-
μοντελο 2000,ΓΝΗΣΙΟ,ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ με γραμμα απο Ralliart και δεκτος ελενχος στο Σαρακακη για πιστοποηση.Με Ελληνικα νουμερα.
Ειναι RS καροτσα,ΔΕΝ εχει ABS,ΔΕΝ εχει air condition,ΔΕΝ εχει κεραια,ΔΕΝ εχει ηλεκρικα παραθυρα. Αλλα εχει¨Βαρος 1160 κιλα
close ratio gearbox με custom σχεσεις
Ralliart διαφορικα,εμπρος,κεντρικο και πισω (τα ιδια διαφορικα που ειχαν και τα WRC)
Σφυριλατο μοτερ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ HKS,με πρασινο καπακι για μεχρι 1000 δυναμη.
Motec M800
HKS DLI-II
GT35R,1.06 A/R (καινουρια)
Greddy spec-R intercooler (απο skyline R34)
HKS intake
HKS racing blow off για μεχρι 1000ps
Inovative turbo indygate,external wastegate για μεχρι 1500ps
Διδισκο συμπλεκτη
PLX r500 wideband
Speedline magnesium WRC wheel 18x8 (5.2 κιλα βαρος η μια και ιδιες με αυτες που φορανε τα WRC)
Ohlins WRC με μπουκαλακια
Custom downpipe
Custom σωληνωσεις παντου
Blitz Nur spec-R 80mm
Cobra seats
Ralliart οργανα
Blitz sbc-2
και αλλα πολλα που ΔΕΝ θυμαμαι !Το αυτοκινητο ειναι στημενο για Σερρες,γυρναει με μετρια λαστικα δρομου στο 1.28,με slick κανει πλακα σε Radical SR4 και caterham 500,μπορει πολυ ευκολα να τρεξει σε 400αρι
Δεν το κυκλοφορω μιας και κανει τρελη φασαρια και η αναρτηση ειναι τσιμεντο,εχει παει μονο 3 φορες Σερρες και ειναι μονιμα πανω σε ενα τρειλερ.Μπορει πολυ ευκολα με αλλη πιο κληστη εξατμιση να γινει αυτοκινητο βολτας.Τιμη με πμ,ισως να δεκτω ανταλαγη με κατι ενδιαφερον
Φωτογραφια μπορειτε να δειτε εδω
http://i187.photobucket.com/albums/x264 ... garage.jpg -
μοντελο 2000,ΓΝΗΣΙΟ,ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ με γραμμα απο Ralliart και δεκτος ελενχος στο Σαρακακη για πιστοποηση.Με Ελληνικα νουμερα.
Ειναι RS καροτσα,ΔΕΝ εχει ABS,ΔΕΝ εχει air condition,ΔΕΝ εχει κεραια,ΔΕΝ εχει ηλεκρικα παραθυρα. Αλλα εχει¨Βαρος 1160 κιλα
close ratio gearbox με custom σχεσεις
Ralliart διαφορικα,εμπρος,κεντρικο και πισω (τα ιδια διαφορικα που ειχαν και τα WRC)
Σφυριλατο μοτερ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ HKS,με πρασινο καπακι για μεχρι 1000 δυναμη.
Motec M800
HKS DLI-II
GT35R,1.06 A/R (καινουρια)
Greddy spec-R intercooler (απο skyline R34)
HKS intake
HKS racing blow off για μεχρι 1000ps
Inovative turbo indygate,external wastegate για μεχρι 1500ps
Διδισκο συμπλεκτη
PLX r500 wideband
Speedline magnesium WRC wheel 18x8 (5.2 κιλα βαρος η μια και ιδιες με αυτες που φορανε τα WRC)
Ohlins WRC με μπουκαλακια
Custom downpipe
Custom σωληνωσεις παντου
Blitz Nur spec-R 80mm
Cobra seats
Ralliart οργανα
Blitz sbc-2
και αλλα πολλα που ΔΕΝ θυμαμαι !Το αυτοκινητο ειναι στημενο για Σερρες,γυρναει με μετρια λαστικα δρομου στο 1.28,με slick κανει πλακα σε Radical SR4 και caterham 500,μπορει πολυ ευκολα να τρεξει σε 400αρι
Δεν το κυκλοφορω μιας και κανει τρελη φασαρια και η αναρτηση ειναι τσιμεντο,εχει παει μονο 3 φορες Σερρες και ειναι μονιμα πανω σε ενα τρειλερ.Μπορει πολυ ευκολα με αλλη πιο κληστη εξατμιση να γινει αυτοκινητο βολτας.Τιμη με πμ,ισως να δεκτω ανταλαγη με κατι ενδιαφερον
Φωτογραφια μπορειτε να δειτε εδω
http://i187.photobucket.com/albums/x264 ... garage.jpg -
μοντελο 2000,ΓΝΗΣΙΟ,ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ με γραμμα απο Ralliart και δεκτος ελενχος στο Σαρακακη για πιστοποηση.Με Ελληνικα νουμερα.
Ειναι RS καροτσα,ΔΕΝ εχει ABS,ΔΕΝ εχει air condition,ΔΕΝ εχει κεραια,ΔΕΝ εχει ηλεκρικα παραθυρα. Αλλα εχει¨Βαρος 1160 κιλα
close ratio gearbox με custom σχεσεις
Ralliart διαφορικα,εμπρος,κεντρικο και πισω (τα ιδια διαφορικα που ειχαν και τα WRC)
Σφυριλατο μοτερ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ HKS,με πρασινο καπακι για μεχρι 1000 δυναμη.
Motec M800
HKS DLI-II
GT35R,1.06 A/R (καινουρια)
Greddy spec-R intercooler (απο skyline R34)
HKS intake
HKS racing blow off για μεχρι 1000ps
Inovative turbo indygate,external wastegate για μεχρι 1500ps
Διδισκο συμπλεκτη
PLX r500 wideband
Speedline magnesium WRC wheel 18x8 (5.2 κιλα βαρος η μια και ιδιες με αυτες που φορανε τα WRC)
Ohlins WRC με μπουκαλακια
Custom downpipe
Custom σωληνωσεις παντου
Blitz Nur spec-R 80mm
Cobra seats
Ralliart οργανα
Blitz sbc-2
και αλλα πολλα που ΔΕΝ θυμαμαι !Το αυτοκινητο ειναι στημενο για Σερρες,γυρναει με μετρια λαστικα δρομου στο 1.28,με slick κανει πλακα σε Radical SR4 και caterham 500,μπορει πολυ ευκολα να τρεξει σε 400αρι
Δεν το κυκλοφορω μιας και κανει τρελη φασαρια και η αναρτηση ειναι τσιμεντο,εχει παει μονο 3 φορες Σερρες και ειναι μονιμα πανω σε ενα τρειλερ.Μπορει πολυ ευκολα με αλλη πιο κληστη εξατμιση να γινει αυτοκινητο βολτας.Τιμη με πμ,ισως να δεκτω ανταλαγη με κατι ενδιαφερον
Φωτογραφια μπορειτε να δειτε εδω
http://i187.photobucket.com/albums/x264 ... garage.jpg -
επειδη δεν φαινεται η φωτο
-
Ανταλαγη και με σκαφος η καλο φουσκωτο δεκτη και πληρωνω διαφορα.
-
Νεα τιμη 25000 χωρις ανταλαγες μιας και βρηκα αυτο που ηθελα.
-
24000
-
μοντελο 2000,ΓΝΗΣΙΟ,ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ με γραμμα απο Ralliart και δεκτος ελενχος στο Σαρακακη για πιστοποηση.Με Ελληνικα νουμερα.
Ειναι RS καροτσα,ΔΕΝ εχει ABS,ΔΕΝ εχει air condition,ΔΕΝ εχει κεραια,ΔΕΝ εχει ηλεκρικα παραθυρα. Αλλα εχει¨Βαρος 1160 κιλα
close ratio gearbox με custom σχεσεις
Ralliart διαφορικα,εμπρος,κεντρικο και πισω (τα ιδια διαφορικα που ειχαν και τα WRC)
Σφυριλατο μοτερ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ HKS,με πρασινο καπακι για μεχρι 1000 δυναμη.
Motec M800
HKS DLI-II
GT35R,1.06 A/R (καινουρια)
Greddy spec-R intercooler (απο skyline R34)
HKS intake
HKS racing blow off για μεχρι 1000ps
Inovative turbo indygate,external wastegate για μεχρι 1500ps
Διδισκο συμπλεκτη
PLX r500 wideband
Speedline magnesium WRC wheel 18x8 (5.2 κιλα βαρος η μια και ιδιες με αυτες που φορανε τα WRC)
Ohlins WRC με μπουκαλακια
Custom downpipe
Custom σωληνωσεις παντου
Blitz Nur spec-R 80mm
Cobra seats
Ralliart οργανα
Blitz sbc-2
και αλλα πολλα που ΔΕΝ θυμαμαι !Το αυτοκινητο ειναι στημενο για Σερρες,γυρναει με μετρια λαστικα δρομου στο 1.28,με slick κανει πλακα σε Radical SR4 και caterham 500,μπορει πολυ ευκολα να τρεξει σε 400αρι
Δεν το κυκλοφορω μιας και κανει τρελη φασαρια και η αναρτηση ειναι τσιμεντο,εχει παει μονο 3 φορες Σερρες και ειναι μονιμα πανω σε ενα τρειλερ.Μπορει πολυ ευκολα με αλλη πιο κληστη εξατμιση να γινει αυτοκινητο βολτας.Τιμη 22000
Δε χρειάζεται νέο θέμα για αγγελία που ήδη υπάρχει.Συνέχεια εδώ επομένως [mod]
Mitsubishi Evo RS450 Ralliart 650ps πολυ σπανιο