-
Αγαπητοί Κύριοι ΛΟΥ ΜΟΥ ΚΑΙ Α ΠΟΥ ΡΟΥ
Θα ήθελα να μας διευκρινίσετε υην υπέρμετρη διάθεση να επιδείξετε την αγάπη σας στο ΡΑΛΛΥ ΑΧΑΙΟΣ και το υπέρμετρο ενδιαφέρον στον όμιλο που τον διοργανώνει.Παρακαλώ διευκρινίστε κε Α ΠΟΥ ΡΟΥ που τόσο πολύ φλέγεσθε από την επιθυμία για την αναβάθμιση και την σωτηρία των ελλ.αγώνων αν θεωρείτε ως λύση τη Φτέρη 3 φορές?????
Εσείς που θεωρείστε(κατά λάθος-προφανώς!!!!)νοσταλγός των πραγματικών οδηγών και όχι των οδηγών ταξί προτείνετε αυτά?????
Να αντιπροτείνω κάτι τον γύρο της Πλατείας Γεωργίου(πλατεία εκκίνησης)103 φορές και το SP δίπλα ώστε να προλαβαίνετε τα μοτέρ για υπερθέρμανση (βλέπε Σελινούντας).Σοβαρά τώρα συνιστούμε καλύτερη προετοιμασία στα αυτοκίνητα που ετοιμάζεται ώστε να αντέχουν περισσότερο από 10κμ ανηφόρας...........
Όσο για εσάς κε ΛΟΥ ΜΟΥ σπριντάκια του τύπου Παλλάδιο και Καραντάνα με ειδικές 3χλμ και 10 επιβραδύνσεις μόνο εσείς μπορείτε να εκθειάζετε, κερδίζοντας τα.
Γιατί στην άσφαλτο μόνο σε τέτοιου είδους αγώνες μπορείτε να κερδίσετε, άλλωστε το Ραλλυ ΑΧΑΙΟΣ σας έχει πληγώσει πολλάκις αφού έχετε χάσει και όχι από τους λεγόμενους πρωτοκλασάτους αντιπάλους(ΑΧΑΙΟΣ 2009).Για τους υπόλοιπους που διαβάζουν εδώ.........
Θα σας θυμίσω τα 4 τελευταία ΡΑΛΛΥ ΑΧΑΙΟΣ.
2007.2 ειδικές επαναλαμβανόμενες με ελάχιστες απλές κι διπλά το SP.
ΠΡΟΒΛΗΜΑ:Δεν είχε ΦΤΕΡΗ2008.Εχει Φτέρη ,εκκίνηση και SP στην πόλη του Αιγίου,και από τις καλύτερες (και τελευταίες)νυχτερινές ειδικές.(πρωτοποριακό)
ΠΡΟΒΛΗΜΑ:Δεν υπήρχε χώρος(σε ολόκληρο Αίγιο!!!!!!)να μπουν τα τρέιλερ(Προφανώς υπήρχε πρόβλημα με τους πολλούς θεατές - δεν θέλατε να σας βλέπουν??????)2009.Εχει Φτέρη(27χλμ),μεγάλο SP,διήμερος-πρωτοποριακό
ΠΡΟΒΛΗΜΑ:Οι μεγάλες ειδικές φθείρουν τα λάστιχα,και η εκκίνηση δεν είναι αντάξια των προσωπικοτήτων τους.2010.Εχει από όλα ,Φτέρη, μεγάλο SP,πανηγυρική εκκίνηση πυροτεχνήματα,νέες ειδικές,hospitality στους αγωνιζομένους..
ΠΡΟΒΛΗΜΑ:Οι μεγάλες απλές και η έλλειψη φαντασίας του ΑΟΠ (Αλήθεια ποιος είναι αυτός ο αγώνας-παγκοσμίως με ελάχιστες απλές κοντά στις μεγάλες πόλεις)ΕΡΩΤΗΣΗ????
Ποιος είναι άραγε για εσάς ο καλός αγώνας?????.
Απάντηση 1.Αυτος που τον στήνει ο φίλος μου (για τον έναν -λου μου) και αυτός που τερματίζουν και κερδίζουν τα αυτοκίνητα μου(για τον άλλον-α που ρου)ΥΠΟΣΧΕΣΗ για του χρόνου θα προτείνω στους Πατρινούς να φροντίσουν να φιλοξενήσουν και να γίνουν κολλητοί με τον ΛΟΥ ΜΟΥ και να στήσουν τον αγώνα στην Πλ.Γεωργίου(γύρω γύρω όλοι) ώστε τα αυτοκίνητα του Α ΠΟΥ ΡΟΥ να καταφέρουν να τερματίσουν.
Πάντα φιλικά και καλοπροαίρετα .
Ενας θαυμαστής σας -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Το αποτέλεσμα και η πικρή εντύπωση που έμεινε σε όσους από εμάς παρακολουθήσαμε τον αγώνα ήταν η παντελής έλλειψη κόσμου....Και μην μου πει κανείς ότι σε αυτό δεν έχει μερίδιο ευθύνης (μεγάλο) και ο διοργανωτής, που ξεκίνησε τον αγώνα χαράματα.....
Γιατί εσύ Σπύρο πιστεύεις ό,τι αυτός ο αγώνας ακόμα και σε άλλη εποχή (χωρίς ζέστη) και με καλύτερο για τον 'ξενύχτη' θεατή ωράριο θα είχε καλύτερη τύχη από πλευράς θεατών;
Θυμίζω στους παλιούς ό,τι τα παλιά τα χρόνια (στα βάθη των αιώνων που λένε) το Αχαιός γινόταν συνήθως μια βδομάδα μετά το Ακρόπολις με ό,τι αυτό σημαίνει, αλλά οι θεατές ήταν πολλοί, μα πάρα πολλοί.
Μήπως λοιπόν δεν φταίει το ωράριο και η φορά της Φτέρης (οπωσδήποτε λάθος στην ανηφορική έκδοση της) αλλά ο γενικότερος μαρασμός του γεγονότος που λέγεται Ελληνικοί αγώνες αυτοκινήτου;Σαφώς!!!!
Η παντελής έλλειψη προβολής του σπορ (και για όσο διαρκεί αυτή) θα είναι υπεύθυνη γι' αυτο το μαρασμό. Απλά κάποιες φορές, σε αυτή την κατεύθυνση του αφανισμού του ενδιαφέροντως, συντείνουν και άλλοι παράγοντες, όπως αυτό που ανέφερα παραπάνω....
(Τρελάθηκα σήμερα που έβλεπα ολόκληρα 3λεπτα και 5λεπτα σε κεντρικά δελτία ειδήσεων για το Ράλλυ Αιγαίου.....!!! Ασ' τα Θοδωρή...μεγάλη πίκρα....)
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Το αποτέλεσμα και η πικρή εντύπωση που έμεινε σε όσους από εμάς παρακολουθήσαμε τον αγώνα ήταν η παντελής έλλειψη κόσμου....Και μην μου πει κανείς ότι σε αυτό δεν έχει μερίδιο ευθύνης (μεγάλο) και ο διοργανωτής, που ξεκίνησε τον αγώνα χαράματα.....
Γιατί εσύ Σπύρο πιστεύεις ό,τι αυτός ο αγώνας ακόμα και σε άλλη εποχή (χωρίς ζέστη) και με καλύτερο για τον 'ξενύχτη' θεατή ωράριο θα είχε καλύτερη τύχη από πλευράς θεατών;
Θυμίζω στους παλιούς ό,τι τα παλιά τα χρόνια (στα βάθη των αιώνων που λένε) το Αχαιός γινόταν συνήθως μια βδομάδα μετά το Ακρόπολις με ό,τι αυτό σημαίνει, αλλά οι θεατές ήταν πολλοί, μα πάρα πολλοί.
Μήπως λοιπόν δεν φταίει το ωράριο και η φορά της Φτέρης (οπωσδήποτε λάθος στην ανηφορική έκδοση της) αλλά ο γενικότερος μαρασμός του γεγονότος που λέγεται Ελληνικοί αγώνες αυτοκινήτου;Μην ξεχναμε οτι την ιδια ημέρα εξελισσοταν και η αναβαση Δημητσάνας με 84 συμμετοχές παρακαλώ. Ειναι απο τα λαθη που εχουν γινει και άλλες φορες που σε 2 τοσο κοντινες περιοχες διοργανωνονται 2 μεγαλα event. Δεν ξερω για το Αχαιος γιατι δεν πηγαμε αλλα στην ΔΗμητσανα ειχε αρκετοοο κοσμο. Προτιμησαμε Δημητσανα γιατι περυσι ειχαμε παει και στις δυο εκδηλωσεις και μας κερδισε η αναβαση. Ειναι προφανες οτι οι θεατες μοιρασθηκαν και ισως λιγο περισσοτερος κοσμος στην Δημητσανα!
Υ.Γ.Τα αρνακια τα κλεφτικα για μετά ειναι ενα ακομα συν της εκδηλωσης(για τους μερακληδες)!!!
-
Ο χρήστης rallylover έγραψε:
Διαβαζω σκληρη κριτικη απο καποιους για τον αγωνα στην Πατρα.Μιλανε για αχρωμες ειδικες για μεγαλες απλες και εν μερη εχουν δικιο.(βεβαια να πουμε οτι το Αχαιος απο παντα ειχε μεγαλες απλες ακομα και οταν το σερβις δεν ηταν στην Πατρα )
Ομως το να μετατραπει ενας τετοιος αγωνας σε ραλλυ ροντε η σπριντ ειναι αδικο ειδικα οταν διοργανονοντε κατα πολυ χειροτεροι αγωνες και μαλιστα δεν κρινοντε τοσο σκληρα τυπου περυσινου Παλλαδιου με τις Μ.Ω.Τ. των 150 χιλ.και τις πραγματικα αχρωμες ειδικες.
Οποτε ναι στην κριτικη αλλα να βαλουμε και λιγο φρενο οχι πολυ τοσο οσο βαζουμε σε αλλους αγωνες που για διαφορους λογους κανουμε λιγο τα στραβα ματια.Και αν μη τι αλλο η λεσχη της Πατρας η ιστορια του Αχαιος αλλα και η ομορφια των ειδικων που εχει το δικαιουντε.Χαλανδρίτσα-Κομπηγάδι-Καταράκτης-Φτέρη μετά μεγάλη απλή και πάλι ο γύρος. Οπότε μια τεράστια απλή και οι υπόλοιπες SS κολλητές. Η έκδοση αυτή χρησιμοποιήθηκε για κάμποσα χρόνια την εποχή που δεν υπήρχε SP. Και μάλιστα για μερικούς αυτή η απλή μέχρι το τερματισμό έβγαινε με σπρώξιμο Κυριολεκτικά) από κάποιον πρόθυμο συναθλητή
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Το αποτέλεσμα και η πικρή εντύπωση που έμεινε σε όσους από εμάς παρακολουθήσαμε τον αγώνα ήταν η παντελής έλλειψη κόσμου....Και μην μου πει κανείς ότι σε αυτό δεν έχει μερίδιο ευθύνης (μεγάλο) και ο διοργανωτής, που ξεκίνησε τον αγώνα χαράματα.....Το καλοκαιρι,τα σαββατοκυριακα,δεν μπορει να υπάρχουν θεατες στα βουνα ρε Σπύρο.Διπλα,ειναι οι θαλασσες,πόσοι 'πυροβολημενοι' να βρεθούνε στο βουνο;
Εδω,στην πανηγυρικη που εγινε σε μεγαλη πλατεια της πόλεως,και οι θεατες ηταν ελαχιστοι.Και σιγουρα σε αυτο η οργανωση επραξε οσο σωστοτερα μπορούσε.
Αυτο που μετραω εγω στα αρνητικα της προβολης,ηταν οι ελαχιστες αφισσες.Νομιζω,απο μια στο κεντρο των χωριων που διεσχιζε ο αγωνας -
Ο χρήστης saxter έγραψε:
Προτιμησαμε Δημητσανα γιατι περυσι ειχαμε παει και στις δυο εκδηλωσεις και μας κερδισε η αναβασημε αυτο που εγραψες να ξερεις οτι εχασες τουλαχιστον 20 ποντους δημοτικοτητας, ακους εκει καλυτερη η φιλικη αναβαση με τις διπλασιες συμμετοχες
Σοβαρα τωρα, φιλε hunter ακομα και αν ειχε αφισες στα χωρια ποση διαφορα θα εκανε στην εξεδρα; Αφου το ζουμι το εχεις ηδη γραψει, ολοκληρη εκκινηση στην κεντρικοτερη πλατεια της 3ης μεγαλυτερης πολης της Ελλαδας Σαββατο βραδυ και δεν τραβηξε. Στην ιδια πολη που γεμιζει και με το παραπανω την κερκιδα στην αναβαση και το PICK της. Δεν πουλαει το ραλι πλεον, παρτε το αποφαση. Θα περασουν χρονια σκληρης δουλειας μεχρι να φτασουν ξανα τα ραλι (και αν) σε αυτα που λεει ο thvarveris. Τα υπολοιπα για ανηφορες, κατηφορες και πρωινα ξυπνηματα ειναι απλα προφασεις. Ειδικα αυτο για την ανηφορα, σιγα δηλαδη οι αναβασεις τι ειναι; Κατηφορος; Εκοψε ποτε αυτο τον κοσμο να γεμιζει το βουνο και τους οδηγους να συμμετεχουν;
-
@spo+ και saxter
Θα γίνω εγώ κακός αφού δεν τολμάνε ή βαριούνται οι άλλοι.
Σωστά αυτά που λέτε, αλλά εγώ το τοποθετώ λίγο αλλιώς το πράγμα.
Για μένα για να ξεκουνήσει κάποιος (εγώ ας πούμε) να πάει να δει ένα αγώνα (σήμερα μάλιστα που η βενζίνη κοστίζει χρυσάφι) θα πρέπει πάνω απ' όλα να τον δελεάζουν οι συμμετοχές.
Τι θέλω να πω με αυτό.
Κακά τα ψέματα οι αγώνες αυτοκινήτου είναι ένα γεγονός όπου συμμετέχουν συνδυασμοί οδηγών-συνοδηγών-αυτοκινήτων. Για μένα λοιπόν 'καλές συμμετοχές' είναι ο συνδυασμός ενός καλού οδηγού(μαζί με τον συνοδηγό) με ένα καλό και 'φρέσκο' αυτοκίνητο.
Τουτέστιν. Και ο Λεμπ να οδήγαγε το 205 του Αμαξόπουλου εγώ δεν θα γοητευόμουν από τον συνδυασμό και μαζί με μένα πολλοί ακόμα θεατές.
Δεν αναφέρω τυχαία τον Αμαξόπουλο ας τον πάρουμε για παράδειγμα. Ρε παιδιά με το χέρι στην καρδία έχει ίδια βαρύτητα για τον θεατή και εν τέλει για τους αγώνες αυτοκινήτου ο Αμαξόπουλος με ένα 8αρι Μίτσου ας πούμε ή ο Αμαξόπουλος με το 205;
Το ίδιο και για τα υπόλοιπα παιδιά της γενιάς του.
Κοιτάω τα αποτελέσματα και βλέπω 6ο γενικής ένα αυτοκίνητο σχεδόν 40 χρόνων.
Πως να έρθει ο θεατής ρε παιδιά στο βουνό;Ο Πάνος Σπυρόπουλος (παρεμπιπτόντως καλός μου φίλος) που κέρδισε τον αγώνα, μπορεί την Κυριακή να οδηγούσε ένα κορυφαίο αυτοκίνητο, αλλά και όταν ήταν στην ηλικία του Αμαξόπουλου πάλι κορυφαίο αυτοκίνητο για την εποχή οδηγούσε ( 5 GT Turbo).
Και την ίδια εποχή οδηγούσαν GT και ο Ριζικάρης και ο Ζιάκας και ο Κοκκίνης και ο Κικινής και ο Παπαδημητρίου και ο Τσάδαρης και αν όλοι αυτοί δεν λέγονταν καλοί συνδυασμοί πως να τους ονομάσεις;Αν στο Αχαιός που πέρασε Ζάχος, Κοσμόπουλος, Καϊτατζης Τάκης, Ιαβεράκια, Αμαξόπουλος κλπ κλπ οδηγούσαν ένα τσούρμο CLIO δεν θα ήταν κίνητρο και για μένα τον γκρινιάρη να έρθω πάλι στους αγώνες.
Για να μην κουράζω γνώμη μου είναι ότι οι αγωνες στην Ελλάδα έχουν φθίνουσα πορεία τα τελευταία χρόνια σε όλα τους τα επίπεδα και ειλικρινά δεν ξέρω τι πρέπει να γίνει.
υστερόγραφο 1: Ζητάω συγνώμη απο τον Αμαξόπουλο που τον χρησιμοποίησα ως παράδειγμα αλλά για διεκδικητή της γενικής τον προόριζα στο παράδειγμα
υστερόγραφο 2: Για το φίλο που γκρινιάζει με τον Λώρη έχω να πω ό,τι φίλε μου με τρόμο σκέφτομαι την στιγμή που ο Βωβός θα τα παρατήσει γιατί στον ορίζοντα δεν φαίνεται τίποτε άλλο που να έχει την οδηγική του ικανότητα και την ευρωστία του με ότι αυτό σημαίνει. -
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΥΤΗ ΠΑΝΤΩΣ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΗΕιλικρινα σημερα εμαθα τον ορισμο της καλοπροαιρετης και δημιουργικης κριτικης...
ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΤΕΙ,ΚΑΝΕΝΑ ΣΠΡΙΝΤΑΚΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΙΝΑΙ
Τελοσπαντων ειμαι πολυ περιεργος να μαθω ποιοι ειναι αυτοι...
ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΟΡΓΑΝΩΤΕΣ ΠΟΥ 'ΤΟ ΠΑΛΕΥΟΥΝ' ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ
γιατι το τελευταιο δειγμα 'παλης' που ειδαμε ειχε την υγρη κυρια Μαριαννα (που λεει ο γυμναστης Ζαφειρης) και μπολικα τζερσεϊ γαρνιρισμενα με παραδοσιακο κιτρινο καγκελακι ελπα.
... αν υπαρχουν δυνατοτητες βοηθειας του Δημου Πατρεων
Βεβαιως και υπαρχουν Χριστο, μονο που ο Δημος, οι χορηγοι, η αγορα της πολης και φυσικα το πιο σημαντικο οι κατοικοι προτιμουν το PICK. Δεν μπορω να σας καταλαβω γιατι δε θελετε να δειτε την πραγματικοτητα οπως εχει. Αληθεια ρωτησε κανεις σας τον ΑΟΠ ποσα τζιραρει σε χορηγιες το PICK και ποσα το Αχαιος για να παρετε μια αισθηση πιο εχει μεγαλυτερο πρεστιζ οπως μου ειχες γραψει πριν κανενα μηνα;
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Προτιμησαμε Δημητσανα γιατι περυσι ειχαμε παει και στις δυο εκδηλωσεις και μας κερδισε η αναβαση
με αυτο που εγραψες να ξερεις οτι εχασες τουλαχιστον 20 ποντους δημοτικοτητας, ακους εκει καλυτερη η φιλικη αναβαση με τις διπλασιες συμμετοχες
Σοβαρα τωρα, φιλε hunter ακομα και αν ειχε αφισες στα χωρια ποση διαφορα θα εκανε στην εξεδρα; Αφου το ζουμι το εχεις ηδη γραψει, ολοκληρη εκκινηση στην κεντρικοτερη πλατεια της 3ης μεγαλυτερης πολης της Ελλαδας Σαββατο βραδυ και δεν τραβηξε. Στην ιδια πολη που γεμιζει και με το παραπανω την κερκιδα στην αναβαση και το PICK της. Δεν πουλαει το ραλι πλεον, παρτε το αποφαση. Θα περασουν χρονια σκληρης δουλειας μεχρι να φτασουν ξανα τα ραλι (και αν) σε αυτα που λεει ο thvarveris. Τα υπολοιπα για ανηφορες, κατηφορες και πρωινα ξυπνηματα ειναι απλα προφασεις. Ειδικα αυτο για την ανηφορα, σιγα δηλαδη οι αναβασεις τι ειναι; Κατηφορος; Εκοψε ποτε αυτο τον κοσμο να γεμιζει το βουνο και τους οδηγους να συμμετεχουν;
Κάτσε τώρα γιατί πήρες φόρα
- Στις αναβάσεις πάνε αυτοί που δεν ξέρουν να πάνε στα ραλλυ! Τόσο απλά. Τα ράλλυ θέλουν κάθε χρονιά διάβασμα και για τους θεατές. Νομίζεις εσύ ότι μπορεί πολύς κόσμος να ξέρει (ακόμα και σήμερα με αυτή την ενημέρωση που υπάρχει), που είναι η κάθε ss και να πάει εκεί;
Ενώ Ριτσώνα, Πιτίτσα, Πορταριά είναι κάθε χρόνο στην ίδια θέση, οπότε τον δρόμο τον ξέρουν νεράκι, ασε που πιστεύω ό,τι ο κύριος κορμός των θεατών της κάθε ανάβασης είναι από την τους 'γείτονες' του κάθε αγώνα. - Στις αναβάσεις νομίζω κερδίζει ακόμα και σήμερα ο Λεωνίδας Κύρκος τον Περατινό! Αλλά αυτό γινόταν και πριν από 20 χρόνια. Τώρα αυτό είναι στα θετικά των αναβάσεων;
Για να σε προλάβω σου λέω ότι και στα ραλλυ σούπα 20ετίας τρώμε οπότε:
Χέσε μέσα
- Στις αναβάσεις πάνε αυτοί που δεν ξέρουν να πάνε στα ραλλυ! Τόσο απλά. Τα ράλλυ θέλουν κάθε χρονιά διάβασμα και για τους θεατές. Νομίζεις εσύ ότι μπορεί πολύς κόσμος να ξέρει (ακόμα και σήμερα με αυτή την ενημέρωση που υπάρχει), που είναι η κάθε ss και να πάει εκεί;
-
Νομιζεις ο Βολιωτης δεν ξερει που ειναι οι ειδικες του Κενταυρος και γιαυτο πηγαινει κυριως Πορταρια; Ο Λαμιωτης που ειναι ο Μπραλος; Ο Πατρινος δεν ξερει που πεφτει η Φτερη; Εμενα βλαχακι πρωτο ετος φοιτητης στην Πατρα σηκωτο με πηγαν φιλοι μου ντοπιοι. Αλλα τοτε αξιζε να πας να δεις, τωρα;
Α και στις αναβασεις ποτε δεν πηγα για τον Κυρκο, ολοι ξερουν οτι οταν εχει εστω και εναν ας πουμε αντιπαλο (γιατι παντα φροντιζε να εχει πλεονεκτημα σε υλικο) οδηγει για το κυπελο και ειναι ο πλεον βαρετος στο ματι. Αλλα μεσα σε 100 περασματα των αναβασεων παντα βρισκεις δεκαδες ενδιαφεροντα και μερικα καταπληκτικα περασματα, εστω και αν ηταν απο Πονυ (τα θυμαμαι ). Ειναι σιγουρο και γιαυτο παει ο κοσμος.
-
Ο χρήστης an.laikas έγραψε:
Αγαπητοί Κύριοι ΛΟΥ ΜΟΥ ΚΑΙ Α ΠΟΥ ΡΟΥ
Θα ήθελα να μας διευκρινίσετε υην υπέρμετρη διάθεση να επιδείξετε την αγάπη σας στο ΡΑΛΛΥ ΑΧΑΙΟΣ και το υπέρμετρο ενδιαφέρον στον όμιλο που τον διοργανώνει.Παρακαλώ διευκρινίστε κε Α ΠΟΥ ΡΟΥ που τόσο πολύ φλέγεσθε από την επιθυμία για την αναβάθμιση και την σωτηρία των ελλ.αγώνων αν θεωρείτε ως λύση τη Φτέρη 3 φορές?????
Εσείς που θεωρείστε(κατά λάθος-προφανώς!!!!)νοσταλγός των πραγματικών οδηγών και όχι των οδηγών ταξί προτείνετε αυτά?????
Να αντιπροτείνω κάτι τον γύρο της Πλατείας Γεωργίου(πλατεία εκκίνησης)103 φορές και το SP δίπλα ώστε να προλαβαίνετε τα μοτέρ για υπερθέρμανση (βλέπε Σελινούντας).Σοβαρά τώρα συνιστούμε καλύτερη προετοιμασία στα αυτοκίνητα που ετοιμάζεται ώστε να αντέχουν περισσότερο από 10κμ ανηφόρας...........
Όσο για εσάς κε ΛΟΥ ΜΟΥ σπριντάκια του τύπου Παλλάδιο και Καραντάνα με ειδικές 3χλμ και 10 επιβραδύνσεις μόνο εσείς μπορείτε να εκθειάζετε, κερδίζοντας τα.
Γιατί στην άσφαλτο μόνο σε τέτοιου είδους αγώνες μπορείτε να κερδίσετε, άλλωστε το Ραλλυ ΑΧΑΙΟΣ σας έχει πληγώσει πολλάκις αφού έχετε χάσει και όχι από τους λεγόμενους πρωτοκλασάτους αντιπάλους(ΑΧΑΙΟΣ 2009).Για τους υπόλοιπους που διαβάζουν εδώ.........
Θα σας θυμίσω τα 4 τελευταία ΡΑΛΛΥ ΑΧΑΙΟΣ.
2007.2 ειδικές επαναλαμβανόμενες με ελάχιστες απλές κι διπλά το SP.
ΠΡΟΒΛΗΜΑ:Δεν είχε ΦΤΕΡΗ2008.Εχει Φτέρη ,εκκίνηση και SP στην πόλη του Αιγίου,και από τις καλύτερες (και τελευταίες)νυχτερινές ειδικές.(πρωτοποριακό)
ΠΡΟΒΛΗΜΑ:Δεν υπήρχε χώρος(σε ολόκληρο Αίγιο!!!!!!)να μπουν τα τρέιλερ(Προφανώς υπήρχε πρόβλημα με τους πολλούς θεατές - δεν θέλατε να σας βλέπουν??????)2009.Εχει Φτέρη(27χλμ),μεγάλο SP,διήμερος-πρωτοποριακό
ΠΡΟΒΛΗΜΑ:Οι μεγάλες ειδικές φθείρουν τα λάστιχα,και η εκκίνηση δεν είναι αντάξια των προσωπικοτήτων τους.2010.Εχει από όλα ,Φτέρη, μεγάλο SP,πανηγυρική εκκίνηση πυροτεχνήματα,νέες ειδικές,hospitality στους αγωνιζομένους..
ΠΡΟΒΛΗΜΑ:Οι μεγάλες απλές και η έλλειψη φαντασίας του ΑΟΠ (Αλήθεια ποιος είναι αυτός ο αγώνας-παγκοσμίως με ελάχιστες απλές κοντά στις μεγάλες πόλεις)ΕΡΩΤΗΣΗ????
Ποιος είναι άραγε για εσάς ο καλός αγώνας?????.
Απάντηση 1.Αυτος που τον στήνει ο φίλος μου (για τον έναν -λου μου) και αυτός που τερματίζουν και κερδίζουν τα αυτοκίνητα μου(για τον άλλον-α που ρου)ΥΠΟΣΧΕΣΗ για του χρόνου θα προτείνω στους Πατρινούς να φροντίσουν να φιλοξενήσουν και να γίνουν κολλητοί με τον ΛΟΥ ΜΟΥ και να στήσουν τον αγώνα στην Πλ.Γεωργίου(γύρω γύρω όλοι) ώστε τα αυτοκίνητα του Α ΠΟΥ ΡΟΥ να καταφέρουν να τερματίσουν.
Πάντα φιλικά και καλοπροαίρετα .
Ενας θαυμαστής σαςTΙΣ 'ΕΙΡΩΝΙΟΥΛΕΣ' ΣΟΥ, ΒΑΛΤΕΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ.
ΑΝ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΑΚΙ ΣΟΥ,ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.
ΑΛΛΟΙΩΣ ΟΥΣΤ !'EL-EM'
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
@spo+ και saxter
Θα γίνω εγώ κακός αφού δεν τολμάνε ή βαριούνται οι άλλοι.
Σωστά αυτά που λέτε, αλλά εγώ το τοποθετώ λίγο αλλιώς το πράγμα.
Για μένα για να ξεκουνήσει κάποιος (εγώ ας πούμε) να πάει να δει ένα αγώνα (σήμερα μάλιστα που η βενζίνη κοστίζει χρυσάφι) θα πρέπει πάνω απ' όλα να τον δελεάζουν οι συμμετοχές.
Τι θέλω να πω με αυτό.
Κακά τα ψέματα οι αγώνες αυτοκινήτου είναι ένα γεγονός όπου συμμετέχουν συνδυασμοί οδηγών-συνοδηγών-αυτοκινήτων. Για μένα λοιπόν 'καλές συμμετοχές' είναι ο συνδυασμός ενός καλού οδηγού(μαζί με τον συνοδηγό) με ένα καλό και 'φρέσκο' αυτοκίνητο.
Τουτέστιν. Και ο Λεμπ να οδήγαγε το 205 του Αμαξόπουλου εγώ δεν θα γοητευόμουν από τον συνδυασμό και μαζί με μένα πολλοί ακόμα θεατές.
Δεν αναφέρω τυχαία τον Αμαξόπουλο ας τον πάρουμε για παράδειγμα. Ρε παιδιά με το χέρι στην καρδία έχει ίδια βαρύτητα για τον θεατή και εν τέλει για τους αγώνες αυτοκινήτου ο Αμαξόπουλος με ένα 8αρι Μίτσου ας πούμε ή ο Αμαξόπουλος με το 205;
Το ίδιο και για τα υπόλοιπα παιδιά της γενιάς του.
Κοιτάω τα αποτελέσματα και βλέπω 6ο γενικής ένα αυτοκίνητο σχεδόν 40 χρόνων.
Πως να έρθει ο θεατής ρε παιδιά στο βουνό;Ο Πάνος Σπυρόπουλος (παρεμπιπτόντως καλός μου φίλος) που κέρδισε τον αγώνα, μπορεί την Κυριακή να οδηγούσε ένα κορυφαίο αυτοκίνητο, αλλά και όταν ήταν στην ηλικία του Αμαξόπουλου πάλι κορυφαίο αυτοκίνητο για την εποχή οδηγούσε ( 5 GT Turbo).
Και την ίδια εποχή οδηγούσαν GT και ο Ριζικάρης και ο Ζιάκας και ο Κοκκίνης και ο Κικινής και ο Παπαδημητρίου και ο Τσάδαρης και αν όλοι αυτοί δεν λέγονταν καλοί συνδυασμοί πως να τους ονομάσεις;Αν στο Αχαιός που πέρασε Ζάχος, Κοσμόπουλος, Καϊτατζης Τάκης, Ιαβεράκια, Αμαξόπουλος κλπ κλπ οδηγούσαν ένα τσούρμο CLIO δεν θα ήταν κίνητρο και για μένα τον γκρινιάρη να έρθω πάλι στους αγώνες.
Για να μην κουράζω γνώμη μου είναι ότι οι αγωνες στην Ελλάδα έχουν φθίνουσα πορεία τα τελευταία χρόνια σε όλα τους τα επίπεδα και ειλικρινά δεν ξέρω τι πρέπει να γίνει.
υστερόγραφο 1: Ζητάω συγνώμη απο τον Αμαξόπουλο που τον χρησιμοποίησα ως παράδειγμα αλλά για διεκδικητή της γενικής τον προόριζα στο παράδειγμα
υστερόγραφο 2: Για το φίλο που γκρινιάζει με τον Λώρη έχω να πω ό,τι φίλε μου με τρόμο σκέφτομαι την στιγμή που ο Βωβός θα τα παρατήσει γιατί στον ορίζοντα δεν φαίνεται τίποτε άλλο που να έχει την οδηγική του ικανότητα και την ευρωστία του με ότι αυτό σημαίνει.Θοδωρή μου, διαφωνώ...Όποιος έχει, έστω κι λίγη, σχέση με το αυτοκίνητο (γιατί αυτός θα πάει να δει αγώνα), γνωρίζει ότι ένα 'τούμπανο' 205 στα χέρια ενός 'χερά' μπορεί να είναι (και είναι) σαφώς πιο θεαματικό από ένα EVO....
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Σοβαρα τωρα, φιλε hunter ακομα και αν ειχε αφισες στα χωρια ποση διαφορα θα εκανε στην εξεδρα; Αφου το ζουμι το εχεις ηδη γραψει, ολοκληρη εκκινηση στην κεντρικοτερη πλατεια της 3ης μεγαλυτερης πολης της Ελλαδας Σαββατο βραδυ και δεν τραβηξε. Στην ιδια πολη που γεμιζει και με το παραπανω την κερκιδα στην αναβαση και το PICK της. Δεν πουλαει το ραλι πλεον, παρτε το αποφαση. Θα περασουν χρονια σκληρης δουλειας μεχρι να φτασουν ξανα τα ραλι (και αν) σε αυτα που λεει ο thvarveris. Τα υπολοιπα για ανηφορες, κατηφορες και πρωινα ξυπνηματα ειναι απλα προφασεις. Ειδικα αυτο για την ανηφορα, σιγα δηλαδη οι αναβασεις τι ειναι; Κατηφορος; Εκοψε ποτε αυτο τον κοσμο να γεμιζει το βουνο και τους οδηγους να συμμετεχουν;
Στο συγκεκριμενο αγωνα,δεν πιστευω να εφερναν (πολύ) κοσμο στο βουνο οι αφισσες.Η ζεστη ηταν πολύ,οι παραλιες διπλα.
Παρ'όλα αυτα,αποκταει κυρος ενα γεγονος με αυτον τον τροπο.Για να θεωρηθούνε,αυριο-μεθαυριο,οι αγωνες σαν σημαντικη εκδηλωση που αξιζει κανενας να ασχοληθει και να παρακολουθησει,χρειαζεται αυτο το κυρος. -
Κύρος με τις αφίσες ? Στο στυλ 'Σήμερα στο πανηγύρι της Αγίας Μαρκέλλας τραγουδούν η Σούλα Μπούλα και η Νησιώτικη Ρεμπέτικη Κομπανία' ?
ΙΜΗΟ προβολή σημαίνει τηλεόραση + ραδιόφωνο, οι αφίσες είναι φτηνιάρικο ημίμετρο.
-
Ο τέλειος αγώνας δε γίνεται να διοργανωθεί, ώστε αγωνιζόμενοι, service, θεατές και οργανωτές να είναι όλοι τους ευχαριστημένοι.
Αρχικά μην ξεχνάμε ότι η ημερομηνία ήταν ανάποδη-εξ αναβολής. Οπότε η ζέστη δεν επιλέχθηκε από τη λέσχη. Και η ζέστη στο συγκεκριμένο αγώνα ήταν ο κυριότερος λόγος για τις μειωμένες συμμετοχές, τους λίγους θεατές, τα μοτερ που ανατινάχτηκαν και το κράτημα του δρόμου.
Τώρα για τις διαδρομές, ναι κουραστικές οι απλές, αλλά οι ειδικές ήταν πολύ καλές. Ίσως αν είχε Φτέρη να ήταν καλύτερα, αλλά μην είμαστε χωρίς λόγο αυστηροί. Οι ειδικές ήταν καλές.
Τώρα για την πανηγυρική εκκίνηση, μόνο και μόνο που μια λέσχη κλείνει την κεντρική πλατεία της πόλης Σαββατόβραδο, δεν έχει νόημα να συζητάμε περισσότερο. Αξίζει συγχαρητήρια.
Ναι, οι αφίσες έλειπαν, αλλά δε φέρνουν οι αφίσες τον κόσμο στα βουνά.
Τη γνώμη μου γράφω ως συμμετέχων : ο αγώνας ήταν συνολικά επιτυχημένος, για τις συνθήκες. -
ΛΟΡΗ. Η ΚΡΙΤΙΚΗΣΟΥ ΣΥΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΗ... ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΡΑΛΛΥ ΕΠΙΡΕΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ. ΣΕ ΑΓΩΝΑ ΚΥΠΕΛΟΥ 70 ΧΛΜ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΜΙΚΡΕΣ ΑΠΛΕΣ.ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΡΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ.
Η ΕΙΔΙΚΗ ΦΤΕΡΗ ΜΕΤΑ ΤΗ ΦΩΤΙΑ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ .ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΠΑΡΙΕΡΕΣ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΥΠΗΡΧΑΝ.ΣΕ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΗ ΚΑΚΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΚΟ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΕΣ' ΚΕΚΤΗΜΕΝΕΣ ' ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΑΡΓΗ ΔΕΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ... ΔΗΛΑΔΗ Η ΠΡΩΤΗ ΤΟΥ ΠΗΛΙΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ? ΣΤΟΝ ΑΟΠ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ . ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΘΑ ΣΕ ΠΕΙΣΕΙ.ΤΩΡΑ 'ΚΑΝΑ ΣΠΡΙΝΤΑΚΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ' ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ.ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΑΦΟΡΟΥΝ? 'ΑΛΟΥ ΓΙΑ ΑΛΟΥ'
ΘΕΟΔ.ΝΙΚ.ΚΟΥΛΗΣ -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Κύρος με τις αφίσες ? Στο στυλ 'Σήμερα στο πανηγύρι της Αγίας Μαρκέλλας τραγουδούν η Σούλα Μπούλα και η Νησιώτικη Ρεμπέτικη Κομπανία' ?ΙΜΗΟ προβολή σημαίνει τηλεόραση + ραδιόφωνο, οι αφίσες είναι φτηνιάρικο ημίμετρο.
Δεν θα το συνεκρινα ποτε με την προβολή σε ενα μεγαλο δικτυο των ΜΜΕ,αλλα,μιας και τα μεγαλα ΜΜΕ ειναι απιαστο ονειρο (ακομα και για το Acropolis) μας μενει το φτηνο υποκαταστατο.Θα ηταν καλυτερο να μην υπάρχαν πουθενα αφισσες;
-
Απαράδεκτη διοργάνωση!
Ξεκίνησα χαράματα κι έκανα 100 χλμ. δρόμο για να τον βρω κλειστό στη διασταύρωση για Πλατανιώτισσα, 7 χιλιόμετρα περίπου μακριά από τον τερματισμό στην Πτέρη. Ελέγχοντας τη σελίδα του ΑΟΠ --> http://aop.gr/images/Photogallery/Agwne ... ltio_3.pdf είχα δει ότι είναι δυνατόν να παρακολουθήσει κανείς τον αγώνα στην εκκίνηση και στον τερματισμό της ειδικής. Δεν έλεγε όμως ότι απαιτείται γι' αυτό πεζοπορία αρκετών χιλιομέτρων. Μόλις πέρασαν τα αυτοκίνητα της διοργάνωσης στο σημείο που έκλεινε ο δρόμος, 5-6 άτομα που είχαμε μαζευτεί διαμαρτυρηθήκαμε στους ανθρώπους για την κατάσταση και η απάντηση που πήραμε ήταν πως συντρέχουν λόγοι ασφαλείας. Έχω την εντύπωση πως μεταξύ των ειδικών τα ράλλυ πρέπει να κινούνται σύμφωνα με τις διατάξεις του ΚΟΚ... (Kάτι βέβαια που δεν το έκαναν όλοι οι οδηγοί - τουλάχιστον στο κομμάτι που μπορούσα να δω μετά το μπλόκο της αστυνομίας- το έκαναν όμως ευτυχώς οι περισσότεροι). Και τέλος πάντων αν υπάρχει θέμα ασφαλείας αυτό προκύπτει μόνο στα 7-10 χλμ μετά την ειδική της Φτέρης; Στον υπόλοιπο δρόμο που θυμίζει υποδομές τριτοκοσμικής χώρας (αναφέρομαι στο δρόμο μέχρι τη διασταύρωση για Καλάβρυτα - Χαλανδρίτσα) οι κίνδυνοι εξαλείφονται;
Και το σημείο του μπλόκου ήταν ιδιαίτερα ατυχές καθώς υπήρχαν πολλοί γονείς που ήθελαν να επισκεφτούν κατασκήνωση στο Αχαϊκό (μετά τη Φτέρη ανεβαίνοντας από Αίγιο, είχαν ανέβει μέσω Πλατανιώτισσας) και ήταν αναγκασμένοι να περιμένουν να ανοίξει ο δρόμος, για να φτάσουν σε σημείο αρκετά μετά την το πέρας της ειδικής.
Την επόμενη φορά ας κλείσει ο δρόμος σε μεγαλύτερη ακτίνα, μην τύχει και πάρει κανένα μάτι τα αγωνιστικά. Και στο 40ο Αχαιός να απαγορευτεί η κυκλοφορία σε όλη την Αχαΐα! Άντε και εις ανώτερα!
edit: Ξέχασα να αναφέρω ότι εσφαλμένες πληροφορίες στο site του ΑΟΠ είχα συναντήσει και για την ανάβαση Πλατάνι - Πιτίτσα, που έλεγε πως η πρόσβαση γίνεται από το δρόμο προς Πλατάνι, στον οποιον όταν έφτανε κανείς ήταν κλειστός... Εκεί όμως ήταν μικρό το κακό. Με μια αναστροφή πλησίαζε κανείς με το αυτοκίνητο αρκετά κοντά από παράδρομο, δυο βήματα μόνο από το warm up.
-
Ο χρήστης theokoylis έγραψε:
ΛΟΡΗ. Η ΚΡΙΤΙΚΗΣΟΥ ΣΥΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΗ... ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΡΑΛΛΥ ΕΠΙΡΕΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ. ΣΕ ΑΓΩΝΑ ΚΥΠΕΛΟΥ 70 ΧΛΜ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΜΙΚΡΕΣ ΑΠΛΕΣ.ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΡΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ.
Η ΕΙΔΙΚΗ ΦΤΕΡΗ ΜΕΤΑ ΤΗ ΦΩΤΙΑ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ .ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΠΑΡΙΕΡΕΣ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΥΠΗΡΧΑΝ.ΣΕ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΗ ΚΑΚΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΚΟ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΕΣ' ΚΕΚΤΗΜΕΝΕΣ ' ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΑΡΓΗ ΔΕΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ... ΔΗΛΑΔΗ Η ΠΡΩΤΗ ΤΟΥ ΠΗΛΙΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ? ΣΤΟΝ ΑΟΠ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ . ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΘΑ ΣΕ ΠΕΙΣΕΙ.ΤΩΡΑ 'ΚΑΝΑ ΣΠΡΙΝΤΑΚΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ' ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ.ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΑΦΟΡΟΥΝ? 'ΑΛΟΥ ΓΙΑ ΑΛΟΥ'
ΘΕΟΔ.ΝΙΚ.ΚΟΥΛΗΣΘΕΟΔΩΡΕ,
ΚΑΝΕ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ,ΝΑ ΔΩ ΠΟΣΑ ΞΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΑΓΩΝΕΣ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΞΑΝΑΛΕΜΕ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Y.Γ. ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ Ε.Δ. ΤΟΥ ΠΗΛΙΟΥ,ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΕΤΗ ΕΩΣ ΑΔΙΑΦΟΡΗ. ΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ,ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ ΤΩΡΑ ΑΥΤΟ. -
ΧΡΗΣΤΟ.. Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΚΑΘΡΕΦΤΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΖΟΥΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΗ.ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ Ο ΑΟΠ ΔΕΧΕΤΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΙΣ ΑΚΟΥΕΙ.ΟΛΟΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΡΙΤΙΚΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΡΟΣΒΑΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΛΛΟ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΥΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΑΟΠ.ΓΙΑ ΤΟ ronde Η ΦΤΕΡΗ ΚΛΠ.ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΣΑΙ ΕΚΝΕΥΡΙΣΜΕΝΟΣ.ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ....ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΟΤΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΟΠ ...
35ο ΡΑΛΛΥ ΑΧΑΙΟΣ