Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    λεπτομέρειες για αγορά Terios 1500-1300
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. λεπτομέρειες για αγορά Terios 1500-1300
    • 1 / 1
    Εκτός Δρόμου
    2
    5
    296
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimitristerios last edited by

      Αυτό τον καιρό ψάχνω για αγορά ενός Daihatsu Terios σε κυβισμό 1300cc ή 1500cc. Εχω δεί και τα δύο. Το 1300 το οδήγησα ήδη και πάει ικανοποιητικά μάλλον για πόλη εκτός στην περίπτωση που ενεργοποιηθεί το A/C και το αμάξι κόψει λίγο όπου θα δυσκολευτεί και σε ταξιδάκια στην εθνική. Η διαφορά με το 1500 δέν είναι τόσο μεγάλη σε επιταχύνσεις και σε τελική καθώς λέει ότι πιάνει 10 χλμ τελική παραπάνω το 1500 και λίγο καλύτερη επιτάχυνση ή άν ανοίγεις το A/C γίνεται απο 1500 ..1300 . Με ενδιαφέρει κατα πόσο είναι άνετο μέσα στην πόλη γιατί θα κυκλοφορεί αρκετά κάποιες φορές και σε συνδυασμό και με ταξίδι μετά και θέλω να είναι άνετο. Ξέρω ότι έχει άκαμπτο πίσω άξονα αλλά δέν ξέρω κατα πόσο προσφέρει στην άνεση κάτι τέτοιο. Και δέν ξέρω άν μπορώ και να επέμβω σε αναρτήσεις (είτε κάτι ελαφρύ όπως άλλα ελατήρια) για να μαλακώσει λίγο ακόμη και να είναι απροβλημάτιστο στην άσφαλτο. Χώμα θα πατάει και πιό πολύ πατημένο χώμα και μπορεί να πιάνει και ταχύτητες άνω των 70-80 συνεχόμενα. Ξέρω πως δέν θα έχει πρόβλημα και σε αυτό.
      Οπότε θα ήθελα περισσότερες λεπτομέρειες άν ήταν δυνατό για χρήση πιό πολύ σε άσφαλτο και τί μπορώ να κάνω με αναρτήσεις να μαλακώσει λίγο ακόμη γιατί έχω ένα θεματάκι και με τη μέση και όσον αφορά το χώμα ο.κ ξέρω ότι κάνει για τη δουλειά αυτή αρκεί να βάλω και πιό χωμάτινα λάστιχα ή 50-50. Πρίν λίγο καιρό ασχολούμουν με μότοκρός/εντούρο και ξέρω απο καλό χώμα. Απο εκεί απέκτησα και το θεματάκι στη μέση και τώρα προσέχω.
      Απο σέρβις άκουσα ότι είναι λίγο τσιμπημένα αλλά άκουσα ότι είναι και όλα τα μηχανικά και ηλεκτρικά απο Toyota πότε θα μπορώ όταν υπερβεί την εγγύηση να το πηγαίνω σε γνωστό μου συνεργείο που ασχολείται μόνο με Toyota.
      Απο καταναλώσεις τί γίνεται δέν έχω τόσο άποψη αλλά σχετικά απο ότι έχω διαβάσει κυμαίνεται σε μεικτά απο 9-11 λίτρα ανα 100χλμ. και για τις δύο εκδόσεις. Αλλά και τα δύο είναι αρκετά οικονομικά καθότι κινητήρες Toyota και απο ότι μου είπανε το 1300 είναι πιό οικονομικό και με νορμάλ χρήση και όχι χειριζόμενο τόσο προσεκτικά το γκάζι.
      Ασφάλεια τί θα πληρώνω και στα δύο ?
      Αυτά απο απορίες και εδώ είμαστε να ρωτήσουμε κι άλλα. Οποια πληροφορία δεκτή. Ευχαριστώ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimitristerios last edited by

        Αυτό τον καιρό ψάχνω για αγορά ενός Daihatsu Terios σε κυβισμό 1300cc ή 1500cc. Εχω δεί και τα δύο. Το 1300 το οδήγησα ήδη και πάει ικανοποιητικά μάλλον για πόλη εκτός στην περίπτωση που ενεργοποιηθεί το A/C και το αμάξι κόψει λίγο όπου θα δυσκολευτεί και σε ταξιδάκια στην εθνική. Η διαφορά με το 1500 δέν είναι τόσο μεγάλη σε επιταχύνσεις και σε τελική καθώς λέει ότι πιάνει 10 χλμ τελική παραπάνω το 1500 και λίγο καλύτερη επιτάχυνση ή άν ανοίγεις το A/C γίνεται απο 1500 ..1300 . Με ενδιαφέρει κατα πόσο είναι άνετο μέσα στην πόλη γιατί θα κυκλοφορεί αρκετά κάποιες φορές και σε συνδυασμό και με ταξίδι μετά και θέλω να είναι άνετο. Ξέρω ότι έχει άκαμπτο πίσω άξονα αλλά δέν ξέρω κατα πόσο προσφέρει στην άνεση κάτι τέτοιο. Και δέν ξέρω άν μπορώ και να επέμβω σε αναρτήσεις (είτε κάτι ελαφρύ όπως άλλα ελατήρια) για να μαλακώσει λίγο ακόμη και να είναι απροβλημάτιστο στην άσφαλτο. Χώμα θα πατάει και πιό πολύ πατημένο χώμα και μπορεί να πιάνει και ταχύτητες άνω των 70-80 συνεχόμενα. Ξέρω πως δέν θα έχει πρόβλημα και σε αυτό.
        Οπότε θα ήθελα περισσότερες λεπτομέρειες άν ήταν δυνατό για χρήση πιό πολύ σε άσφαλτο και τί μπορώ να κάνω με αναρτήσεις να μαλακώσει λίγο ακόμη γιατί έχω ένα θεματάκι και με τη μέση και όσον αφορά το χώμα ο.κ ξέρω ότι κάνει για τη δουλειά αυτή αρκεί να βάλω και πιό χωμάτινα λάστιχα ή 50-50. Πρίν λίγο καιρό ασχολούμουν με μότοκρός/εντούρο και ξέρω απο καλό χώμα. Απο εκεί απέκτησα και το θεματάκι στη μέση και τώρα προσέχω.
        Απο σέρβις άκουσα ότι είναι λίγο τσιμπημένα αλλά άκουσα ότι είναι και όλα τα μηχανικά και ηλεκτρικά απο Toyota πότε θα μπορώ όταν υπερβεί την εγγύηση να το πηγαίνω σε γνωστό μου συνεργείο που ασχολείται μόνο με Toyota.
        Απο καταναλώσεις τί γίνεται δέν έχω τόσο άποψη αλλά σχετικά απο ότι έχω διαβάσει κυμαίνεται σε μεικτά απο 9-11 λίτρα ανα 100χλμ. και για τις δύο εκδόσεις. Αλλά και τα δύο είναι αρκετά οικονομικά καθότι κινητήρες Toyota και απο ότι μου είπανε το 1300 είναι πιό οικονομικό και με νορμάλ χρήση και όχι χειριζόμενο τόσο προσεκτικά το γκάζι.
        Ασφάλεια τί θα πληρώνω και στα δύο ?
        Αυτά απο απορίες και εδώ είμαστε να ρωτήσουμε κι άλλα. Οποια πληροφορία δεκτή. Ευχαριστώ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimitristerios last edited by

          Αυτό τον καιρό ψάχνω για αγορά ενός Daihatsu Terios σε κυβισμό 1300cc ή 1500cc. Εχω δεί και τα δύο. Το 1300 το οδήγησα ήδη και πάει ικανοποιητικά μάλλον για πόλη εκτός στην περίπτωση που ενεργοποιηθεί το A/C και το αμάξι κόψει λίγο όπου θα δυσκολευτεί και σε ταξιδάκια στην εθνική. Η διαφορά με το 1500 δέν είναι τόσο μεγάλη σε επιταχύνσεις και σε τελική καθώς λέει ότι πιάνει 10 χλμ τελική παραπάνω το 1500 και λίγο καλύτερη επιτάχυνση ή άν ανοίγεις το A/C γίνεται απο 1500 ..1300 . Με ενδιαφέρει κατα πόσο είναι άνετο μέσα στην πόλη γιατί θα κυκλοφορεί αρκετά κάποιες φορές και σε συνδυασμό και με ταξίδι μετά και θέλω να είναι άνετο. Ξέρω ότι έχει άκαμπτο πίσω άξονα αλλά δέν ξέρω κατα πόσο προσφέρει στην άνεση κάτι τέτοιο. Και δέν ξέρω άν μπορώ και να επέμβω σε αναρτήσεις (είτε κάτι ελαφρύ όπως άλλα ελατήρια) για να μαλακώσει λίγο ακόμη και να είναι απροβλημάτιστο στην άσφαλτο. Χώμα θα πατάει και πιό πολύ πατημένο χώμα και μπορεί να πιάνει και ταχύτητες άνω των 70-80 συνεχόμενα. Ξέρω πως δέν θα έχει πρόβλημα και σε αυτό.
          Οπότε θα ήθελα περισσότερες λεπτομέρειες άν ήταν δυνατό για χρήση πιό πολύ σε άσφαλτο και τί μπορώ να κάνω με αναρτήσεις να μαλακώσει λίγο ακόμη γιατί έχω ένα θεματάκι και με τη μέση και όσον αφορά το χώμα ο.κ ξέρω ότι κάνει για τη δουλειά αυτή αρκεί να βάλω και πιό χωμάτινα λάστιχα ή 50-50. Πρίν λίγο καιρό ασχολούμουν με μότοκρός/εντούρο και ξέρω απο καλό χώμα. Απο εκεί απέκτησα και το θεματάκι στη μέση και τώρα προσέχω.
          Απο σέρβις άκουσα ότι είναι λίγο τσιμπημένα αλλά άκουσα ότι είναι και όλα τα μηχανικά και ηλεκτρικά απο Toyota πότε θα μπορώ όταν υπερβεί την εγγύηση να το πηγαίνω σε γνωστό μου συνεργείο που ασχολείται μόνο με Toyota.
          Απο καταναλώσεις τί γίνεται δέν έχω τόσο άποψη αλλά σχετικά απο ότι έχω διαβάσει κυμαίνεται σε μεικτά απο 9-11 λίτρα ανα 100χλμ. και για τις δύο εκδόσεις. Αλλά και τα δύο είναι αρκετά οικονομικά καθότι κινητήρες Toyota και απο ότι μου είπανε το 1300 είναι πιό οικονομικό και με νορμάλ χρήση και όχι χειριζόμενο τόσο προσεκτικά το γκάζι.
          Ασφάλεια τί θα πληρώνω και στα δύο ?
          Αυτά απο απορίες και εδώ είμαστε να ρωτήσουμε κι άλλα. Οποια πληροφορία δεκτή. Ευχαριστώ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            terios2008 last edited by

            φιλε Δημητρη καλησπερα.
            εδω και δυο χρονια εχω το τεριος 1500 και εχω κανει 52000km.
            ειμαι αρκετα ικανοποιημενος,το αμαξι δεν εχει παρουσιασει κανενα προβλημα.
            η καταναλωση του ειναι γυρω στα 10lt/100km ενω τα σερβις του ειναι καπως τσιμπιμενα καθως μεχρι τωρα δυσκολα πληρωνω κατω απο 250-300ευρω ενω και οι τιμες στα ανταλακτικα δεν ειναι οτι καλυτερο.
            σε θεματα ανεσης δεν ειναι οτι πιο ανετο υπαρχει αλλα δεν ειχα και ιδιαιτερο προβλημα αλλα αυτο που με ενοχλει αφανταστα ειναι ο θορυβος του κινητηρα,2 χρονια τωρα δεν μπορω να πω οτι τον εχω συνηθησει.
            σε θεματα χωρων ειναι πολυ καλο δεν θα αντιμετωπισεις κανενα απολυτως προβλημα.
            για περισσοτερες πληροφοριες μπες στο http://www.teriosclub.gr/ και θα βρεις ολες τις απαντησεις που ψαχνεις.
            οτι χρειαστεις εδω ειμαστε.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              terios2008 last edited by

              Μην σε αγχωνει καθολου απλα στο σημειο που θελει αριθμο πλαισιου πατα στην τυχη καποια νουμερα και καποιους αριθμους.
              εγω ετσι ειχα κανει και με δεχτηκε το συστημα τους κανονικα και εκανα την εγγραφη.
              ειναι ολοι τους καλα παιδια και θα σε εξηπηρετησουν αμεσως σε οτι χρειστεις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimitristerios last edited by

                Ok. Eυχαριστώ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr