Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τρίξιμο πόρτας
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Τρίξιμο πόρτας
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    9
    61
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      meletis13forever last edited by

      Καλησπέρα παιδιά.Έχω ένα corsa B του 2000.Είχα παρατηρήσει εδώ και καιρό ότι η πόρτα του οδηγού έτριζε και είχε πιάσει σκουριά στο σημείο που είναι το πυράκι και κρατούσε το σίδερο που πήγαινε στην πόρτα.Ετσι αγόρασα ένα αντισκουριακό και έβαλα σε όλες τις πόρτες.Αλλά δεν είχε αποτέλεσμα και μετα πήγα και αγόρασα γράσσο σε σπρέυ για ρίξω.Όμως πάλι δεν είχε αποτέλεσμα και έτριζε.Το περιέργο είναι ότι οι μπροστινές μου πόρτες χτυπάνε κιόλας όταν κλείνουνε σε σχέση με τις πίσω που δεν χρησιμοποιούνται τόσο.Ξέρετε άμα μπορώ κάπως να σφίξω το πυράκι και τι λογικά χρειάζεται για να μην χτυπάνε οι πόρτες?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        meletis13forever last edited by

        Καλησπέρα παιδιά.Έχω ένα corsa B του 2000.Είχα παρατηρήσει εδώ και καιρό ότι η πόρτα του οδηγού έτριζε και είχε πιάσει σκουριά στο σημείο που είναι το πυράκι και κρατούσε το σίδερο που πήγαινε στην πόρτα.Ετσι αγόρασα ένα αντισκουριακό και έβαλα σε όλες τις πόρτες.Αλλά δεν είχε αποτέλεσμα και μετα πήγα και αγόρασα γράσσο σε σπρέυ για ρίξω.Όμως πάλι δεν είχε αποτέλεσμα και έτριζε.Το περιέργο είναι ότι οι μπροστινές μου πόρτες χτυπάνε κιόλας όταν κλείνουνε σε σχέση με τις πίσω που δεν χρησιμοποιούνται τόσο.Ξέρετε άμα μπορώ κάπως να σφίξω το πυράκι και τι λογικά χρειάζεται για να μην χτυπάνε οι πόρτες?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          meletis13forever last edited by

          Καλησπέρα παιδιά.Έχω ένα corsa B του 2000.Είχα παρατηρήσει εδώ και καιρό ότι η πόρτα του οδηγού έτριζε και είχε πιάσει σκουριά στο σημείο που είναι το πυράκι και κρατούσε το σίδερο που πήγαινε στην πόρτα.Ετσι αγόρασα ένα αντισκουριακό και έβαλα σε όλες τις πόρτες.Αλλά δεν είχε αποτέλεσμα και μετα πήγα και αγόρασα γράσσο σε σπρέυ για ρίξω.Όμως πάλι δεν είχε αποτέλεσμα και έτριζε.Το περιέργο είναι ότι οι μπροστινές μου πόρτες χτυπάνε κιόλας όταν κλείνουνε σε σχέση με τις πίσω που δεν χρησιμοποιούνται τόσο.Ξέρετε άμα μπορώ κάπως να σφίξω το πυράκι και τι λογικά χρειάζεται για να μην χτυπάνε οι πόρτες?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Μπορει να εχουν κρεμασει οι πορτες και να θελουν ρεγουλαρισμα ή το πυρακι που βλεπεις να εχει αδυνατησει και να θελει αλλαγη.Ακομα και το λαστιχο της πορτας παιζει ρολο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              meletis13forever last edited by

              Ξέρεις πόσο μπορεί να πάνε το λάστιχο, το πυράκι και το ρεγουλάρισμα περίπου?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                thanos last edited by

                Για το λάστιχο, υπολόγιζε 20-30 ευρώ την κάθε πόρτα...

                Αν τώρα πας στην αντιπροσωπεία... εκεί υπολόγιζε πολλά παραπάνω.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  meletis13forever last edited by

                  Οκ παλικάρι σε ευχαριστώ.Δεν υπάρχει περίπτωση να πάω σε αντιπροσωπία!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 2
                    21-quadra last edited by

                    Ο χρήστης meletis13forever έγραψε:
                    Οκ παλικάρι σε ευχαριστώ.Δεν υπάρχει περίπτωση να πάω σε αντιπροσωπία!

                    Πήγαινε σε ένα φαναρτζή στη γειτονιά σου να ρίξει μια ματιά, να τραβήξει λίγο τις γλώσσες μέσα, αμέσως φτάσατε σε αλλαγή στα λάστιχα με τηλεδιάγνωση, ήμαρτον.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      shark40 last edited by

                      99% υπάρχει φθορά στα πειράκια, σκουριάζουν και δεν κάνουν τη δουλειά τους. Για το τρίξιμο, άν επιμείνεις με ενα καλό αντισκωριακό και αρκετό 'ανοιξε-κλεισε' της πόρτας ωστε το αντισκωριακό να διαλυσει λίγο τη σκουριά τότε ίσως κάτι να γίνει. Οσο για τον θόρυβο στο κλείσιμο είναι προφανές οτι οι πόρτες έχουν πέσει λόγω φθοράς των πείρων (κλασική περίπτωση Opel), άν κουνήσεις την πόρτα πάνω-κάτω απο το πισω μερος θα αισθανθείς ενα 'κενό' που σημαίνει οτι οι πείροι θέλουν αλλαγή άμεσα... Οι Πόρτες αυτού του τύπου ΔΕΝ ρεγουλάρονται, ακομα και μερικά Δέκατα του χιλιοστού φθοράς στο πειράκι είναι αρκετά για να 'κρεμάσει' η Πόρτα και να κλείνει με δυσκολία και με θόρυβο. Ρεγουλάροντας τη 'Γλώσσα' στην κολώνα δέν λύνεις το πρόβλημα, απλά το 'Καλύπτεις' για λίγο διάστημα γιατί η Πόρτα δέν είναι στη σωστή της θέση και το πρόβλημα εξακολουθεί και υπάρχει και επιδεινώνεται μέρα με τη μέρα. Θεραπεία τώρα, οι πείροι αυτοί θέλουν ειδικο εργαλείο για να βγούν και ίσως χρειαστούν και ζέσταμα για να βγούν, καλύτερα να μην το επιχειρήσεις μονος σου γιατι υπάρχει περιπτωση να μεινει ο πείρος μέσα με χειρότερα επακολουθα... Πείρους καινούργιους λοιπόν και ενα Φανοποιό και όσο αφορά την τιμή δέν θα πρεπει να ξεπερνά τα 100 ευρώ (με το χειρότερο σενάριο επισκευής) σε καμμια περιπτωση και για τις δύο μπροστινές Πόρτες (αυτές εμφανίζουν το πρόβλημα λογω μεγαλύτερου Βαρους και χρήσης ).
                      20 - 30 Ευρώ υπο Νορμάλ συνθήκες για τη μία Πόρτα είναι αρκετά καλά πιστεύω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • M
                        meletis13forever last edited by

                        Ο χρήστης Shark40 έγραψε:
                        99% υπάρχει φθορά στα πειράκια, σκουριάζουν και δεν κάνουν τη δουλειά τους. Για το τρίξιμο, άν επιμείνεις με ενα καλό αντισκωριακό και αρκετό 'ανοιξε-κλεισε' της πόρτας ωστε το αντισκωριακό να διαλυσει λίγο τη σκουριά τότε ίσως κάτι να γίνει. Οσο για τον θόρυβο στο κλείσιμο είναι προφανές οτι οι πόρτες έχουν πέσει λόγω φθοράς των πείρων (κλασική περίπτωση Opel), άν κουνήσεις την πόρτα πάνω-κάτω απο το πισω μερος θα αισθανθείς ενα 'κενό' που σημαίνει οτι οι πείροι θέλουν αλλαγή άμεσα... Οι Πόρτες αυτού του τύπου ΔΕΝ ρεγουλάρονται, ακομα και μερικά Δέκατα του χιλιοστού φθοράς στο πειράκι είναι αρκετά για να 'κρεμάσει' η Πόρτα και να κλείνει με δυσκολία και με θόρυβο. Ρεγουλάροντας τη 'Γλώσσα' στην κολώνα δέν λύνεις το πρόβλημα, απλά το 'Καλύπτεις' για λίγο διάστημα γιατί η Πόρτα δέν είναι στη σωστή της θέση και το πρόβλημα εξακολουθεί και υπάρχει και επιδεινώνεται μέρα με τη μέρα. Θεραπεία τώρα, οι πείροι αυτοί θέλουν ειδικο εργαλείο για να βγούν και ίσως χρειαστούν και ζέσταμα για να βγούν, καλύτερα να μην το επιχειρήσεις μονος σου γιατι υπάρχει περιπτωση να μεινει ο πείρος μέσα με χειρότερα επακολουθα... Πείρους καινούργιους λοιπόν και ενα Φανοποιό και όσο αφορά την τιμή δέν θα πρεπει να ξεπερνά τα 100 ευρώ (με το χειρότερο σενάριο επισκευής) σε καμμια περιπτωση και για τις δύο μπροστινές Πόρτες (αυτές εμφανίζουν το πρόβλημα λογω μεγαλύτερου Βαρους και χρήσης ).
                        20 - 30 Ευρώ υπο Νορμάλ συνθήκες για τη μία Πόρτα είναι αρκετά καλά πιστεύω.

                        Φίλε μου τα πράγματα είναι έτσι όπως ακριβώς τα περιέγραψες.Οι πόρτες έχουν πέσει και τρίζουν τα πειράκια.Όποτε βρω λεφτά θα πάω να φτιάξω τις μπροστινές μου πόρτες γιατί η κατάσταση δεν παλεύεται!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr