Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Λιγο παραπανω πιεση τουρμπο?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Λιγο παραπανω πιεση τουρμπο?
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    5
    162
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      puntogt255ps last edited by

      Το πουντακι μου πλεον εχει ενα ολοκαινουργιο μοτερ(λυθικε μεχρι βιδας).
      To αμαξι ειναι με μαμα τουρμπινα,ενα κουλερακι μπροστα,ανοιχτο φιλτροκουτι και φοραει ενα προγραμματακι για 1.1 μπαρ και 1,6 over,και πρεπει να ειναι 155-160ps.
      H απορια μου ειναι,αφου με μαμα εγκεφαλο μπορει να σηκωσει μεχρι 1.1 bar με ασφαλεια, με το προγραμματακι που φοραω θα μπορει να ανεβασω 1.3 bar,μιας και το μειγμα ειναι πιο πλουσιο.....?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        puntogt255ps last edited by

        Το πουντακι μου πλεον εχει ενα ολοκαινουργιο μοτερ(λυθικε μεχρι βιδας).
        To αμαξι ειναι με μαμα τουρμπινα,ενα κουλερακι μπροστα,ανοιχτο φιλτροκουτι και φοραει ενα προγραμματακι για 1.1 μπαρ και 1,6 over,και πρεπει να ειναι 155-160ps.
        H απορια μου ειναι,αφου με μαμα εγκεφαλο μπορει να σηκωσει μεχρι 1.1 bar με ασφαλεια, με το προγραμματακι που φοραω θα μπορει να ανεβασω 1.3 bar,μιας και το μειγμα ειναι πιο πλουσιο.....?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          puntogt255ps last edited by

          Το πουντακι μου πλεον εχει ενα ολοκαινουργιο μοτερ(λυθικε μεχρι βιδας).
          To αμαξι ειναι με μαμα τουρμπινα,ενα κουλερακι μπροστα,ανοιχτο φιλτροκουτι και φοραει ενα προγραμματακι για 1.1 μπαρ και 1,6 over,και πρεπει να ειναι 155-160ps.
          H απορια μου ειναι,αφου με μαμα εγκεφαλο μπορει να σηκωσει μεχρι 1.1 bar με ασφαλεια, με το προγραμματακι που φοραω θα μπορει να ανεβασω 1.3 bar,μιας και το μειγμα ειναι πιο πλουσιο.....?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mad_max_geo last edited by

            Αμα σηκωσεις πιεση παραπανω τα σωθικα του αυτοκινητου θα τα φτησουν ποιο γρηγορα αφου σηκωνουν 1,1 bar και οχι 1,3.Λογικα μπορεις αλλα σκεψου και τα μεταλα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • P
              puntogt255ps last edited by

              Λιγο πριν βαλω το αμαξι για γενικη επισκευη φοραγα 28αρα και δοκιμασα με μαμα εγκεφαλο.
              Τελειως κλειστη η βαλβιδα πιεσης και το αμαξι τραβαγε μια χαρα,ενω το air-fuell ηταν καταπρασινο!
              Στο 1 μπαρ ψιλα στεγνωνε και δεν τραβαγε ενω το air-fuell πηγαινε πορτοκαλι προς κοκκινα,αυτα ομως με 28αρα ρουλεμανατη!
              Επισεις στη φιατ που το εφτιαξα το μοτερ μου ειπανε οτι το προγραμμα που εβαλα δεν ειναι τιποτα για τις ανοχες του κινητηρα,δεν ταλαιπωρειτε καθολου.....
              Οποτε η 2αρα που φοραει νομιζω θα χορταινει καυσιμο στο 1.3 σταθερο(απενεργοποιηση του over).
              To πληρωσα ακριβα το air-fuell για να μην το εμπιστευτω κομματακι.....
              Σε ευχαριστω για τις συμβουλες

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                coupeas last edited by

                Αν ειναι ετσι νομιζω οτι δεν χρειαζεσαι γνώμες.Ανεβασε 1,3 σταθερό αλλα να ξερεις οτι θα εισαι οριακά .

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr