Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mitsubishi Evo RS450 Ralliart 650ps πολυ σπανιο
    1. Home
    2. Μικρές Αγγελίες
    3. Mitsubishi Evo RS450 Ralliart 650ps πολυ σπανιο
    • 1 / 1
    Μικρές Αγγελίες
    2
    7
    42
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      newtek last edited by

      μοντελο 2000,ΓΝΗΣΙΟ,ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ με γραμμα απο Ralliart και δεκτος ελενχος στο Σαρακακη για πιστοποηση.Με Ελληνικα νουμερα.
      Ειναι RS καροτσα,ΔΕΝ εχει ABS,ΔΕΝ εχει air condition,ΔΕΝ εχει κεραια,ΔΕΝ εχει ηλεκρικα παραθυρα. Αλλα εχει¨

      Βαρος 1160 κιλα
      close ratio gearbox με custom σχεσεις
      Ralliart διαφορικα,εμπρος,κεντρικο και πισω (τα ιδια διαφορικα που ειχαν και τα WRC)
      Σφυριλατο μοτερ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ HKS,με πρασινο καπακι για μεχρι 1000 δυναμη.
      Motec M800
      HKS DLI-II
      GT35R,1.06 A/R (καινουρια)
      Greddy spec-R intercooler (απο skyline R34)
      HKS intake
      HKS racing blow off για μεχρι 1000ps
      Inovative turbo indygate,external wastegate για μεχρι 1500ps
      Διδισκο συμπλεκτη
      PLX r500 wideband
      Speedline magnesium WRC wheel 18x8 (5.2 κιλα βαρος η μια και ιδιες με αυτες που φορανε τα WRC)
      Ohlins WRC με μπουκαλακια
      Custom downpipe
      Custom σωληνωσεις παντου
      Blitz Nur spec-R 80mm
      Cobra seats
      Ralliart οργανα
      Blitz sbc-2
      και αλλα πολλα που ΔΕΝ θυμαμαι !

      Το αυτοκινητο ειναι στημενο για Σερρες,γυρναει με μετρια λαστικα δρομου στο 1.28,με slick κανει πλακα σε Radical SR4 και caterham 500,μπορει πολυ ευκολα να τρεξει σε 400αρι
      Δεν το κυκλοφορω μιας και κανει τρελη φασαρια και η αναρτηση ειναι τσιμεντο,εχει παει μονο 3 φορες Σερρες και ειναι μονιμα πανω σε ενα τρειλερ.Μπορει πολυ ευκολα με αλλη πιο κληστη εξατμιση να γινει αυτοκινητο βολτας.

      Τιμη με πμ,ισως να δεκτω ανταλαγη με κατι ενδιαφερον

      Φωτογραφια μπορειτε να δειτε εδω
      http://i187.photobucket.com/albums/x264 ... garage.jpg

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • N
        newtek last edited by

        μοντελο 2000,ΓΝΗΣΙΟ,ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ με γραμμα απο Ralliart και δεκτος ελενχος στο Σαρακακη για πιστοποηση.Με Ελληνικα νουμερα.
        Ειναι RS καροτσα,ΔΕΝ εχει ABS,ΔΕΝ εχει air condition,ΔΕΝ εχει κεραια,ΔΕΝ εχει ηλεκρικα παραθυρα. Αλλα εχει¨

        Βαρος 1160 κιλα
        close ratio gearbox με custom σχεσεις
        Ralliart διαφορικα,εμπρος,κεντρικο και πισω (τα ιδια διαφορικα που ειχαν και τα WRC)
        Σφυριλατο μοτερ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ HKS,με πρασινο καπακι για μεχρι 1000 δυναμη.
        Motec M800
        HKS DLI-II
        GT35R,1.06 A/R (καινουρια)
        Greddy spec-R intercooler (απο skyline R34)
        HKS intake
        HKS racing blow off για μεχρι 1000ps
        Inovative turbo indygate,external wastegate για μεχρι 1500ps
        Διδισκο συμπλεκτη
        PLX r500 wideband
        Speedline magnesium WRC wheel 18x8 (5.2 κιλα βαρος η μια και ιδιες με αυτες που φορανε τα WRC)
        Ohlins WRC με μπουκαλακια
        Custom downpipe
        Custom σωληνωσεις παντου
        Blitz Nur spec-R 80mm
        Cobra seats
        Ralliart οργανα
        Blitz sbc-2
        και αλλα πολλα που ΔΕΝ θυμαμαι !

        Το αυτοκινητο ειναι στημενο για Σερρες,γυρναει με μετρια λαστικα δρομου στο 1.28,με slick κανει πλακα σε Radical SR4 και caterham 500,μπορει πολυ ευκολα να τρεξει σε 400αρι
        Δεν το κυκλοφορω μιας και κανει τρελη φασαρια και η αναρτηση ειναι τσιμεντο,εχει παει μονο 3 φορες Σερρες και ειναι μονιμα πανω σε ενα τρειλερ.Μπορει πολυ ευκολα με αλλη πιο κληστη εξατμιση να γινει αυτοκινητο βολτας.

        Τιμη με πμ,ισως να δεκτω ανταλαγη με κατι ενδιαφερον

        Φωτογραφια μπορειτε να δειτε εδω
        http://i187.photobucket.com/albums/x264 ... garage.jpg

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          newtek last edited by

          μοντελο 2000,ΓΝΗΣΙΟ,ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ με γραμμα απο Ralliart και δεκτος ελενχος στο Σαρακακη για πιστοποηση.Με Ελληνικα νουμερα.
          Ειναι RS καροτσα,ΔΕΝ εχει ABS,ΔΕΝ εχει air condition,ΔΕΝ εχει κεραια,ΔΕΝ εχει ηλεκρικα παραθυρα. Αλλα εχει¨

          Βαρος 1160 κιλα
          close ratio gearbox με custom σχεσεις
          Ralliart διαφορικα,εμπρος,κεντρικο και πισω (τα ιδια διαφορικα που ειχαν και τα WRC)
          Σφυριλατο μοτερ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ HKS,με πρασινο καπακι για μεχρι 1000 δυναμη.
          Motec M800
          HKS DLI-II
          GT35R,1.06 A/R (καινουρια)
          Greddy spec-R intercooler (απο skyline R34)
          HKS intake
          HKS racing blow off για μεχρι 1000ps
          Inovative turbo indygate,external wastegate για μεχρι 1500ps
          Διδισκο συμπλεκτη
          PLX r500 wideband
          Speedline magnesium WRC wheel 18x8 (5.2 κιλα βαρος η μια και ιδιες με αυτες που φορανε τα WRC)
          Ohlins WRC με μπουκαλακια
          Custom downpipe
          Custom σωληνωσεις παντου
          Blitz Nur spec-R 80mm
          Cobra seats
          Ralliart οργανα
          Blitz sbc-2
          και αλλα πολλα που ΔΕΝ θυμαμαι !

          Το αυτοκινητο ειναι στημενο για Σερρες,γυρναει με μετρια λαστικα δρομου στο 1.28,με slick κανει πλακα σε Radical SR4 και caterham 500,μπορει πολυ ευκολα να τρεξει σε 400αρι
          Δεν το κυκλοφορω μιας και κανει τρελη φασαρια και η αναρτηση ειναι τσιμεντο,εχει παει μονο 3 φορες Σερρες και ειναι μονιμα πανω σε ενα τρειλερ.Μπορει πολυ ευκολα με αλλη πιο κληστη εξατμιση να γινει αυτοκινητο βολτας.

          Τιμη με πμ,ισως να δεκτω ανταλαγη με κατι ενδιαφερον

          Φωτογραφια μπορειτε να δειτε εδω
          http://i187.photobucket.com/albums/x264 ... garage.jpg

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • P
            popol-ros last edited by

            επειδη δεν φαινεται η φωτο

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              newtek last edited by

              Ανταλαγη και με σκαφος η καλο φουσκωτο δεκτη και πληρωνω διαφορα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                newtek last edited by

                Νεα τιμη 25000 χωρις ανταλαγες μιας και βρηκα αυτο που ηθελα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  newtek last edited by

                  24000

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    newtek last edited by

                    μοντελο 2000,ΓΝΗΣΙΟ,ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ με γραμμα απο Ralliart και δεκτος ελενχος στο Σαρακακη για πιστοποηση.Με Ελληνικα νουμερα.
                    Ειναι RS καροτσα,ΔΕΝ εχει ABS,ΔΕΝ εχει air condition,ΔΕΝ εχει κεραια,ΔΕΝ εχει ηλεκρικα παραθυρα. Αλλα εχει¨

                    Βαρος 1160 κιλα
                    close ratio gearbox με custom σχεσεις
                    Ralliart διαφορικα,εμπρος,κεντρικο και πισω (τα ιδια διαφορικα που ειχαν και τα WRC)
                    Σφυριλατο μοτερ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ HKS,με πρασινο καπακι για μεχρι 1000 δυναμη.
                    Motec M800
                    HKS DLI-II
                    GT35R,1.06 A/R (καινουρια)
                    Greddy spec-R intercooler (απο skyline R34)
                    HKS intake
                    HKS racing blow off για μεχρι 1000ps
                    Inovative turbo indygate,external wastegate για μεχρι 1500ps
                    Διδισκο συμπλεκτη
                    PLX r500 wideband
                    Speedline magnesium WRC wheel 18x8 (5.2 κιλα βαρος η μια και ιδιες με αυτες που φορανε τα WRC)
                    Ohlins WRC με μπουκαλακια
                    Custom downpipe
                    Custom σωληνωσεις παντου
                    Blitz Nur spec-R 80mm
                    Cobra seats
                    Ralliart οργανα
                    Blitz sbc-2
                    και αλλα πολλα που ΔΕΝ θυμαμαι !

                    Το αυτοκινητο ειναι στημενο για Σερρες,γυρναει με μετρια λαστικα δρομου στο 1.28,με slick κανει πλακα σε Radical SR4 και caterham 500,μπορει πολυ ευκολα να τρεξει σε 400αρι
                    Δεν το κυκλοφορω μιας και κανει τρελη φασαρια και η αναρτηση ειναι τσιμεντο,εχει παει μονο 3 φορες Σερρες και ειναι μονιμα πανω σε ενα τρειλερ.Μπορει πολυ ευκολα με αλλη πιο κληστη εξατμιση να γινει αυτοκινητο βολτας.

                    Τιμη 22000

                    Δε χρειάζεται νέο θέμα για αγγελία που ήδη υπάρχει.Συνέχεια εδώ επομένως [mod]

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr