-
Eδω και καποιες μερες εχει μπει ο διαλος μεσα μου,και κανω σκεψεις για αλαγη του αυτοκινητου μου( skoda octavia 4X4 combi)
Το θεμα ειναι πως βρισκομαι σε ενα τρομερο διλημμα
Εχουμε και λεμε
Υποψηφιος Νο1) Skoda superb combi ( 1.8 tsi 4X4)
Αρχικη τιμη 32.000.Υπολογιζομενα εξτρα + προγραμμα,φτανουμε τα 35.000Υποψηφιος Νο2) Skoda octavia scout (1.8 tsi 4X4)
Aρχικη τιμη 26.500,Υπολογιζομενα εξτρα+προγραμμα,φτανουμε περι τα 31.000Και απο μια φωτογραφια απο το καθενα
Ακουω γνωμες....
-
Eδω και καποιες μερες εχει μπει ο διαλος μεσα μου,και κανω σκεψεις για αλαγη του αυτοκινητου μου( skoda octavia 4X4 combi)
Το θεμα ειναι πως βρισκομαι σε ενα τρομερο διλημμα
Εχουμε και λεμε
Υποψηφιος Νο1) Skoda superb combi ( 1.8 tsi 4X4)
Αρχικη τιμη 32.000.Υπολογιζομενα εξτρα + προγραμμα,φτανουμε τα 35.000Υποψηφιος Νο2) Skoda octavia scout (1.8 tsi 4X4)
Aρχικη τιμη 26.500,Υπολογιζομενα εξτρα+προγραμμα,φτανουμε περι τα 31.000Και απο μια φωτογραφια απο το καθενα
Ακουω γνωμες....
-
Eδω και καποιες μερες εχει μπει ο διαλος μεσα μου,και κανω σκεψεις για αλαγη του αυτοκινητου μου( skoda octavia 4X4 combi)
Το θεμα ειναι πως βρισκομαι σε ενα τρομερο διλημμα
Εχουμε και λεμε
Υποψηφιος Νο1) Skoda superb combi ( 1.8 tsi 4X4)
Αρχικη τιμη 32.000.Υπολογιζομενα εξτρα + προγραμμα,φτανουμε τα 35.000Υποψηφιος Νο2) Skoda octavia scout (1.8 tsi 4X4)
Aρχικη τιμη 26.500,Υπολογιζομενα εξτρα+προγραμμα,φτανουμε περι τα 31.000Και απο μια φωτογραφια απο το καθενα
Ακουω γνωμες....
-
Την octavia.Ειναι σχετικα ποιο σπορ σε σχεση με το superb.Βεβαια παιζουν ρολο και οι χωροι.Θες μεγαλο μεγαλο αυτοκινητο η σκετο μεγαλο?
-
To αν χρειάζεσαι υπερυψωμένο (Σκάουτ-165μμ απ' το έδαφος, αν θυμάμαι) ή όχι, είναι δικό σου θέμα. Ήδη το κόμπι σου, ως 4Χ4, είναι λίγο υπερυψωμένο σε σχέση με τα προσθιοκίνητα αδέλφια του (151μμ έναντι 134μμ). Σου χρειάστηκε αυτό το ύψος ή όχι;
Κατά τα άλλα, και τα δύο αμάξια είναι κορυφαία στα λεφτά τους, ως γνωστόν, και η μεταξύ τους διαφορά τιμής δεν είναι τραγική.
-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
To αν χρειάζεσαι υπερυψωμένο (Σκάουτ-165μμ απ' το έδαφος, αν θυμάμαι) ή όχι, είναι δικό σου θέμα. Ήδη το κόμπι σου, ως 4Χ4, είναι λίγο υπερυψωμένο σε σχέση με τα προσθιοκίνητα αδέλφια του (151μμ έναντι 134μμ). Σου χρειάστηκε αυτό το ύψος ή όχι;Κατά τα άλλα, και τα δύο αμάξια είναι κορυφαία στα λεφτά τους, ως γνωστόν, και η μεταξύ τους διαφορά τιμής δεν είναι τραγική.
Βασικα δεν μπορω να πω οτι μου χρειαστηκε ποτε σε αυτα τα 8 χρονια το παραπανω υψος απο το εδαφος(οκ 2-3 φορες μονο ισως)
Το πιο μεγαλο διλημμα που εχω,ειναι οτι ειχα 8 χρονια octavia,και με superb οπως και να το κανεις ανεβαινεις μια κατηγορια και πας πλεον σε λίμο.
Σε αυτη την διαφορα τιμης το superb ειναι μερα με τη νυχτα στο εσωτερικο απο το οκτυ
Ακομα και στον στανταρ εξοπλισμο,το elegance ειναι τιγκα φορτωμενο(μεχρι και τα Bixenon με afs ειναι στανταρ) -
Ακόμα και στην εμφάνιση τους έχουν διαφορές ... το ένα σπορτιβ υπερυψωμένο SW το άλλο κλασικό και πολυτελές SW!
Αν σου είναι απαραίτητη η 4κίνηση για εκτός δρόμου, μικρότερες, βολικότερες διαστάσεις -από τα 2- το Scout.
Αν θεωρείς τη 4κίνηση υπερ της οδικής συμπεριφοράς στην άσφαλτο και δεν σε 'ενοχλούν' οι τεραστιες διαστασεις και χρειάζεσαι τους αχανείς του χώρους, και θέλεις να ξεφύγεις και απο την ιδέα ότι παίρνεις τον διαδοχο του αμαξιού σου, τοτε το SuperbΠροσωπικά και τα 2 είναι υπέροχες προτάσεις. Ξεροντας τις δικές μου ανάγκες θα ήθελα το Scout λόγω του ύψους του και πιο μοντέρνας εικόνας!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Ακόμα και στην εμφάνιση τους έχουν διαφορές ... το ένα σπορτιβ υπερυψωμένο SW το άλλο κλασικό και πολυτελές SW!
Αν σου είναι απαραίτητη η 4κίνηση για εκτός δρόμου, μικρότερες, βολικότερες διαστάσεις -από τα 2- το Scout.
Αν θεωρείς τη 4κίνηση υπερ της οδικής συμπεριφοράς στην άσφαλτο και δεν σε 'ενοχλούν' οι τεραστιες διαστασεις και χρειάζεσαι τους αχανείς του χώρους, και θέλεις να ξεφύγεις και απο την ιδέα ότι παίρνεις τον διαδοχο του αμαξιού σου, τοτε το SuperbΠροσωπικά και τα 2 είναι υπέροχες προτάσεις. Ξεροντας τις δικές μου ανάγκες θα ήθελα το Scout λόγω του ύψους του και πιο μοντέρνας εικόνας!
Tην τετρακινηση περα της οδηγικης συμφορας,την θελω επειδη πηγαινω για σκι.
-
Ο χρήστης bujinkan έγραψε:
Tην τετρακινηση περα της οδηγικης συμφορας,την θελω επειδη πηγαινω για σκι.Μέχρι τα παρκινγκς των χιονοδρομικών άσφαλτος υπάρχει κάτω απο το χιόνι ... και το Superb εξυπηρετεί!
-
Να πάρεις το Superb και να μη βάλεις πρόγραμμα
Τα 3-4.000 ευρώ διαφορά είναι imho λίγα συγκριτικά με το πόσο καλύτερο αυτοκίνητο παίρνεις, τόσο σε επίπεδο χώρων όσο και ποιότητας και άνεσης.
Επίσης ο 1.8ΤSI είναι ένα μοτέρ που έχει ροπή από το ρελαντί και μπορεί να 'οδηγήσει' άψογα την τετρακίνηση στο χιόνι. Βάζοντάς του πρόγραμμα στα 200φεύγα θα δώσεις περισσότερη δύναμη απ τις μεσαίες και πάνω αλλά θα χαλάσεις την ωραία και ομαλή καμπύλη που έχει χαμηλά.
Αυτά από εμένα!
Α, και εννοείται DSG -
Δυστυχώς 4Χ4 και dsg δεν υπάρχει.
Φίλε Αχιλλέα κάνε test drive και τα δύο και όποιο σε κερδίσει.
Και τα δύο μου αρέσουν. Το scout πιο άγριο το combi πιο λιμουζίνα. Δεν έχεις και κουτσούβελα οπότε και το scout πιστεύω μια χαρά θα σε βολέψει. Από την άλλη το combi είναι ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο και πολύυυυυ άνετο και ήσηχο. Την απόσταση από το έδαφος ρε φίλε δεν νομίζω να την χρειαστείς. Σε χιονοδρομικό πας με οποιοδήποτε αυτοκίνητο. Μια φορά από πίσω με πολύ χιόνι είχα ένα s2000
Δομική λοιπόν... -
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Δυστυχώς 4Χ4 και dsg δεν υπάρχει.Πράγματι το είχα ξεχάσει τελείως. Mea culpa.
-
A4 1.8 turbo quattro
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
A4 1.8 turbo quattroΓια ποιο λόγο ακριβώς;
Εκτός κι αν έχει ο άνθρωπος καμιά άτεκνη θειά απ' το Ίγκολσταντ, την οποία σχεδιάζει να κληρονομήσει -
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
A4 1.8 turbo quattro
Για ποιο λόγο ακριβώς;
Εκτός κι αν έχει ο άνθρωπος καμιά άτεκνη θειά απ' το Ίγκολσταντ, την οποία σχεδιάζει να κληρονομήσειμαμισέτα αλλά να δώσει 35 κ και πάρει skoda;
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
A4 1.8 turbo quattro
Για ποιο λόγο ακριβώς;
Εκτός κι αν έχει ο άνθρωπος καμιά άτεκνη θειά απ' το Ίγκολσταντ, την οποία σχεδιάζει να κληρονομήσειμαμισέτα αλλά να δώσει 35 κ και πάρει skoda;
Έχεις οδηγήσει ή μπει σε σκόντα την τελευταία δεκαετία;
Ειδικό Τύπο (διεθνή) διαβάζεις καθόλου;
Το γεγονός ότι ο άνθρωπας έχει σκόντα (που του στοίχισε καινούργιο κανα 25άρι) και πάλι σκόντα θέλει να πάρει, τι σου λέει ακριβώς; -
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Το γεγονός ότι ο άνθρωπας έχει σκόντα (που του στοίχισε καινούργιο κανα 25άρι) και πάλι σκόντα θέλει να πάρει, τι σου λέει ακριβώς;
Μήπως ότι δεν μαθαίνει από τα λάθη του;
-
Και γω skoda έχω και τον ειδικό τύπο τον παρακολουθώ από το '94 αλλά 35κ δν θα τα διέθετα , καλύτερα Α4 που έχει και πραγματική τετρακίνηση με 3 διαφορικά.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Το γεγονός ότι ο άνθρωπας έχει σκόντα (που του στοίχισε καινούργιο κανα 25άρι) και πάλι σκόντα θέλει να πάρει, τι σου λέει ακριβώς;
Μήπως ότι δεν μαθαίνει από τα λάθη του;
Καλώς μου το κι ας άργησε!
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Και γω skoda έχω και τον ειδικό τύπο τον παρακολουθώ από το '94 αλλά 35κ δν θα τα διέθετα , καλύτερα Α4 που έχει και πραγματική τετρακίνηση με 3 διαφορικά.να την κανεις τι με τα 160 αλογα?
να λες οτι εχεις τη πραγματικη και οχι τη ντεμεκ?
Skoda η Skoda?