Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΙΖΑΣ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΙΖΑΣ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    7
    18
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giannis-kalliafas last edited by

      Γεία σας φιλοι μου
      Εχω ενα πεζω 307 μοντέλο 2004 leader
      To αγόρασα το 2004 .
      Πριν ενα μήνα το πήγα για σέρβις το κανονικό του και βρήκαν οτι η μπαταρία τα ειχε φτυσει.
      Απο καινουργιο δεν την ειχα αλλάξει
      Την αλλαξαν λοιπον και ολα καλα .
      Ξαφνικα ενω το αμάξι ήταν ζεστο και το έσβυσα και πηγα για καποιο λογο να το ξαναβάλω μπροστα γυριζοντας τον διακοπτη ακουστηκε ενα τακ και δεν πηρε μπρος .Ξαναδοκιμαζω και πήρε .
      Εντάξει λεω αφου πηρε τελος
      Το πρωι κανονικά επαιρνε μπροστά
      Καποια αλλη μέρα οντας ζεστο το ξανασβησα και οταν γύρισα το κλειδι να ξαναβάλω μπροσ παλι εκανε το τακ και δεν πηρε μπρος , ξαναδοκιμάζω και πάλι τακ , ξαναδοκιμάζω και πήρε μπροσ
      Να μην τα πολυλογώ οταν ηταν ζεστο προοδευτικα εκανε περισότερα τακ ενω κρύο αμέσως μπρος
      Την περασμενη παρασκευή εκανα ενα ταξίδι έκανα την δουλεια μου το εσβυνα κανονικά το ξαναέβαζα μπρος ζεστο οντας και δεν ειχα προβλημα ολη εκεινη την ημέρα. Ε λεω η ζημια δεν υφίσταται πλέον
      προχθες λοιπον το σάββατο πήγα καπου .Κρυο πηρε μπρος και πηγα στην δουλεία μου. Καποια στιγμη ομως οντας ζεστο πήγα να βάλω βενζινη και το έσβυσα για να ανοιξω το ρεζερβουαρ.
      πηγαίνοντας να βάλω μπρος αρχισε τα τακ και πάλι τακ και πάλι τακ.
      Τελικά δεν πήρε μπρος και αναγκάστηκα να πω να με σπρωξουν .
      Με το σπρώξιμο πήρε μπρος . εφυγα. Ρωτησα λοιπον στην πεζω λεγοντας τα συμπτώματα τι επαθε το αμάξι και μου ειπε οτι θέλει λέει καινουργια μιζα δηλαδη οχι καινουργια αλλά επισκευασμένη .
      Εκλεισα ραντεβου για άυριο .
      Το πρωί πάντως δεν εχει προβλημα παίρνει αμέσως
      Και ερωτω εσας που ξέρετε .θέλει οντως άλλη μίζα ή θέλει μπουτον .
      Ρωτώντας άν βάλουμε μπουτον ΄αλλα μου ειπαν οτι δεν συμφέρει
      ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ ;
      ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΒΛΑΒΗ ;;.
      ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΡΥΟ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΠΡΟΣ ΕΝΩ ΖΕΣΤΟ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ,
      ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΡΩΤΩ ΔΙΟΤΙ ΟΣΟ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΤΟΥ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΠΟΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ.
      ΤΟ ΕΙΠΑ ΣΤΗ ΠΕΖΩ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΠΤΩΣΗ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΟΥΣ ΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        giannis-kalliafas last edited by

        Γεία σας φιλοι μου
        Εχω ενα πεζω 307 μοντέλο 2004 leader
        To αγόρασα το 2004 .
        Πριν ενα μήνα το πήγα για σέρβις το κανονικό του και βρήκαν οτι η μπαταρία τα ειχε φτυσει.
        Απο καινουργιο δεν την ειχα αλλάξει
        Την αλλαξαν λοιπον και ολα καλα .
        Ξαφνικα ενω το αμάξι ήταν ζεστο και το έσβυσα και πηγα για καποιο λογο να το ξαναβάλω μπροστα γυριζοντας τον διακοπτη ακουστηκε ενα τακ και δεν πηρε μπρος .Ξαναδοκιμαζω και πήρε .
        Εντάξει λεω αφου πηρε τελος
        Το πρωι κανονικά επαιρνε μπροστά
        Καποια αλλη μέρα οντας ζεστο το ξανασβησα και οταν γύρισα το κλειδι να ξαναβάλω μπροσ παλι εκανε το τακ και δεν πηρε μπρος , ξαναδοκιμάζω και πάλι τακ , ξαναδοκιμάζω και πήρε μπροσ
        Να μην τα πολυλογώ οταν ηταν ζεστο προοδευτικα εκανε περισότερα τακ ενω κρύο αμέσως μπρος
        Την περασμενη παρασκευή εκανα ενα ταξίδι έκανα την δουλεια μου το εσβυνα κανονικά το ξαναέβαζα μπρος ζεστο οντας και δεν ειχα προβλημα ολη εκεινη την ημέρα. Ε λεω η ζημια δεν υφίσταται πλέον
        προχθες λοιπον το σάββατο πήγα καπου .Κρυο πηρε μπρος και πηγα στην δουλεία μου. Καποια στιγμη ομως οντας ζεστο πήγα να βάλω βενζινη και το έσβυσα για να ανοιξω το ρεζερβουαρ.
        πηγαίνοντας να βάλω μπρος αρχισε τα τακ και πάλι τακ και πάλι τακ.
        Τελικά δεν πήρε μπρος και αναγκάστηκα να πω να με σπρωξουν .
        Με το σπρώξιμο πήρε μπρος . εφυγα. Ρωτησα λοιπον στην πεζω λεγοντας τα συμπτώματα τι επαθε το αμάξι και μου ειπε οτι θέλει λέει καινουργια μιζα δηλαδη οχι καινουργια αλλά επισκευασμένη .
        Εκλεισα ραντεβου για άυριο .
        Το πρωί πάντως δεν εχει προβλημα παίρνει αμέσως
        Και ερωτω εσας που ξέρετε .θέλει οντως άλλη μίζα ή θέλει μπουτον .
        Ρωτώντας άν βάλουμε μπουτον ΄αλλα μου ειπαν οτι δεν συμφέρει
        ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ ;
        ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΒΛΑΒΗ ;;.
        ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΡΥΟ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΠΡΟΣ ΕΝΩ ΖΕΣΤΟ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ,
        ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΡΩΤΩ ΔΙΟΤΙ ΟΣΟ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΤΟΥ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΠΟΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ.
        ΤΟ ΕΙΠΑ ΣΤΗ ΠΕΖΩ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΠΤΩΣΗ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΟΥΣ ΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ
        ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giannis-kalliafas last edited by

          Γεία σας φιλοι μου
          Εχω ενα πεζω 307 μοντέλο 2004 leader
          To αγόρασα το 2004 .
          Πριν ενα μήνα το πήγα για σέρβις το κανονικό του και βρήκαν οτι η μπαταρία τα ειχε φτυσει.
          Απο καινουργιο δεν την ειχα αλλάξει
          Την αλλαξαν λοιπον και ολα καλα .
          Ξαφνικα ενω το αμάξι ήταν ζεστο και το έσβυσα και πηγα για καποιο λογο να το ξαναβάλω μπροστα γυριζοντας τον διακοπτη ακουστηκε ενα τακ και δεν πηρε μπρος .Ξαναδοκιμαζω και πήρε .
          Εντάξει λεω αφου πηρε τελος
          Το πρωι κανονικά επαιρνε μπροστά
          Καποια αλλη μέρα οντας ζεστο το ξανασβησα και οταν γύρισα το κλειδι να ξαναβάλω μπροσ παλι εκανε το τακ και δεν πηρε μπρος , ξαναδοκιμάζω και πάλι τακ , ξαναδοκιμάζω και πήρε μπροσ
          Να μην τα πολυλογώ οταν ηταν ζεστο προοδευτικα εκανε περισότερα τακ ενω κρύο αμέσως μπρος
          Την περασμενη παρασκευή εκανα ενα ταξίδι έκανα την δουλεια μου το εσβυνα κανονικά το ξαναέβαζα μπρος ζεστο οντας και δεν ειχα προβλημα ολη εκεινη την ημέρα. Ε λεω η ζημια δεν υφίσταται πλέον
          προχθες λοιπον το σάββατο πήγα καπου .Κρυο πηρε μπρος και πηγα στην δουλεία μου. Καποια στιγμη ομως οντας ζεστο πήγα να βάλω βενζινη και το έσβυσα για να ανοιξω το ρεζερβουαρ.
          πηγαίνοντας να βάλω μπρος αρχισε τα τακ και πάλι τακ και πάλι τακ.
          Τελικά δεν πήρε μπρος και αναγκάστηκα να πω να με σπρωξουν .
          Με το σπρώξιμο πήρε μπρος . εφυγα. Ρωτησα λοιπον στην πεζω λεγοντας τα συμπτώματα τι επαθε το αμάξι και μου ειπε οτι θέλει λέει καινουργια μιζα δηλαδη οχι καινουργια αλλά επισκευασμένη .
          Εκλεισα ραντεβου για άυριο .
          Το πρωί πάντως δεν εχει προβλημα παίρνει αμέσως
          Και ερωτω εσας που ξέρετε .θέλει οντως άλλη μίζα ή θέλει μπουτον .
          Ρωτώντας άν βάλουμε μπουτον ΄αλλα μου ειπαν οτι δεν συμφέρει
          ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ ;
          ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΒΛΑΒΗ ;;.
          ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΡΥΟ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΠΡΟΣ ΕΝΩ ΖΕΣΤΟ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ,
          ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΡΩΤΩ ΔΙΟΤΙ ΟΣΟ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΤΟΥ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΠΟΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ.
          ΤΟ ΕΙΠΑ ΣΤΗ ΠΕΖΩ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΠΤΩΣΗ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΟΥΣ ΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ
          ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            harlek last edited by

            Σε παρόμοιο περιστατικό (σε Renault) αυτό που έφταιγε ήταν απλώς τα καλώδια τροφοδοσίας της μίζας που δεν έκαναν καλή επαφή. Πριν κάνεις κάτι δαπανηρό, τσέκαρε τις φίσες σύνδεσης.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              ggab last edited by

              99% ειναι το μπουτον της μιζας....κατι σαν ηλεκτρομαγνητικη και το κοστος πολυ μικρο για αντικατασταση,δεν εχει να κανει με την μπαταρια

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • H
                harlek last edited by

                Τι είναι το 'μπουτόν της μίζας';

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dog80 last edited by

                  Ο χρήστης harlek έγραψε:
                  Τι είναι το 'μπουτόν της μίζας';

                  Το βαρελάκι. Το λένε και μπουτόν.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    manosk last edited by

                    viewtopic.php?p=1528240#p1528240 μήπως και...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr