
-
Τα Νταϊχάτσου είναι μια χαρά τίμια, λειτουγικά, 100% γιαπωνέζικα αυτοκίνητα και, πραγματικά τέρατα αξιοπιστίας!
Για όσους δεν ξέρουν, μπορεί η μητρική της Νταϊχάτσου να είναι η 'μεγάλη' Τογιότα, η πρώτη όμως είναι ο.. βασικός προμηθευτής κινητήρων! Ναι, πολλά από τα μοντέλα της Τογιότα προμηθεύονται τους κινητήρες τους από την.. άσημη και μικρούλα Ντάι!
Και βέβαια, μήν ξεχνάτε το μικρό, θαυματουργό 3κύλινδρο πασπαρτού του φοβερού απ'όλες τις απόψεις Κουόρε, ο οποίος φορέθηκε δεν ξέρω και εγώ σε πόσα μοντέλα, ευρωπαϊκά, γιαπωνέζικα, κλπ, κλπ.
Ύστερα, θα ήταν πολύ χαζομάρα να πιστέψουμε ότι οι μέχρι τώρα πελάτες της Νταϊχάτσου θα μείνουν.. κρεμασμένοι από ανταλλακτικά και τεχνική υποστήριξη. Δηλαδή εγώ που έχω το τάπερ θα μείνω από ανταλλακτικά από δω και στο εξής, μια και η μαμά Χόντα αποφάσισε την απόσυρση του μοντέλου από την Ευρώπη λόγω ρύπων??? Μή λέμε ό,τι νά'ναι..
Και φυσικά, κατά τη γνώμη μου, το γεγονός ότι η Ντάι αποσύρεται από την Ευρώπη, θα κάνει κάποια συγκεκριμένα χαρισματικά μοντέλα της ακόμα πιο ποθητά και.. δυσεύρετα, πράγμα που συνεπώς ίσως και να.. ανεβάσει την τιμή τους σαν μεταχειρισμένα σε σχέση με τώρα!
Αλήθεια, θυμάστε τί γινόταν στις αντιπροσωπείες της Πεζώ, αλλά και στην αγορά των (καλών..) μεταχειρισμένων μετά, όταν ανακοινώθηκε η απόσυρση εκείνου του θρυλικού 16βάλβιδου 106 Rallye/GTi, εκεί κάπου στο 2002-2003??? Εγώ θυμάμαι.. ΚΟΛΑΣΗ!
Εν κατακλείδι, τα πάντα είναι σχετικά και οι κάθε είδους ισωπεδώσεις είναι μάλλον εκτός πραγματικότητας..
-
Ο 3κύλιδρος χιλιάρης δεν είχε φορεθεί πρώτη φορά πολύ πριν βγει το cuore στα τρίδυμα? Το cuore μπορεί να είναι καλό μηχανικά, αλλά για μένα έχει μερικές πολύ ηλίθιες επιλογές, που το κάνουν να απέχει πολύ από τα toyota. Πρώτα από όλα τα ζαντολάστιχα που το δίνουν... 15άρια με 165/55 σε αμάξι πόλης? Όσες φορές μπήκα μέσα μου φάνηκε ότι κοπανάει τραγικά. Ύστερα όταν το οδήγησα, μου έκανε εντύπωση για 2 πράγματα. Ο άθλιος επιλογέας ταχυτήτων. Πολύ ασαφές σασμάν και χάλια αίσθηση. Και επίσης ο θόρυβος. Η έλειψη ηχομόνωσης κάνει τον θόρυβο του 3κύλνδρου να σου παίρνει το κεφάλι αν περάσει τα 80χλμ/ώρα. Μόνο αυτές τις λεπτομέρειες να είχανε προσέξει, και ίσως να ήταν το ιδανικότερο αμάξι πόλης.
-
Τί τους εμποδίζει να φέρνουν το Terios με τα σήματα της Toyota και να το πουλάνε - συντηρούνε από το δίκτυο της Toyota;
Αυτό πιστεύω ότι θα γίνει. -
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1562159/
τι εγινε ρε παιδια -
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1562159/
τι εγινε ρε παιδιαΤωρα που βγαινει το καινουργιο yaris, θα υπαρχει και το τωρινο ως Daihatsu Charade
-
Αν ειναι ιαπωνικο και με τετοια τιμη δεν ειναι ασχημο
-
Στη Γαλλία δεν φτιάχνανε το Yaris?
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Αν ειναι ιαπωνικο και με τετοια τιμη δεν ειναι ασχημοΑν θυμάμαι καλά από άρθρο που διάβασα κατασκευάζεται στην Ταιλανδη και είναι μόνο 5θυρο και 1,33. Και είναι αποκλειστικά και μόνο για την ευρωπαική αγορά και είναι το τελευταίο 'νεο' Daihatsu πριν την παυση της υπαρξης της στην Ευρώπη.
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Στη Γαλλία δεν φτιάχνανε το Yaris?Ναι τα yaris ΜΚ2 που έρχονται στην Ελλάδα είναι όλα γαλλικά. Τώρα σαν Daihatsu δεν ξέρω τί παίζει.
-
Μ' αρέσει πολύ, που το 'Ανήσυχο Πνεύμα του Έλληνα Εισαγωγέα' (πρέπει να γραφτεί επιτέλους ένα βιβλίο για το σκεπτικό τους...) αποφάσισε 1,5 χρόνο πριν αποσυρθεί η εταιρεία από την Ευρώπη, να φέρει τα Toyota-rebadged μοντέλα της στο ελλάντα ...
-
Συλλεκτικά φέρνει ο άνθρωπος σε χαμηλές τιμές και εσείς γκρινιάζετε!
-
ΕΛΕΟΣ!! Πριν λιγο στο fb μου, βγηκε αυτη η ειδηση απο το Auto Bild
http://www.autobild.gr/index.php?cat_id ... ge_id=4565
Λεω 'πλακα μου κανουνε...'Παω στο site και το βλεπω και εκει..
http://www.daihatsu.gr/models/charade.htmlΚαι μετα κατηγορειτε το Vag που βγαζει carbon αυτοκινητα...
-
Γιώργο η Daihatsu είναι θηγατρική της Toyota. Λογικό να μοιράζονται αυτοκίνητα και καθόλου σπάνιο. Το 'δικό μας' Terios στην Ιαπωνία υπάρχει σαν Toyota Rush ή πολλά μοντέλα της Infinity βγαίνουν (εκτός Αμερικής και Ευρώπης) και με το σήμα Nissan.
Το ίδιο δεν θεωρώ κακό και στο θέμα της VAG που ένα ταμπλό ή κινητήρας υπάρχει ... σε 254 μοντέλα απο 6 εταιρίες κλπ. Και στην PSA και στην Renault-Nissan και σε άλλους το ίδιο ισχύει. Και αυτός είναι και ο λόγος που υπάρχουν αυτές οι συνεργασίες. -
Εικαζω μετα απο αυτο οτι δεν θα κλεισει η εταιρια στην Ελλαδα αλλα θα σταματησει να υπαρχει σε αυτη τη μορφη που ειχε ως σημερα φερνοντας reebadged toyota .
-
Το ότι θα σταματήσει είναι δεδομένο για όλη την Ευρώπη άρα και στην Ελλάδα. Απλώς αυτά ... θα μπορούν να κάνουν σέρβις απευθείας στην Τοyota. Και πιθανόν και τα άλλα (Sirion, Terios, Copen κλπ).
-
δεν καταλαβαινω ποιος ο λογος να παρει καποιος το συγκεκριμενο αυτοκινητο και οχι το yaris δεδομενου οτι θα αποσυρθει απο την Ευρωπαική αγορά, αλλά και ότι έχουν παρεμφερείς τιμές. Αν το δω στο δρομο ειλικρινα θα πω συχαρητηρια σε αυτον που το αγορασε, φοβερή επιλογή!!!!
-
Παραλληλα με το Yaris ... άντε να ξεκαλοκαιριάσουν μαζί. Μετά εμφανίζεται το καινούριο και τότε απλώς θα είναι μια ακόμα πρόταση από την Daihatsu στα supermini. Προσωπικά πάντως θα προτιμούσα το Sirion απ΄' αυτό το αντι-Yaris που ακόμα και σαν Yaris δεν μου άρεσε.
-
Μόνο εγώ το βρίσκω εξαιρετική ευκαιρία στα 12μισι χιλιάρικα (με απόσυρση);
Έχει 7 αερόσακους, ESP, όλες τις βασικές ηλεκτρικές ευκολίες, 100 ατμοσφαιρικά άλογα με 6άρι σασμάν και τη σιγουριά της Τογιότα ότι «δε σπάει-δε χαλάει».
Daihatsu τέλος!! (από την Ευρώπη)