-
γεια σας παιδια ειμαι νεος στο forum και θελω την βοηθεια σας επειδη δεν ειμαι και πολυ εμπειρος σ΄αυτα τα θεματα.βασικα εχω ενα nissan almera s 1400cc δεν ξερω ποσα αλογα ειναι,ειναι μοντελο δεκεμβριος του 99,το αυτοκινητο ειναι καινουργιο εχει μολις 56000χιλ(δεν κανω πλακα δεν το κυλαγε ο πατερας μου λογο δουλειας).λοιπον θελω να του βαλω ενα προγραμματακι γιατι ψυλο ζωριζεται αν ειναι φορτομενο και δεν αποδιδει,και σκεφτομαι να αλλαξω την εξατμιση μεσαιο-τελικο ωστε να κανει λιγο θωρηβο(καγκουρας χαχα).μηπως μπορειτε να με βοηθησετε γιατι δεν θελω να με φανε????
-
γεια σας παιδια ειμαι νεος στο forum και θελω την βοηθεια σας επειδη δεν ειμαι και πολυ εμπειρος σ΄αυτα τα θεματα.βασικα εχω ενα nissan almera s 1400cc δεν ξερω ποσα αλογα ειναι,ειναι μοντελο δεκεμβριος του 99,το αυτοκινητο ειναι καινουργιο εχει μολις 56000χιλ(δεν κανω πλακα δεν το κυλαγε ο πατερας μου λογο δουλειας).λοιπον θελω να του βαλω ενα προγραμματακι γιατι ψυλο ζωριζεται αν ειναι φορτομενο και δεν αποδιδει,και σκεφτομαι να αλλαξω την εξατμιση μεσαιο-τελικο ωστε να κανει λιγο θωρηβο(καγκουρας χαχα).μηπως μπορειτε να με βοηθησετε γιατι δεν θελω να με φανε????
-
γεια σας παιδια ειμαι νεος στο forum και θελω την βοηθεια σας επειδη δεν ειμαι και πολυ εμπειρος σ΄αυτα τα θεματα.βασικα εχω ενα nissan almera s 1400cc δεν ξερω ποσα αλογα ειναι,ειναι μοντελο δεκεμβριος του 99,το αυτοκινητο ειναι καινουργιο εχει μολις 56000χιλ(δεν κανω πλακα δεν το κυλαγε ο πατερας μου λογο δουλειας).λοιπον θελω να του βαλω ενα προγραμματακι γιατι ψυλο ζωριζεται αν ειναι φορτομενο και δεν αποδιδει,και σκεφτομαι να αλλαξω την εξατμιση μεσαιο-τελικο ωστε να κανει λιγο θωρηβο(καγκουρας χαχα).μηπως μπορειτε να με βοηθησετε γιατι δεν θελω να με φανε????
-
Μην περιμένεις θαύματα. Με ένα πρόγραμμα (και χωρίς κάτι άλλο) δεν βλέπω να παίρνεις κάτι που να αξίζει το κόστος. Μπας και παίρνει τπτ από το challenge? ( ). Σε γενικές γραμμές, αν δεν σκέφτεσαι την αλλαγή του με κάποιο 'μεγαλύτερο', καλό θα ήταν να το συνηθίσεις.
-
oσα λεφτα και να δωσεις, θα παρεις ελαχιστα αλογα και δεν αξιζει τον κοπο. Αν οντως θες κατι πιο γρηγορο, η καλυτερη λυση (και πιο οικονομικη σε βαθος χρονου), ειναι να αλλαξεις αυτοκινητο.
-
βαλε ενα κιτ εισαγωγης , αλλαγής ολόκληρης φυσικά κορμο πεταλούδα για 20 με 25 άλογα .
Ρωτησε τους αρμοδιους τοπικούς Ιαπωνικούς βελτιωτες για λεπτομέρειες και αλλες λύσεις.
Αλλιώς παρε φιατ κουπέ 540 ιππους που πουλάει ενας φιλος και πες αντιο στον συνχρονο καγκουρισμό. -
Ο χρήστης soulis7 έγραψε:
γεια σας παιδια ειμαι νεος στο forum και θελω την βοηθεια σας επειδη δεν ειμαι και πολυ εμπειρος σ΄αυτα τα θεματα.βασικα εχω ενα nissan almera s 1400cc δεν ξερω ποσα αλογα ειναι,ειναι μοντελο δεκεμβριος του 99,το αυτοκινητο ειναι καινουργιο εχει μολις 56000χιλ(δεν κανω πλακα δεν το κυλαγε ο πατερας μου λογο δουλειας).λοιπον θελω να του βαλω ενα προγραμματακι γιατι ψυλο ζωριζεται αν ειναι φορτομενο και δεν αποδιδει,και σκεφτομαι να αλλαξω την εξατμιση μεσαιο-τελικο ωστε να κανει λιγο θωρηβο(καγκουρας χαχα).μηπως μπορειτε να με βοηθησετε γιατι δεν θελω να με φανε????To Almera σου αποδίδει(απέδιδε?) 90 ίππους.
Για πρόγραμμα δεν γνωρίζω (αν και νομίζω οτι δεν υπάρχει κάτι στην αγορά) αλλα το σετ challenge (φίλτρο ΚΝ, άλλη σωλήνα εισαγωγής μέχρι το φιλτροκούτι, χταπόδι - μεσαίο - τελικό) του δίνει περίπου 10-12 ίππους.
Αν βάλεις και τις αναρτήσεις του challenge (αμορτισερ KYB και ελατήρια Eibach) έχεις ένα αξιοπρεπέστατο αξιοπιστότατο αυτοκίνητο που δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο αλλά στρίβει εξαιρετικά, κινείται σβέλτα και... βρίσκει κάτω πολύ εύκολα! (και κάνει και σχετικό θόρυβο!)
Απο εκεί και πέρα υπάρχει και η επιλογή αλλαγής κινητήρα που θα το κάνει πραγματικά γρήγορο αλλά το κόστος είναι αρκετά μεγαλύτερο.
προγραμμα για nissan almera s