Jul 26, 2010, 3:56 PM

Ο χρήστης GF έγραψε:

Τα ίδια ακριβώς επιχειρήματα είχαν ακουστεί όταν οι συμμετοχές του Ράλλυ Χαλκιδικής είχαν πτώση πριν λίγα χρόνια. Η ΕΛΠΑ παρασύρθηκε και μετέφερε τον αγωνα πιο κοντά στην Ιταλία και τον έκανε ασφάλτινο για να έρθουν οι Ιταλοί, να ανέβει ο συναγωνισμός ,το οδηγικό μας επίπεδο μας σε σχέση με τους Ευρωπαίους κλπ,κλπ.

Το αποτέλεσμα : καταστράφηκε ένας απο τους ιδιαίτερους αγώνες του Ευρωπαικού, δεν άλλαξε απολύτως τίποτα με την αλλαγή του τεραίν σε επίπεδο και συναγωνισμό, και ακόμη και σήμερα παραπαίει να δημιουργήσει νέα ταυτότητα και χαρακτήρα.

Ας ξανακάνουμε δεύτερη φορά το πείραμα με το πρωτάθλημα.

Η ΕΛΠΑ παρασύρθηκε?
Μάλλον κανεις λάθος... Αναγκάστηκε διοτι είχε τρεις συμμετοχές τότε στην χαλκιδική ενώ εφτασε κάποια στιγμή να εχει αρκετούς ξένους μέχρι και πριν απο 2 χρόνια!
Και για να σου θυμίσω κόντρες... Ευσταθίου, Παραδείσης, Ιαβεράκια κλπ με TRAVAGLIA, BASSO, JEAN JOSEPH κλπ.
Και πιο παλιά ο ΛΕΑΣ με Travaglia, και τους αλλους 3,4 που δεν τους θυμάμαι τώρα... διοτι ήταν wrc!

Το οτι θεωρείς οτι καταστράφηκε ο αγώνας, μάλλον κάνεις λάθος...Αντίθετα η ΕΛΠΑ τον κατέστρεψε, 1ον με τις οφειλές προς την FIA, 2oν με το οτι δεν αλλαξε την ημερομηνία του αγώνα, αφού την ιδια ή την επόμενη εβδομάδα οι ΙΤΑΛΟΙ είχαν αγώνα 'δυνατό' στο πρωτάθλημά τους...

Μήπως το οτι ολο το Ευρωπαϊκό εχει ασφάλτινους αγώνες εκτός απο δύο χώρες, σου λέει κάτι?Το οτι αυτήν την στιγμή στο Ευρωπαϊκό κερδίζει ενα αυτοκίνητο που εχει σταματήσει η εξέλιξή του σου λέει κάτι? Φτώχεια! Αρα αγώνες σε οικονομικότερο terren..