-
Αν αγοράζατε τώρα αυτοκίνητο,ποιο από τα δύο θα πέρνατε? και γιατι?
-
Αν αγοράζατε τώρα αυτοκίνητο,ποιο από τα δύο θα πέρνατε? και γιατι?
-
Αν αγοράζατε τώρα αυτοκίνητο,ποιο από τα δύο θα πέρνατε? και γιατι?
-
Το yeti θα έπαιρνα μην ασχολήσε με μοτέρ 1.6 άτμο σήμερα αν και δεν κατάλαβα ποτέ την χρησιμότητα των δικίνητων crossover , χάθηκε ένα μικρομεσαίο ή ενα ωραίο σεντάν ;
-
1.2 βγαινει το yeti.
Μεταξυ yeti 1.2 & asx 1.6, qashqai 1.6.
-
μεταξύ yeti 1.2 tsi και asx 1.6 θα έπαιρνα το asx 1.8 diesel!
-
το yeti βγαινει πλεον και 1.4 με 122ιππους.το τσεκαρα χτες στη βιαμαρ.
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Το yeti θα έπαιρνα μην ασχολήσε με μοτέρ 1.6 άτμο σήμερα αν και δεν κατάλαβα ποτέ την χρησιμότητα των δικίνητων crossover , χάθηκε ένα μικρομεσαίο ή ενα ωραίο σεντάν ;Εγώ πήρα ένα Yeti 1.2 για δεύτερο αμάξι πόλης και για χωματοδρομους στις Κυκλάδες. Είναι μια χαρά για όλες τις βρωμοδουλιές με μικρά κυβικά πολύ καλές επιδόσεις και άνετους χώρους. Στα ίδια λεφτά έπαιζαν polo, jazz κλπ .
Άσε που μου συμπλήρωσε το παζλ γιατί είχα πισωκίνητο και τετρακίνητο και μου έλειπε το προσθιοκίνητο.
Επίσης είναι από τις top επιλογές στα εταιρικά με τ νέα φορολογικα δεδομένα -
Ο χρήστης geoskou έγραψε:
Αν αγοράζατε τώρα αυτοκίνητο,ποιο από τα δύο θα πέρνατε? και γιατι?Εγώ βέβαια την επιλογή μου την έκανα μόλις πριν λίγες μέρες αλλά θα σου έλεγα δες τα, οδηγησε τα, δοκίμασε τα.
Αυτά τα δύο έχουν διαφορές που 'φωνάζουν'. Διαφορετική συμπεριφορά, διαφορετικές επιδόσεις. Το Yeti 1,4 με τα 122ΗΡ (παραπάνω στην πραγματικότητα) έχει δύναμη και πιο σκληρό στησιμο ενώ το ASX πιο αδύναμο και πιο μαλακό ... οικογενειακό και χαλαρό. Κάτι που δεν μου άρεσε στο Yeti είναι ότι μέσα στη λίστα των έξτρα έχει και αυτονόητα που οδηγούν τον υποψήφιο αγοραστή στην παραγγελία και στην πολύμηνη αναμονή ή στην ακριβότερη έκδοση. (πχ. χειριστήρια ηχοσυστήματος στο τιμόνι αλλά και άλλα ουσιαστικότερα). Το ASX παρέχει σε λογική τιμή απο την 2η έκδοση του υπερπλήρη -ακόμα και αισθητικό- εξοπλισμό.
Για το δε QQ θα σου έλεγα να δεις και αυτό ακόμα και μόνο σαν μέτρο σύγκρισης απέναντι στα άλλα δύο.ΥΓ. Το 100ευρω της διαφοράς στα ετήσια κρατικά τέλη υπέρ του ASX σε σχέση με τα άλλα 2 (Yeti 1,4 και QQ 1,6) που είναι κοντινά και σχεδόν ίδια με τα τέλη μεσω κυβικών τους, δεν ξέρω αλλά έχω την αίσθηση ότι το παίρνει ο 'Σ' ... στο aftersales του!
Επίσης είναι από τις top επιλογές στα εταιρικά με τ νέα φορολογικα δεδομένα
Εδω πάνω έχω δει κάποια -ιδίως λευκά ή μπεζ- εταιρικά που έχουν καλύψει την πλαινή πλευρά τους με τα εταιρικά τους σήματα και στα πίσω τζάμια έχουν ένα ημιδιαφανές υλικό στο χρώμα του αυτοκινήτου. Σαν φορτηγάκια φαίνονται και χαλάνε την αισθητική του Yeti. Aν ήταν να καταλήξουν έτσι ας έπαιρναν καλύτερα κλειστά πίσω επαγγελματικά Roomster.
Skoda Yeti 1.4 (Ambition) vs Mitsubishi ASX 1.6 (Invite)