-
Ο χρήστης yugo έγραψε:
Η ερώτηση είναι ελλιπής. Παραλείπει το 'ΜΙΚΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ'.
Προσωπικά, υποστηρίζω το μικτό πρωτάθλημα με 3+3 αγώνες. Τι δουλειά έχει να ονομάζεται 'πρωταθλητής Ελλάδας' κάποιος που δεν πήρε ούτε μια ειδική στο χώμα από το Βωβό; Και, αντιστρόφως, τι δουλειά έχει να ονομάζεται 'πρωταθλητής Α6' κάποιος που δεν πήρε ούτε μια ειδική στην άσφαλτο από τον Κυριακόπουλο;Τα περι μικτων ειναι αποψη σου και την σεβομαι.
Ρωτα ομως τον π'χριστοπουλο,να σου απαντηση καλυτερα.
Για τα υπολοιπα συμφωνω εν μερη ,οταν θα εχουμε αποτελεσματα και απο αγωνες που δεν τους περασαν παλαιοτερα.
Παντως ειναι μια σεβαστη αποψη και γνωμη. -
ομολογω οτι δεν τα διαβασα ολα τα 'κοντραριστικα'....οχι γιατι βαριομουνα.....
πιστευετε οτι τυχαια δεν γραφουν αλλοι εδω την αποψη τους?......Να παρατηρησω οτι το παραπανω 'θεμα' διαμορφωνεται απο 2 συνοδηγους, τον φριλαιν,τον γιουγκο,τον φριλοβερ και τον τασο(τσιοτρας) και εναν μηχανικο(εστω τον δικο μου).(και απο καποιους αλλους)....και ο σπιντυ(που απλως αναφερθηκε σε κατι αλλο βεβαια,ορθα μαλιστα ειπε οτι ως μη αγωνιζομενος κλπ.....)
......................................καλημερα......
-
ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΛΥ ΕΛΛΑΔΟΣ,ΑΠΟ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΤΟΥ (ΤΟ 1964) ΗΤΑΝ ΧΩΜΑΤΙΝΟ.
ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ,ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ,ΠΡΟΣΕΤΕΘΗΣΑΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΣΦΑΛΤΙΝΕΣ Ε.Δ.
ΜΕΤΑ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ,ΠΡΟΚΥΡΗΧΘΗΚΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΥΠΕΛΛΟ ΑΣΦΑΛΤΟΥ.
ΜΕΤΑ, ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΟΝΟΜΑΣΤΗΚΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΥΠΗΡΧΑΝ ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΔΥΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ. ΕΝΑΣ ΧΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ,ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2001, ΟΤΑΝ ΠΡΟΚΥΡΗΧΘΗΚΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΙΚΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ.
ΤΟ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ,ΕΝ ΕΤΕΙ 2010, ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΧΑΡΗ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ 2 ΧΩΜΑΤΙΝΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΛΥ ΕΛΛΑΔΟΣ,ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΑΝ ΒΑΛΣΦΗΜΙΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Συμφωνώ απολύτως με τον yugo!
**Πρωταθλητής είναι αυτός που έχει οδηγήσει και κερδίσει σε χώμα και άσφαλτο!!**Μερικοί όπως φαίνεται έχουν φαντασιώσεις και συμφέρον για περισσότερους ασφάλτινους αγώνες και βλέψεις για πρωταθλητή που δέν έχει πατήσει το πόδι του στο χώμα!!!
Θα μας τρελάνετε τελείως!!! -
Ο χρήστης pgewrc έγραψε:
Συμφωνώ απολύτως με τον yugo!
**Πρωταθλητής είναι αυτός που έχει οδηγήσει και κερδίσει σε χώμα και άσφαλτο!!**Μερικοί όπως φαίνεται έχουν φαντασιώσεις και συμφέρον για περισσότερους ασφάλτινους αγώνες και βλέψεις για πρωταθλητή που δέν έχει πατήσει το πόδι του στο χώμα!!!
Θα μας τρελάνετε τελείως!!!ΤΙ ΦΩΝΑΖΩ ΤΡΕΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΩΡΑ ???
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
EΓΙΝΕ ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ 'ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ 2011'
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Καλα ο Λου Μου ειναι γνωστος εξορκιστης και δεν του αρεσουν οι ........>Oι υπολοιποι δεν καταλαβαινω ποιοι ειναι ? και τι τους κοφτει το πρωταθλημα να εχει χωμα η οχι ....
Εσυ GF ετρεξες φετος , εσυ yugo , εσυ pgewrc , εχετε τρεξει στους δυο χωματινους αγωνες που εγιναν ? και προκειτε να τρεξετε και στους επομενους ? απλα ρωταω για να ξερω γιατι συζηταμε εδω μεσα .......και ποιοι εισαστε μηπως και σας χαντακωσουμε αν δεν κανετε τους χωματινους σας αγωνες και του χρονου .
Απ'την βαθμολογια κοιταξα να σας δω , δεν παρακολουθω χωματινους αγωνες .... σορρυ . -
Ο χρήστης APR έγραψε:
Καλα ο Λου Μου ειναι γνωστος εξορκιστης και δεν του αρεσουν οι ........
Oι υπολοιποι δεν καταλαβαινω ποιοι ειναι ? και τι τους κοφτει το πρωταθλημα να εχει χωμα η οχι ....Εσυ GF ετρεξες φετος , εσυ yugo , εσυ pgewrc , εχετε τρεξει στους δυο χωματινους αγωνες που εγιναν ? και προκειτε να τρεξετε και στους επομενους ? απλα ρωταω για να ξερω γιατι συζηταμε εδω μεσα .......και ποιοι εισαστε μηπως και σας χαντακωσουμε αν δεν κανετε τους χωματινους σας αγωνες και του χρονου .
ΞΑΝΑΠΕΣΤΑ Μαστροχρηστο του ΛουΜου, κατ εσε, γιατι να μην θελει το χωμα εφ οσον στην ασφαλτο τρωει ΞΥΛΟ!!!!!!
-
Kαι επειδη μου γυριζουν τα αντερα με τα σοφιστικε σας.....
-
Ο χρήστης aspirinakias έγραψε:
Καλα ο Λου Μου ειναι γνωστος εξορκιστης και δεν του αρεσουν οι ........
Oι υπολοιποι δεν καταλαβαινω ποιοι ειναι ? και τι τους κοφτει το πρωταθλημα να εχει χωμα η οχι ....Εσυ GF ετρεξες φετος , εσυ yugo , εσυ pgewrc , εχετε τρεξει στους δυο χωματινους αγωνες που εγιναν ? και προκειτε να τρεξετε και στους επομενους ? απλα ρωταω για να ξερω γιατι συζηταμε εδω μεσα .......και ποιοι εισαστε μηπως και σας χαντακωσουμε αν δεν κανετε τους χωματινους σας αγωνες και του χρονου .
ΞΑΝΑΠΕΣΤΑ Μαστροχρηστο του ΛουΜου, κατ εσε, γιατι να μην θελει το χωμα εφ οσον στην ασφαλτο τρωει ΞΥΛΟ!!!!!!
ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ 'ΑΛΛΟΥ ΝΥΧΤΩΜΕΝΟΣ'.
'EL-EM'
-
Kαι για να τα λεμε ολα με την γλωσσα της αληθειας ..........
Οι περισσοτεροι εδω μεσα δεν λετε οτι θελετε να βλεπετε συγχρονα αυτοκινητα και μονον τοτε γουσταρετε να πηγαινετε στους αγωνες ?
Ωραια πητε μου εσεις που ειναι τα συγχρονα και δυνατα αυτοκινητα στο χωμα , εκτος απ'τα ταξι τα φτερουγατα που τα βαρεθηκαν κι οι βοσκοι της περιοχης ........
Καποιοι ανθρωποι οπως ο Κοσμοπουλος ,ο Ρον junior ,ο Καμπυλης , ο Α.Μακρης ,ο Γεροδημος , ο Β.ζαχος , ο Κολην και αλλοι οπως ο Αμαξοπουλος 207, επενδυσαν και τρεχουν αυτα τα συγχρονα κι ωραια αυτοκινητα που εχουμε ελπιδες να βρουν και μερικους ακομα μιμητες με ιδια ,κ' μπορει να γινει το ελα να δεις στις ειδικες ......και με ελπιδα , να πεσει και κανενας με κανενα S2000 ασφαλτινο νοικιαρικο για γαρνιτουρα που θα τους κυνηγησει ....
Υπαρχει καμια περιπτωση να δουμε τετοια αυτοκινητα στο χωμα , και μετα να μην τους βλεπουμε μεσα απ'τα καγκελα ........ τους φιλους μας ?Ξεσκονιστε τα σκονισμενα σας μυαλα , κι αφηστε τις κουλτουρες των αρχαιων προγονων , των πατεραδων σας με τις κορολλες , και τα μκ2 , στο 2011 μπαινουμε , και ημαστε στον πατο και των Βαλκανιων .
-
- Αναφέρετε αυτήν την δημοσίευση
- Απάντηση με παράθεση
Re: ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ 2011
Νέα δημοσίευσηαπό APR » 26/07/10 13:55
Kαι επειδη μου γυριζουν τα αντερα με τα σοφιστικε σας..... - Αναφέρετε αυτήν την δημοσίευση
-
- Αναφέρετε αυτήν την δημοσίευση
- Απάντηση με παράθεση
Re: ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ 2011
Δημοσίευσηαπό APR » 26/07/10 14:34
Kαι για να τα λεμε ολα με την γλωσσα της αληθειας ..........Οι περισσοτεροι εδω μεσα δεν λετε οτι θελετε να βλεπετε συγχρονα αυτοκινητα και μονον τοτε γουσταρετε να πηγαινετε στους αγωνες ?
Ωραια πητε μου εσεις που ειναι τα συγχρονα και δυνατα αυτοκινητα στο χωμα , εκτος απ'τα ταξι τα φτερουγατα που τα βαρεθηκαν κι οι βοσκοι της περιοχης ........
Καποιοι ανθρωποι οπως ο Κοσμοπουλος ,ο Ρον junior ,ο Καμπυλης , ο Α.Μακρης ,ο Γεροδημος , ο Β.ζαχος , ο Κολην και αλλοι οπως ο Αμαξοπουλος 207, εφεραν και τρεχουν αυτα τα συγχρονα κι ωραια αυτοκινητα που αν βρουν και μερικους ακομα μιμητες με ιδια , μπορει να γινει το ελα να δεις στις ειδικες ......
Υπαρχει καμια περιπτωση να δουμε τετοια αυτοκινητα στο χωμα , και μετα να μην τους βλεπουμε μεσα απ'τα καγκελα τους φιλους μας ?Ξεσκονιστε τα σκονισμενα σας μυαλα , κι αφηστε τις κουλτουρες των αρχαιων προγονων , των πατεραδων σας με τις κορολλες , και τα μκ2 , στο 2011 μπαινουμε , και ημαστε στον πατο και των Βαλκανιων .
..... Αυτο το αθλημα δεν σωνεται με τιποτα ,στην χωρα μας !Τι να πω τα ειπες ολα..... οχι δεν ειναι κολλητιληκι...,οχι δεν εχουμε καμια σχεση(γιατι οι κακοβουλοι ισως το παρουν κ ετσι)αλλα τουλαχιστον σκεφτειτε αυτο που γραφει...ειναι η μονη ΑΛΗΘΕΙΑ!!!!!!!!!!
υγ.κ Αμαξοπουλε δεν κοντραριζομαι με κανεναν οπως αναφερατε στο αλλο ποστ....τη γνωμη μου λεω....
Και δεν εχω προβλημα να διαφωνησω με τον οποινδηποτε - Αναφέρετε αυτήν την δημοσίευση
-
Η αληθεια ειναι οτι σπαω κι εγω το κεφαλι μου να δω ποιος εισαι ..... αλλα δεν πειραζει , μου αρκει που υπαρχει και αλλος που συμφωνει μαζι μου .
-
και εγω συμφωνω με τον κυριο apr οσον αφορα την κατευθυνση στην οποια πρεπει να στραφουν οι ''αρμοδιοι'' απλα και μονο για να υπαρχει το σπορ και αύριο. σημασια δεν εχει να γινονται οι αγωνες για τους λιγους αλλα για τους πολλους και αυτο σημαινει ΜΕΙΩΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ. αν οι αγώνες και οι κατηγορίες διαμορφωθουν σωστά αυτό γίνεται. αλλιως θα συνεχιστει το φαινομενο των ουτε 30 συμμετοχων και των θεατων ''ολοι μαζι χωραμε σε ταξι'' που λενε και στο γηπεδο.
Επισης συμφωνω με τον κυριο ΕΛ-ΕΜ για το οτι δεν μπορει να βγει πρωταθλητης μονο ασφαλτινος (με την εννοια του ολοκληρωμενου οδηγου) αλλα μπρος στην διαλυση του σπορ μπορει να χρειαστει να γινουν και τετοιου ειδους αλλαγες.
προσωπικα βαρεθηκα τους αγωνες με τις μαχες μεταξυ δυο αυτοκινητων για την κλαση η την γενικη.
το προβλημα ειναι οτι ειναι 2 η 3 σε καθε αγωνα πλεον και αγωνας με 2 και 3 καλους συνδυασμους δεν γινεται .πρεπει να τονωθει ο ανταγωνισμος και σ αυτο φανταζομαι θα συμφωνησει και ο κυριος ΕΛ ΕΜ o οποιος μαζι με τον κυριο βωβο εχουν δειξει στο παρελθον οτι τον ζητανε τον ανταγωνισμο με το να κατεβουν κατηγορια.
τα ραλλυ τους θελουν **ολους **για να επιβιωσουν -
Χωρις να εκφερω γνωμη(εδω μεσα!!....)μια που ειμαι απο οτι βλεπω ο μονος με ονοματεπωνυμο οδηγος που γραφει,
(ειναι σαν να λεει ο λεβεντης και ο φιλος του λεβεντη -ασχετος με τα καλλιτεχνικα, για την τουμπα που θα κανει ο σακης στο επομενο βιντεοκλιπ ,αν πρεπει να την κανει και πως να ειναι,χωρις να ρωταει κανενας αν ο σακης μπορει ξανα να κανει τουμπα και αν θελει..... )
να πω μονο οτι ειναι μεγαλο παραμυθι το πρωταθλητης μονο απο χωμα η μονο απο ασφαλτο δεν ειναι πρωταθλητης.....
ο καλος οδηγος παει παντου γρηγορα εφοσον πληρουνται οι προυποθεσεις.
Οι οδηγοι αυτο το ξερουν.
(και δεν θα συζητησω για τα αυτονοητα,εννοειται πως αν εχεις παραπανω εμπειρια στο χωμα η στην ασφαλτο πας στο αντιστοιχο τερεν πιο γρηγορα.)
απλες αποδειξεις για το παραπανω ειναι ο Λεων.Κυρκος και ο Βωβος.
Το βασικοτερο ειναι αυτο που αναφερθηκε,σε τι συναγωνισμο αποκταει αυτους τους χαρακτηρισμους?.......(ειδικα στις μερες μας.....απο τη στιγμη που θελουμε να τονωσουμε το μοτορσπορτ) -
Μιας και εχουμε αρχίσει να μιλάμε για το 2011, να πώ και ενα τελευταίο το οποίο εφτασε στα αυτιά μου τώρα.Δεν είναι εξακριβομένο, αλλα απο οτι πιστεύω: οπου υπάρχει καπνός, υπάρχει και φωτιά.
Το νέο είναι οτι η ΕΛΠΑ τελικά αντιδρά στο να παραχωρησει την αδεια τέλεσης αγώνων στην καινούρια ομοσπονδία και στην καινούρια Επιτροπή αγώνων.Αντίθετος σε αυτό, λέει, είναι ο κος Βουκίδης.Δεν ξέρω κατα πόσο αληθεύει αυτό, αλλα ο κος Βουκίδης είναι αντίθετος με αυτό και αρα ο κος Δεσποτόπουλος δεν μπορεί να συνεναίσει στην παραχώρηση. Αληθεύει, αραγε?
Αν ναι, Αλλη μια απο τα ίδια και για του χρόνου, οποτε ας μην κάνουμε ονειρα...!
-
Ο χρήστης GF έγραψε:
Τα ίδια ακριβώς επιχειρήματα είχαν ακουστεί όταν οι συμμετοχές του Ράλλυ Χαλκιδικής είχαν πτώση πριν λίγα χρόνια. Η ΕΛΠΑ παρασύρθηκε και μετέφερε τον αγωνα πιο κοντά στην Ιταλία και τον έκανε ασφάλτινο για να έρθουν οι Ιταλοί, να ανέβει ο συναγωνισμός ,το οδηγικό μας επίπεδο μας σε σχέση με τους Ευρωπαίους κλπ,κλπ.
Το αποτέλεσμα : καταστράφηκε ένας απο τους ιδιαίτερους αγώνες του Ευρωπαικού, δεν άλλαξε απολύτως τίποτα με την αλλαγή του τεραίν σε επίπεδο και συναγωνισμό, και ακόμη και σήμερα παραπαίει να δημιουργήσει νέα ταυτότητα και χαρακτήρα.
Ας ξανακάνουμε δεύτερη φορά το πείραμα με το πρωτάθλημα.
Η ΕΛΠΑ παρασύρθηκε?
Μάλλον κανεις λάθος... Αναγκάστηκε διοτι είχε τρεις συμμετοχές τότε στην χαλκιδική ενώ εφτασε κάποια στιγμή να εχει αρκετούς ξένους μέχρι και πριν απο 2 χρόνια!
Και για να σου θυμίσω κόντρες... Ευσταθίου, Παραδείσης, Ιαβεράκια κλπ με TRAVAGLIA, BASSO, JEAN JOSEPH κλπ.
Και πιο παλιά ο ΛΕΑΣ με Travaglia, και τους αλλους 3,4 που δεν τους θυμάμαι τώρα... διοτι ήταν wrc!Το οτι θεωρείς οτι καταστράφηκε ο αγώνας, μάλλον κάνεις λάθος...Αντίθετα η ΕΛΠΑ τον κατέστρεψε, 1ον με τις οφειλές προς την FIA, 2oν με το οτι δεν αλλαξε την ημερομηνία του αγώνα, αφού την ιδια ή την επόμενη εβδομάδα οι ΙΤΑΛΟΙ είχαν αγώνα 'δυνατό' στο πρωτάθλημά τους...
Μήπως το οτι ολο το Ευρωπαϊκό εχει ασφάλτινους αγώνες εκτός απο δύο χώρες, σου λέει κάτι?Το οτι αυτήν την στιγμή στο Ευρωπαϊκό κερδίζει ενα αυτοκίνητο που εχει σταματήσει η εξέλιξή του σου λέει κάτι? Φτώχεια! Αρα αγώνες σε οικονομικότερο terren..
-
Ο χρήστης GF έγραψε:
Ακόμη πάντως δεν διατυπώθηκε κάτι σαφές σχετικά με την αλλαγή της αναλογίας προς όφελος του αθλήματος.Το τι γίνεται σε άλλες χώρες, που πιθανόν έχουν αυτοκινητοβιομηχανίες και πολλές άλλες διαφορές, δεν μας δίνει ακριβή συμπεράσματα.Ε τελικά αν δεν βλέπουμε και τις γειτονικές χώρες που εχουν ανεπτυγμένο το motorsport, τοτε τι θέλεις για να πεισθείς?
Αν δηλαδή μετρήσουν 2 περισσότεροι ασφάλτινοι αγώνες στο πρωτάθλημα ποιός θα ωφεληθεί ?
Θα βελτιωθεί η προβολή στο ευρύ κοινό και πώς ? Θα βελτιωθεί το θέαμα ? Θα έρθουν περισσότεροι θεατές και χορηγοί ?Το βασικότερο... Δεν θα αναβάλλονται αγώνες... Δεν θα υπάρχει 1 mitsubishi και 3 starlet...
Αρα το θεαμα και ο συναγωνισμός σαφώς θα είναι καλύτερα, αφού στα 1600 υπάρχουν αυτοκίνητα που σφάζονται, στα 2.0 το ιδιο, στα μεγάλα το ιδιο και σε επίπεδο γενικής υπάρχει κόντρα.
Στο χώμα ο κος Αρης είναι 5 λεπτά μπροστά, και μάταια το super κυνηγάει... Ε πως να το κάνουμε στην ασφαλτο και το δικίνητο εχει τύχη.Αρα υπάρχει συναγωνισμός...Αρα ολα αυτά που γράφεις...Τα περι κόστους, χρεών και ανεπαρκούς υποστήριξης έχουν εφαρμογή σε όλες τις περιπτώσεις εδαφών. Εχει να κάνει με την νοοτροπία μας περισσότερο παρά με το τεραίν. Μπορούμε ισα-ισα να τρέξουμε με Yaris και θέλουμε το τελευταίο ΕΒΟ. Γι'αυτό δεν φταίει το χώμα. Για παράδειγμα πόσοι οδηγοί στην άσφαλτο μετά απο κάποια έξοδο εξαφανίστηκαν δια παντός ?
Συμφωνώ εν μέρη, αλλα μη τρελαθούμε οτι το κόστος ειναι το ιδιο σε ασφαλτο και χώμα? Θα ελεγα οτι είναι αναλογία 1προς 4... ακόμα και για τα starlet...
-
βλεπω το ενδιαφερον ολων για το πρωταθλημα
οι αποψεις διιστανται
αλλοι λενε οτι ο πρωταθλητης βγαινει στο χωμα
αλλοι παλι λενε οτι ο πρωταθλητης βγαινει στην ασφαλτο
αλλοι τελος λενε ο πρωταθλητης βγαινει ο καλυτερος σε ολα τα τερεν
εχω να κανω μια προταση λοιπον
ας κανουμε τρια πρωταθληματα για να ειναι ολοι ευχαριστημενοι
να κανουμε πρωταθλημα χωματος
πρωταθλημα ασφαλτου
και τελος μικτο πρωταθλημα
θα υπαρχει τοτε κανεις παραπονουμενος?
Προτάσεις για αγώνες ράλι 2011