-
καλημερα. ειμαι κατοχος ενος skoda felicia 1998 μοντελου και για τριτη φορα εκαψε φλαντζα κεφαλης. ειναι για αποσυρση τελικα; βγαζει με καμμενη φλαντζα 3000 χλμ ακομα πριν ξεψυχησει εντελως; αξιζει να επιδιορθωθει η βλαβη; λαδια δεν καιει ουτε ανεβαζει θερμοκρασια παντως. συμπηρωνω καθε 300 χλμ καμμια 200 γραμμαρια παραφλου. θα κολλησει η μηχανη συντομα με την καμμενη φλαντζα;
-
καλημερα. ειμαι κατοχος ενος skoda felicia 1998 μοντελου και για τριτη φορα εκαψε φλαντζα κεφαλης. ειναι για αποσυρση τελικα; βγαζει με καμμενη φλαντζα 3000 χλμ ακομα πριν ξεψυχησει εντελως; αξιζει να επιδιορθωθει η βλαβη; λαδια δεν καιει ουτε ανεβαζει θερμοκρασια παντως. συμπηρωνω καθε 300 χλμ καμμια 200 γραμμαρια παραφλου. θα κολλησει η μηχανη συντομα με την καμμενη φλαντζα;
-
καλημερα. ειμαι κατοχος ενος skoda felicia 1998 μοντελου και για τριτη φορα εκαψε φλαντζα κεφαλης. ειναι για αποσυρση τελικα; βγαζει με καμμενη φλαντζα 3000 χλμ ακομα πριν ξεψυχησει εντελως; αξιζει να επιδιορθωθει η βλαβη; λαδια δεν καιει ουτε ανεβαζει θερμοκρασια παντως. συμπηρωνω καθε 300 χλμ καμμια 200 γραμμαρια παραφλου. θα κολλησει η μηχανη συντομα με την καμμενη φλαντζα;
-
Δηλαδή είσαι σίγουρος ότι δεν άνοιξε κανα ψυγείο ή δεν έχεις διαρροή από κανα κολάρο που από τα χρονάκια σάπισε; Τι ενδείξεις έχεις για φλάντζα;
-
Ο χρήστης sotososfp έγραψε:
καλημερα. ειμαι κατοχος ενος skoda felicia 1998 μοντελου και για τριτη φορα εκαψε φλαντζα κεφαλης. ειναι για αποσυρση τελικα; βγαζει με καμμενη φλαντζα 3000 χλμ ακομα πριν ξεψυχησει εντελως; αξιζει να επιδιορθωθει η βλαβη; λαδια δεν καιει ουτε ανεβαζει θερμοκρασια παντως. συμπηρωνω καθε 300 χλμ καμμια 200 γραμμαρια παραφλου. θα κολλησει η μηχανη συντομα με την καμμενη φλαντζα;Εισαι σιγουρος οτι ειναι φλατζα..?Το παγουρι με τα παραφλου πως ειναι μεσα? Μηπως χανεις απο αλλου?
-
Ο χρήστης sotososfp έγραψε:
καλημερα. ειμαι κατοχος ενος skoda felicia 1998 μοντελου και για τριτη φορα εκαψε φλαντζα κεφαλης. ειναι για αποσυρση τελικα; βγαζει με καμμενη φλαντζα 3000 χλμ ακομα πριν ξεψυχησει εντελως; αξιζει να επιδιορθωθει η βλαβη; λαδια δεν καιει ουτε ανεβαζει θερμοκρασια παντως. συμπηρωνω καθε 300 χλμ καμμια 200 γραμμαρια παραφλου. θα κολλησει η μηχανη συντομα με την καμμενη φλαντζα;
Όταν θα είναι κρύο, άνοιξε την τάπα του ψυγείου. Εάν έχει λάδια μέσα (μαρέγκα) σίγουρα φλάντζα.
Βάλτο εμπρός δυο λεπτά, σβήσε και δες τα λάδια, ασπρίζουν καθόλου?. Εάν ναι σίγουρα φλάντζα.
Κρύο γέμισε το ψυγείο μέχρι τα μπούνια, βάλτο εμπρός, ξαναγέμισε το με νερό. Η τάπα ανοιχτή, σβήσε την μηχανή. Εάν πετάξει λίγα νερά, η αέρα με νερό, σίγουρα φλάντζα.
Εάν κάνεις αυτές της τρις κινήσεις και δεν τρέχει ‘μούσμουλο’!!!!!......ψάξε ότι σου είπαν τα άλλα παιδιά!!.
Ρίξε και μια ματιά στα εμπρός χαλάκια, μήπως είναι ελαφρά βρεγμένα!. Ψυγείο καλοριφέρ?.
Εάν βαριέσαι να κάνεις όλα αυτά, υπάρχει και ο αυτόματος τρόπος!!, τράβα στον συνάδελφο που στο συντηρεί από το 1998…..δεν θα σου πάρει δραχμή!!!!.
……αχ ξεφούσκωσα……
Antonis-team. -
…….α και κάτι που δεν ρώτησα, μήπως γεμίζεις το παγούρι μέχρι τα μπουνια?.και όχι μέχρι το max?. Γιατί τότε σίγουρα μετά από μερικά χιλιόμετρα θα υπερχηλήσει. Μήπως έχει χαλάσει και η τάπα του ψυγείου?. Είναι αναλώσιμο πράγμα.
ΞΕΧΝΑ ΚΩΛΥΜΑ. ΞΕΧΝΑ ΑΠΟΣΥΡΣΗ!!!!!!.....μα πήγαινα στον μάστορα!!.
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Τελικα παιδια ειναι ξανα φλαντζα. Τι του συνεβει τελικα του skoda; Υπαρχει σωτηρια η εχει προβλημα στο τριτο κυλινδρο; Δεν νομιζω να σηκωνει και αλλο πλανισμα! Το λαδι ειναι σκετη μαρεγκα!!!
-
Ο χρήστης sotososfp έγραψε:
Τελικα παιδια ειναι ξανα φλαντζα. Τι του συνεβει τελικα του skoda; Υπαρχει σωτηρια η εχει προβλημα στο τριτο κυλινδρο; Δεν νομιζω να σηκωνει και αλλο πλανισμα! Το λαδι ειναι σκετη μαρεγκα!!!Όλο το καπάκι πλανίζεις, στο μπλόκ έχεις κάνει έλεγχο ?
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Τελικα παιδια ειναι ξανα φλαντζα. Τι του συνεβει τελικα του skoda; Υπαρχει σωτηρια η εχει προβλημα στο τριτο κυλινδρο; Δεν νομιζω να σηκωνει και αλλο πλανισμα! Το λαδι ειναι σκετη μαρεγκα!!!
Όλο το καπάκι πλανίζεις, στο μπλόκ έχεις κάνει έλεγχο ?
!!!.....
A. -
Να το προχωρήσω λίγο ακόμα, βίδες αλλάζεις σε κάθε άνοιγμα καπακιού ? Πως λέει ο κατασκευαστής να τις σφίγγετε, με κιλά μόνο ή με κιλά και μοίρες ?
Αν πρέπει να σφίγγονται με κιλά και μοίρες οι βίδες είναι τύπου torque to yield και θέλουν άλλαγμα μετά από κάθε σφίξιμο.
Εγώ πιστεύω ότι το κάνεις μόνος σου και δεν γνωρίζεις ακριβώς τι πρέπει να κάνεις ή τι να μετρήσεις, είναι δύσκολο μάστορας με μαγαζί να έχει 3 φορές την ίδια στοχία, εκτός και δεν είναι μάστορας αλλά κάτι άλλο.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Να το προχωρήσω λίγο ακόμα, βίδες αλλάζεις σε κάθε άνοιγμα καπακιού ? Πως λέει ο κατασκευαστής να τις σφίγγετε, με κιλά μόνο ή με κιλά και μοίρες ?Αν πρέπει να σφίγγονται με κιλά και μοίρες οι βίδες είναι τύπου torque to yield και θέλουν άλλαγμα μετά από κάθε σφίξιμο.
Εγώ πιστεύω ότι το κάνεις μόνος σου και δεν γνωρίζεις ακριβώς τι πρέπει να κάνεις ή τι να μετρήσεις, είναι δύσκολο μάστορας με μαγαζί να έχει 3 φορές την ίδια στοχία, εκτός και δεν είναι μάστορας αλλά κάτι άλλο.
......πες και άλλα αβανταδόρε μου!!!!.
Με το 100% μαζί σου!!.
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Αν μιλάμε για τον συγκεκριμένο κινητήρα,έχει μια ιδιαιτερότητα στη διαδικασία αντικατάστασης της φλάντζας κεφαλής.
Οταν βγει έξω η κυλινδροκεφαλή σ´αυτά τα μοτέρ δεν ακουμπάμε και δεν μετακινούμε τα κυλινδρα ούτε για πλάκα,ούτε ένα δέκατο του mm,ούτε επίσης γυρίζουμε μοτερ.
Σε διαφορετική περίπτωση πρέπει να βγουν έξω τα χιτώνια για να αντικατασταθούν η πολύ ψιλές φλάντζες αλουμινίου που στεγανοποιούν τα χιτώνια με το μπλοκ γιατί θα κατεβάζει νερά στο κάρτερ.
Το ποιό πιθανό είναι να πάθατε αυτό ακριβώς κι όσες φορές κι αν αλλάζετε φλάντζα δε θα λύσετε το πρόβλημα,πρέπει να βγουν τα χιτώνια έξω. -
'Λεπτομέρειες' που κανουν την διαφορα .
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Αν μιλάμε για τον συγκεκριμένο κινητήρα,έχει μια ιδιαιτερότητα στη διαδικασία αντικατάστασης της φλάντζας κεφαλής.
Οταν βγει έξω η κυλινδροκεφαλή σ´αυτά τα μοτέρ δεν ακουμπάμε και δεν μετακινούμε τα κυλινδρα ούτε για πλάκα,ούτε ένα δέκατο του mm,ούτε επίσης γυρίζουμε μοτερ.
Σε διαφορετική περίπτωση πρέπει να βγουν έξω τα χιτώνια για να αντικατασταθούν η πολύ ψιλές φλάντζες αλουμινίου που στεγανοποιούν τα χιτώνια με το μπλοκ γιατί θα κατεβάζει νερά στο κάρτερ.
Το ποιό πιθανό είναι να πάθατε αυτό ακριβώς κι όσες φορές κι αν αλλάζετε φλάντζα δε θα λύσετε το πρόβλημα,πρέπει να βγουν τα χιτώνια έξω.Στους κινητήρες με αντικαθιστούμενα χιτώνια ξεκολλάμε το καπάκι πρώτα δεξιά - αριστερά χωρίς να το σηκώσουμε καθόλου, μόλις βεβαιωθούμε ότι ξεκόλλησε όλο το σηκώνουμε και αμέσως βάζουμε οδηγούς με τους οποίους σφίγγουμε τα χιτώνια για να μην κουνηθούνε καθόλου, αυτά.
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Αν μιλάμε για τον συγκεκριμένο κινητήρα,έχει μια ιδιαιτερότητα στη διαδικασία αντικατάστασης της φλάντζας κεφαλής.
Οταν βγει έξω η κυλινδροκεφαλή σ´αυτά τα μοτέρ δεν ακουμπάμε και δεν μετακινούμε τα κυλινδρα ούτε για πλάκα,ούτε ένα δέκατο του mm,ούτε επίσης γυρίζουμε μοτερ.
Σε διαφορετική περίπτωση πρέπει να βγουν έξω τα χιτώνια για να αντικατασταθούν η πολύ ψιλές φλάντζες αλουμινίου που στεγανοποιούν τα χιτώνια με το μπλοκ γιατί θα κατεβάζει νερά στο κάρτερ.
Το ποιό πιθανό είναι να πάθατε αυτό ακριβώς κι όσες φορές κι αν αλλάζετε φλάντζα δε θα λύσετε το πρόβλημα,πρέπει να βγουν τα χιτώνια έξω.Μάκη, η ίδια ιδιαιτερότητα δεν υπάρχει και στον 1,4 TU που έχει υγρά χιτώνια;
-
Ο μηχανικος που την αλλαξε δουλευε στην toyota και ειναι ξαδερφος μου. Τελικα πρεπει να ισχυει αυτο που ειπες φιλε G60. Σε ευχαριστω πολυ που με κατατοπισες σχετικα. Ενα ερωτημα παραμενει και τελειωνω με το θεμα μου. Επειδη το οχημα ειχε λειτουργησει παλιοτερα χωρις νερο στο ψυγειο και ειχε χτυπησει κοκκινα στη θερμοκρασια (δεν εβγαλε καπνο παντως )και μετα εγινε η δευτερη περιβοητη αλλαγη φλατζας να του εχει μεινει κανενα κουσουρι και παρολα ταυτα να ξανακαει καθε χρονια φλαντζες; Η δεν εχει σχεση το ενα με το αλλο; Υπαρχει κινδυνος να εχει υποστει σοβαρη βλαβη ο κινητηρας εκτοτε;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Αν μιλάμε για τον συγκεκριμένο κινητήρα,έχει μια ιδιαιτερότητα στη διαδικασία αντικατάστασης της φλάντζας κεφαλής.
Οταν βγει έξω η κυλινδροκεφαλή σ´αυτά τα μοτέρ δεν ακουμπάμε και δεν μετακινούμε τα κυλινδρα ούτε για πλάκα,ούτε ένα δέκατο του mm,ούτε επίσης γυρίζουμε μοτερ.
Σε διαφορετική περίπτωση πρέπει να βγουν έξω τα χιτώνια για να αντικατασταθούν η πολύ ψιλές φλάντζες αλουμινίου που στεγανοποιούν τα χιτώνια με το μπλοκ γιατί θα κατεβάζει νερά στο κάρτερ.
Το ποιό πιθανό είναι να πάθατε αυτό ακριβώς κι όσες φορές κι αν αλλάζετε φλάντζα δε θα λύσετε το πρόβλημα,πρέπει να βγουν τα χιτώνια έξω.Μάκη, η ίδια ιδιαιτερότητα δεν υπάρχει και στον 1,4 TU που έχει υγρά χιτώνια;
Οχι καμία σχέση,αφενός είναι τοποθετημένα σφιχτά στο μπλόκ του κινητήρα και δεν υπάρχει περίπτωση να μετακινηθούν ακόμα κι αν γυρίσει κάποιος το στρόφαλο χωρίς να χρειάζετε η πλάκα στερέωσης όπως λέει κι ο Πάνος κι αφετέρου έχουν ως στεγανοποιητικό λαστιχένιο δαχτυλίδι
Πάνο αυτό που λες ισχύει για μοτερ όπως του skoda που τα χιτώνια είναι βάρκες μέσα στο μπλόκ κι ακόμα χειρότερα έχουν αλουμινένιο δαχτυλίδι ως στεγανοποιητικό λεπτότετρο κι από αλουμινόχαρτο.
Οπως καταλαβαίνεις με όποιο τρόπο και να βγει αν κολήσει ένα χιτώνιο στη φλάντζα και κουνηθεί ένα δέκοτο πολύ απλά τον ήπιες,βάλε ότι στερεωτικό θές μετά,τσιμέντωσέ το θα κατεβάζει νερά στα λάδια.Τα Transporter τα πλακέ τα υδρόψυκτα που ήταν σχετικά χαλαρά χιτώνια μέσα αλλά είχαν κι αυτά λαστιχένιες φλάντζες ακόμα κι αν χοροπηδούσες πάνω τους δεν κατέβαζαν ποτέ μα ποτέ νερά στα λάδια.
Καλό είναι να έχουμε υπό ψιν μας και την πρακτική πλευρά του θέματος,καλή η θεωρία αλλά το κάθε μοτέρ θέλει τα δικά του κόλπα.
-
Ο χρήστης sotososfp έγραψε:
Ο μηχανικος που την αλλαξε δουλευε στην toyota και ειναι ξαδερφος μου. Τελικα πρεπει να ισχυει αυτο που ειπες φιλε G60. Σε ευχαριστω πολυ που με κατατοπισες σχετικα. Ενα ερωτημα παραμενει και τελειωνω με το θεμα μου. Επειδη το οχημα ειχε λειτουργησει παλιοτερα χωρις νερο στο ψυγειο και ειχε χτυπησει κοκκινα στη θερμοκρασια (δεν εβγαλε καπνο παντως )και μετα εγινε η δευτερη περιβοητη αλλαγη φλατζας να του εχει μεινει κανενα κουσουρι και παρολα ταυτα να ξανακαει καθε χρονια φλαντζες; Η δεν εχει σχεση το ενα με το αλλο; Υπαρχει κινδυνος να εχει υποστει σοβαρη βλαβη ο κινητηρας εκτοτε;Ολα τα Ευρωπαικά μοτέρ ή σχεδόν όλα έχουν πολύ καλά μέταλλα και δεν ξεχυλώνουν σαν τα γιαπωνέζικα με το παραμικρό ζέσταμα.
Παρ όλα αυτά αν δε σου καίει λάδια όπως είπες επειδή θα βγάλετε έξω τα χιτώνια ούτως η άλλως αλλάξτε την και μια σειρά ελατήρια,έτσι κι αλλιώς αν βγουν έξω επιβάλετε να αλλαχτούν,φθηνά είναι με μια σειρά κουζινέτα μπιέλας.
Επίσης επειδή το καπάκι είναι από πρόσφατη πλάνη μην ξαναπλανίσετε εφόσον δεν έχει πρόβλημα,απλά ξεβιδώστε το από έξω προς τα μέσα και τελείως κρύος ο κινητήρας. -
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Αν μιλάμε για τον συγκεκριμένο κινητήρα,έχει μια ιδιαιτερότητα στη διαδικασία αντικατάστασης της φλάντζας κεφαλής.
Οταν βγει έξω η κυλινδροκεφαλή σ´αυτά τα μοτέρ δεν ακουμπάμε και δεν μετακινούμε τα κυλινδρα ούτε για πλάκα,ούτε ένα δέκατο του mm,ούτε επίσης γυρίζουμε μοτερ.
Σε διαφορετική περίπτωση πρέπει να βγουν έξω τα χιτώνια για να αντικατασταθούν η πολύ ψιλές φλάντζες αλουμινίου που στεγανοποιούν τα χιτώνια με το μπλοκ γιατί θα κατεβάζει νερά στο κάρτερ.
Το ποιό πιθανό είναι να πάθατε αυτό ακριβώς κι όσες φορές κι αν αλλάζετε φλάντζα δε θα λύσετε το πρόβλημα,πρέπει να βγουν τα χιτώνια έξω.Στους κινητήρες με αντικαθιστούμενα χιτώνια ξεκολλάμε το καπάκι πρώτα δεξιά - αριστερά χωρίς να το σηκώσουμε καθόλου, μόλις βεβαιωθούμε ότι ξεκόλλησε όλο το σηκώνουμε και αμέσως βάζουμε οδηγούς με τους οποίους σφίγγουμε τα χιτώνια για να μην κουνηθούνε καθόλου, αυτά.
Πολύ σωστά, βίδες με περαστά μεγάλα παξιμάδια.
Α
sos! skoda felicia 1998 με καμμενη φλαντζα