-
Μετά σπό 6,5 χρόνια και 105000 χλμ. ευτυχισμένης συμβίωσης, ήρθε η ώρα του αποχωρισμού. Ανάγκη για 5 πόρτες γαρ...
Είναι ατρακάριστο, φοράει το σετ αμορτισέρ-ελατηριών της Eibach που το χαμηλώνει κατά 3,5 πόντους (διαθέσιμα και τα εργοστασιακά), αεριζόμενους δίσκους της Brembo μπροστά, τακάκια Ferodo DS Performance, σωληνάκια φρένων αεροπορικού τύπου της Goodridge, πανελόφιλτρο της Κ&Ν και κάτι άλλα ψιλολόγια.
Στις αρχές Φεβρουαρίου τοποθετήθηκαν 4 καινούρια Conti Premium Contact 2 (195/55/15) κι έγινε ευθυγράμμιση επί τη ευκαιρία.
Ο Φωκίων είναι υποδειγματικά συντηρημένος, λιπαίνεται από λάδια της Amsoil, σπινθηρίζει με μπουζί NGK Iridium, φρενάρει με υγρά Motul RBF600 και η μπαταρία του αλλάχτηκε πριν 3 μήνες. Έχει περάσει ΚΤΕΟ τον Οκτώβρη (αν θυμάμαι καλά).
Διαθέτει επιπλέον μερικές διακοσμητικές γρατσουνιές και μικροβαθουλώματα.
Για τα μέλη του φόρουμ** δώρο** χιονοκουβέρτες Weissenfels (χρησιμοποιημένες μόνο μια φορά) και το αντίστοιχο manual της Haynes.
Για οποιαδήποτε πληροφορία επικοινωνήστε με pm.
-
Μετά σπό 6,5 χρόνια και 105000 χλμ. ευτυχισμένης συμβίωσης, ήρθε η ώρα του αποχωρισμού. Ανάγκη για 5 πόρτες γαρ...
Είναι ατρακάριστο, φοράει το σετ αμορτισέρ-ελατηριών της Eibach που το χαμηλώνει κατά 3,5 πόντους (διαθέσιμα και τα εργοστασιακά), αεριζόμενους δίσκους της Brembo μπροστά, τακάκια Ferodo DS Performance, σωληνάκια φρένων αεροπορικού τύπου της Goodridge, πανελόφιλτρο της Κ&Ν και κάτι άλλα ψιλολόγια.
Στις αρχές Φεβρουαρίου τοποθετήθηκαν 4 καινούρια Conti Premium Contact 2 (195/55/15) κι έγινε ευθυγράμμιση επί τη ευκαιρία.
Ο Φωκίων είναι υποδειγματικά συντηρημένος, λιπαίνεται από λάδια της Amsoil, σπινθηρίζει με μπουζί NGK Iridium, φρενάρει με υγρά Motul RBF600 και η μπαταρία του αλλάχτηκε πριν 3 μήνες. Έχει περάσει ΚΤΕΟ τον Οκτώβρη (αν θυμάμαι καλά).
Διαθέτει επιπλέον μερικές διακοσμητικές γρατσουνιές και μικροβαθουλώματα.
Για τα μέλη του φόρουμ** δώρο** χιονοκουβέρτες Weissenfels (χρησιμοποιημένες μόνο μια φορά) και το αντίστοιχο manual της Haynes.
Για οποιαδήποτε πληροφορία επικοινωνήστε με pm.
-
Μετά σπό 6,5 χρόνια και 105000 χλμ. ευτυχισμένης συμβίωσης, ήρθε η ώρα του αποχωρισμού. Ανάγκη για 5 πόρτες γαρ...
Είναι ατρακάριστο, φοράει το σετ αμορτισέρ-ελατηριών της Eibach που το χαμηλώνει κατά 3,5 πόντους (διαθέσιμα και τα εργοστασιακά), αεριζόμενους δίσκους της Brembo μπροστά, τακάκια Ferodo DS Performance, σωληνάκια φρένων αεροπορικού τύπου της Goodridge, πανελόφιλτρο της Κ&Ν και κάτι άλλα ψιλολόγια.
Στις αρχές Φεβρουαρίου τοποθετήθηκαν 4 καινούρια Conti Premium Contact 2 (195/55/15) κι έγινε ευθυγράμμιση επί τη ευκαιρία.
Ο Φωκίων είναι υποδειγματικά συντηρημένος, λιπαίνεται από λάδια της Amsoil, σπινθηρίζει με μπουζί NGK Iridium, φρενάρει με υγρά Motul RBF600 και η μπαταρία του αλλάχτηκε πριν 3 μήνες. Έχει περάσει ΚΤΕΟ τον Οκτώβρη (αν θυμάμαι καλά).
Διαθέτει επιπλέον μερικές διακοσμητικές γρατσουνιές και μικροβαθουλώματα.
Για τα μέλη του φόρουμ** δώρο** χιονοκουβέρτες Weissenfels (χρησιμοποιημένες μόνο μια φορά) και το αντίστοιχο manual της Haynes.
Για οποιαδήποτε πληροφορία επικοινωνήστε με pm.
-
!! Up !!
-
Επάνω!
-
Η αγγελία επάνω και η τιμή κάτω!
-
Πάμε άλλη μία! Τα χλμ. πλησίασαν πλέον τις 108.000.
-
Φωτογραφίς εδώ: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/766079/
-
Παρακαλώ να κλειδωθεί. Το αυτοκίνητο πουλήθηκε.
Πωλείται Ford Focus 1.6 3πορτο 2003